اولین حکم جنجالی شیخ زاده/اشتباه استراتژیک سایپا در سازه

علی شیخ زاده مدیرعامل سایپا بعد از انتصاب رادمنش، دومین حکم خود را جاری خواهد کرد.
کد خبر : 88884
تاریخ انتشار :چهارشنبه 21 آذر 1403 - 18:08

به گزارش خط بازار؛ علی شیخ زاده مدیرعامل سایپا بعد از انتصاب رادمنش، دومین حکم خود را جاری خواهد کرد.

طبق اخبار به دست آمده قرار است شهرام صالحی به عنوان مدیرعامل جدید سازه گستر به زودی معرفی شود. انتصابی که به دلیل شخصیت خاص و عدم مقبولیت بالای صالحی در بین خودروسازان و قطعه سازان، اولین اشتباه راهبردی شیخ زاده در سایپا محسوب می شود.

شرکت سازه گستر در شبکه تامین سایپا از جایگاه مهمی برخوردار است لذا انتخاب مدیرعامل این شرکت نیازمند هوشمندی و درایت مدیریتی است. قطعا مدیران باسابقه محبوب تر و مقبول تری از گزینه کنونی در خودروسازی وجود دارد که می تواند عنان سازه گستر را به دست بگیرد.

به گزارش خط بازار بررسی های میدانی و آماری از قطعه سازان نشان می دهد شرکت سازه گستر فارغ از انتقادات وارده، در دوران مدیریتی توسلی مهر موفقیت های چشمگیری در کاهش نرخ تورم تامین قطعه به ویژه در حوزه خارجی داشته و مقبول شبکه قطعه سازی در جاده مخصوص است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حسن چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

این شهرام صالحی کی هست؟ با این انتصاب آقایزشیخ زاده هم رفت تو تسبیح/ شماره معکوس برای رفتن ایشان شروع شد

حق شناس چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵

دایی ایشان از بزرگان صمت هستند

حسن چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳

/ جناب شیخ زاده یا شجاعت داشته باشید و تغییرات رو از سطح کارشناسان و روسا و مدیران و معاونین شروع کنید یا شجاعت داشته باشید همین الان تو اوج خداحافظی کنید/ ضمانت ماندن و بقای شما در تغییراتی است که انجام میشه/ اونم تغییرات اساسی نه اینکه با تغییر چند مدیر عامل بسنده کنید/ اگه برای نجات سایپا تشریف آوردید بسم الله وگرنه مدیر عامل قبلی و قبلی و.. به اندازه کافی نابودگر سایپا بودند و اگر قرار این نابودی ادامه پیدا کنه خوب همون ها بودند و نیازی به تغییر نبود / شجاعت داشته باشید جناب شیخ زاده هستند کسانی که برای سایپا هنوز دلسوزند اما کنار گذاشته و یا اصلا دیده نشدند/ بگردید و اونا رو پیدا کنید

علی چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

حیف جای مدیر کار کشته ای مثل مهندس وظیفه خالی هست شرایط کنونی سازه وظیفه را مطلبد

حسن چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

سایپا تعطیل میشه اگه آقای شیخ زاده تغییرات کلی به گروه نده/ اینطور که بقیه دوستان گفتند کل گروه مشکل داره/ تنها جایی که مشکل نداره انگار یقه بسته های با محاسن هستند که زیرآبی دارن به اسم شهدا می‌تازند و همه جا رخنه کردند/ از رئیس تا مدیر و معاون بعضی ها هم در حد هیئت مدیره/ سایپا شده گاو نه من شیر ده که همه دارند فقط میدوشند٪ لااقل کاری کنید شیرش خشک نشه که خودتون دستتون خالی میشه ٪ میدونم بلد نیستید کاری کنید. پس لااقل فقط جیبتون رو پر کنید ولی تو کار تولید دخالت نکنید برید خونه حقوق مدیری بگیرید ولی حضور فیزیکی نداشته باشید

مبین حسینی چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱

یکی از اون دلسوزان میرجواد سلیمانی برای پارس خودرو
سید محمد آرزم سا زامیاد
و آقای توسلی مهر سایپا دیزل

سعید چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹

جناب آقای شیخ زاده حتما نگاهی به شرکت فنر سازی زر بندازید این شرکت در دوره آقای دکتر الوند سوده ترین شرکت بود ولی به دست گرفتن این شرکت توسط یک ریس پارس خودرو الان بدترین حال ممکن داره با بدهی های سنگین بانکی ،خواهشا یک بازنگری در مورد مدیریت ارشد این مجموعه بفرمایید.به امید.اینده بهتر برای گروه بزرگ سایپا

پرهام چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

بهترین انتخابی که می تونه برای سازه گستر باشه 😍

قادر پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۷:۲۲

ادعای مخاطب:

چقدر شناخت دارین از ایشون ؟
من از سال 76 تو ایرانخودرو میشناسمش و با ایشون از نزدیک کار کردم
با وجودیکه آدم جدی قاطع و پرتلاشی هست چند تا نکته منفی داره که باعث میشه ایشون برای مدیریت تامین مناسب نباشه :
– لجاجت و یکدندگی : به شدت آدم لجوجی هست و بر تصمیم خود پافشاری میکنه
– عدم انتقاد پذیری : به هیج عنوان حرف مخالف و منتقد رو نمی شنوه .
– اصلا نمیتونه بین افراد زیر مجموعه اش محبوبیت ایجاد کنه برای همین هم افزایی تیم رو کاهش میده
– و از همه مهمتر باوجودیکه در 2 مقطع توی ساپکو کار کرده با فاکتورهای موثر در تامین آشنا نیست و مدیریت زنجیره تامین رو بصورت حرفه ای بلد نیست

صادق چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

خط بازار
۹ ماهه که داری حیاتی رو میکوبی و هر چه تهمت بودخودت و برخی از کامنت نویس های چرت و دوزاری از قبیل d نثار ایشون کردی حالا میخوای با کمی تعریف واقعیت ها خودتو مثبت نشون بدی
حیاتی و تیمش در این ۹ماه به اندازه ۹ سال کار درست و سلامت انجام دادن و یقینا بعدها خیلی ها متوجه این موضوع خواهند شد
حیاتی مدیری بود شجاع و نترس و پر ریسک که جلوی خیلی ها از جمله کروز و یک مشت قطعه ساز زیاده خواه استاد

عیسی چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

جناب علی کاملا درست فرمودی جناب مهندس وظیفه از مرحله کارشناسی در سازگستر تا مدیرعاملی را تجربه کرده و کلیه سازندگان و کارشناسان این را شناخت دارد و بسیا باتجربه است جناب شیخ زاده از چنین فرد قوی نباید به راحتی گذر کنی

امیر چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

صالحی سابقه مدیرعاملی ندارد و سازه گستر را به فنا میبرد
خود رای و تعامل با دیگران ندارد

مصطفی چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

مدیریت بهران موتور را تغییر بده کلا تو بهران مونتاژ با مجوز ارفاقی انجام میشه
اگر مجوز ارفاقی نباشه خطوط مونتاژ هر روز توقف می خورن
با مجوز ارفاقی هم کیفیت مجموعه ها میاد پایین.

ساسان چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲

بابا یکی هم به داد شرکت پلاسکو کار برسه

Nozar پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱:۱۰

عجبه واقعاً. به مهندس توسلی می گفتن زلزله تغیرات راه انداخته، حالا خودشون نه تنها توی سایپا بلکه کل کشور زلزله راه انداختن. ته این منم منم کردناست که دودش توی چشم همه مخصوصا ما کارگرا میره.

مهدی خانی پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۲:۳۲

سلام درود نمیدانم من برج 12پارسال شاهین خریداری کردم قرار بود برج 7تحویل بدهید که دعوتنامه من امد وجه دوم پرداخت شد چندین دفعه زنگ زدم کارشناس محترم به گفتند خط تولید رفته روی شاهین پلاس برای ارگانهای دولتی بعدش به من گفتند هنوز برج 5پارسال تحویل نگرفتند خداوکیلی درسته پول بگیرند بعدش خط تولید برروی شاهین پلاس بعدشم تماس گرفتم گفتند احتمالن خط تولید روی همان شاهین پلاس باشه جابه جایی کنیم گفتم خدا خیرشون بده خیلی امیدوار شدم امااعلان ادم جامیخوره اینارو میبینم نظرات را ازخداوند متعال میخوام لطف کنه شاهین پلاس رابدهند الباقی راپرداخت کنم ازمدیریت محترم خواهش میکنم پیگیری کنند چون واقعن مشتریها بلاتکلیفی زندگی میکنند باتشکر از ازهمکاری ومدیریت وپرسنل شرکت سایپا سپاس فراوان ممنون درود

حسن پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۷:۴۰

جناب شیخ زاده دکتر علیزاده رو تا دیر نشده برگردونید / از من گقتن

سازه گستر پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۸:۰۲

سلام
تغییر آقای حیاتی نشان دهنده در سازه گستر نشان می‌دهد که ایشان فرد بی تجربه و ناتوان در استفاده از نیرو های کارآمد شرکت بزرگ سازه گستر بود ،حذف افراد توانمند و استفاده از افراد ضعیف و بی سواد و بله قربان گو امثال فیروزبخت در معاونت تامین و دادن حکم مدیریت مهندسی به فوق دیپلم مرتع داری از قارچ صدفی تنکابن و جذب و استخدام افراد نا کارآمدموجب ….. تنزل سطح سازه گستر و کاهش عملکرد در تأمین قطعه و کاهش تولید گروه سایپا و بروز مشکلات جدی در تامین کننده مانند شرکت سایپا آذین شد. مدیر عامل جدید باید برای ابقا خودش باید قبل از هرچیز اعتماد را به کارکنان برگرداند و در مرحله اول باید فکری برای تغییر فیروز بخت از معاونت تامین نماید وگرنه دچار سرنوشت آقای حیاتی خواهد شد.

بنده خدا پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۸:۱۳

درست می‌فرمائید حیاتی با گذاشتن منابع انسانی کم تجربه که عملا موجب بهم ریختن سیستم اداری و از بین رفتن انگیزه کارکنان شرکت سازه گستر شد، اقلیت نا کارآمد تیم حیاتی موجب لطمه به اکثریت متخصص شرکت سازه گستر شد.

سایپا اذین پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۸:۴۷

سلام به داد کارگران سایپا آذین رسیدگی کنید

سایپا آذین پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۹:۲۴

سلام خسته نباشید فریاد رس باشیدسایپا آذین

پازوکی پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

زنده باد اقای شیخ زاده .امیدوارم زود تر مدیرعامل پارسخودرو هم عوض کنند و یک مدیرعامل دلسوز و کاربلد مثل اقای ادیانی مدیرعامل سابق پارسخودرو را جایگزین کنند.

محمد رضا پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

برخی از افراد ناصالح : صداقت ندارند ..لات بازی بلده سر پرسنل ….حرمت حالی‌شون نیست … یه تنه گند میزنه به همه چی ..

نظرات بسته شده است.

css.php