تبریک به ایندامین بابت این انتصاب شایسته
سه اتفاق مهم در سایپا؛ از برکناری یار تیموری تا سر بی کلاه پرویزیان
به گزارش خط بازار؛ خبرها حاکی از ۳ اتفاق مهم در سایپا است.
براین اساس مهدی صادقی کاشان به عنوان مدیرعامل جدید ایندامین منصوب شد. ایندامین جز آخرین پایگاه های تیموری بود که بالاخره مدیرعامل آن تغییر کرد.
همچنین محمودی در حالی که عضو هیئت مدیره سودیکو بود به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.
و سومین اتفاق نیز مربوط به استیضاح وزیر اقتصاد است. با عزل همتی، رفتن پرویزیان به بانک ملی کنسل شد و وی دوباره با پا در میانی وزیر صمت در هیئت مدیره سایپا به قدرت برگشت. از این رو تغییر مدیرعامل کارگزاری بیمه سایپا ذیگری نفعی برای پرویزیان ندارد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایندامین ، سایپا ، سودیکو ، کوروش پرویزیان ، هیئت مدیره سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
تبریک به کاشان و کاشانی ها که بالاخره با فشار دوباره یه مدیرعاملی از سایپا گرفتند
تبریک به کاشان ،
تبریک به انتخاب خوب،
تبریک به کار و کارآمدی و شایسته سالاری و تخصص گرایی.
از تغییرات مگاموتور چه خبر؟
مگاموتور به حال خود رها شده؟
وضعیت فنی و مهندسی و تولید و نت و مالی و….. در مگاموتور بحرانی هست.
شیخ زاده فقط نظاره گرست.
ایرادی نداره
از تغییرات در رادیاتور چه خبر ؟
اوضا شرکت زیاد خوب نیست و کسی هم حواسش به اینجا نیست
آقای شیخ زاده فکری کنید
رادیاتور نیاز به توجه و بررسی مشکلات دارد.
در سایپا شیشه خبر ها حاکی است به زودی تغییر خواهد کرد
.وبا این تغییر اوضاع شرکت ما هم بهتر خواهد شد .
و روزهای خوب در پیش است.
شایسته گزینی به مفهوم بسیار ساده به کارگیری مناسب ترین افراد در متناسب ترین جایگاه های یک سازمان است.
همواره بر اهمیت و ارزش نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه در سازمان ها تاکید می شود و امروز مدیران عامل بر این باورند که انتخاب و انتصاب افراد شایسته متناسب با جایگاه شغلی، این ارزشمندی را بخوبی نمایان ساخته است.
حضور یک مدیر شایسته تعالی بخش یک جامعه رو به پیشرفت خواهد بود، اگر افراد شایسته و تربیتیافته در رأس سازمانها قرار گیرند، کیفیت فعالیتهای سازمانی بهطور فزایندهای بهبود می یابد، زیرا مدیریت شایسته، محور اصلی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ملتها به شمار میآید.
علاوه بر این گزینش مدیران منتخب در خودروسازی می تواند موجب پرورش مدیران و کارکنان شایسته تری باشد.
داشتن ظرفیت روحی و کاری و حسن سابقه را از ویژگیهای مهم یک مدیر شایسته می دانند
مدیریت برای کسی وسیله آب و نان نیست؛ بلکه امانتی بر گردن آنهاست«کارها به وسیله کارگزاران راست و درست می شود؛ آفت صنعت خودرو ،انتخاب درست در شایستگی است»
این موارد گواهی بر موضوع مهم انتخاب شایسته است، امری که در صورت عدم توجه موجب زیان در شرکتها خواهد شد…
سایپا شیشه هیچ خبری نیست الکی توهم نزنید.
سلام ،آقای شیخ زاده لطفاً از همه شرکتهای زیر مجموعه بازدید داشته باشید و حداقل با نماینده های کارگری و از مشکلات کارگری پرسجو کنید ،حقوقها خیلی پایین هست.
شما بشو مدیر عامل مگا موتور
ممنون از خط بازار باهوش واقعا نادر نوری توان مدیریت ایندامین و نداشت
بهترین راهکار برای رفع مشکلات گروه سایپا،و شرکتهایی مثل آذین ، خصوصی سازی سایپا هست کرمان موتور بهترین گزینه برای خرید سایپاست
گروه سایپا متاسفانه به جای اینکه به متخصصان اهمیت بدهد سیاسیون را به جای متخصصان بکار گرفته است و باعث ورشکستگی و ضرر و زیان مالی و کاهش تولید و عقب افتادن گروه سایپا از گروه ایران خودرو شده است.
انشالله کرمان موتور از متخصصان داخل گروه سایپا استفاده موثر نماید تا گروه سایپا همانند گروه ایران خودرو به سوددهی برسد..
واقعا هدف شما از گفتن مدیر متخصص و فنی چیه؟
تخصص و کارایی غیر از اینه مدیرعاملی در طی یکسال آمار تولید از ۴۰۰ دستگاه به ۱۵۰۰ دستگاه برسونه.
مهندس حسن زاده در سایپا آذین واقعا دیگه باید چیکار کنه؟
ایشان از انسان های شریف و پاکدست می باشد که به اذعان همه جز سالم ترین مدیران مجموعه تا حالا بوده است
با تلاش شبانه روزی شرکت به گل نشسته رو پارسال تحویل گرفته و سبد حداکثری محصولات گروه را انجام داده
اینهمه تلاش نباید دیده بشه؟
توقفات تولید از بین برده
ضایعات حداکثری از بین برده
افزایش کیفی محصولات داشته
لطفا واقع بین باشیم
مشکل و یکدست نبودن هئیت مدیره واقعا ربطی به ایشون نداره.
مطمئنا با تغییرات هیئت مدیره ، سایپا آذین رو به آرامش بیشتر خواهد رفت
حسن زاده آمار تولید را از 400 به 1500 رسانده؟
واقعا حسن زاده از علم مدیریت چیزی میداند؟
سایپا آذین به دلیل سومدیریت حسن زاده به چالش کشیده شده و هر حرفی میزند عملی نمی کند.
اتفاقا بدترین مدیرعامل سایپا آذین همین حسن زاده بوده است.
حسن زاده در زمان تیموری با زد و بند و لابی به یکباره از رییس فروش پارس خودرو به مدیرعاملی سایپا آذین منصوب شد برای همینه صنعت نابود شده چون یکسری افراد سیاسی بی تجربه کل صنعت را به ناکجا آباد بردن تا برای خودشان رزومه درست کنند.
در ضمن اینو بدانید که نقطه سر به سر مالی در سایپا آذین 1500 دستگاه صندلی در روز هست که حسن زاده خیلی کمتر تولید کرده است و آمار میانگین تولید را کمتر نشان می دهد و فقط ضرر مالی زده است.
بله دقیقا از زمان مدیریت مهندس حسن زاده شاهد رشد تولید بودیم و این مساله مهم را هم مدیرعامل هم هیئت مدیره سایپا میدونن
در زمان مدیرعامل قبلی تولید صندلی روزانه ۴۰۰ دستگاه بود ولی با تلاش و پیگیری مهندس حسن زاده به تولید روزانه ۱۵۰۰ دستگاه ست صندلی رسیدیم
لااقل آمار و ارقام تولید سایپا آذین در این یکسال و نیم و دریافت صندلی از سایپا رو چک کنید
بعد بی انصافی کنید.
حتی اعداد و ارقام در برنامه ریزی سازه گستر موجوده
صادقی ایندامین؟؟؟!!!!
اندکی صبر که سحر نزدیک است
اصلا حرفی دیگه نمونده
بنزین و ضایعات
با این وجود که در حالت عادی که فرزندان مسئولان نخواهند از رانت موقعیت پدر یا مادر خود بهره ببرند و نخواهند با توصیه به جایی بروند، همچنان از موقعیت بهتری نسبت به سایر مردم برخوردارند. نه مشکل مالی خواهند داشت و نه احتمالاً مشکلات دیگر ، نام پدر هم برای اینکه هر جایی تحویل گرفته شوند، کافی است. فرزندان مسئولانی که دغدغه شغل ندارند، دغدغه خرج تحصیل ندارند، دغدغه ازدواج ندارند، دغدغه هیچ چیز ندارند ، از خانههایشان مستقیم به دانشگاه میروند، از پشت میز دانشگاه سفارششان برای در اختیار گرفتن پست و مقام میشود، شانسشان برای رسیدن به مناصب مختلف در خودروسازی با کارگرزادهها و کارمندزادهها برابر است؟ ، کارگریاش را کسی دیگر میکند، ، سهمش به کسانی میرسد که بیهیچ زحمتی و صرفاً به دلیل یک نسبت فامیلی به پستومقام میرسند و هر روز هم خبر سوءاستفاده یکی از آنها منتشر میشود.
بیم آن است که به تدریج و در نسلهای آینده کمکم تلاشهای شخصی و ایستادنهای روی پای خود برای رسیدن به مناصب توان مقابله با قدرت آقازادهگری را نداشته باشد و روز به روز تعداد آقازادهها در مناصب خودرو بیشتر شود و کمکم مسئول شدن مردم عادی، به امری غیرممکن مبدل شود..
آقای نوری خیلی خوب کارکرد چه ربطی به پایگاه داره
واقعا یه مدیر غیر سیاسی داشت کارش رو میکرد
چقدر هم خوب هم
کار کرد
ضمن احترام به آقای صادقی واقعا ایشان نمی تواند با محیط ایندامین کار کند .
نوری خوب جمع کرد ایندامین رو با اوضاع و مشکلاتش
نوری خداقوت ،
و این یکی از اشتباهات مدیریتی سایپا است که مدیر عاملی که تولید و فروش و نظام کاری خوبی ایجاد کرده چرا باید با دید سیاسی تغییر کند .
تغییر ایندامین اشتباه استراتژیک بود.
در ادامه خواهید دید که صادقی چه شرکت به روز و قوی و موفقی برامون درست میکنه. کسی که از جای بزرگ بیاد افکار بزرگی داره و مطمئنا برای همه ما خوب خواهد بود.
داداش انگار بدجور منافع شما تو ایندامین به خطر افتاده نوری کجا خوب بود اگه خوب بود واسه چهارتا مدیر خوب بوده نکنه شما یکی از اونایی .
یار شفیق رفیق تیموری چراغ خاموش در فنر سازی زر هنوز پابرجاست جهت استحضار
مگاموتور قلب مهمترین شرکت سایپاست
مگاموتور جای کسانی است که به زنجیره تولید تامین بلد باشد و در بین قطعه سازان اعتبار داشته باشد.
ظلم معصومانه ای که به مگاموتور شد به خودروسازی و گروه سایپا خیانت شد.
تنها کسی که میتواند مگاموتور را از این مشکلات نجات دهد افراد معتبر و خوشنام و متخصص می باشد که او با این دست فرمان به خودروسازی بر نخواهد گشت
لطفا به مدیران مگاموتور فکر کنید
مگاموتور شرکت خوبی بود.
جناب آقای مهندس شیخ زاده عزیز لطفا سازه را از همه نظر مخصوصا از نظر شرایط مالی دریابید و از تمام ظریفیت ها با توجه به دلسوزی و مسئولیت پذیری پرسنل سازه و موقعیت مهم این شرکت استفاده کنید و اختیارات و مسئولیت بیشتر و تامین قطعات کلیدی سایپا را در اختیار قرار دهید. سازه باتوجه به افراد مجموعه پتانسیل بالای در تمام موارد اقتصادی جامعه دارد.
انشالله با درایت و دیدگاه شما برای پرسنل زحمتکش شرکت سازه پر از خیر برکت باشد..
آقا برنامه شون این هست که سازه رو کوچیک و کوچیک تر کنند نمی بینی چوب حراج زدن به اموال و افراد شرکت
همه واحد هارو دارن نابود میکنند با همفکری دوستان تازه وارد..
شما که سازه ای هستی یعنی درجریان تیروان نبودی؟
بابا جان یار رو یارگیری و یاور و پایگاه چی چیه…
عملکرد مهمه
شیخ زاده عملکرد و ارزیابی کلی رو میبینه
باز یه سری افرادی که دستشون به جایی نرسیده و جلوی بخور بخورشون گرفتند با یه خبر خودشون را در فضای مجازی دارند خالی میکنند،
سایپا پرس داره کارش رو میکنه
و تولیدش هم خوبه و شما فقط کامنت الکی میذاری برای بهترین پرس..
تاسف برای سایپا سیتروئن و تبریک به ایندامین برای صادقی…
آقا یکی تیم حسین زاده بسیجی رو از این دیزل جمع کنه
آقای شیخ زاده چرا به مشکلات سایپا آذین اهمیت نمی دهید.
مدیرعامل و هئیت مدیره و باند اینها را نمی خواهیم.
به شما قول می دهیم اگر مدیرعامل بیسواد و خالی بند سایپا آذین حسن زاده و هئیت مدیره و باند آنها را تغییر دهید تولید را از 1200 دستگاه صندلی به 1800 دستگاه صندلی برسانیم.
سایپا آذین با همین امکانات و همین تعداد پرسنل به طور متوسط 2000 دستگاه صندلی تولید کرده است البته وقتی مدیریت درست باشد نه با امثال حسن زاده و هئیت مدیره که پرسنل را اذیت می کنند.
شما اگه خودتون میتونستید افزایش تولید بدید چرا زمان مدیرعامل قبلی ۴۰۰ دستگاه تولید میکردید؟
اگه تلاش مهندس حسن زاده نبود الان معلوم نبود چه روزگاری برای سایپا آذین و این قشر زحمت کش پیش بینی میشد و چقدر تعدیل نیرو داشت
منابع مالی شما آوردید به سایپا آذین یا همت مدیرعامل بود؟
افزایش بهره وری و کاهش ضایعات به دست کی انجام شد؟
از اینهمه تهمت و دروغ چی دقیقا عایده ت میشه؟
افزایش تولید به دست خودتون انجام میشه؟
پس چرا در دوره مدیرعامل قبلی ۴۰۰ دستگاه تولید بود؟
چرا اونموقع ۱۵۰۰ دستگاه تولید نمی کردید؟
هرکسی مطالب شما را ببینه خنده ش میگیره
مهندس حسن زاده با تلاش خودش و با منابع مالی که آورد تولید به اینجا رسوند
با اون وضعیت داغون شرکت تحویل گرفت یک نفر تعدیل نیرو نداشت
این سخنان و تخریب شخصیت بسیار زننده س
اگر منابع مالی باشد خودمان افزایش تولید می دهیم و نیازی به امثال حسن زاده و هئیت مدیره کنونی سایپا آذین نداریم.
سایپا و سازه گستر هم خودش می داند که چرا افزایش تولید رخ داد چون به مدیرعامل قبلی منابع مالی ندادند پس تولید به شدت کاهش یافت.
در ضمن زحمات ما کارگران را به حساب امثال حسن زاده و… نگذارید و برای خودتان رزومه سازی نکنید.
جناب شیخ زاده شما منابع مالی به سایپا آذین بدهید و یک مدیرعامل با تجربه باسواد با هئیت مدیره کاربلد برای سایپا آذین بیاورید ما به شما قول می دهیم تولید خیلی بیشتر افزایش پیدا می کند.
منابع مالی باشد قطعه ساز نیز قطعه می دهد در نتیجه ما نیز تولید می کنیم فقط مدیرعامل و هئیت مدیره ای بالای سر ما نیاورید که اذیت کند و بدقولی کند و خالی بند و بدرفتار و بیسواد باشد.
زحمات کارگران و پرسنل با مدیریت هوشمندانه مدیرعامل میشود راندمان بالا و افزایش آمار تولید
با خون دل خوردن مهندس حسن زاده و پیگیری های شبانه روزی منابع مالی ،تامین قطعات مورد نیاز ،کسری نداشتن اجناس خطوط تولید میشود افزایش تولید
سلام
پایگاه اصلی آقای تیموری، بهران موتور است که همچنان دست نشانده آقای تیموری باقی مانده و به اندازه ای فضای شرکت را امنیتی و حراستی شده که کسی جرأت حرف زدن نداشته باشد. بعنوان مثال در حالیکه تمام شرکتهای گروه سایپا عیدی پرسنل را پرداخت کرده اند مدیر عامل این شرکت عیدی پرسنل را واریز نمی کند. بخدا توی این دوران بد اقتصادی، وجود افرادی که خود را رضا شاه می نامند و افتخارشان خفه کردن صدای کارگر است، ظلم مضاعف در حق مظلومترین قشر بوده و امیدوارم مدیران ارشد سایپا فکری به حال پرسنل بهران موتور گلپایگان بنمایند.
جناب آقای مهندس نوری با تخصص و درایتی که داشتند شرکت ایندامین را متحول و به بهره وری بالا رساندند. تغییر ایشان با چه ارزیابی کارشناسانه انجام شده است؟؟!!
اقای شیخ زاده فقط ادعا داشت
تو جلسات ميگفت از متخصصين استفاده ميکنیم
نوري واقعا ايندامين رو نجات داد
صادقي بخاطر لابي گذاشت اونجا مثل بهيار تو ديزل.
همه اهل شعارن
موقع عمل که میشه حرفها فراموش میشه
اگر سایپا چند فرد اجرایی داشت اوضاعش این نبود
چند نفر تو هستند ک گند زدن به کل سایپا
شیخ عطار
اقبالی صالحی اقای بهیار
شیدایی
سلطانی
جناب شیخ زاده چرا اصلا به پیشنهاد متخصصان گوش نمی کنید؟!
وضعیت گروه سایپا خوب نیست و سال 1404 را با این تیم مدیریتی که در مگاموتور، سازه گستر و سایپا آذین و سایپا کاشان و… دارید نمی توانید بگذارید.
سال 1404 سال تصمیمات سخت و سالی پر چالشی هست پس در تیم مدیریتی خود تجدید نظر کن که با این مدیرهایی که داری به مشکلات عدیده برخورد خواهی کرد و مطمئن باش که همین مدیرعامل ها در مگاموتور و سازه و آذین و کاشان شما را بر زمین خواهند زد و آبروی شما خواهد رفت.
مگاموتور
سازه گستر
سایپا کاشان
سایپا آذین
در سال 1404 نام این شرکت ها یادتان باشد.
جناب شیخ زاده زمان منتظر شما نمی ماند.
عدم واگذاری مدیریت دولتی به بخش خصوصی در خودروسازی، موجب رانت، کاهش تولید و پایینآمدن راندمان کیفیت در مدیریت و تولید شده است. به همین خاطر است که حالا گزاره واگذاری مدیریت دولتی بهخصوص در این صنعت به عنوان اصلیترین مطالبه مردم و بخش خصوصی از دولت مدنظر قرار گرفته است. مطالبه مردم این است که برای همیشه در سالی که با نام جهش تولید و مشارکت مردمی نامیده شده است، صنعت خودروسازی به مردم و بخش خصوصی واگذار شود. مقایسه خودروسازی با مدیریت بخش خصوصی و دولتی بسیاری از حقایق را بیان خواهد کرد و مشخص خواهد شد چرا واگذاری صنعت خودروسازی به بخش خصوصی یک خواسته مردمی است؛ چراکه تا پیش از این مدیران وقت دولتی همه راهکارهایی که میتوانست خودرو را در سبد کالایی دهکهای کمدرآمد جامعه قرار بدهد و بازار خودرو را به سامان برساند، به انجام رساندهاند.
دوست عزیز شما بر اساس چه چیزی این حرفئرو میزنین. انتصاب آقای صادقی کاملا منطقی و بر اساس رزومه تحصیلی و کاری اشون بوده. هم تحصیلات مرتبط دارن، هم از بدنه هستن و مثل دیگران قارچی و یک شبه ظهور نکردن و هم هر جا بودن خیلی فنی و تخصصی کار رو پیش بردن . خدا تونو شکر کنین که یه مدیر عامل جوان و دارای انگیزه و رزومه مثبت اومد ایندامین
شیخ زاده واقعا نمی خواهد منتظرالمهدی رو عوض بکنه
مگاموتور هیچ چیزی برای از دست دادن نداره و هیچ کاری نمی کنید؟
جناب مهندس شیخ زاده همانطور که می دانید مهندس شیخ عطار از مدیران اجرایی و پاکدست و متخصص گروه سایپا هست
مهندس شیخ عطار کسی بود که سایپا کاشان و سایپا سیتروئن را راه اندازی کرد و به سوددهی رساند
مهندس شیخ عطار تنها کسی بود که رکورد تولید 3000 دستگاه قوای محرکه در یک روز را در مگاموتور ثبت کرده است
مهندس شیخ عطار تنها کسی بود که تیراژ تولید خطوط ماشینکاری و دنده زنی مگاموتور را 125 درصد افزایش تولید داد زیرا که کلیه دستگاه ها و تجهیزات خطوط ذکر شده را اورهال و به روز نمود
مهندس شیخ عطار تنها کسی هست که مگاموتور را با تمام پیچیدگی فرآیند به خوبی می شناسد و در سنوات گذشته توانسته است بالاترین رکورد تولید مگاموتور را داشته و بیشترین کاهش هزینه و کمترین مطالبات تامین کنندگان را داشته باشد.
اگر مهندس شیخ عطار برای خط بلوک سیلندر شاهین دستگاه شستشو و هونینگ را از کشور آلمان نخریده بود الان حتی شاهین هم نمی توانستید تولید کنید واقعا بعد از مهندس شیخ عطار هیچ مدیرعاملی در مگاموتور کار و اقدامی نکرد و فقط استفاده کننده بودند و منفعتی برای مگاموتور نداشتند.
مهندس شیخ عطار تنها کسی هست که در گروه سایپا ، از سازمان گسترش ایدرو بودند و شرکت های سایپا کاشان و مگاموتور تجربه کاری دارد و از بالاترین مکان که سازمان گسترش ایدرو است تا اجرایی ترین و تخصصی ترین و کلیدی ترین شرکت های گروه سایپا مانند مگاموتور فعالیت داشتند که از مدیریت کلان تا مدیریت اجرایی تجربه کاری موفقی داشته است.
پس چرا مهندس شیخ زاده از ایشان استفاده موثر نمی کند ، واقعا مشخص نیست چون راهکارهای مهندس شیخ عطار برای گروه سایپا بسیار راهگشا خواهد بود و منافع سایپا در حال حاضر اقتضا می کند که بیشترین استفاده موثر از تجربیات و تخصص مهندس شیخ عطار صورت بگیرد.
در کنار ایشان از مهندس بینشیان معاون اجرایی مدیرعامل اسبق در مگاموتور نیز می تواند گروه سایپا را به دوران اوج خود برساند چون رکورد تولید 3000 دستگاه قوای محرکه در یک روز برای مهندس بینشیان در مگاموتور ثبت شده است و در چند شرکت زیرمجموعه سایپا به عنوان مدیرعامل بوده است و افتخارآفرین بوده و افزایش تولید در همه شرکت ها برای مهندس بینشیان می باشد به نحوی که مدیرعامل گروه سایپا از ایشان قدردانی کرده است.
جناب شیخ زاده از تخصص و تجربه امثال مهندس شیخ عطار و مهندس بینشیان استفاده موثر بیشتری داشته باشید و در تیم مدیریتی خود مانند کمیته انتصابات و… بکار بگیرید و به جای استفاده از سیاسیون از متخصصان باتجربه استفاده فرمایید.
باز اومدی این طومار تو کپی پیست کردی اینجا
یکی اون خوبه
یکی تو
ول کن دیگه
جواب مخاطب sami:
به تو چه ربطی داره چند بار کپی و پیست میشه؟
ناراحتی کامنت هارو نخون
در ضمن چرا از تکرار این متن ناراحت میشی؟
مشخصه توام از غیرمتخصصان رایگان خور هستی
برو دنبال کارت و دخالت نکن و به فکر آینده ای باش که به جای امثال تو از متخصصان در سایپا استفاده می شود
بلای جان خودروسازی همین سیاسی کاری هاست آقای شیخ زاده حد اقل جای آقای نوری یکی رو میزاشتی که تواناییش بیشتر باشه . تو تاریخ ایندامین کی تونسته بود اینهمه تغییر بده ؟ یه مدیر توانمند رو برداشتن یه ناکارآمد رو گذاشتن اسمش چیه ؟ خدایی
سایپا آذین 5 تا مدیر میخواهد 10 تا رئیس و 10 تا سرپرست بقیه پستها همه اش فرمالیه هستند و هزینه زا قبلا اداری یا یک مسئول اداره می شد الان یک مدیر و 4 رئیس اداره میشه هزینه این 5 نفر ار حساب کنید با هزینه همان یک نفر کار همان کار مساحت سایپا آذین همان مساحت قبلی فقط بخاطر اینکه در ساختار سازمانی پرستیژ داشت باشه مدیریت ایجاد کردن بقای سایپا آذین = چابک سازی ساختار سازمانی
خدارو شکر مدیر عامل ایندامین را عوض کردن .ایشون و مدیران این شرکت فقط به فکر پول جیبی و حساب خود بودن . خیلی از کارگران از جمله شورای این شرکت آقایان احمد عموئی و فرهاد اسکندری را اخراج کردن چون دنبال حق حقوق قانونی کارگران بودن .آقای نوری مدیر عامل ایندامین اصلا به حرف کارگران گوش نمی داد و فقط از دوستان و فامیل های خود را وارد شرکت کرده بود مدیران بی سوادی را وارد کار کرده بود فقط برای شرکت ضرر داشتن امید وارم این مدیران را هم عوض کنن
باسلام؛ضمن عرض تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان
از جناب آقای مهندس شیخ زاده تشکر میکنم بابت انتصاب شایسته جناب آقای مهندس صادقی به عنوان مدیرعامل شرکت ایندامین ، و عرض تبریک خدمت جناب آقای مهندس صادقی ؛ واقعا این انتصاب شایسته به لطف و کمک خداوند متعال باعث روشن شدن خیلی از حقایق شد: اول اینکه مشخص شد ایشون در هیچ باند و جناحی نیستند چون هم در دولت محترم شهید رئیسی و هم در دولت فعلی ایشون در جایگاه مدیر عاملی بودند و هستند و هم اینکه مطمئنم امروز با این انتصاب شایسته خیلی ها شرمنده حرکات و حرف های یک ماهه اخیر خودشون شدند که به همشون توصیه میکنم در این ماه پراز خیرو برکت به درگاه خداوند متعال توبه کنند و ایشالله که جناب آقای مهندس صادقی هم با گذشتی که میکنند همشون و حلال میکنند!
ودر آخر به کلیه پرسنل شرکت ایندامین تبریک میگم بابت اینکه بهترین مدیرعامل رو الان دارند و مطمئنم که روز به روز با همکاری که پرسنل عزیز این شرکت با مدیرعامل محترم خواهند داشت ؛ شاهد پیشرفت های روز افزون این شرکت محترم خواهیم بود .
خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار
بله خیلی انتصاب خوبی بود صادقی برای ایندامین!!!!!
هنر زیر ۱.۵ سال ۳ تا شرکت جابجا بشی نشان از عدم سیاسی و رابطه ای بودن هست؟؟؟؟
قضاوت با خودتون
سخندان که بی عرضه است
اون زمان روسی و حسینی افتاده بود رو دور
الان معنوی با رهبریت مدنی و کارمندش سوارشدن و اقبالی را مدیریت میکنند و چون اقبالی رئیس حراست بوده و سابقه مدیریت اداری نداره فکر می کنه هرچی معنوی می گه درسته
آقای صالحی آقای شیخ زاده چه فکری کردید که به این افراد حکم دادید واقعا
اقبالی یچیزیه تو مایه های مدیریت سیستم ها
انشالله سال ۱۴۰۴
کرمان موتور کل گروه سایپا رو بصورت خصوص خریداری کنه و این همه مدیر و مدیرعامل های مختلف بدون تخصص از خودروسازی اخراج شوند
به امید روزهای خوب در گروه سایپا
سهام سلیم همه اش منفی هست و دیزل هم حمایت نمیکنه.
نمیدونم چرا معماریان رو عوض نمیکنن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 49 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۹