متاسفانه قبل از آنالیز و توانبب سنجی و وقتی بر اساس روابط سیاسی مدیران انتخاب میشوند همین است که میبینید جای بسی تاسف برای این ویران شده وطنم
شیخ زاده در سایپا چند ماهه می شود؟
به گزارش خط بازار؛ علی شیخ زاده اواسط آذرماه ۱۴۰۳ در حالی مدیرعامل سایپا شد که پیش از این دو بار تجربه مدیرعاملی در دو مجموعه صنعتی را داشته است.
وی در اولین تجربه در ۳ آبان ۱۳۹۶ به عنوان مدیرعامل آذرآب منصوب شد. شرکتی که درگیر مشکلات عدیده مالی و اعتصابات کارگری بود. شیخ زاده در آذرآب حدود یک سال و چهار ماه حضور داشت و در نهایت استعفا داد. دومین تجربه شیخ زاده در پارس خودرو بود. جایی که در تاریخ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ به جای ناصر آقامحمدی به عنوان مدیرعامل پارس خودرو منصوب شد و بعد از حدود ۶ ماه نیز در همان سال تغییر کرد.
همانطور که مشخص است وی سوابق مدیرعاملی طولانی ندارد. اینکه در سایپا تا چند ماه بتواند حضور داشته باشد سوال مهمی است که به مناسبات سیاسی و عملکرد وی بستگی دارد. ثبات سیاسی وزیر صمت، همراهی ایدرو و انتخاب تیم کارآمد سه عامل زمینه ساز برای موفقیت شیخ زاده در سایپا است.
بررسی های خط بازار نشان می دهد جایگاه وزیر صمت در دولت به دلیل بروز اختلافات با رئیس جمهور تضعیف شده است؛ روابط فرشاد مقیمی با شیخ زاده در سطح مطلوب قرار ندارد و سوم غالب افرادی که حلقه اول شیخ زاده علی رغم سلامت کاری و تخصص فنی ولی گزینه های مناسبی نیستند. برخی بدون تجربه مدیرعاملی؛ برخی نابالغِ توسعه نیافته؛ برخی غریبه با خودروسازی و برخی دیگر منصوب سیاسی و میوه ممنوعه
منبع: خط بازار
برچسب ها :آذرآب ، پارس خودرو ، سایپا ، علی شیخ زاده ، مدیرعامل سایپا ، ناصر آقامحمدی ، وزیر صمت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آقای خط بازار تو نگران چی هستی صادقانه بگو
آیا نگران اقتصاد کشورت هستی ؟
آیا نگران چرخیدن چرخ مملکت هستی ؟
آیا نگرانی که چرخش تولید در کارخانجات مملکت به ایسته ؟
نه عزیزم بخداوندی خدا تو فقط نگران جیب خودت هستی نگران این هستی که دیگه از ایران خودرو و سایپا چیزی گیرت نمیاد و نکنه که صاحبان کروز هم جیره و مواجبت رو قطع کنن
آره آقای خط بازار تو نگران خودت هستی و بس که این امر بر همه اهل صنعت این مرز و بوم واضح و موبرهن است
تو این سایت یه عده انگار فقط میخان فقط به مدیرعامل مگا آقای دکتر منتظر ضربه بزنن که خودشون به یه نون و نوایی برسن.
در زمان ایشون اوضاع معیشت پرسنل بسیار بهتر شده. ضمنا هیچوقت تولید سایپا لنگ مگاموتور نموند. ایشون بهترین گزینه برای ادامه کار هستن.
شیخ زاده به دلایل زیر عمر زیادی از مدیریتش در سایپا نمانده است:
۱- هر مدیرعامل گروه سایپایی که منتظرالمهدی را در مگاموتور ابقا کرد و یا برکنار نکرد در سمت مدیرعاملی سایپا ماندنی نیست چون خلاف نظر متخصصان عمل کرده و به همراه سیاسیون به منافع کشور و صنعت ضربه میزند.
2- شیخ زاده نشان داد که هیچکدام از انتخاب های ایشان بر اساس شایسته سالاری نبوده و کل گروه سایپا بابت این انتخاب ها ضرر می کند.
3- شیخ زاده به پیام های متخصصان توجه ای ندارد و فقط کار خودش را می کند پس مشخص است بر اساس منافع سایپا عمل نمی کند.
4- تیم اجرایی متخصص ندارد و اکثر تیم مدیریتی شیخ زاده نمی توانند کار اجرایی انجام دهند به عنوان مثال به نفراتی که در هئیت مدیره مگاموتور و قائم مقام های مگاموتور منصوب کرده توجه کنید کدام نفر اجرایی هست و کدامشان سابقه راه اندازی خطوط تولید و نگهداری و تعمیرات و اورهال دستگاه و تجهیزات را دارند؟
الان مگاموتور به دلیل اینکه تیم اجرایی متخصص ندارد به ترمز گروه سایپا تبدیل شده است
در مگاموتور افرادی مثل رادمهر قائم مقام و رادمنش هئیت مدیره و مدنی قائم مقام و علیزاده تولید و جعفرنژاد تعمیرات مگر تخصص کار اجرایی دارند و اگر مدعی هستند چرا وضعیت مگاموتور هر روز بدتر از دیروز شده است؟
5- شیخ زاده به دلیل اینکه با متخصصان کار و به نظرات این فشر توجهی ندارد پس باید خداحافظی کند زیرا که بارها متذکر شدیم که در شرایط کنونی کشور مثل تحریم و نبود نقدینگی و…. دیگر جای اشتباه نیست و باید تیم مدیریتی با تجربه و کارآمد بر سر کار بیاید ولی متاسفانه شیخ زاده هیچ توجهی به نظر متخصصان نمی کند و سایپا در حال سقوط هست.
6- شیخ زاده می بایست از افرادی که سابقه کار اجرایی و تولید دارد استفاده می کرد و بارها پبشنهاداتی به ایشان و افراد نزدیک ایشان داده شد ولی متاسفانه شیخ زاده و افراد نزدیک ایشان هیچ استفاده ای از افراد متخصص پیشنهادی نکردند و هیچ اعتنایی ندارند پس شیخ زاده و تیم ایشان قصد تولید و… ندارند و منافع سایپا را نمی بینند.
ایران خودرو با همین شرایط سخت کشور توانست در روزهای گذشته رکورد تولید بزند پس چرا سایپا نمی تواند؟
با آمدن شیخ زاده امیدوار شده بودیم ولی با انتخابات ایشان و با ابقا منتظرالمهدی در مگاموتور از شیخ زاده ناامید شدیم و نظرمان برگشت.
متخصص عزیز شیخ زاده زمان
استادنجمالدین ۷ سال معاونت مهندسی مگاموتور بوده تو بهترین وضعیت اقتصادی زمانی که با فروش پراید ۳۰۰ میلیارد تومن سود سالیانه داشتن حتی یک دوچرخه برای مگاموتور نخرید و حتی یک طرح توسعه اجرا نکردعملکرد ضعیف اون زمان باعث عقب افتادگی الان شده اون موقعی که باید می کاشتن و الان درو می کردن همون موقع درو کردن الان هم بیچاره منتظر مثل …. تو گل مونده هر چی هر هم به پرسنل میرسه خودش و خوب کنه تولید بالا نمیره اینم فکر کرده تولید اینطوری بالا میره منتظر جان بیا پایین برو دنبال کارت یک جای دیگه رو آباد کن
اگر چیزی نمیدونی مجبور نیستی عملکرد کسی را نقد کنی
خط مونتاژ کاملا مکانیزه تولید موتور ال ۹۰ که هنوز تو کشور در سطح اون وجود نداره زمان ایشان خریداری شد.
کل سایت شمالی مگا موتور در زمان ایشان خریداری شد.
خرید خطوط مونتاژ موتور و گیربکس تیبا هم در زمان نجم الدین کلید خورد
تنها کار درست شیخ زاده ابقای منتظر در مگاموتور بوده، ولی فرستادن آدم ضعیفی مثل مدنی به مگاموتور اشتباه بوده
بدترین مدیرعامل مگاموتور در تاریخ مگاموتور همین منتظرالمهدی هست چون به جای اینکه منابع مالی را در زیرساخت شرکت در پروژه های جدید و راه اندازی و اورهال خطوط جدید و قدیم هزینه کند به امثال شماها داد که بگویید منتظرالمهدی محبوب دلهاست.
چند وقت دیگر که مگاموتور نتوانست تولید کند و کلیه دستگاه ها فرسوده و خراب شد و تولید نداشت دیگر پولی نیست به شماها بدهد تا حمایت کنید اونوقت چکار می کنید؟
آینده نگر باشید و برای مگاموتور و منافع صنعت و کشور دلسوزی کنید و با حمایت های بی منطق باعث نابودی صنعت و کشور نشوید.
شیخ زاده نه خودش آدم اجرایی و میدان دیده هست و نه دست راستش: رادمنش. هردو بزرگوار هیچ وقت نفر اول نبوده اند
ناشناس عزیز تحلیل شما کامل و جامع بود کاملا زیبا گفتید
اگر با همین روند میخواد جلو بره ای کاش زودتر یا خودش بره یا وزیرش بره چون همش شده سفارش پذیر توی کل گروه از سایپا و مگا بگیر تا زیر محموعه ها اخه نفر سفارشی که تخصص نداره مدیریت نداره که نمیتونه کاری از پیش ببره اونم تو شرکتای مگا که هم خود مگا و هم زیر مجموعه ها همگی تخصصی هستن با این روند شش ماه آینده قطعا بحران تعطیلی خواهیم داشت خدا بداد پرسنل برسه
مدیر حقوقی مگاموتور ، دکتر مهدی اردستانی احوال شما ؟
با توجه به اینکه منتظرالمهدی مدیرعامل مگاموتور شما را به مگاموتور با حقوق بالا برگشت به کار زد و تمام قد از شما طرفداری و حمایت می کند پس ایام به کام هست.
انشالله همیشه موفق و با وجدان آسوده زندگی کنی برادر
همیشه به یادت هستیم.
شیخ زاده میدونه یا نمیدونه اونی که گذاشت برای سیتروئن یا اونی که گذاشت برای توسعه مدیریت،اینا همه یه تیم هستن حداقل از عملکردش تو پارس یه گزارش میگرفتی
مگه پول مردم نیست پول سهام دار نیست چرا آدم کار بلد نباید بالا سر کار باشه؟؟قائم مقام اجرایی که از شهرداری اومده چی از خودرو سازی سر در میاره؟؟؟؟؟؟
آقای شیخ زاده نیومده که بمونه، اومد تا توسلی مهر بره، وگرنه چیزی برای گفتن نداشت، بنده همون موقع هم عرض کردم زیاد موندگار نیشتند، اما براشون آرزوی موفقیت دارم
سلام
شیخ زادهربه شخصه قویه امیدوارم موفق بشه ولی متاسفانه تیم قوی ای نداره .شاید هم محدودیت های سیاسی داره. مثلا در سایپاکاشان همون تیم قبلی و با همون نقطه ضعف ها هست. مدیرعامل جدید که اصلا کاشان نمیاد و کار رو سپرده به تیم قبلی
از اول هم گفتیم که چنانچه شیخ زاده مدیرعامل مگاموتور منتظرالمهدی را تغییر ندهد خود شیخ زاده باید برود.
مگاموتور کلیدی ترین و تخصصی ترین شرکت گروه سایپاست که الان به دست غیرمتخصصان غیر حرفه ای افتاده و باعث ترمز کل گروه سایپا شده است.
متاسفانه منتظرالمهدی یک جوان مومن ولی بی تجربه و ناآشنا با فرآیند پیچیده تولید هست که توسط اطلاعات غلط معاونت ها و مدیران داخل مگاموتور گمراه شده است.
آقای منتظرالمهدی باعث برکناری دو مدیرعامل قبلی گروه سایپا تیموری و توسلی مهر گردید و الان نوبت شیخ زاده هست.
از آقایان شیخ زاده و منتظرالمهدی انتظار می رود که در اوج از گروه سایپا خداحافظی کنند وگرنه پافشاری کردن عواقب بدی دارد که نشانه های آن مانند سونامی از فانوس دریایی مخابره شده است.
حالا هر جور راحتید ادامه بدید و ببینید به کجا می رسید.
ایشون نقطه قوت گروه سایپا هستن و به همین دلیل ابقا شدن، رضایت پرسنل و تولید مناسب از دستاوردهای ایشون بوده
بل بله ایشون خیلی پرقدرت هستن فدایی داره تی فدا تو هم پر قدرتی مثل ایشون مرکز ثقلی قل قلی
برادر من چرا فقط جلو چشمتون میبینید یعنی شما آینده نمیخواید اصلا شما از تجهیزات و تولید سر در میاری احتمالا تازه تشریف آوردی مگا روزهای خوب ندیدی که هم تولید بود هم مزایا الان فقط شده مزایا این گاو شیرده هم بالاخره میمیره اگه جایگزین نشه
سید جان گل گفتی
وضعیت تولید و وضعیت دستگاه ها و تجهیزات داخل خطوط تولید از عملکرد منتظرالمهدی در مگاموتور گویای همه چیز هست.
خطوط فرسوده و خراب و توقف خطوط تولید و نبود پروژه های ملی و زیرساختی و نبود قوای محرکه به روز و…. در مگاموتور نقطه قوت منتظرالمهدی در نابودی مگاموتور هست.
خط میل بادامک KH از کشور آلمان توسط همین منتظرالمهدی و رادمهر قائم مقام ایشان و علیزاده معاونت تولید مگاموتور به سایپا آذربایجان و… منتقل شد و در آخر نابود شد.
رضایت پرسنل نیز به خاطر اینست که منابع مالی به جای اینکه در تجهیز و اورهال خطوط تولید استفاده گردد به پرسنل داده شد تا پرسنل بگویند که منتظرالمهدی عالی هست ولی چند وقت دیگر که خطوط تولید برای خرابی و فرسودگی متوقف گردید و تولید کل گروه سایپا متوقف و کند گردید متوجه سو مدیریت منتظرالمهدی خواهید شد.
اگر کافی نیست باز هم از دستاوردها و نقطه قوت و رضایت پرسنل و دلیل ابقا شدن منتظرالمهدی در مگاموتور صحبت کنیم؟
اونوقت آبرویی برای منتظرالمهدی نمی ماند.
واقعا در مگاموتور کار میکنی و یا خود منتظرالمهدی هستی
چون انگار چشماتو روی حقیقت بستی
همه چیز را غیرواقعی و برعکس کامنت نوشتی
معنی نقطه قوت
معنی دستاورد
معنی ابقا
و….
را با توجه به عملکرد منتظرالمهدی و تیم مدیریتی ایشان به درستی کامنت کردی ولی همه چیز رو برعکس نوشتی
بزرگترین خیانت در حق مگاموتور توسط همین منتظرالمهدی و تیم مدیریت ایشان صورت گرفت.
سایپا بعداز مهندس پوستین دوز دیگر مدیرعامل توانمند ندیده و نخواهد دید….
بحث جدیه آقای محترم…
سلام
آقای شیخ زاده لطفاً به داد زامیاد برسید با رفتن شهرام احمدیان تولید به مشکل خورده اوضاع احوال شرکت اصلاًخوب نیست
معاون منابع انسانیش هم که خودشو وصل به مسئولین نظام میدونه ….
شیخ زاده باید دوره انتقالی تا واگذاری سایپا به زرماکارون را طی کند .
با وجود توسلی مهر امکان واگذاری سایپا به بخش خصوصی نیود چون ایشان نمی ذاشت .
ولی شیخ زاده. مثل جواد توسلی مهر ، وزنه سیاسی و اجرایی سنگینی برای مقاومت در برابر این واگذاری نیست
منتظر این خبر بودیم این همان سونامی هست که در کامنت قبلی گفته شد.
فانوس دریایی غیر از سونامی خبرهای دیگه ای هم می دهد.
امثال منتظرالمهدی و اردستانی در مگاموتور و…. دیگر سیاسیون و مجلس ها و لابی بازها عاقبت خوبی ندارند چون شرکت های خصوصی افراد سیاسی و…. نمی خواهد بلکه افراد متخصص با تجربه می خواهد تا بتواند به سوددهی برسد.
بازی تمام شد.
وضعیت گروه سایپا اصلا خوب نیست
تیم مالی نداره
تیم مدیریتی هم نداره برای مدیریت شرکتها
چند نفری از زمان نجفیان و سلیمانی هستن که اونام خیلی تو بازی نیستن
با این افراد نمیشه گروه رو مدیریت کرد
مهمترین بحران، بحران مالیه
اصلا تو گروه کسی مونده بخواد مشکل مالی رو حل کنه؟
همه رو زدین داغون کردین
با جغرافیدان و کفتر باز و چند تا بچه میخواین گروه رو بچرخونید؟
یه جای نیازه از کسی های که لابی دارن استفاده کنید تا گروه سرپا بمونه
با قیافه گرفتنم چیزی درست نمیشه
زمان توسلی مهر گروه رفت تو بچه بازی و این همچنان ادامه داره
شیخ زاده مدیرعاملی خود سر است و مغرور و توصیه پذیر نیست
با سلام
بخدا من موندنم آخه چرا شیخ زاده قبول کرد بیاد سایپا خودش هم میدونه تو این اندازه ها نیست
عملکردش تو مگاموتور چندین سال تو پست معاونت مهندسی فقط یه پروژه کلوز لوپ بود که همه موتورها برگشت خوردن حتی یه خط هم اضافه نکرد
ولی خدایی فوتبالش خوب بود تو زمین چمن جلوی دروازه میاستاد و کسانی که بهش پاس گل میدادن الان مدیر شدن اونم چه مدیرایی با معدل دیپلم ۱۱ اونم تو رشته اقتصاد
جناب اقای شیخ زاده خواهشمندیم به شرکتهای خدمات پس از فروش سایپا هم توجه کنید . شرکت خدمات فنی نزدیک به ۹ ماهه داره با سرپرست اداره میشه
چه کسی فکر می کرد که کسی مثل بهنام ولی نژاد هئیت مدیره مگاموتور بشود
بهنام ولی نژاد پیمانکار جز مگاموتور بود و هیچ تخصصی ندارد ولی الان هئیت مدیره مگاموتور شده است
واقعا باید برای مگاموتور متاسف شد که بهنام ولی نژاد در هئیت مدیره برای مگاموتور تصمیم می گیرد به همین دلیل هست که مگاموتور در حال نابودیست.
دوست عزیز ایشون آقای ولی نژاد آقا زاده هست شخصی بنام قدرتی از تبریز شبانه براش حکم هیات مدیره رو از توسلی مهر گرفت هیچ کس باور نمی کرد یک پیمانکار مثل اینها بیان در ارکان مگاموتور منتظر المهدی هم اونجا برای اینکه پست شو حفظ کنه شدید انعطاف پذیره
اقای شیخ زاده
اقای تیزچنگ
خبر اومده که مدیرعامل پر از حاشیه محو خودرو (دهقان نژاد)که از دوستان اقای محمد زاده هست و جدیدا بواسطه تخلفات سازمانی و بواسطه حکم کمیته انضباطی مدیران ایران خودرو از سمتش عزل شده شده مشاور یکی از شرکت های سایپا تو زمینه قطعات پرسی
لطفا بررسی نمایید
شیخ زاده تا قبل از نیمه خرداد خواهد رفت،
باسلام
واقعا جاي مديري شايسته مانند آقاي سيد مهدي حسيني پور در گروه خيلي خيلي خاليه
واقعاايشون عملكرد فوق العاده اي تو شركت هايي كه بودن داشتن
عملکردهای فرا میدانی و استفاده از ظرفیتهای ارتباطی خارج از سازمان برای پیشبرد اهداف شرکتها داشتن،
۱۹ سال حضور در شرکتهای مهم و شناخت کامل از بدنه گروه دارن
توان اجرايي بالا ،شناخت كاملان ظرفيت ها
جمع كردن نخبگان كنار هم و استفاده در جهت پيشبرد أهداف سازمان
قدرت ميداني بالا و رزومه بسيار قوي واقعا حيف از نخبه هايي همچون آقاي حسيني پور استفاده نميشه😔
واقعا خجالت نمی کشید؟ کسی که لیسانس از مرکز پرورش قارچ صدفی آمل داره چه نخبه ای تو صنعت خودرو می تونه باشه. به نظر شما چنین کسی در دیپلم داشتنش تردیدی نیست؟ دقیقا همین آدم ها هستند که صنعت خودرو رو به این اینجا رسوندند. با وجود این همه آدم تحصیلکرده و با تجربه چنین آدمی چه جایگاهی می تونه در صنعت کشور داشته باشه؟!!!
یکی از خصوصیات آقای مهندس حسینی پور کلان نگری و تحقق اهداف تعیین شده گروه بوده
محبوبیت پرسنلی رو هم به این جمع اضافه کنید
دقیقا درسته . ایشون از جمله مدیران موفق و قدیمی در سطح گروه بودند که در بین پرسنل محبوبیت داشتند و واقعا جای آقای مهندس در مدیریت سایپا خالیه. امیدوارم به زودی ایشون رو در راس یکی از شرکت های گروه ببینیم
سلام .آقای شیخ زاده برادر بزرگ خواهشمندیم به موضوع تعاونی مسکنی که ده سال پیش اعضای هیات مدیره و مدیر عامل پول ماکارگران را به جیب زدن و اموال خود را بیشتر کردند و اقازادهایشان را راهی کشورهای خارجه میکنند رسیدگی نمایید قبل اینکه خداوند برای گرفتن حق کارگران فریب خودرو دست بکار شود
شیخ زاده مدیر عامل سالم و کاربلد الادهم چون یک فرد سیاسی میخواهد از مگا جابه جا کند فشار میارن
سلام و سپاس از مدير خط بازار
نگاهي به انتصابات چند ماهه
١- بهمن حسين زاده در پارس خودرو (تخصص؟)
٢-سهيل نژاد سايپا ديزل (بهيار پارس خودرو و تخصص؟؟ )
٣-گل محمدي زامياد (تخصص كيفيت -پايان دوران خدمتي )
٤- جبلي جوان سايپا يدك (تخصص كيفيت آزمايشگاهي بدون سابقه خدمات پس از فروش)
٥- شهرام صالحي و مهمترين كه در سازه گستر مي باشد صندوقچه اسرار مرد اول در خريد هاي خارجي
٦- خدمات مديران محسن مقدم با سن كم و تجربه اندك
وسفارش شده
٧- امجديان سمتكو (تخصص؟؟؟)
همچنان ادامه دارد ….
سلام برادر همه سفارشي و در. واقع تخصص ندارن؟؟!!!
سلام و عرض ادب
خدايي دكتر مرادعباسي انتصاب خوب و عالي بود منابع انساني قوي شد با دكتر هنري دو تاييي قويترين منابع انساني دنيا شدن هر دو كار درست و مشتي هستن
ایوب خان شما به تخصص ها و تجارب توجه نکردی یا نمیخوای توجه کنی. گل محمدی معاون طرح برنامه گروه هم بوده ، کیفیت هم بوده پس میتونه مدیر عامل باشه، جبلی جوان هم مدیر عامل بوده، هم کیفیت بوده ، هم تامین بوده و هم توسعه محصول پس انتخاب درستیه ، شهرام صالحی هم تامین بوده و هم برنامه ریزی و هم مدیر عامل بوده پس میتونه مدیر عامل باشه. این سه نفر همشون به سلامت کاری هم مشهورند و هر جا بودن سلامت کاری رو ملاک عمل قرار دادند. دیگه کیو تو این پستها بذارن شما اعلام رضایت میکنی؟!!!
حسینی پور
مدیر توانمندی که از حضورش بخاطر بی تعارف بودن با کسی بهرا نمیبرند !!!
با پدرشم تو کار تعارف نداشت واقعا …
توانمند ،قوی ،کاربلد،مالی چی حرفه ای و در حوزه های تامین مالی واقعا بی همتا است ایشون
تو این اوضاع نابسامان اقتصادی شرکتها کمک های بزرگی میتونست به گروه سایپا داشته باشه .
واقعا چرا آقای شیخ زاده و تیمش از اینجور آدمها بهره مند نمیشن ؟؟؟
آقاي شيخ زاده بزرگوار، شما خوب آقاي صالحوند رو ميشناسي، قائم مقام شما جناب آقاي رادمنش هم خوب ايشون رو ميشناسن، خدا شاهده آدمي نيست كه از كسي درخواستي بكنه، صالحوند رو بيار، در كنار شما سايپا گلستان خواهد شد. شك نكن. توليداتت رو حداقل دو برابر ميكنه، زمان تيموري خيلي در حق ايشون جفا شد و ظلم و ستم وحشتناكي به ايشون كردند. تورو خدا ازش استفاده كن. يه عمر نام نيك از خودت به جا ميزاري
سلام
بنظر بنده هم آقای حسینی پور تنها مدیرعاملی بود که در زمان مدیریت ایشان بزرگترین خط پرسی سایپا پرس افتتاح شد
ایشان با استفاده از مدیران کارآمد در شرکتهای که بودن همیشه تحول ایجاد کردن و در زمان آقای شیخ زاده جای افراد توانمندی همچون ایشان خالی است
چرا نمیخواهید به مهندس شیخ زاده زمان انجام کار بدهید
کمی تحمل کنید
ببینید در کاشان با انتصاب های خوب و کنار گذاشتن کوتوله کاشان چقدر به تولید کمک کرده
اندکی صبر که سحر نزدیک است
فقط میتونمبگم خدا به مسیر درست هدایتت کنه
واقعیت اینه که دوره آقای مهندس صادقی یکی از بهترین دوره های سایپاکاشان لود. امید است در دوره دکتر سلطانی هم همان راه ادامه داشته باشد
خط بازار چرا کامنت هایی که باب میلت نیست رو پاک میکنی؟؟؟یا کامنت هارو ببند یا کسی کامنت میزاره پاک نکن بیشرفی هم اندازه داره!!
شیخ زاده نه خودش آدم اجرایی و میدان دیده هست و نه دست راستش: رادمنش. هردو بزرگوار هیچ وقت نفر اول نبوده اند
مهندس شیخ زاده اگر منتطرالمهدی مدیرعامل مگاموتور را تغییر نمیدهید گزارش وضعیت مگاموتور را مستقیم برای رییس سازمان گسترش جناب فرشاد مقیمی ارسال می کنیم.
منتظرالمهدی قرار نیست چون دامادزاده هست به کل منافع سایپا و صنعت و کشور ضربه بزند و به هیچ کسی جواب ندهد.
هر چیزی مگاموتور داشت توسط منتظرالمهدی و رادمهر قائم مقام و علیزاده تولید نابود شده است.
بهترین گزینه برای مگاموتور مهندس شیخ عطار هست به دلایل ذیل:
مهندس شیخ عطار از مدیران اجرایی و پاکدست و متخصص گروه سایپا هست
مهندس شیخ عطار کسی بود که سایپا کاشان و سایپا سیتروئن را راه اندازی کرد و به سوددهی رساند
مهندس شیخ عطار تنها کسی بود که رکورد تولید 3000 دستگاه قوای محرکه در یک روز را در مگاموتور ثبت کرده است
مهندس شیخ عطار تنها کسی بود که خطوط ماشینکاری و دنده زنی مگاموتور را 125 درصد افزایش داد چون کلیه دستگاه ها و تجهیزات را اورهال کرد
مهندس شیخ عطار تنها کسی هست که مگاموتور را با تمام پیچیدگی فرآیند به خوبی می شناسد و در سنوات گذشته توانسته است بالاترین رکورد تولید مگاموتور را داشته و بیشترین کاهش هزینه و کمترین مطالبات تامین کنندگان را داشته باشد.
مهندس شیخ عطار تنها کسی هست که در گروه سایپا و در سازمان گسترش و شرکت های سایپا کاشان و مگاموتور تجربه کاری دارد و از بالاترین مکان که سازمان گسترش است تا پایینترین شرکت های گروه سایپا که از مدیریت کلان تا مدیریت اجرایی تجربه کاری موفقی داشته است.
پس چرا مهندس شیخ زاده از ایشان استفاده نمی کند واقعا مشخص نیست.
مهدی جان کاملا فنی و درست می فرمایید اما کو گوش شنوا فقط سیستم پ جواب میدهد
دوره مهندس صادقی در کاشان یکی از تاریخی ترین دوره های کاشان بود اینو زمان ثابت میکند که تا الان هم کاملا مشخصه مدیر عامل جدید اصلا انگار خوابه ، دشمنان مهندس صادقی دشمن او نبودن دشمن پیشرفت کاشان و کاشانی بودند ، و البته ی عده که میخوابیدن و مهندس اخراجشون کرد اونا دشمن شدن .
درودی گرم خدمت نظارتی های محترم مدیران محترم که کاری از دستشان بر میاد و دریغ نمیکنن .
همکاران عزیزم نمیخواستم اینجا پیغامی را بنویسم بارها مراجعه کردم خواستم متنی را بنویسیم نوشتم وبعد پاک کردم.
گلایه ای از نوع یک درد شاید اگر از روی درد نبود هیچ وقت این متن حاضر نبودم اینجا منتشر کنم بخدا کارت به استخون رسیده خواهش یا تقاضای که دارم از مسولین نظارتی یا مدیران عامل نظارتی دقیق نسبت به بیمه تکمیلی سایپا یدک داشته باشند واقعا از نحوه دل بخواهی پرداخت بیمه صندوق نمیدانیم دردمان را کجا بیان کنیم . زمانی کسی میتواند درد من را بشنود که در خانواده خدا نکرده مریضی داشته باشد امیدوارم همیشه تن همگی سالمباشد . عاجزانه خواهش میکنم با نظرسنجی وپیگیری لازم متوجه خواهید شداز نحوه دل بخواهی پرداخت کردند بیمه صندوق . متاسفانه امسال چون بیمه البرز باب میل دکتر نبود به کل همه چی از گردن خود باز میکند . خواهش میکنم خواهش میکنیم این موضوع پیگیری نمائید.
انشاالله خوب كار كنه و صد سال عمر مديريتي داشته باشه فقط تو رو خدا حاشيه براي بنده خدا درست نكنيد بالاخره تيمشون هم انشاالله خوب عمل ميكنن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 59 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵۹