خط بازار به نظر میرسه ایندفعه خوب به هدف زدی، کت مدیر عاملی بعضی شرکتها به تن برخی از افراد واقعا گشاد است. آقای (ر.ص) که با فشار و حمایت عطار جاده مخصوص موفق شد یک شرکت معمولی را بدون داشتن زیرساخت به تییر وان سایپا تبدیل کند (فقط روی کاغذ) در حالیکه بدلیل فساد گسترده در شرکتهای تامین قطعه (شراکت در اکثر این شرکتها) تحت فشار نهادهای نظارتی قرار گرفته، طی چند ماه گذشته نیز نتوانسته حقوق پرسنل شرکت و نیز شرکتهای زیرمجموعه را بموقع پرداخت نماید و جالب اینجاست که سایر شرکتهای زیر مجموعه سایپا، حقوق خود را حداکثر تا ششم هر ماه پرداخت میکنند. البته شایعاتی نیز هست که سایپا حقوق ها را بموقع پرداخت کرده ولی این فرد در جای دیگری هزینه نموده است. واقعا در این شرایط اقتصادی، کارگر بیچاره چه گناهی کرده است که باید این شرایط را تحمل کند؟ کسی که حتی نمیتواند حقوق پرسنل شرکت را از سایپا دریافت کند، آیا توانایی مدیریت یک مجموعه بزرگ را دارد؟
شیخ زاده گزینه نهایی سایپا/برنامه توسلی مهر برای بقا
به گزارش خط بازار؛ هر چند که علی شیخ زاده به عنوان مدیرعامل جدید سایپا انتخاب شده ولی قرار است فردا جواد توسلی مهر برنامه جدید خود برای بقا را ارائه دهد.
توسلی مهر اواخر سال ۱۴۰۲ در حالی مدیرعامل سایپا شد که دلخوش به حمایت ملت و منصور سیاسیون بود. به همین دلیل با قدرت انتصابات انتحاری را شب عید را انجام داد و تیم اتوبوسی خود را از کیلومتر ۱۴ به ۱۵ منتقل کرد. تیمی که برخی از آنان آقای سایپا هستند و برخی دیگر کوتوله لجستیک کاشانی. برخی از آنان دامادزاده فدایی ملت هستند و برخی دیگر کارگزاده فدایی نظام. برخی منصور خودروسازی هستند و برخی دیگر متوهم برنامه ریزی شهری.
در سال ۱۴۰۳ انتظار می رفت این تیم اتوبوسی بتواند گره از مشکلات سایپا بردارد ولی برخلاف تصور عموم همه چیز خوب پیش نرفت. قرار بود دامادزاده شش موتور حرکت کند ولی اب روغن قاطی کرد. قرار بود سایپا به صدر خودروسازی برگردد ولی اسیر وعده های مالی چنین و چنان شد. قرار بود روابط پرمهر در سایپا برقرار شود ولی همه چیز به خاک سیاه نشست. قرار بود سایپا استراتژیست خودروسازی شود ولی درد بی درمان شد. قرار بود سایپا با پارامترهای کامل اقتصادی بچرخد ولی ناقص شد و بی پول.
مشکلات سایپا از اواخر بهار در سایه بی مهری به یاران بخشنده، بدخلقی با مدیران باسابقه، جولان کوتوله های متوهم و سقوط حامیان سیاسی آغاز و در تابستان افزایش یافت. عدم تامین به موقع «منابع مالی و قطعه» وضعیت تولید خودرو را با چالش روبرو کرد و افزایش «کسری قطعه» و «خودرو ناقص»، زمزمه تغییرات کلان را جدی نمود. البته در این بین طبق آمار رسمی منتشر شده شش ماهه اول سال ۱۴۰۳، اتفاقات خوبی هم در افزایش سود و کاهش «نرخ تورم قیمت تامین قطعه» افتاد که در سایه «روابط به گل نشسته» دیده نشد.
این روند در پاییز به اوج خود رسید. با این تفاوت که هرچقدر دامادزاده ها داغ بر دل بودند، ولی کارگرزاده ها مرهم درد. به همین خاطر زمزمه تغییر دیگر به نقل محافل رسمی و غیررسمی تبدیل شد تا اینکه بعد از دو ماه «انفعال صمت غیرخودرویی» و «محافظه کاری ایدرو یقه بسته»، علی شیخ زاده به گزینه نهایی جایگزین توسلی مهر انتخاب شد.
ولی یک تماس تغییرات را تعلیق کرد. فشارهای حامیان ملت منجر به این شد تا آقای معاون در تماسی با اقابزرگ یک فرصت جدید به توسلی مهر داده شود. فرصتی که یک چاقوی دو لبه است. هم می تواند تغییرات تعلیق شده را مجددا فعال کند و هم می تواند آغازگر دوران جدید مدیریتی توسلی مهر در سایپا باشد. جواد توسلی مهر که مدیری تلاشگر در عین حال قدرت طلب و منفعل در برابر جریان های سیاسی است یک برگ برنده بیشتر ندارد که آن هم«وفاق ملی در سایپا» است. وفاقی که به نیروهای شایسته و قدیمی احترام قائل است؛ با نیروها، اخلاق مدار رفتار می کند و در آن شایسته سالاری ارجح بر رابطه سالاری است.
سایپا در دوران جدید توسلی مهر نیاز به تغییرات اساسی در سطح مدیران عامل و معاونین دارد. به ویژه در حوزه تامین مالی و قطعه. اگر این تغییرات انجام شود قطعا سایپا به صدر جاده مخصوص برمی گردد. کت مدیرعاملی به تن برخی از مدیران کنونی بسیار بزرگ است. سایپا به اندازه کافی مدیران قدیمی و باسابقه دارد که بتوانند شرایط کنونی را مدیریت کنند.
منبع:خط بازار
برچسب ها :جواد توسلی مهر ، خط بازار ، خودروسازی ، سایپا ، علی شیخ زاده ، مدیرعامل سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حسین جان درست میگی. واقعا همه ما بیچاره شدیم. شرکت بهران یکی از بهترین شرکتهای گروه سایپا بود ولی فضای امنیتی ایجاد شده که کسی جرئت حرف زدن نداره. حقوق هم که الان ماه سومی هست که نمیتونه به موقع پرداخت کنه و با اینکه امروز دوازدهم ماه است ولی هنوز هیچ پرداختی انجام نشده
به جرعت بگم هیچ یک از این گزینه ها مدیر عامل سایپا نمیشنه
مدیر عامل جدید سایپا کسی نیست جز ……
رئيس محترم ايدرو يك بار تو ايران خودرو رفتار توسلي مهر را ديده و ميدونه چقدر تلاش كرد جايش را بگيره. رئيس محترم ايدرو ميدونه كه عملكرد عالي ايران خودرو ديزل ربطي به توسلي مهر نداره چون خودش گفته دو ماه بعد از انتصاب ايشون ركورد ها در ديزل زده شد كه من فهميدم كار تيم زالي بوده. رئيس محترم ايدرو كيفيت تيم توسلي مهر را ميشناسه چون تا خودش بود نميذاشت اونا پست بگيرند. رئيس محترم ايدرو اگر كاري نكنه در پيشگاه خداوند پاسخگوي مردم و حق الناس خواهد بود.
یک مشت کار چاق کن و دلال ریختن تو خودرو سازی انشالله یک برنامه طلایی میده به دلال ها مشکل سایپا و ایرانخودرو با برنامه اتابک حل میکنه حرف های قشنگ میزی به دلم داری چنگ میزنی
دوست عزیز شما ظاهرا زالی رو نمیشناسید. پیر و مراد و استادش در خودروسازی که همه جا با هم هیئت مدیره هستند، میرسلیم هست که میگه لندکروز با ٢٠۶ فرق نداره
اینا اصلا نمیدونن خودرو چیه که بخوان دیزل رو به سود برسونند
برادر من دقت كن تيم زالي .
هر شخصی بر جایگاه اینچنینی در کشور تکیه بزند ، امکان کار کردن ندارد
مصطفوی آب رو بریز اونجایی که میسوزه
وفاق ملي وقتي معني ميده كه طرف شايستگي اوليه و لازم را دارد( حداقل ها)
انشالله زودتر تغییرات به کاشان و کوتوله های کاشان هم برسد
البته ما اسم نمیبریم چون سریع ویرایش و حذف میشود
امیدوارم مدیرعامل باسواد و با نفوذ و کاردان به کاشان انتقال یابد
آقای دلسوز
آقای به ظاهر خبرنگار
مهندس صادقی از بدنه شرکت و از کارشناسی تا الان را در سایپا کار کرده و پله پله رشد کرده تا اینجا رسیده . ما پرسنل سایپا کاشان هم ازش حمایت کرده و می کنیم.
ضمنا اهل باج دادن به هیچ احدالناسی هم نیست حتی شما آقای مصطفوی
این آقای دلسوز هم احتمالا یا از دار و دسته قبل هست که جیره مواجبش و وام های آنچنانیش قطع شده و یا از افرادی هست که انتظار بیجا داشته و بهش باج ندادند.
دستتون برای همه رو شده…
20 ساله سهام سایپا را دارم سال پیش باهاش یه کوئیک نشد خرید الانیک هشتم قیمت کوئیک شده
با کلی منت و وام این سهام را به ما دادن الان بازنشسته شدیم ارزش سهام یک دهم شده هیچ مقامی هم پاسخگو نیست
وفاق ملی که حرفش را میزنید در انتخابات در سایپا که زیر نظر مدیریت سازمان حمایت از کاندید مخالف دکتر پزشکیان بود دیدیم ، کاری به وفاق ندارم فقط توسلی مهر عزیز به این سوالات پاسخ دهد و ببینم یعنی خبر ندارد . تیییر وان شدن بکسوله به عنوان قطعه ساز ، انتصابات غیر شایسته سالاری در معاونت مهندسی که حراست و وزارت هم خبر دارد ، مدیران نالایق مهندسی که سفرهای پرهزینه بیهوده و دستاورد میروند ، کاهش تولید که به دلیل کمبود قطعه و… ، جولان وبرده داری یک سری از مدیران وقائم مقامان و … ، عدم احیای ارتباطات و مدیریت استراتژیک سازمان ، مغازه دار از موجودی مغازه و دخل و خرج خود خبر دارد و حساب کتاب جلو میرود ، چطور میشود شرکت خودروسازی دوم ایران بر این موارد واقف نباشد , یا کسانی که دور او هستند دروغ و گزارش ناصحیح میدهند ، بیست سال تولید سایپا بودم و زمان در دسترس و تولید را بر مبنای زمان دسترس وتایم دسترسی محاسبه و انحرافات را لحظه ای کنترل می نمودم ، در مخیله کسی نمیرود که شرکتی روزانه ضرر میلیونی دارد و پنج شنبه اضافه کار میآورد و تولید متوقف ، میدانم منابع انسانی ارزشمند است برای سازمان ، ولی اینکه کسی را تبعید کنند و بعد دم از منابع انسانی بزنند و غافل از کیفیت باشند خب جای سوال دارد ، کیفیت مسئولیت همه ماست و طرح های کیفی زیادی اجرا شده که خودمم پیگیر بودم و ماندم برنامهریزی و طرح ریزی این موارد سخت است آیا ؟ خیر باید از متخصصان در حوزه خود استفاده شود , نخبه پروری را جانشین پروری را در سازمان تقویت کنیم
از رفتن توسلی مهر خیلی خوشحالم سر من یکی را کلاه گذاشت سهند جی تبلیغ کرد با قیمت بسیار بالا سهند اس تحویل داد خدا را شکر که رفت
همه چیز شده سایپا
پس ایران خودرو و زیرمجموعه هاش چی؟
بابا این وزیر و مقیمی پس چی کار میکنند
عید شد و تولید تو شرکتهای ایران خودرو یکی از یکی بدتره
آخه نویسنده از سایپایی ها پول میگیره نه ایران خودرویی ها! اونها هم سیبیلو چرب کنند هر روز یه اظهار فضلی درباره ایران خودرو خواهد کرد
شیخ زاده رو چه کسی برای این انتصاب شایسته دانسته!!!!
علی شیخ زاده مدیرعامل آذراب بود که به دلیل اعتصاب کارگران برکنار شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا چطور شده که دوباره میخواد انتخاب بشه!!!!!!!!!!!
انشاءالله که کاملاً دروغه🤲🏻
الهی آمین 🤲🏻
از حرفاتون سر در نمیارم. توی ایران خودرو با مدیریت مهندس توسلی خیلی خوب دورانی بود. از همکارای سایپا هم شنیدم که چقدر عالیه. همه میگن که مهندس توسلی هر جا باشه آباد می کنه.
حواستون باشه تصفیه های شخصی خودتون رو پای این کارا نگذارید!
آمار و عملكرد مهمه نه همه ميگن الكي. تو ايران خودرو ديزل عملكرد تيم زالي را تحويل گرفت كه شركت را به واقع از ته دره بيرون كشيدن (در اوج تحريمهاي ترامپ) طبق صورتهاي مالي 1399. چي تحويل داد, شركتي كه هيچ محصولش شماره نميشه و پول هم نداره , سفارش قطعات هم انجام نشده. كه رئيس جمهور محترم موافقت كرد فعلا محصولات شماره بشه تا شركت ته دره نمونه. تيم ايشون هم كه از جفرافي و كشاورزي و ويزيتور تو صنعت خودرو استفاده ميكنه. به چي دل خوش كنيم. مگه اين شركتهاي خودروسازي شركتهاي كوچكي هستند.
خونه خود را آباد کردن هنر نیست رفیق
اقای شیخ زاده هم مدیرعامل پارس خودرو بوده و چند سالی هم هیات مدیره سایپا چه کار مثبتی انجام داده است که حالا بخواهد در کسوت مدیر عاملی انجام دهد
در این چند سالی که در ایران خودرو هست چه کار مثبتی انجام داده
واقعا تاسف باید خورد برای مسئولینی که توسلی مهر رو به شیخ زاده و امثالهم ترجیح بدن
اگر توجهات وزیر سابق به شیخ زاده نبود الان ایشون باید …..
توسلی مهر یعنی جلیلی …
واقعا معنی وفاق را هم فهمیدیم
سلام
از کدام نیروهای قدیمی استفاده شده تمام نیروهای خودشان رو آوردن تا یک پرسنل حرف حقیقت بزند که بر خلاف میل اینها باشد سریع جابجا میکنند و به شرکتهای دیگر منتقل میکنند. ضلمی که به بعضی از کارمندان در دوره اینها شده تو هیچ دوره ای نشد ،، آقای مقیمی لطفا تصمیم درست بگیرید . آقای حسین زاده بهترین گزینه برای سایپا میباشد.
با توجه به رزومه بسیار درخشانی که از مهندس توسلی و تیمش سراغ داریم، بهترین گزینه فقط مهندس توسلی و تیم ایشونه.
آقای حسین زاده که آنچنان تجربه ای نداره!
آقای ته سوز! که حسابی ته گرفتی:))
معلومه خودت اهل سایپاکاشان هستی که هم به مدیرعاملتون گیر دادی هم معلومه به هیات مدیره تون حسین زاده خیلی نزدیکی و بوی کباب به دماغت خورده.
خیر و صلاح ما سایپایی ها رو نمی خوای، دنبال تسویه حسابی و از دور خارج شدی ته سوز شدی:))
راستش دوستان من از حرفهای شما اینو برداشت می کنم که نسبت به آقای مهندس توسلی شما رو بدبین کردن. هر کس که از صنعت سر در میاره کاملاً مهندس توسلی رو تایید می کنه.
بابا انصافتون رو !
فکر نمی کنم کسی مثل دکتر توسلی بتونه بحث خودرو رو حل کنه!
انصافاً دکتر توسلی و تیمشون خیلی عالی اداره می کنن.
همسی نگر جون، قشنگم
توسلی مهر و دوستان خیلی دوست دارن نه
منم دوست دارم
چقدر بهت دادن و با چقدر خریدنت که اینقدر غیرعادلانه از توسلی مهر و کوتوله هاش مثل خودت طرفداری میکنی
چقدر دروغگویی و انگار اصلا در گروه سایپا کار نمی کنی
اصلا معنی انصاف رو میفهمی
برو خجالت بکش تا خدا جوابتو نداده
أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ
بسمالله الرحمن الرحیم
وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ
و گفتار [بی اساس و تبلیغاتِ ناروایِ] مخالفان، تو را غمگین نکند؛ زیرا همه عزت و توانمندی برای خداست؛ او شنوا و داناست.
آیه ۶۵، سوره یونس
در تعجبیم که با این همه سوابق درخشان جناب مهندس توسلی مهر که جناب وزیر بر آن اذعان دارند و جناب رئیس جمهور بر گردن ایشان مدال صادرکننده برتر را انداخته اند، برخی از نظرات در اینجا، نوعی تخلیه عقده های کهنه روانی است که بالاخره طبیعی است که به جایگاه یک مدیر ارشد چنین حسادتی داشته باشند که نتوانند آن را پنهان کنند.این منصبهای دنیایی به دنیا می ماند. واقیعت مهم این است که ایشان از مدیران بسیار خوشنام و جهادی است که با استعداد خدادادی و توان خلاقی که داشته و دارند توانسته اند در هر زمان سنگی را که دیوانگان بر چاه انداخته و زیان انباشته تولید کرده اند را علی رغم کارشکنی ها جبران کنند.
… و خدا احکم الحاکمین است…
چه استعدادي توي طنز نويسي داري. ماشاله.
يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
همواره می خواهند نور خدا را با سخنان باطل [و تبلیغاتِ بیپایه] خود خاموش کنند؛ ولی خدا جز اینکه نور خود را کامل کند، نمیخواهد، هر چند کافران خوش نداشته باشند.
آیه ۳۲، سوره توبه
بابا توامتوهمهاخبار مدال ابن بابا رو به رخ میکشی ، اون مدال بابت 50 درصد افت تولید بوده ، بنده خدا کدوم صادرات ، مدیرعامل سازه گستر فامیل و خیلی از این فامیل ها آورده ، مدال هم خود سازمان جشن گرفت و رییس جمهور دقیقا اطلاعاتی نداشته که صادرات چی وکشکچی و اون شوآف دوستان خود آقا بوده ایران خودرو با این همه تنوع تولید و تیراژ بالا چرا مدال نگرفت توحتی حاضر نیستی اسم خودت مشخص بشه ، دیگه کار دارد دسته نالایقان تمام است و همه میدانند
اومدن دکتر شیخ زاده قطعی شده ، ولی یه فکر به حال تامین سازه گستر بشه ، فیروزه ای گوش شکسته داره، یار کشی میکنه برای مدیرعامل سازه گستر .
حیاط خبر نداره رفیق گرمابه واستخراش با کمک عطار یدک چه خوابی براش دیده .
توسلی مهر خواهد رفت خیلی زود خواهد رفت. برنامه معادل نخود سیاه هست کدوم برنامه کدوم کار . کسی که فرصت خواسته یعنی خودش هم معتقده تا الان کار خاصی نکرده
خداروشکر توسلی مهر ابقاء شده.
اونایی که حقیقت بین هستند به خدمات ارزشمند ایشون اعتراف کرده و می کنن.
آیا واقعاً کسی می تواند به خود اجازه دهد و خیلی ناحق جای جناب مهندس توسلی مهر را بگیرد؟؟؟؟؟!!!!!
خداوند انشاءالله بیدارتان کند که البته نفس عماره ، همواره انسان رامی خواهد که برای خنک شدن دل خویش و مهار حسادتش و یا خوش آمدن دل دیگران ،
به بدی وادار کند و حرفهای نابجایی را هر چند قلبا می داند نادرست هست بزند. بهتر آن است که انسان هر قدمی که برمی دارد و هر کاری که می کند رضایت آفریدگار خویش را جلب کند.
از صمیم قلبم امیدوارم که خداوند متعال تا دیر نشده همه کسانی که به مهندس توسلی مهر نه تنها تهمت می زنند ، بلکه موفقیتهای ایشان را کتمان می کنند، بیدار کند که با کمک عقل و مراقبه و محاسبه اعمال خویش، آخرتشان را بر باد ندهند. در آن وادی حسرت انسان متوجه می شود که وا اسفا !!!!!!! ناگهان چه زود دیر می شود.
(سوره علق آیه ۱۴)
مگر (انسان) ندانسته که قطعاً خدا [همه کارهایش را] می بیند؟
مخاطب صاحب الزمان که از دین و نام مبارک امام زمان سواستفاده می کنی:
با توجه به نحوه سومدیریت توسلی مهر و تیم ناکارآمدش در کل گروه سایپا منتظر باش که صاحب الزمان جواب حق الناس این کارکنان را از شماها بگیرد و به زباله دان تاریخ سایپا بفرستد
حق الناس بخشودنی نیست و این را همیشه به یاد داشته باشید.
نفس “عماره” ؟؟؟!!
یا صاحب الزمان عزیز؛ اولا از این نام مبارک سوء استفاده نکن. ثانیا شما اول املاء خودت رو درست کن بعد بیا دیگران رو نصیحت کن!
درستش “نفس اماره” به معنای نفس امر کننده است.
ضمنا شما به “سید حقگو” هم سلام برسون و هم بهش بگو دل هممون برای خودش و خالی بندی های طولانی و تحلیل های شُخمیش تنگ شده…
ضمناً ؛
توسل یعنی کلاهبردار صنعت و شیخ جایگزین یعنی خوش بر روی توو خالی و پوچ و کینه ای که تحمل شنیدن حرف حق رو نداره و کار هم بلد نیست و فقط ژست مدیرها رو میگیره. هردوشون هم همیشه از جهل مسوولین مافوقشون، نهایت سوء استفاده رو کردن و میکنن و در دلشون به ریش همه میخندن و خیلی کوچک هستن.
عظیم هم که یعنی کلاً پوووووچ و اصلا به حساب نمیاد و گماشته و پادو و حلقه به گوش مافیا است.
و در آخر؛ “زالی” نسبت به این بزرگواران یعنی مدیر و کار بلد و چون حرف حق میزنه، هیچوقت مافوق هاش ازش خوششون نمیاد. درخت دیزل رو هم زالی به ثمر رسوند ولی میوه هاشو متوسلین نوش جان کردن و متاسفانه فضولاتش رو ریختن توو دیزل و رفتن. بوی تعفن…
دیگه انقد تابلو کامنت نذارید
سلام؛واقعا که معلومه همگی دارید فقط با منظور خراب کردن افراد نظر میدید مدیرعامل محترم سایپا سیتروئن واقعا بالای ۱۶ساله که از کف این شرکت اومده بالا و از همون رده ریاست به بعد نشون داده که هرکجا بوده واقعا اونجارو ارتقاع داده و خودش همیشه توی میدون بوده ن اینکه پشت میز نشین باشه و حق واقعی ایشون مدیرعاملی کا گروه
کل گروه سایپا هست و واقعا هم توانایی شو داره و هم علم کافی امیدوارم هرکی که ناحق قضاوت میکنه خدا هدایتش کنه چون ایشون بسیار دل بزرگی دارند و الان اگه دراین جایگاه هستن بخاطر دل وجیگریه که داره
خط بازار عزیز لطفا نظرات را نبندید نظرات همکارمون با اسم مستعار همسی نگر بسی باعث شوخی و خنده میگردد این دلخوشی های بی هزینه رو از ما نگیرید از تفریحات سالممون هست
مدیرعامل سازه گستر جناب آقای مهندس فهیمه امیری با تیم پر قدرت ساپکو در کیلومتر ۸ و دیگر خبری از یاران عطار یدک نیست
خواهشن خط بازار جان حمایت کنید پرونده های مالی تیم دیزل این وسط ماست مالی نشه هم خوردن هم بردن همونها که پرونده تخلف مالی در داشتن و این وسط تمام افراد سالم در دیزل رو جهت اهداف مالیشون برکنار کردن
اوضاع بسیار نابسامان آذین و مالیبل و کمکم یدک و سازه و ….. بالاخره خود سایپا همه نشان از مدیریت ضعیف آقای توسلی مهر است، سایپاافتاده دست یک عده مذهبی ناکارآمد که فقط دارند سایپا رو به یک هیئت عزاداری تبدیل میکنند/ راس اونا هم یکی از مدیران سایپاست، هر چی رفیق هیئتی هست آورده پست هم بهشون داده و دارند حسابی می تازند/ به اسم شهدا هر کاری میتونند میکنند و کسی هم جلو دارشون نیست/ قربون شهدا برم اما اگه بودند دست همین ها رو قطع میکردند/ جذب نیرو هم که شده سفارشی و اونایی که کسی و ندارند باید قید استخدام رو بزنند. کجایید ای مردان با غیرت و خدایی؟؟؟ امیدوارم همین شهدا اونا رو رسوا کنه/ مطمئن باشید شیخ زادهدهم نمیتونه کاری انجام بده / فقط یک نفر به درد این کار میخوره که شیخ زاده و امثالهم انگشت کوچیکش هم نمیشن/ جناب وزیر و جناب مقیمی لطفا سلیقه ای و رانتی انتخاب نکنید هرچند خودتون هم سلیقه ای انتخاب شدید
مهندس شیخ زاده هم مثل آقای توسلی مهر هستند/ دیگه به حال سایپا فرقی نمیکنه توسلی مهر با شیخ زاده/ تنها فرقش اینه اونایی الان دور توسلی مهر هستند میرن دور شیخ زاده ، بیچاره سایپا گیر چه آدمهایی افتاده / خداحافظ سایپا ….
خط بازار شما که رسانه حقی هستی اون موقع که ایرانخودرو با سایپا ادقام شد صنایع طرح داده بود که نیروهای سایپا یدک همشون تبدیل وضعیت بشن ولی مدیرهای سایپا یدک خلاف قانون عمل کردن و این انجام ندادن و فقط فک وفامیل خودشون تبدیل وضعیت کردن جون عزیزت این فساده خبریش کن دارن قانون نقص میکنند
ادعای مخاطب:
مشکلات مطرح شده عین مشکلات حراست پارس است، با اینکه مدیر حراست مدیر شایسته و با تجربه است ولی با انتخاب زیر شاخه های نامناسب و بی تجربه چالش بدی در مجموعه ایجاد شده است و چقدر از زندگی ها دچار چالش شده است، بیمهری به پرسنل قدیمی به اوج خود رسیده است نگهبانان همیشه خواب به عنوان مسئولین و سرپرستان جدید حکومت میکنند، چون رابطه سالاری به شایسته سالاری ارجحیت پیدا کرده است با نیروها اخلاق مدار رفتار نمی شود، بی مهری و بی تفاوتی به پرسنل قدیمی به اوج خود رسیده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 52 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵۲