جفت سمی در مدیریت خودروسازی

کمتر از یک سال از تغییرات خودروسازی نمی گذرد که مجددا تغییر مدیران عامل نقل محافل رسمی و غیررسمی شده است.
کد خبر : 86439
تاریخ انتشار :چهارشنبه 23 آبان 1403 - 11:30

به گزارش خط بازار؛ کمتر از یک سال از تغییرات خودروسازی نمی گذرد که مجددا تغییر مدیران عامل نقل محافل رسمی و غیررسمی شده است. تاکنون در بین ده ها گزینه مطرح شده، ۳ نفر به ایستگاه آخر رسیده که بعد از استعلامات و کسب نظر کیان ایرانی یک نفر به عنوان مدیرعامل انتخاب خواهد شد.

بررسی ها در این بین افشار شانس اول مدیرعاملی است فردی که علاوه بر ترک زبان بودن از دوستان نزدیک وزیر اسبق می باشد و دارای سوابق مختلف اجرایی و ستادی است. البته وزن این سه گزینه به لحاظ سابقه و تجربه با هم متفاوت است.

وضعیت اسف بار کنونی خودروسازی ناشی سوء مدیریت در تامین مالی و قطعه است لذا به نظر می رسد حضور یک مدیرعامل فنی(مسلط به شبکه تامین و معتبر در بین قطعه سازان) و رئیس هيئت مدیره مالی چی(و مسلط به مباحث سرمایه گذاری و اقتصادی) بهترین ترکیب در هیئت مدیره برای اداره خودروسازی است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایپا چهارشنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

چرا به شرکت های زیرمجموعه سایپا مثل سایپا آذین رسیدگی نمی شود

am.f چهارشنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

افشار کیه؟

Zahed چهارشنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

بي تجربه تر از گنده گوي متوهم كوتوله باقر شهر، تو كل ايران نداريم

آذین چهارشنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴

سایپا پول موردنیاز سایپا آذین رو نمیده الان 3 روز هست کل سایپا آذین تعطیل شده و کلا کار نمی کنند و سایپا اصلا به سایپا آذین اهمیت نمیده و فقط به فکر خودشه

سعید چهارشنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

وضعیت ایدکو پرس هم همینه حقوق هم نداده هنوز

جانباز چهارشنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹

وقتی از مدیران و معاونین که نه در سطح مدیریت. هستند و نه معاون استفاده می‌شوند در سازمان نباید انتظار بیشتر از این از خودرو سازی داشت ،بابا فیروز چرا باید شرکت کروز از ایشان حمایت کند.ایشان در حد مدیر هم نیست

شایسته چهارشنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

افشار=دکتر امیر افکار

da پنجشنبه , ۲۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

خط بازار چان طبق آخرین آمار بازرسی به پرونده دیزل ورود کرده و پای خیلی از مدیران مخصوصا مالی و طرح و برنامه که در ماجرای حساب سازی یگیره از اعداد سند سازی حدود چند هزار میلیارد صحبت میشه که در سیستم ناقص راه اندازی شده گم شده شما خودت یک آمار بگیر

مصطفی جمعه , ۲۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

انشاالله با رفتن توسلی مهر اشخاصی مانند شیخ اعطار برند تا ما سایپا آذین ها از دست خیراندیش و قاسمی و آرین منش که ۱۲۰ میلیون در ماه حقوق میگیره و هیچچچ کار مثبتی انجام نمیده راحت کنن

حسن جمعه , ۲۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲

فقط دکتر سروش و دکتر سعید علیزاده البته اگه بزارند کار کنند/ اینا نه حاشیه دارند نه اهل زد و بند هستند / سالم کار کردند و هرجا بودند پیشرفت داشتند

رامین دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

به امید خدا با اومدن مهندس جواد سلیمانی ، اوضاع صنعت خودروسازی متحول خواهد شد . متخصص ، با تجربه و توانمند . به امید روزهای خوب ….

css.php