عالی بود
بازرسی رو یادت رفت بگی
آغاز تغییر مدیران خودروسازی/شرط بقای مقیمی در ایدرو
به گزارش خط بازار؛ بالاخره بعد از یک ماه گمانه زنی پشت در اتاق اول، چشم کیان خودروسازی به جمال منتخب ملت روشن شد و رنج دوران کوتوله ها به پایان رسید. اتفاقی که فرشاد مقیمی را بر کرسی ریاست ایدرو نشاند. ولی این انتصاب در حالی رخ داد که حال خودروسازی اصلا خوب نیست؛ «افزایش نارضایتی از قیمت و کیفیت خودرو»،«کاهش تولید خودرو و افزایش خودرو ناقص»،«افزایش زیان انباشته»،«تبعید، اخراج مدیران باسابقه خودروسازی»،«استخدام دهه هفتادی ها و مشاوران بی تجربه سیاسی»،«بحران نقدینگی و مدیرت آشفته منابع مالی»و«افزایش نارضایتی در بدنه کارگری».
این واقعیت ها تنها بخش کوچک و عیان مصیبت های کنونی خودروسازی است که در کنار چالش های پنهانی از جمله «کم فروشی قطعه سازان، زدوبندهای مخفیانه مدیران عامل ، ارتباط دلاری کارشناسان خودروسازی با قطعه سازان، غیرشفاف بودن منابع خودروسازان در دفاتر خارجی»خبر از یک وضعیت بحرانی در صنعت خودرو می دهد.
وضعیتی که بخشی از آن به دلیل چالش های ساختاری است و بخش قابل توجهی از آن نیز به مدیریت خودروسازان بر می گردد. مدیریتی که بعد از یک دوره روشن در ثبت رکوردهای تولید خودرو و کاهش خودروهای ناقص، به دست کوتوله های لابی من افتاده که با اتوبوس دیزلی به سمت جاده مخصوص سرازیر شده و همه جا را تصاحب کرده اند.
اینکه بعد از یک دوره عمرانی، یک بازنشسته چوب لای چرخ خودروسازی می کند و هم نشین دلال زاده انگلیسی می شود؛
اینکه مدیر مالی در تامین نقدینگی شرکت ها حیران مانده و حقوق را از جیب این و آن می پردازد؛
اینکه یک ویزیتور بله قربان گو فیروزه ای، خودروسازی را با چاله میدان اشتباه می گیرد و ادای معلم قدیمی خودروسازی را درمی آورد؛
اینکه سهم مدیران ارشد با روزمه حقوق، کامپیوتر، ادبیات و جغرافیا بیشتر از مدیران فارغ التحصیل از شریف و امیرکبیر می شود؛
اینکه همکلاسی ملت بعد از کوتوله ملت در حال سرمایه گذاری بر روی باند اسلامشهر است؛
اینکه یک جوان تازه به دوران رسیده موفقیت را در امداد از مشاوران سیاسی می بیند؛
اینکه آقازاده معروف شهری، خودروسازی را فدای روابط سیاسی خود می کند؛
اینکه مجوز چند هزار خودرو به فروش می رسد بدون آنکه ثبت سفارش شده باشد؛
اینکه مدیری از نژاد ترک با قدرت لابی هم نشین دامادزاده معروف می شود؛
اینکه جوان خام، پا در جای پای سید کاشان می گذارد؛
اینکه فامیل دور با سرمایه کارکنان کامپیوتر بازی می کند؛
اینکه یک زن به یکباره سوگلی هیئت مدیره در دوران روابط پرمهر می شود؛
اینکه مدیر روسی بابت سفر لاکچری حق ماموریت علی الحساب ۵ هزار دلاری میگیرد؛
اینکه پیمان غیر امین در آسمان جاده مخصوص ستاره دار می شود؛
همگی نشان از کودتای کوتوله ها است با مجاهدانه بخش های حیاتی خودروسازی را تصرف کرده اند و نتایج کارشان نیز صدای همه را درآورده است. قاعدتا اگر قرار است رئیس جدید ایدرو با همین افراد در جاده مخصوص خودروسواری کند قطعا نه خود و نه وزیر صمت آینده روشنی در دولت چهاردهم نخواهند داشت و عزل خواهند شد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایدرو ، ایران خودرو ، خودرو ، خودروسازی ، سایپا ، فرشاد مقیمی ، کوتوله های خودروسازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
عرض دو سال تغییر ۴ مدیر بازرسی نوبره
اونم که اکثرا از بیرون اومدن و ۶ ماه طول بکشه اگر باهوش باشن ورودی های خودروسازی رو یاد بگیرین
البته آدمای خودشو آوردن و کارشناسان هم راهی مدیریت های دیگه شدن
جمله معروف : بازرسی خودش باید بازرسی بشه رو تو دوران عظیم با خط عظیم باید نوشت
عجب داره سیستم
عظیم هم لابی های خود را دارد
مدیرعامل اسبق و محبوب ایران خودرو مجددا به هیات مدیره می پیوندد .
ظهیری . پیرمحمدی در صف آمدن هستند
خدا پدر و مادرت رو بيامرزه دكتر مصطفوي، تخصص ديزلي ها تو سرشون بخوره، يه مشت بي شخصيت چند قطبي تازه به دوران رسيده، جناب مقيمي تورو خدا نزار به يه هفته برسه و تكليف كوتوله هاي ديزلي رو يك سره كن
چرا نمیگید که این افرادی که با توسلی مهر اومدن سایپا و الان وضعمون رو به این روز انداختن چه تخصصی دارن ؟؟؟؟
توسلی مهر هر کس رو که اورده قابل مقایسه با قبلی ها نیست که با یه سرچ کوچیک میتونید اینو بفهمید – آدمایی رو اورده که در حد یه مدیر نیستن بعد گذاشته معاون و قایم مقام بالا دستی کسی که بیست سال زحمت کشیده
چرا باید این مملکت اینجور بشه . خودش که تخصصی نداره و من موندم چه جور این همه شانتاژ میتونن کنن و چه جور میتونن جواب خدا رو بدن که با سهامدارا چی کردن
من چند ساله امداد هستم
اینکه یک جوان تازه به دوران رسیده موفقیت را در امداد از مشاوران سیاسی می بیند
واقعا گل گفتی این جوان رشید فقط اومده قطعه رو زوری میفروشه به امدادگر و با تخلفات یه سری مدیر تازه به دوران رسیده تو امداد هیچ کاری نداره،شاید دوست نداره الله اعلم. خط بازار دمت گرم که به فکر مایی شیر مادر حلالتون
بازنشسته امدادی
هزینه ۱۰۰ میلیونی برای سفر مشهد یک خانوادبازنشسته خرج رودست مدیرمالی امداد گذاشت.
در حالی که این فرد بازنشسته حدود ۲ سال میباشد بازنشست شده قبل از این یکمدیرعامل بخاطر ۵۵ میلیون هزینه ماموریت برکنار کردند مال باید منتظر ماند دستگاه های نظارتی چه اقدامی انجام میدهند
عجب تهاتر نا عادلانه ای بود! توسلی مهر عزیز رو از ما گرفتین محمدزاده رو تحویل ما دادید. یه مشت کوتوله دهه هفتادی هم دور خودش جمع کرده فکر کرده خبریه!
متاسفانه آقای توسلی مهر دوران اوج دیزل رو که به علت شرایط خاص تورمی بود با ریخت و پاش و پیمانکاران خاص بر باد در این مدت یک محصول جدید بیرون نداد به طوری که الان محیط زیست هم جلوی کشنده های دیزل رو گرفته هم واگن هود رو یعنی عملا دیزل ۷۰ درصد تولیدش توقف خورده اتوبوس برقی هم خریدار نداره
آقا یا خانم به اصطلاح Da
سیستمی it که می فرمائید سیستم sap میباشد و سهام شرکتی که این سیستم را راه اندازی کرد (ایران فاوا) صد درصد متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو می باشد و طبق مستندات موجود آن پیمانکار خاص یعنی ایران فاوا سیستم sap را طبق دستور گروه صنعتی ایران خودرو در شرکت دیزل راه اندازی نمود
پس از اظهار نظر نکاتی که از آن خبر ندارید خودداری فرمائید
درضمن شرکت ایران خودرو دیزل در زمان مهندس توسلی رکورد 60 ساله تولید را در تاریخ خود شکست و مهندس توسلی در زمان مدیریت خود در شرکت دیزل ۱۲ هزار میلیارد سود برای شرکت دیزل بجا گذاشت.
اسناد و صورتهای مالی بنا بر گزارش حسابرس قانونی گواه این موضوع می باشد
دقیقا …
از روزی که توسلی مهر پاش رو از دیزل بیرون گذاشت و محمدزاده اومد، بدبختی دیزل شروع شد. همش کار سیاسی و تولید تعطیل . اینم سندش :
https://khatebazar.ir/%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%86/
اسب زین شده !!!!!!!
نکنه به شرکتی که تو صورتهای مالیش ۸ هزار میلیارد زیان داره را میگی اسب زین شده
طبق گزارش حسابرس قانونی و صورتهای مالی زمانی که مهندس توسلی شرکت دیزل را درسال ۹۹ تحویل گرفت بالغ بر ۸ هزار میلیارد زیان انباشته این شرکت بوده است و مهندس توسلی این شرکت را نجات داد و حتی تمامی دوستان سهامدار میدونن که شرکت را در بازار سرمایه به بازار اصلی ارتقا داد.
پس حرف مفت نزن
خودت رو ناراحت نكن . من كه گفتم توسلي نابغه را دوباره بيارن ديزل.
توسلي برج 10سال 1399 اومد ديزل و ديزل در صورت مالي 1399 سود ده شد.يعني توسلي ليسانس اي تي كه تا حالا توي هيچ شركت خودرويي مدير عامل نبوده تو دو ماه آخر سال ديزل را سود ده كرد!!!
آقا یا خانم حقیقت متاسفانه جنابعالی خودتان رو آگاه نشان می دهید به سوالات من جواب بدهید سوالاتی که همه مستند می باشد
1=چه لزومی دارد شرکت ایران خودرو دیزل که سهامدار حقیقی هم دارد بیاید بدون کمیسیون معاملات و در صورتی که واحد تدارکات هم دارد هزار دستگاه کامپیوتر بدون برگزاری کمیسیون معاملات و رقابت در قیمت از پیمانکار مربوطه بخرد راه اندازی sap توجیهی برای این خرید ندارد میتوانست با رعایت صلاح شرکت و سهامدار قیمت رقابتی و سالم خرید انجام شود
2-چطور می شود در زمان معاونت وقت آقای توسلی مهر چند صد میلیون به پیمانکار انوماسیون پیوست پرداخت شود و با گذر سه سال بخاطر ایرادات اساسی سیستم راه اندازی نشده و علی رغم شکایت شرکت مذگور پول رو پس نمی دهد
3=چطور می شود علی رغم میلیاردها تومان هزینه شرکت مذکور ناتوان در بستن حساب شرکت به دلیل غیر شفاف بودن و ضعف سیستم بودی بطوری که بخاطر جلوگیری از آبروریزی و عدم تایید حسابرسان مدیرعامل جدید مجبور گردید دستور بازگرداندن سیستمهای قبلی را صادر نماید و واحد مالی به مدت دو ماه تمام مجبور شدن کل اطلاعات یک سال گذشته رو دوباره وارد سیستمهای قدیم نمایند تا بشود تاییدیه حسابرس رو بگیرند این کار باعث صرف ساعتها اضافه کاری و خسارات به شرکت بود در صورتی که می بایست پیمانکار را به این علت قصور جریمه می کردن اگر اطلاع ندارید بدانید در سال جدید هنوز اطلاعات در هر دو سیستم وارد می شود یعنی دوباره کاری
4-چطور می شود مدیر پروژه شرکت فاوا بلافاصله با رفتن تیم توسلی مهر بدنبال معاوت طرح و برنامه که از بستگان آقای توسلی مهر می باشند همراه ایشان به شرکت فساپا می روند
5-چطور می باشد روسای حقوقی و IT را لغو حکم می نمایند تا کسی نتواند بر عملکر پیمانکار نظارت کند؟و…
da عزیز
به این مطالب گوش کن و نظر بده در شرکتی که کارگران زحمت کش با آهنگری و حدادی تلاش میکنند تا یک لقمه نون حلال به خانه ببرند چرا افرادی به بهانه مشاوره در روابط جذب میشوند سفرهای چند روزه به نمایشگاه ها میروند در هتلهای 5 ستاره اقامت میکنند در بهترین رستورانهای شهر شام می خورند تمام صورت حسابها رو امضا میکنند با رسپکت سوار در راه رو های شرکتهای ایران خودرو پرسه میزنند و از حال بده خودرو سازی به گزاف می نویسند.و قرار دادهای 50 ملیونی امضاء میکنند.
انشالله تغییرات به کاشان هم برسد
تا تیم بیتجربه و بی تدبیر فعلی کاشان هم از قدرت کنار گذاشته شود و مدیریت این شرکت به افراد اهل خودش واگذار شود
ضمنا براي رأي آوردن آقاي جليلي و رأي نياوردن آقاي پزشكيان، فضا رو به شدت امنيتي كرده بودند و چه رفتارهاي نابخردانه اي كه ازشون سر نزده، يه مشت آدم متوهم و گنده گو با اتوبوس ديزلي وارد کیلومتر 15 شدند و چه حق و ناحق هايي كه نكردند. آقاي مقيمي به حرفهاي اينا توجه نكن، شما كه از ايران خودرو رفتي، تيم ديزل چه پاپوش هايي كه براي شما درست نكردن، هرساعت إضافه كار شما ضربدر ١٠ ميكردن و لجن پراكني هاي آنچناني در مورد شما. برشون دار اين ديزلي هاي از خود راضي رو لطفا
باسلام اینجانب در نمایندگی گواه هستم مدیری مانند دکتر سنندجی مدیریت گواه ندیدم که پای کار باشد امیدوارم مدیران لایق بیاورند
بازنشسته های پر حاشیه
مدتی استرسمشدهدر گروه خودرو سازی افرادی که بازنشسته میشن پس از مراحل بازنشستگی ودریافت حقوق مجدد پس از رابزنی در همانجایگاه وبا حقوق ومزایای بیشتری مشغول بکار می شوند که جای بسی تاسف است اینموضوع به حراست وبازرسی ، مدیر ارزشیابی گروه گزارش داده شده که متاسفانه به جانشینپروری هیچ گونه علاقه ای ندارند هیچ برای این عزیزان سفرهای میلیونی نیز تدارک می بیند. امیدواریم در دولت وفاق ملی بیشتر به جوانان بها داده شود.
خواهشا این موضوع پیگیری کنید بنده چندینبار رفتم برای مصاحبه با این که اطلاع داشتم طرف بازنشست شده بهامید اینکه ایشون بره من برم جاش متاسفانه با خبر شدم فرد بازنشست بکارگیری کردند .
مدیران محترم عاجزانه خواهش میکنم بفکر ما جوانان باشید یک فرد بازنشسته اجازه بدید تشریف ببره ما جوانان با هزاران امید ازدواج کردیمتحصیل کردیم خدا رو خوش نمیاد پشتدر شرکت ها بمونیم.
یی نهایت خواهشمندیمبفکر ما باشید. علی یارتون
آقای ت gpi رو علنا باید بگی
بیسواد
نفهم
نالایق
کارنابلد
اعجوبه صنعت خودرو به تمام معنا!!!
کسی که عقده های درونی خودش را سر انسانهای مظلوم خالی میکند کینه ورز…!!!
واقعا چه کسی اون بالا برای این مردک لابی کرده؟!!! واقعا همه تون سر این آقا باید بیایید جواب انسانیت را پس بدید
اسلامشهری های کوتاه ایران خودرو را هم تعیین تکلیف کنید
سلام
پتاسفانه در شرکت ایران خودرو وضعیتی مناسبی نداره.افراد نالایق که فقط جلوی پروژه هارو بدلیل باند وباید بازی گرفتند و با تصمیمات حزبی پروزه چند میلیاردی الان باید با چندصد هزاری انجام بشهاینارد باید توی جاده مخصوص محاکمه کرد ت درس عبرتی برای دیگران بشه
آقای دکتر مصطفوی
درود به شرف شما که با این مطالب سرمدار مبارزه با فساد تپ خودروسازیها شدید
مدیرعاملهای شرکتهای خودروسازی این روزها برای موندن در قدرت، کار و تولید رو رها کردن رفتن سراغ لابیگری و پیدا کردن پارتی
نمونه اش مدیرعامل دیزل یکی از کارگران تولید به اسم د رو که در دولت و مجلس پارتی داره و قول موندن بهش داده رو یک شبه کرد مدیر تولید
آقا جواد چرا این دنیا و اون دنیای خودت میسوزونی، چرا اینو نمیگی که آقای توسلی مهر بعد رفتنش تمام حسابهای ایران خودرو دیزل خالی کرد و رفت، شرکت بعد رفتن ایشان هیچ پولی نداشت، همیشه ثبت سفارش کالا باید ۶ ماه قبل انجام بشه، ولی تیم ایشون این کار نکرد، و شرکت مدت زمان زیادی بی جنس بود، حدود ۸۰ میلیارد با شرکتی که آسفالت کرد را زدو بند کرد، کلی پول به شرکتهای صوری داد برای تامین ارز، ولی نه خبری از ارز شد و نه پول خودمون، کلی اتوبوس و ون داد وزارت کشور پول اینا کجاست؟
محمدزاده و تیمش تا الان دارن گنده کاری تیم قبلی جبران میکنند
پیرو صحبتهای آقای حقیقت
یه پیشنهاد به آقای محمدزاده دارم
طبق صحبتهای که سال گذشته در مجامع شرکت شد و تمامی سهامداران این موضوع را میدانند آقای عظیمی مدیرعامل ایران خودرو چندهزار میلیارد از شرکت دیزل گرفتند اگر مدیرعامل دیزل زحمت بکشند و این پول را دوباره به شرکت برگردانند دیزل از بحران کمبود نقدینگی نجات پیدا میکنه
همه ی مواردی که میگید در دست بررسیه و همه هم تخلفاتش احراز شده چرا الکی میگید تخلف اثبات نشده ؟؟
ماشین هایی که تولید شده رو خودتون خبر دارید که پلاک نمیشن و مجوز نداشتن . فقط واسه آمار تولید ناقص و بدون مجوز زدن رفته و الانم موندن کف کارخونه
اینا بهش میگن سو مدیریت نه خدمت ، سرمایه شرکت رو نابود کردن و به فنا دادن با این شیوه مدیریتشون پس کی باید جواب ما سهامدارا رو بده
تیم قبل هی میگفتن گل و بلبله الان فهمیدیم چه لجنی درست کردن
مگه میشه پیش فروش کرد ولی سفارش گذاری نکرد این مورد دیگه نوبره
کوتوله دیزل ۵۰ سانت قد داره ما کارگران به خاک سیاه نشونده
والا باند مازنی ها در دیزل نفوذ کردن. کارگزینی اینقدر مازندرانی استخدام کرده که شرکت اشباح شده. کسی هم جرعت تغییر ایشون را نداره چون مدیر حوزه مدیرعامل و معاون منابع انسانی پشت ایشون هستن
دیزل ی معاون منابع انسانی آورده که تنها چیزی که سر در نمیاره منابع انسانیه مدیر عامل هم از موضوع خبر نداره لطفا برید ببینید چه پولهایی به دوستانش بابت دوره های بی خاصیت داده اسنادش توی مدیریت مالی موجوده نفراتی که برای دوره ها و پروژه ها میاره بدون هماهنگی ما که پرسنل آموزش هستیم انجام میده ضمنا دنبال آدمهای بی سوادی مثل رئیس کارگزینی هستش که تمام مشکلات پرسنل بازنشسته از طرف ایشون و رئیس بازنشستگی هستش خدا کنه هرچه زودتر تغییرات انجام بشه تا شاهد جولان این بی سوادها نباشیم
معاون منابع انسانی با مدیر حوزه دستشون تو یک کاسه است. رفتن یه قرارداد یک میلیارد تومنی با یکی از رفیقاشون بستن برای اصلاح مشاغل
من فرزند شهیدم به خدا دلم برای بیت المال میسوزه که اینا دم رفتن دارن تقسیم میکنن
سانسور چی و مصطفوی شما چقدر ساده و ترسو هستی که کامنت هایی که واقعیت ها رو بیان میکنن خصوصا تو امداد و ایدکو رو حذف میکنی.مثل گربه که کثیف کاری میکنی خاک میرزه روش شما هم همین روش رو انجام میدید ولی با اینکه عضوی از رسانه هستید هنوز نمی دونید عصر ،عصر ارتباطات هست و همه مسائل شرکت ها از طُرق کانالهای متعدد به مسئولین رده بالا منعکس میشه و اخبار به تصمیم گیرندگان تحت هر شرایطی میرسه .حالا شما هی سانسور کن
ضمنا نکنه شما هم جز مدیران امداد بودید که در تور عشق و حال نمایشگاه مشهد حضور داشتید و رفتید شاندیز کباب شیشلیک زدید به بدن و بعد؟
دزد تر از مصطفوی خود مصطفوی نون به نرخ روز خوره تا دیروز مقیمی را فروش میدان الان ازش آویزون شده
ادعای مخاطب:
از مدیران صمت تقاضا دارم این بساط گعده بازی رو جمع کنند. ادم های نادرست مسند و د سایپا دست گرفتن. کسی که جای دیگه کارشناس بوده اومده شده معاون. کسی که قدرت تکلم نداره شده معاون. کسی که تو رویا نمیدید کند از پایه دو رانندگی بشه معاون. کسی که ویزیتور بوده بشه مدیر عامل. کسی نیست حداقل بیاد هیم الان با اینا مصاحبه کنه ببینه ایا خبره هستن یا نه. توسعه مدیران چه میکنه که مدیر های ما هیچ توسعه فردی ندارن که روی ما هم اثر بزاره. معاون در حال رفتن داره مهره میچینه برای اینده. معاون معدل ۱۰ داره برا خودش مانوور میده. ما که درس خوندیم کند هیچ حداقل به سابقه ما احترام بزارید. توسلی مهر حالا که احمدی رفته تو مدیر عامل مجموعه ورزشی رو برداشتی که خودت بمونی. حداقل ادم های سایپا یی رو بزار مدیر های گروه.
نفوذ در صنعت , آب و برق و خودرو جديه. ببينيد چطور دستاورد هاي مهندسين و جهادگران در سالهاي قبل را به باد دادند. صاحب تكنولوژي توليد و طراحي خودرو بوديم. تو دهه 80 شمسي ده ها مهندس براي طراحي موتور خودرو به آلمان رفتند. طراح و سازنده توربين گازي شديم. ولي با انتصاب مديران بيسواد همه به باد رفته. اين يعني نفوذ در صنعت و توليد كه رهبري چندين ساله بر رونق آن تاكيد دارند.
ادعای مخاطب:
برادر من , توسلي مهر دستش تو سايپا رو شد. تو ديزل اسب زين شده را سوار شد و چنان به باد داد كه مدير عامل بعدي كه كپي برابر اصل خودشه تو گل مونده. بهتره توسلي مهر برگردونن ديزل دوباره ركورد صد ساله بشكونه!!
معاون مهندسی و مدیران و قائم مقام ها را که پرهزینه ترین مدیر و معاونین هستند و لابی و باند باز هستند و در حال پست دادن به نیروهای غیر متخصص و نیابتی خود هستند و قراردادهای مشکوک و ماموریت های بی نتیجه را برای خودروسازی رقم زدند و دکتر مقیمی عزیز دلم برای صنعت میسوزد و نمیخواهم کشتی را اینان به گل بشانند
خط بازار این کامنتو پر رنگش کن همه بخونن آقای ت توی نظارت یکی از دخترای فامیلشو اورده تو امدادحالا هر گزارش تخلفی تو امداد هست به رده های بالا تر نمیرسونه چون که مدیر عامل با فامیلش بد نشه یا یه وقت نونشو قطع نکنه.هر وقت دلش بخواد هم زنگ میزنه وی ای پی سرویس میگیره از امداد.اینا همه دستشون
یه مشاور هست اقای الف نون فکر میکنه دست راست یه مقام بالاست بیا پایین عمو جون برو همون ایران خودرو #گاو شیر ده # مدیران بی لیاقت امداد#بیچاره کارمند
سلام بر دوستان ، من شخصا با آقای مصطفوی صحبت کردم انسان فهیم و بادرک و درایتی هستند اما در بعضی جاها با اطلاعات غلط …در مورد امداد واضحات اینه که آقای مصطفوی مدیر امداد رو دوست داره ،، اصلا کاری هم به درست و غلطش نداریم …اما واقعیت اینه که دوست آقای مصطفوی اونجا کاره ای نیست … و تمامی داستان امداد دست اشخاص دیگه است و این بندگان خدا هم همه گیج میزنن … چون کل مدیریت موضوع از جایز هست!که همین آقای مصطفوی هم کل نافرمی باهاش داشته و تمام سکان ماجرا جای!دیگه است نه شخص مدیر امداد…یه روش شکار گرک هست خیلی جالبه یه تکه گوشت یخ زده رو با تیغ که فریز شده سر راهش قرار میدن گرگ اینقدر زبان میزنه که زبانش سر میشه در اثر سرما و بعد چشمش به خون میفته و غافل از اینکه خون خودش هست و بعد تمام کار گرگ تمام میشه و برنده بازی کسی هست که طمه گرگ رو درست کرده ،، هیچ وقت صهیونیست رو دست کم نگیرید ….معادلات ساده و ایجاد سر در گمی ،..
راستی برید ببینید خدنگ چطوری مار کبری زهر آلود رو از پا در میاره….
جناب مصطفوی!کسی و که شکار کردی، نمرد ، کنار رفت و قاعده بازی رو دستش گرفت ….
سلام اقای س از نظارتی.برادر قلم شما مشخصه نمیخواد سنگ کسیو به سینه بزنی شما چند ماه دیگه بازنشسته میشی و میری چی بهت میرسه ؟اضافه کار بیشتر؟ واسه بازنشستگیتون خوبه همینطور ادامه بدین برای اربابتون فقط نمیدونم
مدیران محترم نظارتی
لطفا جلوی پرسنلی کهبازنشستهشدن مجدد بکار گیریمیشوند بگیرید چندین شرکت هستند که بدونمجوزتخلف کردند وهمکاران بازنشسته بکار گیری میکنند که یانظلمی بزرگ در خصوص جواننخبه ایران عزیزمان هستند خواهشمندیم بفکر جوانان سرزمین ما باشید.
جهتاطلاع حراست وبازرسی محترم 🙏
سلام
آقای محمدزاده تا حالا تو خواب هم نمی دید . به هر کی خواست حکم داد
هر کی را خواست استخدام کرد .
da عزیز
به این مطالب گوش کن و نظر بده در شرکتی که کارگران زحمت کش با آهنگری و حدادی تلاش میکنند تا یک لقمه نون حلال به خانه ببرند چرا افرادی به بهانه مشاوره در روابط جذب میشوند سفرهای چند روزه به نمایشگاه ها میروند در هتلهای 5 ستاره اقامت میکنند در بهترین رستورانهای شهر شام می خورند تمام صورت حسابها رو امضا میکنند با رسپکت سوار در راه رو های شرکتهای ایران خودرو پرسه میزنند و از حال بده خودرو سازی به گزاف می نویسند.و قرار دادهای 50 ملیونی امضاء میکنند.
سلام
من نمیدونم منظور شما چه کسانی هستند .اما اگر مدرکی دال بر این دارید بفرمایید اون مدارک رو عرض میکنم کجا ارائه کنید .هیچ خط قرمزی برای تیم ما در زمان اثبات تخلف وجود ندارد .شخصا اگر برادر خودم هم تخلف کند بدون هیچ ابایی اون رو اعلان میکنم .
بفرمایید در خدمتم .
الف ه به عنوان فردی در فروش که یکباره از رییس مدیر بازرسی زمان را فراموش نکنید. همه میدانند که وظیفه او پوشاندن کت و پالتو آقای م و تنظیم ساعات خوردن قرص مدیر بود . به دلیل همین خوش خدمتی ها به یکباره رییس اداره شد و ناگهانی به صورت جهشی مدیر منصوب شد.
با داشتن مدرک لیسانس روابط عمومی از دانشگاه علمی کاربردی که فقط برای امتحانات به آنجا مراجعه میکرد انتصاب این سمت تخصصی برگه رسوایی دیگری از کارنامه ننگین تیمتوسلی مهر است
مدیرعامل جدید متوجه این موضوع باشند و تصمیم قاطع برای اصلاح برای انتخاب فردی لایق از خود مدیریت فروش برای این جایگاه حیاتی بگیرند والا هیچ عقل سلیمی قبول نمیکند که فردی نالایق و معلوم الحال و فرصت طلب بدون داشتن حتی یک دقیقه سابقه در مدیریت فروش به عنوان مدیر آن مجموعه انتخاب شود .
ببینید که تمام حرف ها و نظرها پیرامون امداد و مدیر عامل بچه سال و نالایق و ناشایست به همراه همون مشاوران دوروبرش که به همه ماشین شرکت داده و کلی کارت بنزین و کلی حقوق و مزایا و کلی بخور بخور و بریز و بپاش کلی هزینه برای کارهای بیخود بابا جناب مقیمی جناب مدیرعامل چرا این امداد رو داری تیکه تیکه میکنی برداشتی یه عالمه آدمهای بی لیاقت رو فرستادی امداد از دفتر مدیر عامل تا مشاوران و مدیرای بی ارزش و ناشایست مقیمی جان این همه پیام و کامنت پیرامون امداد رو نمیبینی اینا به خداوندی خدا بیچاره کردن بیت المال رو
سلام و تشکر میکنم از زحمات شما بزرگواران
آقای خط بازار چرا پیام منو نمیزاری فقط میخوام همه بدونن آدم های غلط در امداد هست که باید به سرعت جایگزین انسان های شایسته بشن آقای مصطفوی ممنونم از بابت همه اقدامات خوبتون لطفا این همه نارضایتی از امداد رو اطلاع رسانی کنید از مشاوران و خوده مدیر عامل
توسلی مهر سایپا رو نابود کرده حالا معلوم شد که چه بلایی سر ایرانخودرو دیزل هم اورده . مگه میشه اینجوری کار کرد . الان وضعیت مگا موتور رو بیایید ببینید به چه فلاکتی افتادیم . چرا هیچ کس به فکر نیست ؟
فقط حذف باند مازنی های ایران خودرو و محور
باسلام
تا مدیریت بحرانی که ریشه در پدر نابسامانی یعنی رفسن جانی به درک واصل شده فراماسونری عنگلیسی فرقه کارگزاران و لیبرال های وطن فروش و اصلاح طلبان داعشی صهیونیستی تروریستی و اصولگرایان تقلبی کشور وجود داره امکان تصحیح مدیریت نداریم
باند های جنایتکار و مافیایی نمی ذارند
درود و مهر
آقایون، کارشناسان محترم…
لطفا نیم نگاهی به شرکتهای قطعه ساز هم بندازید.
شرکتهای گلپایگان، بدلیل بی کفایتی برخی مدیران به خاک سیاه نشستن.
خوب خداروشکر سایتی ایجاد شده که افرادی صحبت های کلی میکنن و همه را هم متهم میکنن
جالبه که این سایت نوشته مطالبی که تهمت و افترا باشه را منتشر نمیکنه
البته خوب معلومه که موضوعات هدفمند هست و برای قشر خاص و محدودی در نظر گرفته شده
کل بازدید این سایت به ۱۰۰ نفر هم نمیرسه و مشخصه کامنت گذاران تکراری هستن و برخیشون هم داستان دار
آقای خط بازار بگذارید بگویم از امداد که با زد و بند با این مدیر و اون مدیر آمار و اطلاعات غلط از امداد میده بگذارید بگویم از همون آقایی که با ادعای مشاور و کلی ادعای اینکه پشتش به خانواده درجه یکش گرمه کلی داره مفت میخوره و مفت میبره که باید بره همونجایی که یه خودکارم دستش نمیگرفته آقای خط بازار بگذارید این مدیر عاملی که فرق صنعت خودرو با امداد رو اصلا نمیداند و تاسیس جایی با عنوان خدمات در محل بدون مجوز از نهادها آقای خط بازار بگویم از بی سوادی در پشت مدرک آویزون به قاب این مدیر عامل و متاسفانه دفترش آقای خط بازار بگویم از لابی هایی که با سفارش از این و اون میکنه برای جلب حمایت در آینده ای که نباشه در منصب آقای خط بازار چه بگویم
سرکار خانم
لطف کن هزینه های اربعین که اونور بودی پول هتل و بلیط و اضافه بیکاری هم اشاره کن
هزینه هایی که براشون فاکتور نبود را هم بگو
غذا درست میکردن با هزینه خودروسازی زیر تابلو یکی دیگه پخش میکردی که برای خودتون تبلیغ کنید را هم اشاره کن
از بودجه طرحتم بگو چجوری هزینه کردی
حقوق و…
مرسی که ویرایش کردی
فقط تو ویرایش ها نکاتی بود مثل الان خودروسازی خودرو تولید میکنه یا غذاپز هستش را پاک کردی یا غذا درست میکردن با هزینه خودروساز و زیر تابلو دیگه پخش میکردن را هم پاک کردی
مخصوصا اونجاش که گفتن فرق صنعت خودرو سازی با امداد همینه را هم پاک کردی
سالهای قبل امداد سرخ کن پخش میکرده را هم پاک کردی احتمالا وظیفش این بوده
البته از این سایت چیز دیگه ای نمیشه توقع داشت سفارشی سازی برای خودش و کسایی که میخواد
…آنچنان بخور بخور تو خودروسازی زیاده که حدو حساب نداره آنچنان فساد وحشتناک. آن حقوق های نجومی که ی مشت مثلا مدیران رئیسان مسئولان کارشناسان بیکار والاف زیادند و دارند پولهای نجومی میگیرند که حدو حساب ندارد….خود خودروسازی و تمامی شرکتهای زیر مجموعه وابسطه و غیر وابسته….
ادعای مخاطب:
درخصوص شرکت خرمدشت و بدهی ارزی، لازمه بدانید این شرکت با دیزل تفاهم نامه امضا کرده و تضامین معتبری از این شرکت اخذ شده و باتوجه به عدم ایفای رفع تعهد ارزی از سوی شرکت خرمدشت آقای محمدزاده و تیم مربوطه میبایست تضامین را به اجرا می گذاشتند که نگذاشتند و اگر گذاشتند پس تضامین نقد شده و جای هیچگونه بحثی نیست.
در ضمن آقای da خودتو لو دادی، در نمایشگاه تبریز فقط اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مستقل حاضر بودند پس معلومه از مدیران ارشد شرکت دیزل هستید.
خدایا چقدر به سر کله هم میپرید همش گیر دادید به امداد و مدیرش!و حالا گیر بدترتون شده مقیمی که بیاد امداد رو درست کنه …
یکی از قائم مقام های امداد که دهه 80 وارد شرکت شد و با لابی مدیرعامل سابق گروه رفت به شرکت بالاتر و چند ماهه مجدد برگشتهرو مجدد همیشه توی اتاقش جمع کرده که آمار و اطلاعات شرکتت رو بهش بدن،ولی آقای قائم مقام هر کی بودی و هستی شما هم تو بلک لیست رفتی اینو بدون مرد واقعی امداد با هیچ کس تعارف ندارد. مدیرعامل هم به شدت ترسیده
چه جالب که اینجا شده محل تسویه حساب های شخصی و هر کس میتونه آزادانه هر تهمتی به دیگران بزنه بدون اینکه بتونه اثبات کنه
این نظراتی که من خوندم فقط عقده گشایی هستش و خیلی جالبه که همه به هم میپرن و همه ش تهمت زده میشه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 62 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 62