بوقلمون صفت ها خیلی ماندگار نیستند !
به قول خودشان روزگار این چنین است صبر کنید به تاریخ بپیوندید :
گر ضربتی. ضربتی نوش کن.
# نه به موکل
آقای وزیر؛ حواستان هست؟/ریاست ایدرو به زن ها می رسد!
به گزارش خط بازار؛ به نقل از تابناک طبق شنیده ها، مدیرعامل اسبق خودروسازی، این روزها در حال لابی گسترده است تا در حلقه مدیران و معاونین وزارت صمت قرار گیرد. وی در شرایطی به عنوان گزینه معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) مطرح شده است که نگاهی به تجربه کاری وی در سالهای گذشته، نتایج قابل تأملی حاصل میشود.
این مدیرعامل اسبق،. پیش از این به واسطه نسبت فامیلی با یکی از مسئولان، به مدیرعاملی رسید، اما در نهایت دو سال بعد از این سمت برکنار شد. بیش از دو سال سکانداری شرکت خودروسازی توسط وی ، منجر به خلق زیان بیش از چند هزار میلیارد تومانی روی دست سهامدار خودرو شد که اگر با ارزش امروز ریال مقایسه شود، رقم قابل توجهی بود.
به گزارش خط بازار این در حالی است که از بین ۶ گزینه مطرح شامل ۳ معاون وزیر و ۳ مدیرعامل خودروسازی، یک گزینه حذف شده و احتمالا معاون صنایع وزارت صمت خواهد شد و رقابت جدی بین دو معاون و یک مدیرعامل است. البته ممکن است با توجه به رویکرد دولت چهاردهم در افزایش زنان در کابینه، یک زن به ریاست ایدرو منصوب شود.
منبع: تابناک
برچسب ها :ایدرو ، ایران خودرو ، خودروسازی ، ریاست ایدرو ، سایپا ، فرشاد مقیمی ، وزیر صمت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نکته مه از قلم افتاد
فرشاد مقیمی برای سرپوش گذاشتن روی زیان انباشته. ایران خودرو را تحدید ارزیابی کرد و این خیانت به سهامدار بود
خط بازار. گل نوشتی
دیگر وقت آن است که ایدرو و معاونت وزیر. به یکی زنان قدرتمند. از بدنه خود ایدرو سپرده شود .
جناب دکتر اتابک. از داخل خود ایدرو. میتوانند. یک. زن قدرتمند دارای رزومه. برای تصدی این مسیولیت پیدا کنند
در کارگزاری بیمه هم تعداد زیادی خانم بی تجربه و بی سابقه کار استخدام شدن که حتی بعضی دانشجو هستن و تعدادشان خیلی زیاده ، هفت نفر در اداری_ تعداد زیادی در مالی -روابط عمومی، آی تی و اموال و درمان و خودرو و همه جای شرکت ‘ مدیر حقوقی خانم ف ص، مدیر استراتژیک خانم م ف، مدیر حسابرسی خانم ن د، رییس بازاریابی خانم ف ب، رییس روابط عمومی خانم ب د، رییس کارگزینی خانم ف ک، رییس آموزش خانم ب پ، معاون فنی خانم م ح ، مدیر درمان خانم ف ر، رییس حسابداری خانم ز م، رییس عمر خانم ط ب، رییس ارزیابی خانم ح پ، رییس اموال خانم م ا، رییس خودرو خانم ب و این داستان ادامه دارد و در هر قسمت تعداد زیادی حضور دارند و کاری انجام نمی دهند.
خط بازار، همیشه در صدد کمک به صنعت کشور به خصوص خودرو بوده است. بدون وابستگی به اشخاص و گروها و احزاب ، با آینده نگری و دلسوزی. هم به موقع تذکر و هشدار داده هم به موقع تعریف کرده است.
الان هم یکی از بهترین توصیه ها را کرده است .
اولا. حذر از یک انتخاب غلط. آقای مقیمی نه تنها پرونده غیر قابل دفاعی در ایران خودرو دارد. ، بلکه هیچ پرونده درخشانی در هیچ پستی ندارد.
دوم. پیشنهاد جسورانه در خصوص انتساب یک خانم در پست معاونت وزیر و رییس ایدرو .
واقعا الان و در کابینه دکتر پزشکیان ، این حرکت توسط وزیر ، بی نظیر خواهد بود .
بعنوان کسی که در دوره ای در ایدرو مشغول به فعالیت بودم ، پیشنهاد میکنم. که این پیشنهاد عملی و شخص مورد نظر از بین همکاران زن قدرتمندی که در ایدرو حضور داشته و دارند ، انتخاب شوند . بدلیل رعایت اصول حرفه ایی نمیتوانم به شخص خاصی اشاره کنم ولی. وجود دارند
آرزوی توفیق برای دکتر اتابک
احیانا منبع درآمد این آقای خط بازار رو میشه مشخص کنید؟
ظاهرا آقای مقیمی بر خلاف تیموری آب از دستشون نمیچکه که اینقدر خون خط بازارتون به جوش اومده
وگرنه الان با دوتا خبر حماسی به تمجید از ایشون میپرداخت
شما اگر خط بازار خوان بودی ، این حرف را نمیزدی
بهتره کمی وقت بزاری و آرشیو خط بازار را بخونی . انوقت میفهمی که تنها خط خبری بیطرف و مردمسالار هست.
پرونده کاری مقیمی را از ما بپرس که داخل خودروسازی بودیم .
ایشان اگر پاک دست هست ؛ جواب بده
مدیرعامل منصوب ایشان که زمان ایشان منصوب شد و بعد که عزل شد و مقیمی با لابی به مدیریت جدید تحمیلش کرد.
چه نسبت فامیلی با مقیمی داره
واقعا متاسف هستم برای کسی که همچنین کامنتی رو می ذاره ؛ معلوم با پیشرفت های امداد خودرو واقعا دشمنی داره/ نیاز نیست من بعنوان کارمند امداد جوابی بدم/ ولی هر شخصی که می خواد می تونه بیاد گذشته امداد رو با حال مقایسه و ارزیابی کنه 🙏
وقتی خط بازار رو با یه کارت هدیه ۵ میلیون تومنی میشه خرید و نظرات رو از ترس به خطر افتادن منافع شرکا میاد سانسور میکنه دیگه خبرگزاری و سایت نیست که
واقعا بي انصافي است در مورد آقاي دكتر مقيمي با زحمات شبانه روزي كه بعد از آن رشد فروش ايران خودرو هم مديون ايشان است
یعنی از مطلب شما باید اینطور فهمید که قبل از مقیمی تولیدات ایران خودرو فروش نمیرفت. رو دست ایران خودرو مانده بود و داشت بو میگرفت
مقیمی آمد. رشد فروش داشتیم و مردم. دیگه صف وایستادن برای محصولات ایران خودرو؟؟؟؟؟؟
خیلی بی انصافیه در حق جناب دکتر شاخصهای زمان آقای دکتر بیانگر واقعیتهاست
تو دوره دکتر همه چی خوب بود تا جای که یادمه
لطفا حالا که از شاخص صحبت کردید ۵ شاخص را با اعداد قبل و بعد از انتصاب ایشان اینجا بنویسید
ممنون میشم
یکم دارین بی انصافی میکنین
خدمت هایی که دکتر به صنعت خودرو سازی کرده رو گذاشتیم کنار، چسبیدیم به مسائلی که اصلا هم اینجوری نبوده.
و مطمئنم تو دولت جدید که همه وزرا و مدیران با تایید و رای مستقیم رهبری انتخاب شدن ، پس معرفی ایشان هم به درستی با شایستگی بوده ،
به امید خدمت های جدید
تابناک کاملا درست گفته و شما هم کار خوبی کردید که بازنشر دادید.
مقیمی جز شوآف و خالیبازی هیچ کاری نکرد.
رونماییهای چند باره و افتتاحهای چندین باره و اقدامات قبلیها را به نام خود زدن و افزایش چند هزار میلیارد تومانی زیان انباشته و ایجاد ویروسی بنام جریان اسلامشهر و…
با لابی و فامیلبازی اصلاحطلبها مدیرعامل شد ولی بعدش غش کرد تو بغل پایداریچیها و هرچی کوتوله بود سمت داد بهشون.
دکتر مقیمی فردی پاکدست، کار بلد و متخصص است.
این همه تخریب نسبت به دکتر مقیمی نشان دهنده این است که افراد مفسد در حوزه خودروسازی از آمدن ایشان واهمه دارند
از کجا این را فهمیدید.
شاید و حتما. دلسوزان مملکت و صنعت از آمدن ایشان بیم دارند . و در تمام کامنتها. با ادله و منطق وزیر را حذر دادن از انتصاب ایشان.
با فرض صحت صحبت شما. پاک دستی کافی نیست وگرنه میتوانید متولیان مساجد و امامزادگان را در صدر مناصب دولتی بگمارید
خدمت همشهری عزیز اولین سایتی که اقدام به تخریب دکتر مقیمی نمود سایت تابناک می باشد نکته حائز اهمیت، تقریباً یک هفته قبل برخی از افراد منتسب به این سایت در شرکت ایران خودرو حضور داشتند.
همین مطلب کافی
درضمن نسبت به صدق موضوع، وزارت صمت و نهادهای بالا دستی میتوانند این موضوع را پیگیری نمایند.
این اقدام تخریب نیست
روشنگری است
بفرمایید کدام مطلب تابناک یا همین مطلب خط بازار خلاف واقع است ؟
حرف هاي كذب ! عملكرد دكتر مقيمي مانند ستاره مي درخشد.
در زمان كرونا كه كل دنيا درگير توليد خودرو بودن ايران خودرو با اقاي دكتر مقيمى روزانه ٢٥٠٠ دستگاه توليد كرد
جدی میفرمایید
روزانه ۲۵۰۰ دستگاه . عبور مستقیم؟ بدون کسری ؟ بدون خودرو کف؟
عجب!!!!!!
نامردى و بى انصافى تا چه حد!!
روشنگری!!!
چی شد بعداز حضور افراد منتسب به سایت مذکور در خودروسازی و جلسه با برخی از مدیران ارشد، تخریب نسبت به دکتر مقیمی شروع شد و قبل از این خبری نبود.
روشنگری به این میگن نه تخریب یک مدیر توانمند:
۱. آیا از اختلاس چند ده میلیون دلاری مافیای خودرو در دههی۸۰ در زمان (آقای ج.ن) در یکی از سایت های خارجی(حوزه قفقاز) خبر دارید که پرونده همکنون لاینحل باقی مانده، البته پول این این اختلاس در جیب ایشان نرفته ولی این اختلاس در زمان ایشان رخ داده
۲.آیا از مدیرعامل فعلی که با حمایت یکی از ارگانها بر مسند مدیرعاملی این گروه خودروسازی منصوب شده است خبر دارید.
۳. آیا از پرونده باز مدیرعامل فعلی دیزل خبر دارید که بواسطه رانت یکی از رئیس کمیسیونها و توسط شرکتهای سوری اقدام به اخذ پول از مشتریان برای واردات کامیون مینماید.
شایان ذکر می باشد این مدیرعامل در زمان مسئولیت ش در شرکت قبلی اقدام به خرید حیوانات گران قیمت و تاسیس باغوحش شخصی با پول سهامداران برای خود مینماید.
حرف برای گفتن زیاده حال و حوصله تایپ کردن رو ندارم
همشهری عزیز اینها را برای شما نگفتم برای خوانندگان محترم سایت خط بازار گفتم.
انشاءالله نهادهای بالادستی و وزیر صمت عزیز نسبت به بند به بند این موضوعات ورود کنند.
انشاءالله که آقای مصطفوی عزیز موارد فوق را بررسی و خبرهای پرمحتوا را نشر دهند.
اقای دکتر مقیمی ناجی ایران خودرو بودن
سلام
بسیار نقدها و گفتمانهای خوبی بود .
جناب دکتر مقیمی به سمت مدیریت ایدرو و معاونت وزیر صمت. منصوب شدند.
تبریک خدمت ایشان
امیدواریم تجربیات حداقل دهه گذشته ایشان منشا اثر خیر و برکت برای صنعت کشور بخصوص خودرو سازی باشد.
و از پتانسیلهای موجودی که قطعا شناخت دارند استفاده و با راهبری مدبرانه ضمن ایجاد وفاق و همدلی ، گامهای بلند ماندگار و مانایی بردارند.
و من الله توفیق
واقعا بعضی اوقات باید به دور از هر گونه منافع شخصی یا گروهی در رابط با عملکرد یه فردی که که پاکدست و سالم در یک حوزه بزرگ اقتصادی فعالیت می کنه اظهار نظر کرد ؛ آقای دکتر مقیمی فردی تلاشگر و سالم در صنعت خودرو کشور بودن و به جرات می توان گفت از شخصیتهای هستند که با جان و دل در ایران خودرو زحمت کشیدن و برای نام اعتلای ایران خودرو هیچگاه کم نذاشتن و از جان مایه گذاشتن. دوستانی که نظرات منفی گذاشتن یه نکته خدمتتون عرض کنم که به راحتی نباید عملکرد شخصی که برای چرخاندن صنعت خودرو این همه زحمت کشیده رو مورد بی لطفی قرار بدیم
سلام
در زمان دکتر مقیمی ایشون دیدگاه ویژه ای به همکاران از لحاظ حفظ و جایگاه پرسنلی داشتن و دغدغه های پرسنل رو دغدغه های خودشون می دونستن و همیشه سعی می کردن تا بیشترین مشکلات مالی و رفاهی پرسنل فوری حل بشه تا خانواده پرسنل در ارامش و آسایش زندگی کنن
دکتر مقیمی واقعا مرد بی نظیری هشتن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 30 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۰