شور حسینی سایپا در سرزمین حسینی

مدیرعامل سایپایدک در آیین آغاز طرح خدمات و امداد اربعین حسینی گروه خودروسازی سایپا، گفت: با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و باهمت و تلاش شبکه نمایندگی‌های سایپا و امدادگران، بهترین خدمات را به زائران عتبات عالیات حسینی ارائه می‌دهیم.
کد خبر : 79098
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

به گزارش خط بازار؛‌ با حضور اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک، اعضای هیات مدیره، علی راشدی، مدیرعامل امداد خودرو سایپا و محمدعلی حیاتی مدیرعامل سازه گستر سایپا، آیین آغاز طرح خدمات و امداد گروه خودروسازی سایپا به زائران اربعین حسینی در سازمان خدمات پس از فروش سایپا برگزار شد.

 در این مراسم مدیرعامل سایپایدک با اشاره به آمادگی سازمان خدمات پس از فروش سایپا برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی گفت: در این طرح که از 24 مرداد تا 5 شهریور برگزار می‌شود، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران فراهم شده و قطعات یدکی مورد نیاز به نمایندگی‌های حاضر در طرح ارسال شده است.

حسینی افزود: محورهای مریوان به باشماق، پیرانشهر به نقده، خروجی اندیمشک به شوش، پارکینگ بزرگ چزابه، سوسنگرد، قصر شیرین، خرمشهر، تهران به ساوه، محور قزوین به همدان، اتوبان ساوه به همدان از جمله مسیرهای منتهی به مرز کشور عراق هستند که زائرین عزیز می‌توانند از خدمات امدادی شرکت امداد خودرو سایپا استفاده کنند.

وی اظهار کرد: با موافقت مدیرعامل گروه سایپا، هزینه ایاب و ذهاب و اجرت ارائه خدمات در طرح خدمات اربعین رایگان است و ناوگان مجهز امدادخودرو سایپا در پایگاه‌های درون شهری و واحدهای امدادی شبانه‌روزی در مسیرهای استان‌های تهران،‌ لرستان، مرکزی، همدان، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، کردستان و خوزستان مستقر بوده و از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زائرین عزیز برخوردارند.

پیش از سخنان مدیرعامل سایپایدک، علی راشدی مدیرعامل امدادخودرو سایپا در سخنانی گزارشی از خدمات صورت گرفته در مجموعه امدادخودرو سایپا را ارائه کرد و با اشاره به استقرار واحدهای تعمیرات و سرویس سریع خودرو در پایانه‌های مرزی، گفت: در طرح خدمات و امداد اربعین گروه سایپا، با همکاری شرکت سایپایدک تعمیرات و سرویس سریع خودرو در محل توسط امدادگران انجام می شود.

وی با اشاره به افزایش اعتماد مشتریان به شرکت امدادخودرو سایپا برای دریافت خدمات امدادی، گفت: جلب حداکثری رضایت مشتری و ارائه خدمات با کیفیت، دو اصل اساسی برای خدمت رسانی به مشتریان است که در طرح‌های امدادی تمرکز ویژه ای بر آن داریم.

خاطر نشان می شود هموطنان گرامی در صورت نیاز به امداد و خدمات می توانند در طول شبانه روز با شماره 096550 تماس گرفته و از خدمات امدادی گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

منبع: سایپانیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ابو راشد یکشنبه , 28 مرداد 1403 - 7:56

جواهری در قصر بودی که رفتی و با رفتنت شرکت در حال نابودیست …

حق گو راه حق یکشنبه , 28 مرداد 1403 - 19:05

اون دو ماهی که تو گواه بود غوغا به پا کرد

سید جلال شنبه , 3 شهریور 1403 - 9:37

البته آقای شور حسینی تو یدک هم غوغا به پا کرد دو ماه بیمه پرسنل یدک و رد نکرد و پرسنل بیمه نداشتن بعدشم که خودش گندشو جمع کرد و بیمه رو ریخت به پرسنل پیامک زد با تلاش مدیر عامل بیمه تون وصل شد داداش تو وظیفه تو انجام دادی و با نریختن بیمه کوتاهی تو کارت کردی باید معذرت خواهی کنی منت سر پرسنل میذاری …بابا برگرد گواه و به غوغای دو ماهت ادامه بده و انتظار چشم انتظاراتت و پایان بده

حق گو راه حق یکشنبه , 28 مرداد 1403 - 19:06

آقای حسینی همه بچه های گواه از قدرت و توانایی شما تا ابد تعدیف خواهند کرد

سید جلال شنبه , 3 شهریور 1403 - 9:31

داداش جان نمیشه یه کاری بکنی این آقای حسینی تون بیاد گواه هم بچه های گواه خوشحال بشن هم بچه های یدک دمت گرم داداش ردیف کن برگرده حیفه این بنده خدا همون گواه بهتره براش