تا هفته بعد مدیر عامل این شرکت ها عوض میشن
مگا
امداد
همراه خودرو
ایران کاوه
قالبها
ایدکوپرس
پلاسکو
لیزینگ
چندتا از معاون سایپا
آذین
همچنین چند ده تا از اعضا هیت مدیره
افشاگری خط بازار جواب داد؛
مدیرعامل امدادخودرو سایپا تغییر کرد
به گزارش خط بازار؛اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک طی حکمی کوروش پارسا معین مدیرعامل امدادخودرو سایپا را تغییر داد.
بعد از انتشار خبری درخصوص ماجرای فیش های میلیاردی امدادخودرو سایپا در خط بازار، اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک طی حکمی کوروش پارسا معین مدیرعامل امدادخودرو سایپا را تغییر داد.
در همین راستا حسینی طی حکمی علی راشدی را به جای کوروش پارسا معین عنوان مدیرعامل جدید امدادخودرو سایپا منصوب نمود. راشدی از سال ۱۳۸۸ پا به جاده مخصوص گذاشت و از سطح کارشناسی پله به پله رشد کرد.
لازم به ذکر است راشدی پیش از این عضو هیئت مدیره سایپایدک و قائم مقام اجرایی این شرکت بوده است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :اردلان حسینی ، امدادخودرو سایپا ، جواد توسلی مهر ، خط بازار ، سایپا ، سایپایدک ، علیراشدی ، کوروش پارسا معین ، مدیرعامل امدادخودرو سایپا ، مدیرعامل سایپایدک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
لطفا مدیر حقوقی سایپا که از نزدیکان مدیر عامل قبلی شرکت است و هیچگونه سابقه کار در حوزه حقوقی خودروسازی ندارند و مدیر عامل شرکت SCT دبی که حتی یک روز هم سابقه کار بازرگانی ندارد و توسط مدیر عامل قبلی با وجود داشتن پست مدیری در سایپا به این سمت گماشته شدند بکنید , ایشان هم اکنون دارای دو پست هستند که خلاف قانون تجارت است و مدام در حال تردد بین دبی و سایپا هستند.
تو نبودی که برای همین آدم رپرتاژ میرفتی؟
خجالت نمی کشی آرشیو سایتت پر از تناقضه
لطفا سایپا آذین را فراموش نکنید
به صلاح گروه سایپا هست که تغییرات ریشه ای رو در سایپا آذین داشته باشه وگرنه کل گروه ضرر میکنه
همه ناراضی هستند و منتظر تغییرات هستند.
با سلام
لطفا صبور باشید تمامی شرکت های زیر مجوعه سایپا بزودی افرادجهادی جایگزین خواهندشد.
یا علی
جناب توسلی مهر
واقعا دست مریزاد و خداقوت
با تمام تلاش های شبانه روزی مدیرعامل شرکت سایپا آذین که تمام توان خودشو گذاشته و داره زحمت میکشه ولی برخی از تیم های داغون و مافیایی مدیریتی هست اینجا
لطفا فکری به حال مدیران سفارشی و بی کفایت و بی لیاقت سایپا آذین بکنید
با سلام
تکلیف دونستم که یک نکته رو حتما بگم و این تلاش و زحمت های شبانه روزی مهندس حسن زاده مدیرعامل سایپا آذین که انسان شریف و پاکدستی هستن که خیلی مشکلات تولیدی و مالی رو مرتفع کردن ایشون
شرکت به باتلاق فرو رفته رو نجات دادن.
افزایش تیراژ تولید و بالا بردن سبد محصولاتی رو در ۶ ماهه مدیریت به همراه مهندس خیراندیش داشتن .
که انتظار میره با تعویض و تقویت تیم ضعیف لایه های مدیریتی که مشهوده مطمئنا سايپا آذین رو به روزهای طلایی خودش میرسونن ان شاءالله
جناب سید موسوی لطفا توضیح دهید که کدام وعده و قولی که مدیرعامل سایپا آذین و هیئت مدیره و مدیرانش دادند کدامش به نتیجه رسیده است؟!
چرا حواله خودروی پرسنل و طرح طبقه بندی مشاغل و افزایش حقوق پرسنل و…. نتیجه نداد و فقط قول توخالی شنیدیم.
چرا جانب داری الکی میکنید و حق الناس کل کارکنان شرکت سایپا آذین به گردن شما میوفتد.
مدیرعامل سایپا آذین و تیم مدیریتش فقط حرف میزنند و زمان خریدند و همه کارگران را سرکار گذاشتند.
مدیرعامل سایپا آذین اولین تجربه مدیرعاملی دارد و جز تیم تیموری مدیرعامل قبلی گروه سایپا هست و مدیرعامل سایپا آذین تا الان اصلا مدیرعامل نبوده و سایپا آذین محل سعی و خطای ایشان شده است و متاسفانه خیلی دهن بین هستند و هر کسی زودتر داخل اتاقش برود برنده هست و اصلا صلاح شرکت را نمی بینند.
البته این خبر را بدانید که مهندس توسلی مهر تصمیم خود را گرفته هست و رو سیاهی برای…. می ماند.
دقیقا درست گفتی چون سایپا آذین الان بدترین وضعیت پرسنلی و حقوقی و تولید و… را در داخل گروه سایپا دارد و مدیرعامل سایپا آذین اولین بار هست که تجربه مدیرعامل دارد و اصلا شرح وظایف و خطوط قرمز را به عنوان نقش مدیرعاملی را نمی داند و کل سایپا آذین را با همکاری هیئت مدیره خود به افتضاح کشیده
کامنت های مربوط به سایپا آذین را خواندم باید ذکر گردد که سایپا آذین متاسفانه وضعیت خوبی ندارد و از مدیرعامل و هیئت مدیره تا دیگر مدیران هیچ کاری برای افزایش حقوق و آسایش کارگران نکردند و همش می گویند درست میشه ما که چیزی ندیدیم و جز دردسر چیزی برای کارکنان ندارند برای همین کارکنان رضایت شغلی و درآمدی ندارند و فقط توهین شنیدیم پس تولید هم نمی کنیم و مطمئن باشید تا زمانی که مدیرعامل و تیم مدیریتی سایپا آذین تغییر نکند ما تولید نمی کنیم و هر چی فشار بیاورند بدتر می شود و در آخر به مانند چند ماه گذشته حتما اعتصاب می شود.
فنر سازی زر هم فراموش نکنید
هیچ کس جرات نکرد به عملکرد پارسا معین رسیدگی کنه جه موقع مدیر عامل ستاره سفیران چه امداد خودرو یا پشتش آدمای گنده ن یا همه رو …
وقتی ماه پشت ابر نمی مونه بزودی عملکرد ایشون ودر ستاره سفیران به اشتراک میزاریم
ادعای مخاطب:
سلام ممنون از اینکه پارسا معین عزل شد منتها چرا به تخلفات برخی در ستاره سفیران رسیدگی نمیشود خرید چند تن برنج که کرم خورده بود و یا خرید تجهیرات بای تالاری که یک ریال درآمد نداشت و غیره
کی نوبت هاشمی خواه خواهد رسید
با سلام
لطفا بهران موتور را هم در نظر داشته باشید،
مهندس توسلی مهر لطفاً به رفقای مدیرعامل سابق برادران مرتضوی هم رسیدگی کنید
باید خیلی از مدیران و روسای امداد هم عوض بشن.
شما که انواع اقسام کمیته انضباطی داری اومدی رسمی شدی ۲۴ ساعته هر روز یکیازت شکایت میکنهبه درد نمیخوری
به عرض می رساند جناب اقای مهمدس توسلی مهر خود یک مدیر توانمند در صنعت خودروسازی است لذا یک مدیر موفق همیشه یک زیر مجموعه توانمند را دارا است ایشان هرجا قدم گذاشته حودمنشا خیر و برکت است که توانسته با حرکتهای جهادی ان مجموعه را متحول نماید به عنوان مثال اقای دکتر اردلان حسینی در حال حاضر سکان دار سایپا یدک و یک مدیر فساد ستیز است لازم به ذکر است پیش از افکار، اردلان حسینی مدیرعامل گواه بود که در دوران کوتاه مدیریت خود در این شرکت با عملکرد موفقش تاثیر قابل توجهی را در حل مشکلات فیمابین ایران خودرو و شهرداری داشت.
ممنون که آقای حسینی این آقای پارسا ومعین و اخراج کردی
به استحضار می رساند
جناب اقای مهمدس توسلی مهر خود یک مدیر توانمند در صنعت خودروسازی است لذا یک مدیر موفق همیشه یک زیر مجموعه توانمند را دارا است ایشان هرجا قدم گذاشته حودمنشا خیر و برکت است که توانسته با حرکتهای جهادی ان مجموعه را متحول نماید به عنوان مثال اقای دکتر اردلان حسینی در حال حاضر سکان دار سایپا یدک و یک مدیر فساد ستیز است لازم به ذکر است پیش از افکار، اردلان حسینی مدیرعامل گواه بود که در دوران کوتاه مدیریت خود در این شرکت با عملکرد موفقش تاثیر قابل توجهی را در حل مشکلات فیمابین ایران خودرو و شهرداری داشت.
با سلام
همانطور که قبلا عرض کردم بزودی تغییرات اساسی در پیکره سایپا در حال انجام و در روز های اتی شاهد تغییرات در رده های مختلف سازمان و در نتیجه اصلاح ساختار و بهبود عملکرد مدیران خواهیم بود.
یا علی
جناب عیسی خدا کند جناب توسلی مهر زودتر اقدام کند و تحت فشار لابی این مدیران زیر مجموعه کمر خم نکند چون هر چی زمان بگذرد این مدیرعامل های… بیشتر لابی می کنند لذا بایستی جناب توسلی مهر زودتر دستور به تغییرات بدهد تا تحت فشار لابی ها قرار نگرفته است.
با سلام
دوستان وقتی بعنوان یک نفر بدون هیچ غرض و جانبداری از دسته و گروهی کامنتها رو میبینیم یک نکته به ذهن متبادر میشه و اون اینکه بهر حال وجود برخی ضعفهای مدیریتی در گروه سایپا باعث شد جمع کثیری از کارکنان و مشتریان و کارشناسان منتقد گروه قبلی مدیریتی در شرکت سایپا بشوند و مانند اون نامه سرگشاده جمعی از کارشناسان سایپا اونم با اسم و امضا و بیان نگرانیها در زمینه های مختلف ( وارد آنچه در این تومارها به امضا رسیده بود نشویم ) به مشکلات این گروه اشاره کنند. بهر حال قبلا هم عرض شد که تغییر در سطح مدیریت ارشد چنین بنگاههای عظیم تولیدی و اقتصادی از تصمیم حاکمیت نشات گرفته و هیچ وقت دلیل تعلق خاطر فلان طیف و گروه نمیتونه جلوی این تصمیمات رو بگیره. متاسفانه باید پذیرفت که وقتی مدیر ارشدی نتواند نظارت کاملی طبق دستورالعمل های معین بر شرکتهای زیر مجموعه داشته باشه. آنهم در چونین حجم گسترده ای به لحاظ کمی خوب طبیعیه که ایجاد نارضایتی در اول گروه کارکنان و این نارضایتی بطور زنجیره وار حتی به کیفیت تولیدات هم اشاعه پیدا خواهد کرد .باور اینکه بخش زیادی از مشکلات کیفی تولیدات این شرکت میتواند در دلسردی و نارضایتی کارکنان ریشه داشته باشد کار سختی نیست.
بهر حال فرصتی باید تا کاری که به کاردان سپرده شده ضمن بررسی موارد و صحت سنجی ادعاها نسبت به تغییر و ترمیم کلیه موارد واقعی اقدام موثر صورت بگیرد .
قبلا هم عرص شد خود مهندس توسلی مهر و حلقه مدیران مورد اعتماد ایشان قبل از هر عملکردمثبتی آبروی خودرا در عرصه انتقاد و نظر قرار داده اند که مهمترین دارایی هر انسانی است .
کمک به این تیم نتیجه ای ندارد جز سربلندی و سرافرازی صنعت کشور و نهایتا افتخار آن برای همه ما خواهد بود.
یا علی
سلام سلام چرا به عملکرد پشتیبانی امداد خودرو سایپا رسیدگی نمیشه
تقدیر و تشکر از مدیرعامل پارس خودرو که در حال ریشه کنی مدیران فاسد و سفارشی می باشد.
و یک خواهش از مدیر عامل پارس خودرو: جناب اقای سلطانی خواهشمند است کسانی که قبل از عید توسط مدیرعامل اسبق رسمی شدند را بازخواست نمایید در صورت نداشتن ادله کافی عذرشان را بخواهید.
علی راشدی رو کسی میشناسه که باهاش کارکرده، چرا ندانسته موجهش می کنید. انتخاب ایشون برای این سمت یک خیانت بزرگ به خودروسازیه. از آقای توسلی مهر و حسینی عاجزانه درخواست می کنیم مدیری در سطح شرکت سایپا برای این پست انتخاب کنند.تجربه پارسا که تو دانشگاه آزاد کار می کرد و بی تجربه در خودروسازی کافی نیست ؟ اگر انتخاب مدیران ارشد بر اساس برنامه باشه و نه رانت هایی که امثال راشدی دارند باشه باعث رشد شرکت ها میشه، بنظرم حتی انتشار این خبر هم باعث شرمساریه. مدیری که حتی ارتباط با همکارانش و بلد نیست و اکثریت قریب به اتفاق همکاران و زیر دستانش ایشون و در الفبای مدیریت نقد می کنند بخدا شایسته چنین جایگاهی که طیف وسیعی از ذینفعان و داره نیست. کمی تفکر و تعقل در انتخاب مدیران شایسته در گروه
راشدی آرزوی ۱۵ ساله سایپا یدک برای کسب رتبه یک را محقق کرد. تو صنعتی که بیس دانشی نداشته سایپا یدک با درایت راشدی دانش بنیان شد. رکورد فروش سایپا یدک را برید ببینیدکی اتفاق افتاد
شبکه نمایندگی ها و پرسنل سایپا یدک از رفتنش ناراحتن
سایپا یدک دانش بنیان شده؟!
مرغ پخته خنده اش میگیره
رفته باج داده شده دانش بنیان برادر
اقای راشدی تحول کن
سلام خدمت همکاران خودم در ایران خودرو ، ایران خودرو دیزل ، سایپا ، سایپا یدک ، سایپا دیزل و همه شرکت های تابعه و …
خلاصه خوب دور هم جمع هستیم. منتظریم خط بازار یه خبر بره در مورد مدیران خودرو سازی و ما هم تو کامنت ها بشینیم آبگوشت طیف روبروی خودمون رو بار بزاریم. کامنت ها رو که می خونم اکثرا مشخصه یا سمت سازمانی دارن یا پست حساس یا به اطلاعات شرکت دسترسی دارن و کمتر آدم عادی اینجا میبینم. خواستم خدمتتون بگم مدیران ارشد اهمیتی به این کامنت ها نمیدن و براشون مهم نیست. هر چی هم بنویسید و بکوبید فقط اونا لبخند میزنن. حالا اینجا قیام هم کنید فقط وقت خودتون رو گرفتید. نصف پرسنل خودروسازی هر ورز چند بار میان خط بازار و سرشون به حاشیه ها و کامنت های محرمانه بعضی نان ماست خوران گوشه نشین گرمه. بالاخره اتوبوسی که میره همه می خوان تو اتوبوس جدید جا بشن یا اونایی که از اتوبوس قبلی اومدن رو به زور بندازن بیرون و تسویه حساب کنن. من که اینجوری دیدم و نظر شخصی منه. بهرحال چیزی که مشخصه الان تیم توسلی مهر برد کرده و رفقا همه دارن مدی عامل میشن. اونور طایفه تیموری داره تار و مار میشه و آسیب دیدگان خوشحال هستن.
اگر واقعا هدف خط بازار فسادستیزی هست کافیه اسناد مالی امداد خودرو سایپا در سال ۱۴۰۱ بررسی شود تا عمق فاجعه مشخص شود.
خدایی یه آدم سالم در بین شما هست؟؟
سلام.ایراد اصلی گروه سایپا در شرکت مگاموتور و شرکتهای تابع آن مانند بهران موتور هست و فورا نیاز به تغییرات مدیریتی اساسی در این شرکتها هست
خبر آمده که مدیرعامل و هیئت مدیره سایپا آذین در حال تغییرات گسترده و تغییر مدیران و روسای داخلی شرکت هستند و کلا میخوان سایپا آذین را با این تغییرات از بین ببرند لذا از مهندس توسلی مهر انتظار می رود که دستور به جلوگیری از تغییرات در سایپا آذین را ابلاغ فرمایند زیرا هنوز معلوم نیست که خود مدیرعامل و هیئت مدیره سایپا آذین تا چه زمانی خواهند بود.
مطمئن باشید این تیم مدیریتی در سایپا آذین باعث از بین رفتن شرکت خواهد شد.
مهندس توسلی مهر
بررسی حقوق معاونین و مدیران شرکتهای درجه یک را انجام بدین تا متوجه بشید چرا همش تو ضرریم …
شرکت ستاره سفیران نیاز به تغییرات مدیریتی و اساسی دارد
تو خودت بزرگترین مسئله دار تاریخ معاصری تو این دوتا شرکت خودرو ساز کدوم مدیرهاشون مسئله دار نیستن قطعا از نظر تو فقط اونهایی که بهت خوب پول میدن گل و بلبل هستن ولاغیر
مهندس توسلی مهر چاره ای برای شرکت رنا بفرمایید افراد بی تخصصی و بی سواد امثال ه . م ماهی بالای صد میلیون برای شرکت هزینه برمی داره
درود بر متولیان این سایت که افشاگری می کنند و اطلاعات واقعی را به سمع و نظر مردم می ریانند
شما یک عنایت ویژه به شرکت رینگ سایپا داشته باشید خیلی داغانه خیلی خیلی
شرکت رینگ سایپا داشته باشید خیلی وضعیت خرابه
باسلام باتشکر از سایت خوبتون اگر لطف کنید فساد تو سیستم پیمانکاری سایپا یدک هم پیگیری کنید ممنون میشیم از طرف همه کارگرهای پیمانکارهای سایپا یدک
مهم عوض شدندمدیرومعاون یاکارمندنیست مهم این که ریشه ای مشگل حل بشه الان حدودا ده سالی میشه بااین رانت های که راه انداختندهیچ سودی به سهام دارندادند سودهای که به سهام دارمیخواستندبدندتوی این راه هاخوردندبایدازریشه مشگل حل بشه نه باجابجاکردندچهارتانیرواونم چی بزارندسریه شغل مهم تر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 44 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۴