ظلم معصومانه به تولید خودرو/۶ ماهه بحران در جاده مخصوص

میزان تولید یکی از شاخص های اصلی عملکرد خودروسازان است. موضوعی که چند ماهی است با چالش روبرو شده است.
کد خبر : 63987
تاریخ انتشار :دوشنبه 4 دی 1402 - 8:57

به گزارش خط بازار؛ میزان تولید یکی از شاخص های اصلی عملکرد خودروسازان است. موضوعی که چند ماهی است با چالش روبرو شده است. طبق آمارها از اوایل تابستان تاکنون میزان تولید خودروسازان شبه دولتی نه تنها رشد نیافته بلکه کاهش قابل توجهی داشته است.

این اتفاق از ابعاد مختلف قابل بررسی است. از کمبود نقدینگی، مشکلات در تامین گرفته تا رفتارهای سیاسی در مدیریت و انتصابات همگی از عوامل موثر در این موضوع می باشند.

با توجه به پیچیدگی های اقتصادی و‌ سیاسی، خودروسازان برای ساماندهی تولید بایستی قایم به یک قوه عاقله ‌باشند که اولا در خودروسازی تخصص کافی نسبت به تولید داشته باشد ثانیا از اعتبار لازم در بین قطعه سازان برای تامین برخوردار باشد و ثالثا دارای مدیریت قاطع در امور شرکت ها باشد.

خودروسازی نیاز به چنین قوه عاقله ای دارد. تجربه نشان داده هر زمان خودروسازی از وجود چنین قوه عاقله ای محروم بوده، تولید دچار مشکل شده است و علی رغم تمامی تلاش های صورت گرفته نتایج مطلوب به دست نیامده است. ۶ ماه گذشت بهترین شاهد مثال در این‌ خصوص است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ابوالفضل دوشنبه , ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

هیچ کسی ندارند مگر مهندس نجم الدین بتونه وضعیت تولید را دوباره بهتر کند

علی دوشنبه , ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

نجم الدین این کاره نیست آزموده را آزمودن خطاست

رضا سه شنبه , ۵ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۴

تورو باید بزارن که این کاره ای…

رضا دوشنبه , ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

نمونه شرکت مگاموتور سایپا یک زمان روزی ۳هزار دستگاه موتور میزد ۲سال با نابودی تولید روبه روست آمار نشان داده نه شو منی جابری و دوستانش

کارشناس سه شنبه , ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

چاره کار کنار گذاشتن برخی از مدیران عامل و دارو دسته اش کسانی که از خودروسازی دزدی میکنند اسمشان هم مرد انقلابی میگذارند ،مرد نجم الدین و قلعه بانی و ویسه بودند و عستند چهره های ماندگار صنعت و تولید و قرار داد خارجی با شرکت های معتبر ،نه معاون مهندسی خودروسازی که صحبت کردن بلد نیست چه برسه به سرپرستی ۱۱۰ نفر نیرو را

منادی دوشنبه , ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

آقای رئسی عزیز دست بجنبان فکری جدی بکن اطرافیان حسن کلید سار آدمهای انقلابی بی عرضه بی دست و پا را در مسندهای مهم گذاشته اند که اولا کسی به آنها شک نکند دوما تیشه به ریشه زنند تا صنعت به نابودی کشیده شود.کلید ساز داره همه جا را قفل میکند.فکری کن.این جماعت خیلی نامردند. خود دانی

jalal دوشنبه , ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

کار را باید به کاردان سپرد

علی دوشنبه , ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

مرد توانمند صنعت خودروسازی جناب مهندس نجم الدین که تمام مدت عمر به این صنعت خدمت کرده چاره کار است . تمام

سید علی دوشنبه , ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

وقتی آقای رکورد (م.خ) را با بهترین کارنامهه و رضایت عوض می کنند. اوضاع همین خواهد بود…

کارشناس خودرو سه شنبه , ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

نجم الدین ؟؟؟؟
این بنده خدا فرسوده هستش این همه کننده ی جوان داریم چرا اونارو سره کار نمیارن؟؟؟
نجم الدین هم رفته تو تیم کروز مثل رییس ایدرو بهترین گزینه کسی هستش که تصمیم گیر باشه والاسلام

کارشناس صنعت خودرو چهارشنبه , ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱:۱۱

مهندس نجم الدین با این شرایطی که بوجودآوردیداگر مسئولیت اجرایی بپذیرد خیلی شانس آورده اید

اسد چهارشنبه , ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

شنیده ها حاکی است چراغ حدید خودرو عزم مدیرعاملی داره و دوستان اسلام شهری تمام تلاش خود رو دارن میکنن
ستاره هم نظاره گره و چراغ در حال لابی با بالا دست ها میباشد

css.php