اگر از ده سال گذشته چه در سازه گستر چه در ساپکو فرار داد قطعه سازان مورد واکاوی و بررسی دقیق کارشناسی قرار گیرد مشخص خواهد شد چه عواملی در افزایش بی رویه قیمت غیر کارشناسی و مغایر با انالیز استاندار قیمت دخالت داشته و چه کسانی سرما یه هنگفتی به جیب زده اند .
لطفا بگید بجای اینکه رگ گردن برای خبرگزاری کلفت کنند برای جلوگیری از فساد رشوه و سرقفلی صندلی برخی پستها کلفت کنند
در بیان محترمانه و ساده باید گفت برخی شرکت های تامین کننده یعنی قطعه ساز و قطعه ساز یعنی آن دو.با هم شریک تجاری شدند البته با فساد..
زندگی بدو ورود بسیاری از کارشناسان و مدیران را از ده سال گذشته ببینید امروز هم ببینید.
هرکسی میگوید میتواند با حقوق کارشناسی خانه خوب بخرد و ماشین خوب سوار شود یک دروغ است .
پاک کردن صورت مسئله یعنی حذف مکان فساد زا کمک به حل مشکل میکند که البته خیلی دیر شده و این دو مار بد شکل گردن کلفت حریف قوی ندارد.
جنجال معاون مطرح سازه گستر سایپا/هجمه صورتی ها علیه خودروسازی
به گزارش خط بازار؛ در پی بازنشر خبری با تیتر ” ماجرای برکناری شبانه معاون مالی سازه گستر” به نقل از سایت دیده بان ایران، در وب سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز، شرکت سازه گستر نسبت به ارسال جوابیه ای اقدام نمود.
برابر قانون و جهت تنویر افکار عمومی متن جوابیه شرکت سازه گستر عینا منتشر می شود:
مدیرمسئول محترم سایت تحلیلی بولتن نیوز
برادر ارجمند جناب آقای بابک امینی
با سلام و احترام
سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران مطلبی با عنوان “ماجرای برکناری شبانه معاون مالی سازه گستر“ وانتقاداتی را ذیل این رخداد سازمانی مطرح نموده است .
خواهشمند است به منظور تنویر افکار عمومی نسبت به انتشار این توضیح در همان ستون و صفحه اقدام نمایید.
اشاره :
قیمت گذاری دستوری همواره یکی از آفت های اساسی نظام اقتصادی کشور شناخته شده و آثار زیانباری را به همراه داشته است و از مصائب بزرگ قیمت گذاری دستوری که در اقتصادهای پیشرو جهانی هیچ نام و نشانی از آن نیست شکل گیری چالش های نقدینگی و سرمایه در گردش واحدها است که گروه خودروسازی سایپا نیز همانند صنایع دیگر دچار این چالش می باشد که البته بایاری خداوند تا به امروز توانسته با تدبیر مدیریت ارشد گروه و تلاشهای مجاهدانه شرکت های زنجیره تامین و قطعه سازان محترم قطار تولید را علی رغم تنگ نظری ها، بر اساس منافع ملی کشور و توسعه سبد اشتغال چندین میلیون نفری نیروی انسانی شاغل دراین صنعت به سرمنزل مقصود که همان عزت و استقلال صنعتی است هدایت نماید.
جریان نقدینگی و پرداخت مطالبات قطعه سازان با تدابیر ویژه از طریق کمیته نقدینگی مبتنی بر سفارشگذاری ها و شرایط تولید انجام میگیرد و حوزه های تامین و مالی شرکت سازه گستر براین مسئله اشراف کامل داشته و براساس سیاستهای تدوین شده ، نگرش واحد ، ایجاد حکمرانی عدالت محوردرگروه سایپا و اذعان شرکت های زنجیره تامین و قطعه سازان محترم علی رغم تمامی مشکلات حوزه نقدینگی روش انضباط مالی و عدالت پرداختی نسبت به تمامی ذینفعان (قطعه سازان) فارغ از هرگونه نام نشان بصورت یکسان جاری و ساری بوده و قابل صحه گذاری می باشد.
از نکات بیان شده توسط نویسنده محترم که در تیتر خبر عنوان شده برکناری شبانه معاون محترم مالی سازه گستر می باشد که ذکر این نکته حائز اهمیت است: تغییر در هر بنگاه تولیدی و صنعتی با هدف هم افزایی و پویایی امری بدیهی است و تغییرات در شرکت سازه گستراز این قاعده مستثنی نبوده و ایشان از عضو موظف هیات مدیره به عضو غیر موظف هیات مدیره سمت شان تغییریافته که این موضوع و سایر موارد با هماهنگی کامل مدیریت عامل شرکت سازه گستر صورت پذیرفته و این شائبه مبنی بر برکناری ایشان بعلت عدم اجرای دستور غیر قانونی مدیرعامل گروه سایپا از اساس کذب می باشد و همانطور که بیان گردید تمامی پرداخت ها و مطالبات قطعه سازان مبتنی یر رعایت سیاستهای تولیدی بوده که تولید مستمر ویکنواخت گواه این موضوع است.
از نکات دیگر مطروحه که بی گمان کم لطفی نویسنده را نشان می دهد عدم اطلاع مدیریت محترم سازه گستر از این موضوعات جاری و ساری شرکت سازه گستر در پی سفر معنوی و عبادی ایشان به مکه مکرمه میباشد. بی شک راهبری شرکت استراتژیکی همچون سازه گستر که مدیریت زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا را برعهده دارد بدون اطلاع از روندهای جاری آن حتی به مدیریت یک روز امکان پذیر نخواهد بود و مدیرعامل شرکت سازه گستر براساس تعهد کاری که داشته در ایام این سفر معنوی به صورت شبانه روز از طریق کانالهای ارتباطی در بستر فضای مجازی ارتباط تنگاتنگی با تمامی ارکان سازمانی خود داشته اند و دستورات مقتضی را بصورت شفاف و سریع با مجموعه مدیریتی خود درمیان میگذاشتند تا خللی در تولید که به مثابه خط قرمز گروه سایپا می باشد وارد نگردد .
شایان ذکر است درحال حاضر بالاترین سطح همکاری با نهاد های نظارتی که به عنوان بازو و حامی تولید در صنعت خودرو تلقی می گردند وجود دارد و گروه سایپا و مجموعه مدیریت ارشد آن بارها در جلسات به این مهم اشاره فرموده اند و پرداختن به این مسائل حاشیه ای در شرایطی که کشور با بالاترین هجمه ها از سوی بدخواهان نظام مقدس اسلامی روبرواست میتوانند به فرمایش امید آفرینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولین بلند پایه نظام است خدشه وارد نماید و تبدیل به عاملی وحدت شکن تلقی گردد.
امید است تا با هم افزایی هر چه بیشتر اصحاب رسانه که بی شک نقشی مهمی در ایجاد همدلی و افزایش غرور ملی در کشور بوده اند و متعهدانه حامی استقلال صنعتی و تولید کشور می باشند شاهد عزت و ارتقاء جایگاه کشور عزیزمان باشیم.
منبع: بولتن نیوز
برچسب ها :سایپا ، معاون مالی سازه گستر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
پس لازمه یادآوری کنیم که در حال حاضر به دلیل نبود منابع مالی و طلب بالای تامین کنندگان و سومدیریت های رنگارنگ و عدم استفاده از نیروهای متخصص در گروه سایپا مشکلات عدیده به وجود آمده و اعتراضات کارگری داریم و وضعیت گروه سایپا هر روز وخیم تر می شود.
به عنوان نمونه از بعد تعطیلات تابستانی تا امروز اکثر شرکت های تابعه سایپا و زیرمجموعه گروه سایپا اصلا به صورت منظم تامین مالی نشده اند و تولید بسیار کاهش داشته است و کارگران معترض هستند.
به امیر کیبر گفتن چطور در دولت شما دزدی پیدا نمیشود گفت من خودم دزد نبودم زیر دست هایم هم دزد نیستن چند تا در گروه خودرو لطفادبه سایت زیر مراجعه نمایید متوجه میشوید چه خبر
لینک غیر که میگذارید نمیتوان پیامهای دیگر را خواند اخنلال در دیدن پیام ایجاد میکند سید
مصطفوی میدونی بعضی پول ها از گوشت سگ هم نجس تره؟
اقای مصطفوی شما و مدیریت سازه گستر بخاطر بی ادبی وبی انصافی به مقام معظم رهبری کردید باید مورد مواخذه قراربگیرید؟؟؟؟؟؟ این جوابیه به مخاطب اینرا القا میکند که بلانسبت مقام رهبری . ایشان از اختلاسگران حمایت میکند ؟؟؟ واقعا جای بسی تاسف است که این روزها همه ی دزد ها سعی میکنند از سخنان رهبری سوء استفاده کنند / اصلا دزدی این آقایان چه ربطی به رهبری دارد وچرا پای رهبری را فقط در چنین مواقعی به میان می کشانند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امروز از شاهین پلاس با موتور 16 سوپاپ تنفس طبیعی که در خط موتور تندر90 مگاموتور تولید می شود رونمایی شد
با مرور مشخصات فنی موتور جدید 16 سوپاپ تنفس طبیعی چند سوال پیش می آید لذا لطفا سایپا توضیح دهد:
۱- چرا موتور قدیم توربوشارژ 8 سوپاپ گشتاور بسیار بالاتری از موتور جدید 16 سوپاپ دارد چرا این همه هزینه کردید و خط تندر 90 مگاموتور را نابود کردید و در آخر یک موتور با گشتاور کمتر و شیب روی کمتر تحویل مردم می خواهید بدهید؟!
۲- چرا با این همه هزینه و درگیری سازمان و نفرساعت در آخر یک موتور جدید روی شاهین پلاس گذاشتید که شتاب و گشتاور کمتری نسبت به شاهین معمولی با موتور قدیم دارد؟!
3- چرا موتور جدید 16 سوپاپ که سیستم VVT هم دارد هزینه نگهداری بسیار بالاتری برای مشتری و مردم دارد؟
مردم و مشتری را گرفتار کردید و در آخر یک خودروی بدون شتاب و تنبل با هزینه نگهداری بالا تحویلش می دهید.
این نقشه راه را چه کسی پیشنهاد می دهد و چه مقاصدی پشت پرده هست؟
سایپا یک زمانی قرار بود سهم ایران خودرو را بخرد ولی الان با نوع مدیریت به جایی رسیده ضررده شده و حتی یک موتور به روز برای خودروهای خود ندارد و در آخر یک خط مدرن رنو در مگاموتور نابود می کند تا یک موتور ضعیف تر با گشتاور کمتر و شتاب کمتر با هزینه نگهداری بالاتر تحویل مردم بدبخت و بیگناه بدهید
آخر چرا سایپا را نابود کردید؟!
اقای مصطفوی قیمتت چند؟
بزودی رییس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا معرفی میشود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰