گسترش جایگاه‌های ویژه پارک پرچمدار فونیکس

برند فونیکس که با روح لاکچری در صنعت خودروی ایران ظهور کرد، اقدامات نوآورانه را همواره در دستور کار خود داشته است.
کد خبر : 57743
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۷

به گزارش خط بازار؛ در این میان محصولاتی که به عنوان محصولات پریمیوم یا پرچم دار یک برند شناخته می‌شوند معمولا سطح ویژه و بالاتری از خدمات را شامل می‌شوند نکته قابل توجه درباره اقداماتی که برندهای مختلف در راستای خلق تجربه ای متفاوت برای مشتریان انجام می‌دهند این است که چنین اقداماتی از جانب برندهای بومی ما همچنان تازگی دارد.

برند فونیکس که با روح لاکچری در صنعت خودروی ایران ظهور کرد، اقدامات نوآورانه را همواره در دستور کار خود داشته است. تیگو 8 پرو به عنوان نخستین محصول برند فونیکس معرفی شد و ضمن بهره مندی از عناصر لوکس اولین خودرویی لقب گرفت که رادارهای همیار راننده موسوم به ADAS را به بازار خودرو ایران آورد. با گذشت یک سال از رونمایی این محصول، فونیکس نسبت به معرفی نسخه ای ارتقا یافته از این خودرو اقدام کرد که از موتور 2 لیتری TGDI و تکنولوژی دو دیفرانسیل هوشمند (AWD) برخوردار است و برای پیمودن آفرودهای سبک انتخابی ایده آل به نظر میرسد. همچنین در راستای تامین اهداف زیست محیطی در بازار خودرو کشور چندی پیش از نسخه پلاگین هیبرید این خودرو به نام تیگو 8 پرو e پلاس رونمایی شد.

گسترش جایگاه‌های ویژه پارک پرچمدار فونیکس

پروژه تخصیص جایگاه ویژه به عنوان پارکینگ مالکان تیگو 8 پرو پیش از نوروز امسال در مجتمع تجاری کوروش آغاز شد و در سال جدید با مجتمع تجاری ارگ تجریش ادامه یافت. در همین مسیر مراکز دیگری نظیر شمیران سنتر روشا و گالریا، جدیدترین نقاطی هستند که جایگاه پارکینگ ویژه را در اختیار مالکان تیگو 8 پرو، تیگو 8 پرو مکس و تیگو 8 پرو e پلاس قرار می‌دهند. طبعا در ادامه این مسیر، برنامه‌های دیگری نیز با هدف افزایش هر چه بیشتر رضایت مشتریان در راه خواهد بود.

منبع: مدیران خودرو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.