شاید داخلی سازی شده باشد هر چند به لحاظ کیفی هنوز بررسی دقیقی نشده ولی از لحاظ ارزبری قطعا” جای تردید است
در آستانه رای اعتماد وزیر جدید صمت؛
مدیرعامل ایران خودرو ورق های خود را رو کرد
به گزارش خط بازار؛ شرکت ساپکو با هدف توسعه و تعمیق ساخت داخل و کاهش هزینههای واردات، با همکاری زنجیره تامین، موفق به بومیسازی و تولید انبوه ورق گرم استحکام بالای HE445D با ضخامت های ۲.۵ ، ۳ و ۳.۵ میلی متر مصرفی مجموعه درایو پلیت گیربکس اتوماتیک خودروهای ۲۰۷، تارا و دنا پلاس در شرکت فولاد مبارکه و همچنین ورق گالوانیزه استحکام بالای پیشرفته دو فازی گرید DP590 شامل دو نوع ورق با ضخامت ۱.۱۷ میلیمتر با عرض های ۱۰۱۰ و ۷۶۰ میلیمتر مصرفی قطعات تقویت داخلی در جلو، محکم کننده داخلی در عقب بدنه خودرو تارا و نیز با ضخامت ۱.۲۷میلیمتر با عرض های ۱۱۳۵ و ۱۱۲۵ میلیمتر مصرفی قطعات تقویت ستون بالایی وسط بدنه خودروی تارا در شرکت ورق خودرو شد.
این پروژه منجر به خودکفایی بیش از ۳۵۰۰ تن از ورق های مورد نیاز زنجیره تامین ایران خودرو در سال ۱۴۰۲ شده و پیشبینی میشود بومیسازی این سه نوع ورق توسط شرکت ساپکو زمینهساز کاهش ارزبری بیش از چهار میلیون یورو در سال باشد.
منبع: ایکوپرس
برچسب ها :ایران خودرو ، ساپکو ، علی مردان عظیمی ، فولاد مبارکه ، فویل ورق ، مدیرعامل ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
قطعا این فرد آن گزینه مناسبی نیست که باید ایزان خودرو را مدیریت کند .
سلام سلام سلام،
ورق خارجی به مراتب ارزان تر از ورق های بی کیفیت داخلی است.
میگید نه ، چک بفرمایید.
این کار ایشان به نوعی خودزنی است، این چه برگ مزخرفیست که رو کردند 🤣🤣🤣
یاحق
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3