پیش بینی خط بازار به وقوع پیوست؛

عظیمی مدیرعامل جدید ایران خودرو شد/تهرانی ها بر مسند قدرت باقی ماندند

همان طور که سایت خط بازار پیش بینی کرده بود، علیمردان عظیمی رئیس هیئت مدیره سایپا، به جای مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد.
کد خبر : 51208
تاریخ انتشار :یکشنبه 7 اسفند 1401 - 16:29

به گزارش خط بازار؛ همان طور که سایت خط بازار پیش بینی کرده بود، علیمردان عظیمی رئیس هیئت مدیره سایپا، به جای مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد.

پس از فعالیت ١٣ ماهه از دوره فعالیت مهدی خطیبی در گروه صنعتی ایران‌خودرو، عصر امروز (یکشنبه ٧ اسفند ماه) این مدیر صنعتی تغییر کرده و بر این اساس خطیبی جای خود را به علیمردان عظیمی داد.

به گزارش ایسنا، ٩ بهمن ماه سال گذشته بود که مهدی خطیبی پس از شایعه‌های بسیار بر سر تغییر فرشاد مقیمی (مدیرعامل اسبق ایران‌خودرو) بر صندلی مدیریت عاملی این گروه خودروسازی تکیه زد.

حال پس از گذشت ١٣ ماه، مهدی خطیبی نیز از این سمت کنار رفته و جای خود را به علیمردان عظیمی، عضو هیات مدیره سایپا داد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 42 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کودن پور یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

ممه را لولو برد

yahveh یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِبه نام خداوند رحمتگر مهربان إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿۱﴾چون يارى خدا و پيروزى فرا رسد (۱) وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿۲﴾و ببينى كه مردم دسته‏ دسته در دين خدا درآيند (۲) فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا ﴿۳﴾پس به ستايش پروردگارت نيايشگر باش و از او آمرزش خواه كه وى همواره توبه‏ پذير است (۳)

حسینی یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

فاتحه ایرانخودرو واین مملکت خوانده شد .

جابری یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

آماده حملات سازمان یافته رسانه ایی علیه این مرد شریف باشید
خط …..

زینالی یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

متاسفانه این رفت و امدها به جز بدتر شدن اوضاع ، مشکلی از مشکلات مردم رو حل نمیکنه و صرفا دعوای باندهای قدرت هست . با عملکرد اقای خطیبی کاری ندارم ولی مطمینم انتخاب اقای عظیمی یک انتخاب پر از اشتباه بود . نه تخصص خودروسازی رو داره و نه تجربه مدیریت شرکت بزرگی مثل ایران خودرو . البته مشکل انتخاب ایشون نیست . وزیری که بالای سر ایشون هست هم کاملا اشتباهی بر اون صندلی تکیه زده و متاسفانه مجلس بی خاصیت هم با بده بستان با دولت ، دو مرحله به استیضاح ایشون رای منفی داد . واقعا دولت هر روز داره بدتر از دیروز از هم میپاشه .

سیروس دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

آقای زینالی عزیز با نظر شما بسیار موافقیم

کارگر خط تولید یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

آقای خط بازار برادر عزیز مهدی خطیبی نرفت بلکه برداشته شد اگه یک کم دیگه مقاومت میکرد قطعا با دست بند و پا بند و با چشمای بسته میبردنش
قطعا خدا جای حق نشسته و این کوچک آدمها جایی نزد پروردگار عالم ندارند

سیروس دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

همین الانم 13 ماه در این جابجایی تاخیر شد یکروز هم زیاد بود ولی تاوان این اشتباه بزرگ را مردم و کشور داد و باید زودتر وزیر پر از خطا و اشتباه را عوض شود

زخم کاری یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

محمود خالیبند که میگفت با بالا بالاها بستن چی میشه؟ امیدوارم نگهش دارن،چون خیلی توانمنده. البته تو زد و بند و پرحرفی

صابری یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

حالا نوبت مثل مراد عباسی باریک بین و مهدی الیاسی هست .

جواد آقا یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

در کامنتهای ماههای گذشته بییند این مرد معضل است که با استخدام اقوامش در شرکتها حکومتی درست کرده.
باریک بین توجه کن .نوبت تو هم میشود با انتصابات در محور سازان

احمد یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

خدا پدر مادر باریک بین رو بیامرزه.بهترین مدیر عامل تاریخ محور سازان

رضا یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

هرچی است از تیموری بهتر

بهادری یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

اونایی که پول دادن پست خریدن چیکار کنن
انشاله آقای عظیمی نفرات اون شبنامه رو از ریشه ساقط کنه که خون بچه هارو کردن تو شبشه

فاضل یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵

خطاب به پیر ساپکو):
ای کشته چرا کشتی تا کشته شوی باز
تا باز شود کشته هر آنکس که ترا کشت

تراب یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

همبن که این ناعادل نا متعادل نان به نرخ روز از هیات مدیره برکنار میشود قدم بزرگی برای صنعت است.
راز موفقیت عظیمی پاک کردن کامل این معضل خطرناک است
البته معضلهایی مانند الف ف هستند که مخفی شدند

مرتضی دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۲۸

الهی مافیای خودروسازی و کسی که مدعی ریاست آن است و بنام کار خیر ، خیانت میکند رسوا و این ظالم را مجازات بفرما … الهی آمین

رضا یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

جناب عظیمی هیت مدیره ساپگو عوض کنید مافیای قطعه در اونجا آقای ش اخراجی س

پرهام یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

سلام ، سلام ، سلام
اشتباهی بزرگ تر از این ممکن نبود
البته در این روزگار انتظار عمل صحیح انتظاری بی فایده است
این خط و این نشان
چند ماه دیگه همه به این نتیجه خواهید رسید که بزرگترین اشتباه تاریخ خودروسازی رقم خورده
یا حق

نستراداموس یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

چراغ جاده مخصوص
روشن نشد

برای عظیمی آرزوی موفقیت دارم
اما اینجا ایران خودرو هست نه سایپا باشه که از مهر سال دیگه شروع کنن به له کردن این بنده خدا

امیر دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۴۵

چراغ در حال روشن شدن است کمی صبر لازم است

نستراداموس دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۵۷

واقعا

کارگر خط تولید دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۵۱

به کوری چشم دشمنان چراغ جاده مخصوص بد جوری داره سو سو میزنه و نورش همین روزا چشمای خیلیا رو از کاسه در میاره انشاالله بحق محمد و آل محمد

نستراداموس یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

نفر بعد تیموری
اون یکیم باند تهرانی هاست
ببین کی گفتم

صالح خان دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

شرکتهتی زیر مجوعه م یعضا از یاغیان دولت قبل هستند که در لباس میش کار گرگ میکنند
اقای و در گ ق نوبت شما هم میرسد آسیاب به نوبت

صادق دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

دولت قول داده بود 6 ماهه این دو خودروساز را خصوصی میکند الان یکسال گذشت و هر بار انتخابهای غلط و مسیر اشتباه تکرار میشود امیدواریم هر چه زودتر این دو خودروساز خصوصی شوند تا افراد لایق واقعی گرداننده آنها باشند انشاالله

امیر دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

منظر برکناری مراد عباسی ، وزیری، ح م بقیه دوستان هستیم

نسیم شمال سه شنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۱۳

رفیق غ در ماشین ابزار داستان داره رجبی هم باید برود

احمدی سه شنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

اینها همه از بیعرضگی حراست است
که یاران غ هنوز جولان میدهند.
خودش که فعلا در سایپا مخفی شده تا نوبت اون هم‌می رسه

کارشناس دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

ولی بنظرم من جای مدیرعامل بعدی باشم همینجوری میذارم تو کاسه ی خبرنگارای بی خاصیت

کوثر سه شنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۳

آقای عظیمی الان باید بره سراغ م و نوچه هاش در محورسازان وپرونده م ونوچه هاش توسط بازرسی حراست بررسی شود تادیر نشده باید اینکار را بکنه تا اسصناد را ازبین نبرده اند

shahed سه شنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

سلام به همگی ، متاسفانه خیلی وقته که وقتی مدیران ارشد گروه ایران خودرو عوض می شن شاهد تغییر در بدنه معاونت ها و مدیران شرکت و همینطور شرکتهای تابعه می شیم .(بعضی اوقات این تغییرات به نفع هستش و موجب رشد می شه و بعضی اوقات موجب بهم ریختگی شدید و صدمات جبران ناپذیر ) این تغییرات به شرکتهای تابعه خیلی بیشتر ضربه می زنه تا خود ایران خودرو اونم بخاطر ساختار خاص اونهاست که وابسته به سیاست گذاری مدیران عامل منتصب شده هستش .مثل تغییر مدیریت عامل محورسازان که با حضور ایشون دیگر مدیریت ها (مالی – مهندسی-برنامه ریزی- تعمیرات و نگهداری -حراست-منابع انسانی – بازرگانی – روابط عمومی )به کل دچار تغییرات شدند و قسمت اعظم مدیران جدید از بدنه کارشناسی ایران خودرو بصورت مامور به محورسازان در ازای حقوق های نجومی وارد شدند و تو این مدت به جای اینکه شرکت رو به جلو بره فقط شاهد حفظ چهره و ارائه تصویر ظاهری بهتر از شرکت بودیم و در ازای اون به آمار های شبه دار سعی در نشان دادن تولید بالاتر از قبل بودند.(وگرنه نشونه دادن افزایش ساخت آریسان با ایستگاههای متعددش در حالیکه سال قبل به دلیل برنامه کلان اران خودرو تولیدی نداشته و منتصب کردن این کاهش تولید و عدم تمایل به ساخت؛ به مدیران و مدیر عامل قبل به منزله جک تلقی میشه یا اینکه برای نشون دادن افزایش ساخت به جاری اینکه گزارشاتشون برمبنای محصول باشه ملاک جمع جبری خروجی هر ایستگاه بوده و ایندست موارد که کم نیستند ) منظور این نیست که ایشون خوب یا بد عمل کردن یا گروه قبلی . اصلا چرا باید خودمون رو از روز اول با آمار تولید و … قبل مقایسه کنیم ایشون و امثالهم اگر حرفی دارن و ادعایی بهتر تولید خودشون رو با برنامه فروش عملیاتی خودشون مقایسه کنن که اول سال چقدر برنامه داشتم و الان که آخر سال هستش چند درصدش محقق شده (نه اونکه اول سال برنامه فروش سالیانه 25000کله گاوی رو اعلام کنن و یا برنامه فروش دیسک جلو و عقب 206 بازار رو هر کدوم 40000تا اعلام کنن و الان که آخر سال ؟؟؟؟؟؟ هدف از نوشتن این موارد فقط یادآوری این موضوع به ایشون و تیم شون (با توجه به اکثر غریب به اتفاقشون اولین تجربه مدیریتی در این سطح رو داشتن )که منبعد اگه جایی پستی گرفته عملکرد واقعی خودشون رو برمبنای برنامه اعلامی ابتدایی خودشون بسنجن و نه اعصار گذشته و گرنه مشکلات شرکت با ظاهر سازی و این جلسه های به اصطلاح صبحانه کاری و … حل نمی شه . من الله توفیق.

مجيد چهارشنبه , ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۰۱

توقع ما از نهادهاي نظارتي ورود و بررسي نتايج عملكرد واقعي آقاي باريك بين و تيم شون ( بهتره بگيم قطار )طي يكسال حضورشون هستش .( به ديوار هاي و ساختمانهاي رنگ شده به كتاب خانه ورودي به يكسان سازي حقوق ها به پروژه هاي راه اندازي شده به نمايشگاههاي برگزارشده و مهمانان ويژه دعوت شده به افزايش كيفيت غذاي پرسنل به افزايش مشتريان و خريداران شركت به افزايش سيد محصولات شركت به حجم بسيار زياد بدهي ايجاد شده شركت به تامين كنندگان به دستگاههاي متوقف و راه اندازي نشده شركت عليرغم تغيير تيم خدمات فني و مهندسي از كدوم بايد تعريف كرد ) از افرادي كه به دليل چاپلوسي و … يك شبه رييس شدن و حكم گرفتن از افراد لايقي كه كنار گذاشته شدن و يا معلق شدن از افرادي كه به واسطه انحراف در عملکرد و خلاف اثبات شده بدون تنبيه از شركت به شركت بهتر ي ارتقا و انتقال پيدا كردن از مديران تحصيل كرده اي كه كنار گذاشته شدن و بيسوادان بي سابقه اي كه حكم مديريت گرفتن از مقام اجرايشون كه با توجه به اينكه غرابت طولاني با جناب باريك بين دارن فقط به جاي بررسي و حل مسايل فقط داد ميزنن از هيت مديره اي كه حتي كلامي در جهت منافع شركت كه مغاير با نظر مديرعامل نميزنه از مدير منابع انساني كه تمام روز در دفتر مدير عامل هستش از ارتباطات خاص و خانوادگي دفتر دار و با یکی از مدیران اينا همه گوشه اي از مشكلات مديريت عاملي جناب الياسي شما بخونيد باريك بين هستش.

معتمد سه شنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

دقیقا فرمایش شما درسته و باید فکری برای محور سازان کرد ولی یادمان باشد بنای سقوط محورسازان برخی عزیزان قبلی گذاشته شده که موارد متعددی از آن به سازمانهای نظارتی گزارش و به شدت در حال پیگیری است .این افراد اینجا را ۱۰۰ سال به عقب برد. اقای باریک بین باید این را رسانه ای میکرد که نکرد جون افراد م بهش وقت نمیدهند.!!!
تا روز موعود و به صف شدن اینها منتظر هستیم.

زارعیان چهارشنبه , ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۳۲

ما هم منتظر پاسخگویی مدیرعامل قبلی محورسازان هستیم، و نژاد باید پاسخگو باشد که در یک سال چند ماه انجام داده.اقای خط بازار لطفا اسامی را حذف نکن .اینها معضل صنعت کشور هستند. بزار بچه های بالا با این اسامی آشنا شوند تا روز موعود
دستمربزاد به خط بازار که خوب دزدان کارنابلد را رسوا میکند🚩

قزوینی سه شنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

البته از حق نگذریم باید بوسه به دستان باریک بین زد که لانه فساد را در محورسازان با خاک یکسان کرد و هرکدام را به جایی پرتاب کرد.البته اون کسی که فرستاده ایسیکو ما میدانیم داری شیطنت میکنی حواسمان بهت هست. تا به وقتش

اکسل پنجشنبه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷

سلام بر تمامی کسانیکه حرف حق را نمی گویند و برای گرفتن پست و منصب که اخرش یک وجب خاک است به در دیوار می کوبند جناب آقای shahed اگر خداوند عزتی به ما داد این است که ی دستمریزاد به آقای باریک بین و تیم همراه بگوییم نه در حاشیه و نه درکلام فقط قران را کلام آخر ما مسلمانان است گواه قرار دهیم تا دنبال خاله زنک بازی باشیم حق را ناحق کنیم جناب باریک نیاز به تعریف و تمجید ندارد سابقه ایشان درخشان است ما بچه های خونگرم محورسازان خواهان هر گونه دفاع از ایشان در تمامی تهمت های که به ناحق زده می شود محکوم می کنیم جه اطلاع 420نفر ورودی شرکت با 150نفر پیمانکار جناب باریک بین تحویل گرفتند 2- حذف پیمانکاران به قراردادی 3 توزیع ارزاق بعد از چندین سال4 – بهره وری یا همان آکورد بعد از سالیان سال5 – اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بعد از15 سال 6- افزایش پرسنل شرکت از 420نفر به 780نفر7- افزایش راندمان تولید و کیفیت محصول که بارها بارها مورد تقدیر و تشکر مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و گسترش ساپکو قرار گرفتند 8- اجرا سفرهای زیارتی یه قم و جمکران و مشهد مقدس با همراه خانواده محترم پرسنل 9- شوق و شعف در پرسنل در ورزش که حق و انعصاف کار بزرگی برای ما بود که مدیریت محترم منابع انسانی جناب الیاسی دغ دغه بزرگیداشتند اجرا شد 10 اعطای وام به 200نفر به پرسنل محترم محورسازان 11- حواله خودرو بعد سالیان سال به پرسنل زحمتکش که دغ دغه مدریت ارشد سازمان جناب دکتر عظیمی هم است در حوزه منابع انسانی اتفاق افتاد 12 احداث اولین جوار کارگاهی آموزشی برای پرسنل انگیزه بسیاری ایجاد کرده 13- خرید داری کردن لیفتراک و کامیون برای حمل ونقل کالا به ساپکو و ایران خودرو که جلوی هزینه ای سربار را گرفتند و……..عزیزانی که مثل گربه میو میو می کنید بس نیست یا ادامه دهم بهتر نیست کمی واقه بین بود ما بچه های محور سازان از خط بازار خواهشمندیم شرکت ما که هر ساله 3 یا 4 بار در سال قبل از آمدن مهندس باریک بین اجماع می کردند و در حال حاضر ، وجود گرم ایشان و تیم دلسوز مدیریتی وی بالاخص جناب الیاسی که همواره دغدغه رفاه پرسنل و خانوادههایمان را دارند جفا نیست به ناحق گفتند جناب خط بازار خواهشمندم جلوی افرادی که به ناحق می نویسند و با ابروی افرادی شرافتمند بازی می کنند در دادگاه خداوند پاسخگو باشند جمعی از پرسنل اکسل و به نمایندگی همکاران

ساسان خداشناس جمعه , ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

الحمدالله با خراب کردن لانه زنبور پس از سالها توسط اقای باریک بین بسیاری معضلات حل خواهد شد .باید صبور بود.دستمریزاد به باریک بین و جسارتش که توانست برخی تیم ها را اخراج کند که سالها با تخریب مخالفانشان و بکارگیری افراد معلوم الحال و مورد دار و پول دادن به آنها اخبار کذب جمع آوری میکرد .
چه ها که نکردند .
از حراست گروه برای کمک به ابن تغییرات تشگر میکنیم.
اگر برخی تتمه های آنها در کیفیت و بازرگانی و مهندسی هم تغییر کنند اوضاع خوب میشود.
آقای باریک بین خداقوت

حسین جمعه , ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

سلام ایران خودرو ۵۰ تا زیر مجموعه داره متاسفانه فقط همکاران حاشیه دار ما کامنت می‌ذارن خط بازار.
خدا لعنتتون کنه که فقط دنبال حاشیه سازی هستید.
بشینید کار خودتون رو بکنید.

صادقی جمعه , ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

اقای باریک بین حواست به برخی باقیمانده ها از تیم حراست قبلی باشه.نصیحت میکنیم مامورین که با تیپا اخراج کردی رو کاملا منفک کن و از ایسیکو به جای دیگر منتقل کنید. تا اخبار بعدی منتظر باشید.
این از خدا بیخبرها در رصد ما هستند .تازه شرکت بعد از سالها با رفتن آنها از حراست به آرامش رسیده و این کار سالها پیش باید انجام میشد.

الیاس شنبه , ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

آقای اکسل چقدر گرفتی این حرفا را در حمایت از تیم نوشتی پاسخ خودت را که خودت دادی 1-تعدادپرسنل از 420 نفر به 780نفر اضافه شده چقدر به تولید اضافه شده چقدر دروغ می گویید مگه اینجا کمیته امدادهست که برخی آقایان از جیب سهامداران بدبخت هزینه می کنه وشمارا به جمکران یا مشهد می فرسته یا هزینه هاش را از جیب خودش میده 2- نقش م در محورسازان چیه غیر از اینکه آدمهای بی سواد و بیکار ایران خودرو را فرستاده به محور تا جایگاهی برای خودش باز کنه 3- از بچه های ایران خودرو بپرس ببین در مورد ب چه می گن هیچ کس حاضر نیست ایشان دوباره به ایران خودرو برگرده می دونید چرا؟4-الف در حد کارشناس هم نیست ولی با حمایت م همه کاره محور شده و ب هم بازیچه هست.

اکسل شنبه , ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

معلومه الیاس در محور سازان نیستی که همه جات داره میسوزه
یا دوست ولی نژادی یا تیم قبلی حراست اخراجی

css.php