آقای نبوی باعث تمسخر دولت رئیسی نشوید!/جاده مخصوص جای رفیق بازی تهرانی ها نیست/روز تغییر عظیم در خودروسازی فرا رسید

هر چی حواشی خودروسازی افزایش می یابد خبرها برای تغییر عظیم در جاده مخصوص بیشتر می شود. خبرهایی که ریشه آن در صندوق مهر رضا است.
کد خبر : 51137
تاریخ انتشار :شنبه 6 اسفند 1401 - 11:56

به گزارش خط بازار؛ هر چی حواشی خودروسازی افزایش می یابد خبرها برای تغییر عظیم در جاده مخصوص بیشتر می شود. خبرهایی که ریشه آن در صندوق مهر رضا است. رفقای قدیمی و قطعا سالم ولی غیرمتخصص و ناآشنا با جاده مخصوص.

اصرار دارند همچنان در خودروسازی آزمون و خطا کنند و هیچ کس هم جلودارشان نیست‌. تهرانی هایی که آن سوی پارک ملت نشسته اند و برای کرجی ها تصمیم می گیرند. تمام فکرشان این است که رفقای شان از قافله مدیریت عقب نمانند.

رفیق بازی در خودروسازی امری طبیعی و پذیرفتنی است‌. مگر می شود در صنعت خودرو به مدیریت رسید و رفیق بازی نکرد ولی ای کاش این رفیق بازی همراه با عقلانیت باشد.

به بیان دیگر افرادی انتخاب شوند که جایگاه شان با پست و مقام شان همسان باشد. متخصص، متعهد به کار باشند و سالم. فرقی نمی کند مذهبی باشند یا نباشند؛ تکنوکرات باشند یا نباشند. تصمیم گیری صرفا براساس رفیق بودن معیار درستی نیست و ضربه آن را اهالی جاده مخصوص بارها خورده اند.

قطعا از انتخاب درست کسی ناراحت نمی شود حتی اگر بر مبنای رفیق بازی باشد. دوستان تصمیم گیر طعم شیرین انتخاب درست را چشیده اند هرچند که چندان رابطه خوبی ندارند. وقتی یک مدیرعامل بعد از یکسال و با کمترین حاشیه امور را مدیریت می کند و سربلندی همراه رئیس جمهور به چین عازم می شود یعنی می توان انتخاب درست کرد.

ای کاش تصمیم گیران مرتکب دومین اشتباه نشوند و اگر قرار است فرد جدیدی را برای مدیرعاملی انتخاب کنند عقلایی فکر کنند و نه احساسی. به ندرت پیش می آید یک حقوقدان مدیرعامل خوبی شود صد البته که می تواند نفر دوم خوبی باشد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زخم کاری شنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

آیا وجود یک بازنشسته در مدیریت ارتباطات خودروسازی اونم کسیکه صمیمی ترین دوستانش بهش میگن محمود خالیبند، کار درستی است؟

کارگر خط تولید شنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

با سلام خدمت خوانندگان سایت خط بازار
چندین و چند بار گفتیم و باز هم تکرار میکنیم
آهای مردم شریف ایران تا زمانیکه آقای امیر هوشنگ روشن بر سرکار بود خودرو نه تنها گران نشد بلکه شاهد کاهش قیمت هم بودیم
تا زمانیکه امیر هوشنگ روشن بر سرکار بود تو شرکت ایران خودرو همه چیز بر وفق مراد کارگران زحمت کش این شرکت بود
تا زمانیکه امیر هوشنگ روشن بر سرکار بود سفرهای بی نان ما پر برکت و رنگین شد
تا زمانیکه امیر هوشنگ روشن بر سرکار بود تمام قد در خدمت کارگردان بود و در دفترش بروی همه کارگران باز و با خوش رویی تمام پذیرای ما کارگران بود
اما حالا که نیست چی قیمت خودرو ۲ برابر شده رزق و برکت از سفرهای ما به زور گرفته شده دیگر از پذیرش کارگران در دفتر مدیر حوزه مدیر عامل خبری نیست دیگر کسی نیست که با خوش رویی پذیرای ما باشد دیگر کسی نیست که بفکر سفره ما کارگران زحمت کش شرکت باشد

کارگر خط تولید شنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

جناب آقای سر دبیر لطفا مطالب نشر شده را پاک یا سانسور نکن اینها حرفهای دل ماست

دون دون شنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

جناب آقای نبوی و وزیر صمت باید خوب فکر کنید یکی از اصلی ترین عوامل گرانی ها و نوسانات و تشدید حواشی بازار خودرو بی تدبیری در خودروسازی می باشد بیشترین نارضایتی را نمایندگان و مردم از وضعیت نابسامان و لجام گسیخته گرانی ها دارند
عدم تدبیر در استخدامهای نا مرتبط و به بهانه باج دادن
عدم تدبیر در مدیریت شرکتهای تابعه
عدم تدبیر در گماردن مدیران ارشد و مدیران عامل شرکتها
عدم تدبیر در کنترل و نظارت در بخشهای مختلف شرکت
عدم تدبیر در پاک کردن فساد مافیای خودرو در داخل شرکت
عدم تدبیر در خمایت از دوستان و حامیان واقعی
عدم تدبیر در اجرای دستورات مسئولین حکومتی
عدم تدبیر در دروغگو خطاب کردن نهادهای اطلاعاتی و نظارتی
عدم تدبیر در زندگیهای شخصی که حواشی آن به شرکت کشیده شده
عدم تدبیر در تمسخر گرفتن ریاست محترم جمهور در زمانی که میفرمایند اخبار واصله یعنی تایید شده
عدم تدبیر در اختصاص خودروی نوبرانه به مدیران و وابستگان
اینا نشانه ضعف ضعف و سوء مدیریت است باید فکری مستحکم کرد که این حواشی جمع شود و از افرادی استفاده نمود که به پاکدستی و ناقد بودن مطرح هستند

جابری شنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

ای کاش یکمی انصاف داشتین
ای کاش کمی بصیرت داشتین
کاش که ذره ایی معرفت داشتین
با سیاه نمایی علیه یک فرد مومن انقلابی که سالها اسارت داشته فقط و فقط دارید ایمان خودتون میفروشید حق مشاوره ایی که از برادران اخذ میکنید به این ناحق کردن مردم هیچ ارزشی ندارد

کارگر خط تولید شنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

آقای مدیر مسئول و سر دبیر عزیز از شما خواهش کردم حرفهای دل رو پاک یا سانسور نکنید ولی متاسفانه انگار به منفعت شما نیست
شما یک مجله بی طرف اینترنتی نیستی و داری جاده رو یکطرفه میری برادر ما که نه اسم نوشتیم و نه خدای نکرده هتاکی کردیم که مطالب رو حذف میکنید

نخبه خودرو شنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

تمام این موضوعات برمیگرده به تجربه وزیر محترم صمت .وقتی کسی در بعضی از امور تجربه ندارد اما در سیستم مدیریتی قرار می گیرد بهتر است افرادی با سواد و دارای دانش تخصصی هر موضوع به کار گرفته شود.وقتی یک مدیر خودروساز با این همه حواشی و سو مدیریت در منصب خودرو ساز قرار می‌گیرد ناخوداگاه کلیه امور صرف جمع کردن حواشی می شود .کلیه ی افرادی که نزدیک ترین اقوام آنها در این مملکت سمت دارند را با حقوق های نجومی و بدون گذراندن سیکل استخدامی جذب می کند و مدیران نخبه و کار درست را کنار می گذارد تا فقط حواشی را جمع کند .اما وزیر در خواب است .اقای رییسی وقتش شده وزیرت را از خواب زمستانی بیدار کنی نوبهار نزدیک است.اگر به فکر مردم مظلوم هستین تیم مدیریتی وزیر و خودروساز را تغییر دهید .اجازه دهید مردم ببینند شما به فکر آنها هستین .انشالله که به فکر هستین…

رضا شنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

وزیر و مدیران خودرویش نامه ریس جمهور که دستور داده بود انجام ندادن چون فقط منافع خودشان میبین نه مجلس و نه دولت ترسی ندارن کار خودشان میکن مجلس انقلابی پس چرا ورود نمیکنی انقلابی

پویا یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۲۷

کسانی که برای آقای ریسی در انتخابات کار کردن برای آمدن ایشان الا همه توسط مدیران ناکارآمدی که تیم وزارت صنعت چیده خانه نشین جناب آقای ریسی مدیران ۲تابعیتی و منافع طلب و حامی مافیا در سایپا چه میخواهند مگر شعار شما مبارزه با این ادمها نبود چه شد مجلس انقلابی شما چی شدید این مردم دیگر چه کار برای این نظام نکردن دست از منافع باید شست و برای نجات صنعت استیضاح انجام داد وگر نه ۲۰۷ میش تا پایان سال آینده ۶میلیارد و پراید میکن ۳میلیارد تیم مدیریتی سایپا نا کارآمد و منافع طلب هستن

حسینی یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

لطفا سوابق آقای تیموری مدیرعامل سایپا بررسی شود که چرا یکدفعه درسال 86 از مگاموتور رفت ؟؟؟ سوابق آقای عظیمی فشی در زمان اسارت در عراق و همچنین سوابق ایشان در صندوق مهر امام رضا نهادریاست جمهوری که به اتفاق حسین نصیری و خوش باش یکدفعه رفتند بررسی شود وهمچنین مدارک تحصیلی آنها. ضمنا بررسی شود آیا اقای تیموری شاهرودی فامیل سببی وزیر صمت است؟ ازطرفی مدیرعامل سایپا وهیات مدیره ان بگویند که سرنوشت چندین میلیون دلار در مگاموتور وسازه گستر که برخی بایک قرارداد واهی بردند به کجا رسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

css.php