اقای رییس جمهور به داد کشور برسید که دارند بهترین مدیرعامل تاریخ خودروسازی بعد از انقلاب اسلامی را با لابی گری های شخصی عوض می کنند.
فاتحه این خودروسازی را بخوانید؛
آسمان آبی جاده مخصوص ابری شد/گزینه های جدید مدیرعاملی روی میز پارک ملت
به گزارش خط بازار؛ روزگار این روزهای جاده مخصوص شبیه برجام شده است. چرا که تشنگان خدمت به خودروسازی به صورت روزانه و گاهی ساعتی برای توافق بر سر صندلی مدیریت تلاش می کنند.
یک روز بر سر گزینه نهاد ریاست جمهوری توافق حاصل می شود روز دیگر گروه های فشار زبر توافق می زنند و گزینه دیگری را مطرح میکنند. یک روز توافق می شود فرد مورد نظر وزارت مدیرعامل شود روز دیگر ساکنان پارک ملت با کسی دیگری رایزنی می کنند.
این بلاتکلیفی، اتفاق عجیبی در خودروسازی است. در حالی که با هر فراز و نشیبی جایگاه یک مدیرعامل تثبیت شده، گزینه های جدیدی همچون ن و ع بر سر زبان ها افتاده است. آن هم به دور از نظر سهامداران واقعی.
فارغ از اینکه کدام لابی پیروز شود و مدیرعامل چه کسی باشد واقعیت این است که خودروسازی بازیچه دست عده ای شده که کمترین حق دخالت و تجربه فنی و مدیریتی در این حوزه را دارند.
آقای رئیس جمهور خنده دار است که عده ای پیشنهاد استعفا به افراد می دهند در حالی که خود بانیان وضع موجود هستند و صلاحیت احدی را پشت درهای پارک ملت تایید کردند و در جلسات پاسداران معمار خودروسازی شدند.
آقای رییس جمهور خنده دار است که یک ماه مانده به پایان سال کار کرجی ها در جاده مخصوص، تهرانی ها به فکر خانه تکانی افتاده اند. آن هم تهرانی هایی که خود را عقل کل می دانند.
آقای رئیس جمهور خنده دار است که دنیا در حال تولید پیشرفته ترین خودروهای در جهان است ولی در جاده مخصوص دعوا بر سر مدیرعاملی عظیم و رحیم و … است.
آقای رئیس جمهور خنده دار است وزیر سالم و پرتلاش جرات ندارد بر خلاف نظر رفقای همکلاسی اش برای تعیین مدیرعاملی در جاده مخصوص نظر دهد.
آقای رئیس جمهور خنده دار است امنیتی های قدیمی خیلی ساده و منطقی در حال جولان در خودروسازی هستند و با چندین حکم مودبانه برای خود جایگاه قدرتمندی دست و پا کرده اند.
آقای رئیس جمهور خنده دار است که دعوای تشنگان خدمت که شهوت قدرت خودروسازی کورشان کرده ماه ها است همه را در بلاتکلیفی قرار داده اند.
آقای رئیس جمهور فاتحه این خودروسازی را بخوانید چرا که این صنعت دیگر برای مردم نیست بلکه به سفره ای برای رانت خواران و لابی گران تبدیل شده است. مگر خودروسازی صاحب و سهامدار ندارد که هر کسی از راه می رسد برای آن تعیین و تکلیف می کند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خودروسازی ، سایپا ، محمدعلی تیموری ، مهدی خطیبی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
بنده خدا چقدر گرفتی خودتو به چی فروختی به مدیر حاشیه دار بدون شک از دار و دسته شان هستی که خيلی زود دستان پر قدرت عدالت رسیدگی خواهد کرد بحق محمد و آل محمد
عباس ، عباس ، عباس، حالت خوبه؟! ؟!؟!
گفتن آقای ریسی بیاد باند بازی و فساد در خودرو سازی رفتنی اما صد رحمت به زمان روحانی فاسدین با قدرت بیشتر به جولان دادن پرداختن و یک ادم بی سوادی آوردن گذاشتن در سایپا که هیچی از مدیریت سر در نمیاره و شرکت ۴سال عقب انداخته طی این ۹ماه آمدنش تولید نابود شد شرکت زیانش ۴برابر شد
بنده خدا وزارت صمت شده مضحکه دست خودروسازی نمیدونه چکارکنه مونده
🔰ناتوانی وزارت صمت در مدیریت خودرو
🔹خوب است وزیر محترم صمت، مدیریت . را به دست فردی کاربلد، تعامل پذیر، چشم و دل سیر، پاک دست، مسلمان، آگاه به وضعیتِ بخش تولید و تجارت و از همه مهمتر معتقد به جمهوری اسلامی ایران بسپارد.
دستاورد مدیر پرحاشبه مدیر عامل صنعت خودرو را رویش عنوان می کنند.
ریاست محترم جمهوری گشت ارشادی را که وعده داده بودید کجاست؟
داری جک میگی دیگه ملا نصرالدین وای چقدر خنده دار
قابل توجه ریاست محترم جمهور ….!
قابل توجه وزیر محترم صمت …!
📌قابل توجه وزیر محترم اطلاعات …!
📌قابل توجه رییس بازرسی کل کشور …!
🔰 نبایدها انتصاب یک مدیر در جمهوری اسلامی از نگاه رهبر معظم انقلاب :
✅ ضعیف، بیحال و ناامید نباشد.
✅ سرگرم اختلافات داخل کشور نشود.
✅ دارای انگیزهاى جز خدمت به کشور نباشد.
✅ به دنبال جمع ثروت برای خود نباشد.
✅ تنبل، بیحال و سهلانگار نباشد.
✅ در دستگاه تحت مدیریتاش فساد نفوذ نکند.
📌 عزیزان انتصاب. با این حجم از فساد اخلاقی و اقتصادی خود و خانوادهاش با کدامین یک از معیارهای رهبری منطبق است؟
📌 چرا با حمایت از بازیچه گروه های فاسد مانند :(منطقیون)(حلقه طالقان_اسلامشهر)(شبکه عنکبوتی یاران ضیایی)(تیم پارک ملت_ولنجک) با آبروی نظام بازی میکنید؟
🔹 گروه صنعتی خودروسازی اعلام کرد: موضوع واگذاری نخستین خودروهای تولیدی هایما ۸S به مدیران این شرکت که پس از فرآیند تولید در مرحله آزمایشی، قابلیت واگذاری به مشتریان را نداشته، مطابق مجوز هیات مدیره این شرکت صورت گرفته است. میشه لطفا پیگیری شود مصوبه هیئت مدیره تاریخش کی بوده و چه کسانی امضا کردند و آیا خودشان یا اعضای نزدیکشان هم جزو لیست بودن
🔰 به دستگاههای نظارتی و امنیتی پیشنهاد می گردد که IN خودروهای اهدایی و کد ملی همه اعضای خانواده مدیران شرکت مورد بررسی قرار گیرد
📌حتی در صورت صحت بیانیه ا.خ. ،
این خودروها می باید در فرآیند مزایده به فروش می رسیدند نه آنکه به نور چشمی ها هدیه داده شود ….
*** وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرين ***
آغاز فصلی نو و ماندگار
پایان فساد
پایان دوران حلقه های فاسد
به برکت ورود به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) و حامیان حق و عدالت و با وجود همه فشارها و عداوت ها شاهد پیروزی حق بر علیه باطل خواهیم بود. انشاله
سلام ، سلام ، سلام
منظورت از سربازان گمنام همونهایی هستند که برخی شون تا گرفتار تو لابی گری هستند ؟
فاتحه ایران خودرو از زمان مدیریت منطقی یعنی قبل از سال ۸۸ با ایجاد هزینههای نامتعارف بسیار زیاد و پروژهای زیان ده خوانده شد و دیگر کسی نتوانست آنرا به ریل خود برگرداند .چه زمانی که تام ایران خودرو بود و چه ایران خودرو مدیریت و مسئول
پروژه هایی بود که هرکدام در زمان خود میتوانست یک کارخانه نسبتا عظیم در جایی دیگر راه اندازی کند
با آوردن نیروهای ناکارآمد از بخشهای دیگر و ماندگاری برخی از این افراد ناکارآمد در ایران خودرو این خودروساز روز به روز درجا زد .
الان هم تکمیل همان شیوه مدیریتی با قدرت بیشتر از طریق عنوان معاون وزیر.
مانند مدیریت الان ساپکو
شما یکبار عامل آتش سوزی ها بودی دیگر بس نیست. با جه منطقی بگویند شما ناکارآمد هستی بگو همان شیوه بگویند.
مصطفوي جان, در حال حاضر برات صرف نميكنه كه تسبيح به دست بره؟ چقدر از محمود خاليبند گرفتي؟يه روزي بايد از اين دنيا بري، خجالت بكش
برادر عزيزم متاسفانه بعضی ها اصلا نمیدونن خجالت چی هست هر طرف باد بیاد همون طرفی هستن شرم بر اینطور افراد
مصطفوی جان چرا که با خود در کامنت ها درگیری دارید😂🤣
اين آقاي به ظاهر انقلابي، شگردش همينه، اول انگولك ميكنه، بعد پول ميگيره، بعد دوباره گاز ميگيره، يه نگاه به خبراش بندازي، متوجه ميشي كه دقيقا چجوري جريان سازي ميكنه و بعدش مايه ميگيره و طرفداري ميكنه، مزدور واقعي همين مصطفويه
نون به نرخ روز خورهای بيچاره عمر مدیر حاشیه دار و بادمجون دور قاب چیناش تمومه و حلقه دار در انتظار گردن اون فاسدین لحظه شماری میکنه
این اون یکی ادمینه ؟یا در سه نقش بازی میکنی؟😂😂
دم شما گرم داداش که پیرو حق و حقیقتی دمت گرم
سلام .
واقعیت اینه که هر وقت صحبت از مافیای خودرو و دستهای پشت پرده میشد .بی اختیار یاد فیلمهای هندی و ترسناک می افتادیم و قبولش برامون سخت بود در عالم واقعیت. اما ….
اما داریم به چشم خودمون میبینیم که انتخابها اونم تو بزرگترین هولدینگ خودرو سازی منطقه چجوری انجام میشه. باور نمیکردیم که گروهی وجود دارن که بشدت دلشون میخواد این مملکت و این کشور و این مردم همیشه در سختی و رنج باشن. باور نمیکردیم کسانی هستند که فقط باعث خوشحالی دشمنان این آب و خاک میشن .
حالا باور میکنیم .اخه چقدر داد بزنیم. رئیس جمهور ؟؟؟
بازرسی ها؟؟؟
کی ؟؟ به کی بگیم که نگفتیم. بعد هم از این واضحتر؟؟
خدا فقط به فریاد مون برسه.
حالا می فهمید که چرا امیرالمومنین در چاه درد و دل میکرد. اخ که چقدر دلمون برا اقا میسوزه مظلوم هستند و چقدر فرمودند و ….
جهاد تبیین. تا زنده ایم .یا علی
آقای رییس جمهور تو رو خدا به داد مصطفوی برسید چون خطیبی و تیموری از خودرو سازی خارج شوند سایت دروغ پراکنی دیگه بدون کمک مالی میشه و بعدش تعطیل…….
وزیر صمت چین
معاونت خودرویی چین
رئیس خودرویی چین
رئیس ایدرو چین
رئیس جمهور داره میره چین
کی قراره مدیرعامل تعیین کنه و کی قراره با کی لابی کنه
بابا
دست بردارید از اینهمه شایعه سازی
آقای رئیس جمهور خنده دار است که
با وجود افشای اختلاس و فساد در منطقه تبریز
هنوز آقای مدیرعامل نتنها اقدامی در مورد عزل مدیر عامل نمیکند بلکه هم وعده سرمایه گذاری و تزریق نقدینگی می دهد و هم عکس یادگاری می گیرد.
آقای رئیس جمهور چرا اینهمه تعمل و تحمل بکش شمشیر عدالت شیر بچههای بی ادعای این آب و خاک و بزن گردن فساد و فاسد و تباه گران اموال بیت المال رو پس چرا نشستی و فقط داری نگاه میکنی ما منتظریم تا شاهد قطع دست ایادی دزدان نابکار باشیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 24