بیمه دی پیشگام در ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه
به گزارش خط بازار ، زلزله سیسخت شاید ناگوارترین حادثه طبیعی بود که در سال 99 کشور با آن روبرو گشت، از آنجا که سرزمین ایران از حیث وقوع بالایای طبیعی در رتبه های بالای جهانی قرار دارد، لزوم چاره اندیشی در نهاد ها و سازمان ها برای مقابله با شرایط بحرانی ناگزیر است
چنانکه بطور مثال شهرداری های کلان شهرها با برپایی مکان های خاصی سالیان دراز است که حوادث وحشتناک را پیشبینی کرده و در تلاش است تا با وقوع شرایط مشابه حداقل برای امداد رسانی و جبران خسارت دست خالی را نداشته باشد.
در حادثه اخیر زلزله سیسخت بیمه دی نخستین بیمه گذاری بود که با سرعتی باورنکردنی اقدام به امداد رسانی و جبران خسارت زلزله زدگان شتافت و در حداقل زمان ممکن دیون مشتریانش را پرداخت، دقیقا زمانی که سایر دست اندرکاران مات و مبهوت مانده بودند.
توانمدی عملکرد سیستمی در شرایط بحرانی را می توان نقطه قوت این بیمه گذار دانست.
همچنین حدود یک ماه پیش میان بیمه دی و انجمن اهدای عضو ایران توافقنامه ای بنیادین شکل گرفت که این نشان از رویکرد اخلاق مدارانه سیستماتیک این بیمه گذار است.
نیاز به تعریف نیست، کافیست در میان اخبار بیمه دی را جستجو کنید تا بخشی از این رویکرد کلان همنوع دوستی را در کالبد این بیمه گذار درک کنیم، تا حدی که گاها لازم است سایر بیمه گذاران نیز با نگاهی اجمالی به سیاست های کلان این سازمان کمی از رویکرد های آن را فرابگیرند. آنچه که روشن و واضح است با توجه به اصل 44 قانون اساسی، آینده صنعت بیمه ایران را بیمه گذارانی رقم خواهد زد که اعتماد عمومی جامعه را سرمایه خود کرده اند و این از نکات بارز بیمه دی می باشد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :بیمه دی ، زلزله سیسخت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰