مدیریت ف.م فقط ریش وتظاهر وخاکسپاری شهیدگمنام همه اش شوآف برای ماندن ومعاون کثیفش م.ر.گ.ر تیشه به ریشه ایثارگری زدند
جلسه محرمانه باند پارک ملت پشت درهای بسته/توسل به خواص برای تصاحب گندم جاده مخصوص/رکوردهای کم نظیر یاران فیروزه ای قابل انکار نیست
به گزارش خط بازار؛ چند روزی است برخی به خاطر حواشی به وجود آمده پیرامون زندگی شخصی برخی از مدیران خودروسازی، خیالاتی شده اند و در حال برنامه ریزی برای رسیدن به گندم جاده مخصوص هستند. افرادی که هر چند خود را مدیون خواص می دانند ولی اگر محبت مدیرعامل کنونی نبود، همچون دوستان خود عزل شده و به جای عرش مقیم فرش می شدند.
افرادی که به ظاهر متدین هستند ولی حرمت نون و نمک را نمی دانند و با مدیران عزل شده خاص و پرونده دار جلسه برگزار می کنند. افرادی که به مدیران قبلی خودروساز متوسل شده و در جلسات 3 نفره و در سایه به دنبال آن هستند تا مهر شان در دل باند پارک ملت بیفتد.
چنین افرادی باید بدانند ممکن است پسر نوح با بدان بنشیند و خاندان نبوتش گم شود، ولی ملاک قضاوت افراد، عملکرد شان است و نه چیز دیگر. اینجا خودروسازی است و نه یک نهاد ارزشی. مهم عملکرد اقتصادی و صنعتی مدیران است و نه زندگی شخصی. به همین خاطر این خیال خام است که متوسلین به عزل شده ها بر این تصور باشند که کار تمام شد.
اینکه طی 4 ماه حدود 51 هزار دستگاه خودرو ناقص، تکمیل می شود؛ اینکه طی 4 ماه رشد تولید نسبت به سال مدت مشابه قبل، بیش از 50 درصد افزایش می یابد، اینکه برای اولین بار طی 4 سال اخیر بعد از تحریم ها، خودرو به طور کامل تولید و به مشتری عرضه می شود؛ اینکه طی 4 ماه تعهدات معوق 25 درصد کاهش می یابد و ده ها اتفاق خوب دیگر نشان می دهد؛ مدیران خودروسازی با همت قطعه سازان و محوریت یاران فیروزه ای خود عملکرد کم سابقه ای در جاده مخصوص داشته اند. قطعا عده ای تحمل این موفقیت را ندارند و به دنبال آن هستند با بی اخلاقی و مسائل حاشیه غیرمرتبط با خودروسازی، خوراک برای خارج نشینان آماده کنند.
این عملکرد درخشان حاصل توان مدیریتی و همت خواص خودرویی و غیرخودرویی است که انتظار مردم هم همین است. انتظار مردم تولید خودرو مناسب و با کیفیت است. قطعا زندگی شخصی جاده مخصوصی ها ربطی به حوزه کاری شان ندارد و دغدغه مردم نیز نیست. حواشی غیرکاری ممکن است برای هر کسی پیش بیاید چه بسا اگر ذره بین در زندگی افراد انداخته شود موارد بسیاری را می توان در بین مدیران خودرویی یافت.
در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولان بسیاری را از بالاترین مقام سیاسی تا پایین ترین آن می توان نام برد که علی رغم عملکرد درخشان شان ولی رفتار بستگان درجه اول آنان از جمله فرزند، برادر، خواهر، پدر و … شان با حواشی همراه بوده است. این حواشی گاها به حدی بوده که این بستگان درجه اول نه تنها همسو نبودند بلکه آشکارا با آنان مخالفت می کردند. حال خطای یک نوجوان اهمیتی برای عموم ندارد و قوه قضائیه به عنوان حافظ حریم خصوصی افراد نباید اجازه دهد هر کسی به راحتی و با یک دسترسی آسان و فیک به فضای مجازی، با آبرو و حریم خصوصی افراد بازی کند. آن هم مسئله ای که هیچ ارتباطی به فعالیت شغلی افراد ندارد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، تولید خودرو ، خودروسازی ، سایپا ، محمدعلی تیموری ، مهدی خطیبی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
عزیزان من فقط یک جمله بگویم با شناختی که از ف م دارم تا پای ایشان در وزارتخانه و هرکجا مرتبط با خودرو باشد، نمی گذارد کار به آسانی و با موفقیت پیش برود راه علاج حذف این مهره سوخته و بازمانده دولت قبل است که واقعا مسئولین باید فکری برای این شخص قدرت طلب و مخرب بکنند.
بسم الله از صنعت دورش کنید
یا حق
جوان، بابرنامه و متعهد بودن نه تنها جرم نیست بلکه یکی از مهمترین شرایط مدیریت در دوران کنونی است.همه اینها را مهندس مقیمی داشت.او با ریسک پذیری بالا در بحرانی ترین زمان، مسئولیت گرفت که هیچ یک از مدیران قدیمی جرات قبول این ریسک را نداشتند.او توکلش به خداست و بزودی در موقعیت بهتری بازخواهد گشت.
پست به این مهمی تحویل فردی بنام م شد که هیچ تخصص و تجربهای نداشت موجب شد که ایران خودرو ۵۰هزار میلیارد تومان زیان ببیند.
اقای دکتر خطیبی رمز موفقیت شما حذف بازمانده های قبلی است.
این انسان کینهتوز لایق پستی نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴