هرچند مدت زمان مدیریت ایشان کوتاه بود، اما آثار مثبت عملکردشان کاملاً مشهود است. مدیری با درک بالا، نگاه راهبردی و دغدغهمند نسبت به سرمایه انسانی. جای تأسف است که فرصت تداوم این مسیر از ایشان سلب شد…
حیاتی مشاور سازه گستر سایپا می شود؟/کارگرزاده ای موفق تر از هزار دامادزاده
به گزارش خط بازار؛ ساختار خودروسازی در کشور به گونه ای است که نحوه مدیریت شخص مدیرعامل و ترکیب هیئت مدیره در سرنوشت شرکت بسیار تاثیرگذار است. «تجربه کاری»،«اشراف فنی»،«جسور بودن»،«جَنَم مدیریت»،«مقبولیت در بین بدنه کارگری»،«اقتدار در عین خاکی بودن»،«داشتن ارتباطات قوی برون سازمانی»،«آشنا به روابط قطعه ساز و خودروساز»و«تعامل برد-برد با قطعه سازان» از جمله عوامل تاثیرگذار است.
در این راستا طی دو سال اخیر در شرکت سازه گستر سایپا دو دوره متفاوت مشاهده شده است. طبق آخرین آمار رسیده در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار خودرو ناقص در سایپا تولید شده که بیش از ۷۰ درصد آن با منشا سازه گستر است. این درحالی است که در دوران ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۳(دوره توسلی مهر و محمدعلی حیاتی) میزان تولید خودرو ناقص بیش از ۲۰ هزار دستگاه بوده که حدود ۴۰ درصد آن با منشا سازه گستر بوده است.
قطعا بخشی از این تفاوت محسوس متاثر از نحوه مدیریت مدیرعامل و هیئت مدیره سازه گستر است. به نظر می رسد تجربه دوران محمدعلی حیاتی می تواند برای شهرام صالحی راهگشا باشد.
به گزارش خط بازار؛ محمدعلی حیاتی مدیرعامل سابق سازه گستر، جز اولین و زودترین افرادی بود که در آغاز دوران شیخ زاده در سایپا تغییر کرد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :دامادزاده فدایی ملت ، سایپا ، شهرام صالحی ، علی شیخ زاده ، کارگرزاده ، کارگرزاده خودروسازی ، محمدعلی حیاتی ، مدیرعامل سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حیاتی ، حیاتی و حیاتی
در این نظام مگر چند نفر هستند که مثل حساتی جوان ،کارآزموده و پرتلاش باشند فاقد از هرگونه رنگ و ریا
حیاتی مرد خستگی ناپذیری بود که جور ناکامی خیلی ها رو کشید ، عملکرد درخشان در معاونت ایران خودرو دیزل ، عملکرد موثر و چشم نواز در ومکو و نهایتا ۸ ماه طلایی در سازه گستر
آقای شیخ زاده ، ای کاش حرف امثال شیخ عطار رو گوش نمیکردی و ای کاش گوش شنوا داشتی برای حفظ حیاتی
اگر امروز حیاتی بود ،حیاتی بود بر زندگی سایپا
خط بازار هم فهمیده که چقدر در حق حیاتی جفا نمود
میدونید تمام کسانی که از رفتن حیاتی خوشحال بودند الان ناراحت هستند دارن با چراغ دنبال حیاتی میگردن…… وقتی پول باشه همه میتونن شرکت رو اداره کنن ولی حیاتی در وضعیت بی پولی هم قطعه تامین میکرد هم رضایت پرسنلی بود ….. من نه از حیاتی پست گرفتم نه ذینفع بودم ولی هر جا هست دعای خیر ما پشتش هست …. هم خاکی بود هم روی گشاده داشت همیشه نماز جماعت کنار پرسنل بود هم موقع ناهار داخل رستوران کنار پرسنل بود واقعا هر لحظه میشد ایشون رو ببینی در ۲۰ سال سابقه ای که دارم هرگز مدیر عاملی مثل ایشون ندیدم ….. ادم خوب رو باید خوبشو گفت آدم بد رو بدشو….حیاتی کاری کرده بود که حتی خانواده های ما دعا گوش بودن مرد کاردان و مدیر لایق بود ….. حیف که عمر مدیریت ایشون کوتاه بود ……
این دو شرکت طراحی و مهندسی سایپا و ایران خودرو را منحل کنید و بگذارید قطعه ساز خودش محصولش را بدهد مستقیم به خودرو ساز همه چی درست میشه آخه شرکتی که تولیدی نیسته درآمدش از کجاست (هر کدامشان نزدیک به 1000 نفر نیرو دارند ) چیزی نیست جز گران کردن قیمت قطعه از این دست به اون دست
کجای دنیا مردی بدون دانش بازرگانی میشه مدیرعامل یه شرکت بازرگانی خدماتی؟!
در ایران
در سایپا
در همراه خودرو سایپا
اقای مرادی
خودتونم میدونید بهترین مدیرعامل در تاریخ همراه خودرو آقای دکتر مرادی بوده و هست فقط چون دو هفته ای هست که مدیران ضعیف مثل جنابعالی را جابجا کرده مورد آماج قرار گرفته
بهترین مدیرعامل تاریخ همراه خودرو؟!
یا خدااا
بخاطر کدوم عملکردش بهترینه
بخاطر زیانی که دوساله شرکت داده یا بخاطر تصمیماتی که دل همه رو خون کرده!
مدیون خوش شهدایید با انتخاب جواد مرادی به عنوان مدیرعامل
حیاتی مدیر جوان از آذربایجان یه ترک با معرفت نون رسون به کارگر
در شرکت ومکو که مدیرعامل بودن از حمایت بالای کارگری برخوردار بودن کارگران برای ایشون جون میدادن
سابقه درخشان در صنعت و مدیریت ایشون مشخصه
شيخ زاده بدجور خراب كردي دست صالحي و حسين زاده رو بگير از همونجايي كه اومدي برو
چرا هر کی تو این مملکت کار میکنه و داره شرکت رو به رشد و توسعه میرسونه بر میدارن؟
اگر فقط ۱ سال اجازه میدادن امثال آقای حیاتی و آقای توسلی مهر تو سایپا و یا هر جای دیگه منظورم کلا صنعت هست بمونن میتونستیم ببینیم که چه اتفاقی برای صنعت میافته بعد انتقاد میکردیم .
توسلی مهر ، حیاتی ، آقائی (زامیاد) ، ابراهیمیان (مشاور مالی) و بدنه مدیران قوی توی خود سایپا … یک ترکیب برنده برای نجات سایپا بودند
این سه چهار ماه هم اندوخته های اونا بود که تولید رو پیش برد
وزیر و مقیمی با انتصاب دارودسته شیخ زاده و مدیران بله قربان گو که زورشون به حقوق و دستمزد کارگر رسید و تولید رو از 2100 دستگاه زمان توسلی رسوندن به زیر 400 تا ، باید جوابگوی سهامداران و کارگران باشند.
حیف و 1000 حیف
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵