به مجموعهدخط بارار جای تبریک داره چون تحلیلها و خبرهاشون براساس منابع موثق است تشکر
خبر خط بازار تایید شد؛
سونامی تغییرات در خودروسازی؛ از برکناری چشم تیزبین تا تغییر سلطان خدمات
به گزارش خط بازار؛ طبق پیش بینی قبلی خط بازار، یکی از مهره های کلیدی سایپا برکنار شد.
براین اساس ایرج محمدی به جای حسین تیزچنگ به عنوان مدیر حراست سایپا منصوب شد. حدود یک ماه پیش خط بازار در خبری با عنوان«خداحافظی با چشم تیزبین سایپا»این تغییر را اطلاع رسانی کرده بود.
همچنین کرجی به جای توکلی به عنوان«مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا منصوب شد». توکلی در اواسط بهمن توسط شیخ زاده به این سمت منصوب شده بود. این اتفاق نشان از شجاعت شیخ زاده می باشد که اتفاقی قابل تحسین و امیدبخش است.
پیش بینی می شود دامن این تغییرات به مگاموتور، سازه گستر، سایپا یدک و زامیاد و شاید هم به هیئت مدیره سایپا برسد. قطعا در صورت تغییر مدیران ناکارآمد و تازه به دوران رسیده سیاسی، شرکت های پاشنه آشیل سایپا به نقاط قوت این شرکت تبدیل خواهد شد.
از دیگر تغییرات سایپا می توان به سونامی انتصابات در سازه گستر نیز اشاره کرد. طی دو ماه اخیر تاکنون مدیران بسیاری تغییر کرده اند. از مشاور شدن مدیر فیروزه ای گرفته تا احکام جدید درباره پاک روان، قربانی، عبداللهی نیا، تابش، اله قلی، خلعت بری، کمندی، محمدیان، منتظری، عسگری. امید است با این تغییرات عملکرد سازه گستر بهبود یابد.
در آن سوی جاده مخصوص، بعد از گذشت چند ماه از عملکرد مدیران در دوران جدید، خبرها حاکی از تغییرات جدید در ایران خودرو است. در همین راستا باقریه به عنوان مدیرعامل تعاونی مسکن، هنری به عنوان مدیر خدمات مدیران ایران خودرو و زحمت کش به عنوان قايم مقام حقوقی ایران خودرو و مومن به عنوان مدیر بازرسی ایران خودرو منصوب شدند.
طبق پیش بینی های قبلی خط بازار در آینده نه چندان دور به علت عدم عملکرد مناسب، شرکت های ایران خودرو دیزل، ایساکو، امدادخودرو و چند شرکت دیگر نیز با تغییرات مهم روبرو خواهند شد. این در حالی است که نارضایتی از مدیرعامل گروه نیز در حال تشدید شدن است. تجربه نشان داده در بخش خصوصی، حمایت های سیاسی صرفا در کوتاه مدت ضامن بقای افراد است.
رمز موفقیت خودروسازی در استفاده از نیروهایی است که سال ها پله پله رشد کرده و تجربه کسب کرده اند. از کارگرزاده های فدایی نظام گرفته تا مدیران محبوب جاده مخصوص که عیارشان عملکرد و تجربه است و نه حامیان سیاسی و زدوبندهای حزبی. مدیران موفقی که دربسته میز و قدرت نیستند و برای خودروسازی تلاش می کنند و نه منافع سیاسی شان.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، ایران خودرو دیزل ، سایپا ، علی شیخ زاده ، مدیرعامل ایران خودرو ، مدیرعامل سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دكتر مصطفوي عزيز، شما كه از همه چيز همه خبر داري، چرا راجع به عقل كل باقر شهر چيزي نمينويسي؟ از ديگر افتخارات اين موجود اينه كه پيامهايي كه جنابعالي براش ميفرسيتي رو اصلا باز نميكنه و تو محافل خصوصي هم اين موضوع رو با افتخار بيان ميكنه كه من باج به شغال نميدم
امیدواریم هرچه زودتر و در همین روزها شاهد تغییر مدیرعامل سایپا آذین باشیم
انگار واقعا براش مهم نیست در شرکت چی میگذره
و کاملا حسن زاده شرکت ول کرده
بازنشستگان سرگردان و بدون گرفتن یک ریال از حق و حقوق و سنوات خود که شاهد تجمع بسیاری از آنان در درب ورودی شرکت بوده و هستیم
پرسنل شرکت ناراحت از عدم دریافتی
توففات خطوط تولید پی در پی ناشی از عدم تامین قطعات
قطعی مکرر بیمه
از مدیران ارشد خواستار تغییر در سایپا آذین هستیم
واقعا مشکل اساسی چیه
کسیکه داره خوب کار میکنه و تمام توان خودشو گذاشته
چرا بیخودی باید مورد تهمت قرار بگیره
این دروغ ها از کجا شکل گرفته؟
مهندس حسن زاده چیکار دیگه باید در سایپا آذین بکنه که نکرده؟
کلا بیمه یکروز قطع بوده
چرا عنوان میشه قطعی مکرر؟
پرسنل که کارشونو میکنن و توقفی در خطوط تولید نیست
بهتر نیست همه مون تمام هم و غم خود را جهت سربلندی مجموعه بزاریم و تلاش کنیم تا چرخ تولید بچرخه
دقیقا درسته
امیدواریم این تغییرات پیشه رو در ایران خودرو ریشه خیلی از مفت برها رو بسوزونه بزودی
برگ برنده شيخ زاده اينه كه مهندس حسن صالحوند رو بزاره مديرعامل مگاموتور، اينطوري بقاي مديريت خودشو تضمين كرده و حق به حق دار ميرسه.
با توجه به عملکرد صالحوند و کارنامه خوبی دارد بهتر است که مهندس شیخ زاده از تجربیات ایشان استفاده کنند
خبرهای خوب در راهه….
جا داره یک تشکر ویژه ای کنیم از مهندس حسن زاده که با سعه صدر و تلاش فراوان شرکت نجات دادن
من خودم جز قدیمی ترین افراد حاضر در شرکت می باشم و بطور حتم و یقین میگم این فرد جز سالم ترین و با ارزش ترین مدیرعامل های تاریخ سایپا آذین بوده است
برخی از مدیرعامل های محترم اومدن و کار کردن و ثمربخش بودن
خیلی ها هم بی اثر بودن و اسمی نموند ازشون
ولی این شخص بی ادعا شرکت به گل نشسته و مقروض را از مدیرعامل قبلی با تولید روزانه ۴۰۰ دستگاه تحویل گرفتن
تلاش های بسیار کردن
از زندگی شخصی گذشتن
شبانه روز در شرکت پا کار بودن
با خیلی ارگانها و موسسات جلسه گذاشتن
با پیمانکاران و تامین کنندگان قطعات جلسات متعدد
تامین مالی کردن…
تا سایپا آذین جان دوباره گرفت
تا تولید روزانه به ۱۴۰۰ دستگاه رسید
با خیلی هیئت مدیره های نا کوک و لجباز ساختن ولی راضی نشدن نان یکنفر از پرسنل آجر شود
مطمئنا صنعت با وجود همچین اشخاصی موفق خواهد شد
به امید سربلندی گروه خودروسازی سایپا
لطفا یکی از آقایون بخش خصوصی بفرمایند که این آقای نرج آبادیان رو چه کسی سفارش کرده که بدون هیچ تخصصی تو تعاونی اعتبار پست گرفته. چرا حق و حقوق سهامداران را پابمال میکند چرا تیشون باید حقوق چند صد میلیونی مطالبه کنه. انصاف نیست واقعا
عادل بعد از مجمع میره پیش حاج عباس تغییرات بزودی در ایرانخودرو رخ می دهد
سلام
ظاهرا تیم اسلام شهر داره جمع میشه امیدوارم این تغییرات هر چه سریعتر به تعاونی اعتبار هم برسه
سلام با اطلاع عرض مبکنم یکی از شریفترین و کار بلدترین مدیران این چند سال اخیر تعاونی اعتبار همین آقاز موحدنژاد بوده بی جهت اخبار و نظر نادرست منتشر نکنید من خودم سالهاست تو شعبه تعاونی مشغول کار هستم و مدیری به پاکدستی و محترم مثل ایشان تا کنون ندیدیم
حسین آقا احتمالا شما جزو کسانی هستید که منافعتان به خطر افتاده یا تو آب گل آلود دنبال مطامع خودتون هستید! گودرز به شقایق هیچ ربطی نداره!
عزیزم شما چرا ناراحت میشی نکنه شما هم جزء این باند هستی باید بری داداش زمان مفت خوری تموم شده
عرض سلام و خسته نباشید به سر دبیر محترم
ما جمعی از اهالی شرکت تهیه و توزیع مواد ریخته گری و قطعات صنعتی ایران یکی از شرکت های پولدار زیر محموعه سایپا تقاضا داریم موضوعات ما نیز رسیدگی گردد شرکت سودیکو شرکتی با توان مالی بالا که به دست تعداد زیادی دزد در حال مدیریت می باشد
جناب نگران عزیز.
چرا نگران. به قول جمله زیبایی که روی دلار کفار نوشته شده: IN God We Trust ما به خدا اطمییییینننننااااااان داریم. پس به خدا اطمینان داشته باش و سیره پاک اهل بیت رو رویه خودت کن و تا هیچوقت نگران نباشی. چه برسه که مشخصات و شهرت خودت رو نگران انتخاب کنی.
از طرفی. مگه نمی گی پرونده سازی. خوب عزیزم هنوز هستند در این مملکت طرفداران عدل و عدالت که تعدادشون اندک هم نیست. لذا مسأله رو می سپاریم به ایشانت که واقعا مراجع ذیصلاح و صالحه ای برای این مواردند. من نمی فهمم تو با این کارت داری از رفیقات دفاع می کنی یا می خوای جماعتی که از موضوع خبر ندارن با خبر بشن؟ هر چند به نظرم این هم بازی خط بازاره
جناب شیخ زاده بابت اینکه هنوز منتظرالمهدی را در مگاموتور نگه داشتید واقعا متاسفیم چرا با استعفا ایشان موافقت نکردید که چالش اصلی گروه رفع بشود؟!
خود شیخ تمومه داره دست و پا میزنه با یوسف
حاجیان عزیز پیکانشهر هم زیارت قبول
دوستان مراد تو تعاونی دارن چیکار میکنن
میگم مگه قرار نبود بازنشسته ها برن یه سری به شرکتهای تابع ایران
خودرو بخصوص تعاونی اعتبار بزنید بد نیست یه سریها خلاص کردن دارن حالشو میبرن.
خبر موثق دارم بزودی مدیرعامل تعاونی اعتبار و خاص طی روزهای آینده عوض میشه منتظر جواب استعلام برای مدیرعاملان جدید هستن.
گویا خیلی وصلی اخوی!، تعاونی ها مجمع دارن و تو مجمع اعضا برای هیات مدیره رای میدن. انتخابی نیستن قبلش یه آمار بگیری بد نیست. البته خودت هم میتونی موقعش که رسید کاندید بشی نیازی به فرافکنی نیست.
در آنسوی جاده مخصوص باقرشهر پرس دامنه تغییرات گسترده در راه
اگر آقایان توانستند مانند حیاتی با استفاده از نیروهای بومی و قدیمی تولید را چند برابر کنند آنوقت میتوان گفت دستمریزاد…
طی چند ماه گذشته نه تولید باکیفیت داشتیم نه رضایت مشتری!
بااین تغییرات سفارشی و سوگلی پروری معلوم است نتیجه ای حاصل نخواهد شد…
و من الله توفیق…
ماسوله باید حساب پس بدی. با این کامنتا هم جای فراری نیست. هم تو هم اون ث تلخند
جا داره از پیگیری ویژه مدیر عامل سایپا آقای صماییان هم در جهت احقاق حقوق تضیع شده پرسنل مظلوم سایپا طی دوره مدیران قبلی بدون هیچ تصامح و اغماض تقدیر و تشکر کرد
باتوجه به اینکه تولید افت شدید کرده و چون فروش ندارند
درآمد نیست و این آقایان که معروف به نفر دومی هستند سرشون رو بااین چیزا گرم کردند .. این برداشت رو می شه کرد که اینها متخصصین اصلاح چارتند و بنظر میرسه تسویه حسابهای قبل رو دارند انجام میدهند
شیخ که خاطرات خوبی از گروه سایپا ندارد صالحی هم که اصلا سایپایی نیست و همیشه رقیب سازه بوده
خدا آخر عاقبت مارو بخیر کنه
واقعا وزیرصمت نمیدونه اوضاع سایپا خرابه؟
یعنی آقای مقیمی نمیدونه اوضاع خرابه؟ چه اتفاقی باید بیفته که ورود کنند؟
اینا سایپارو باملک خصوصی شون اشتباه گرفتند بجای اینکه به فکر کیفیت و ثبات تولید و افزایش تولید باشند چارت اصلاح میکنند
برج 3 هم داره تموم میشه
25درصد کاهش تولید نسبت به سال گذشته
((((سونامی واقعی اینه)))) حالا شماها هی چارت اصلاح کنید و رفیقاتونو بیارید زور چپون کنید
مشکل شمایید که آمدید وگرنه پرسنل سایپا باهمان چارت
2500 تا رو تولید میکردند
اقای خط بازار
تا دیروز کارگر زاده رو تخریب میکردی
الان ازش تعریف میکنی؟
امثال حیاتی که مردانه و باغیرت کارمیکنند را با قدر نشناسی
راهی بنگاه خصوصی کردن
و کوتوله های بیسواد مشغول جولان دادن در سایپا هستند
حیف که افراد متخصص را فراری دادند و شرکت هارا درگیر ارتباطات و نزدیکان خودشان کردند
دیگه خبری از ایسیکو نمیزنی. قشنگ معلومه سمبه پور زور بوده. از حاجیان پیکانشهر خبری نداری!
شیخ از برداشتن حیاتی به شدت پشیمان شده
ولی چون مغروره و اعتراف نمیکنه سایپارو هم مثل اذر اب که با غرور کاذب به نابودی کشاند
به گند کشید
الان هم شرکت را با کلی بدهی قراره بذاره و بره
اقای شیخ ای کاش دیگه قبول نکنی مدیرعامل جایی بشی وگرنه تواناییشو داری که کل مملکت رو
بترکونی
با تیم خفن ات😂 هفت روز از ماه گذشته
حقوق ما واریز نشده
بی سابقه است واقعا
جالب اینکه
در مصاحبه هات میگی سایپا باید پیشرو باشه
پیشرو در چی؟ در جابجایی افراد توانمند و باسابقه؟ این چه وضعیه
هرچی درست حسابی بود برداشتید یک مشت … اوردید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 34 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۴