خط بازار عزیز توسلی پول بده نیست تمام احکام مراحل قانونیش طی شده و تحویل محافل نظارتی شده است. سهیل تو هم وام … از چه کسی گرفته یار و غار تو
۲۷ حکم توسلی مهر روی هوا/یاران ملت در قلب سایپا
به گزارش خط بازار؛ طبق نامه سازمان بورس به مدیرعامل سایپا مورخ ۶ فروردین ۱۴۰۳ مطابق دستورالعمل حاکمیت شرکتی ۱۱ وظیفه از جمله انتخاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه غیرقابل تفویض می باشد. از این رو شرکت سایپا می بایست با نظر هیئت مدیره ابتدا کمیته انتصابات تشکیل دهد و سپس صلاحیت گزینه های پیشنهادی برای هر پست های مهم از جمله مدیرعامل شرکت های تابعه و اعضای هیئت مدیره را در این کمیته بررسی نماید و در نهایت مجددا گزینه نهایی را در هیئت مدیره انتصاب مصوب کند. روالی که در هیچ یک از ۲۷ حکم صادره توسط توسلی مهر رعایت نشده است.
به بیان دیگر تا زمانی که این روال قانونی براساس دستورالعمل سازمان بورس رعایت نشود تمام مدیران عامل شرکت های تابعه که با حکم مدیرعامل سایپا منصوب شده اند بی اعتبار و فعالیت آنان غیرقانونی است. اتفاقی که متاثر از ارادت خادمان به ملت و احتمالا عدم اشراف به قوانین و یقینا ناشی از عدم پختگی مدیریتی می باشد.
جالب تر اینجا است که این اتفاق بزرگ در مقابل چشم نهادهای نظارتی صورت گرفته است. آن هم نظارتی هایی که نه تنها در شرکت ها مستقر و صادرکننده نتیجه استعلام افراد هستند بلکه به قول خودشان مو را از ماست بیرون می کشند.
حال در مقابل این اقدام بورس، سایپا نیز منفعل نبوده و اقدامات مقتضی را صورت داده ولی باز هم از نوع غیرصحیح آن. برررسی های خط بازار نشان می دهد با نظر توسلی مهر و نه تمام اعضای هیئت مدیره، ۳ نفر به عنوان اعضای کمیته انتصابات انتخاب شده اند. افرادی نام آشنا که از حامیان ملت هستند. مهرداد هاشمی(مدیرعامل سابق باشگاه سایپا)، مسعود لطفی(مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی) و علی شیدائی رئیس هیئت مدیره سایپا است. اعضایی که مشخص نیست براساس کدام صلاحیت انتخاب شده اند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایدرو ، جواد توسلی مهر ، خط بازار ، سازمان مدیریت صنعتی ، سایپا ، علی شیدائی ، کمیته انتصابات سایپا ، مسعود لطفی ، مهرداد هاشمی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دقیقاً
دنبال پوله
همون قدری که الان هم از مدیر عامل قبلی سایپا حمایت میکنه و نوشابه باز میکنه
زماني كه هيچكي نميدونست پرل دادن چيه توسل پول ميداد ، چه برسه به حالا😄
خط بازار خط بازار خط بازار!!!!!!!!
تا جایی که من اقای توسلی را میشناسم به کسی باج نمی دهد. تمام احکام مراحل قانونیش طی شده و تحویل محافل نظارتی شده است. ت ق و ی خوب دمت رو دیده . متاسفم
تغییرات اساسی در راه
با سلام
تمام احکام مراحل قانونی و تحویل مراجع ذیصلاح شده لطفا صبور باشید.
یا علی
خط بازار عزیز توسلی پول بده نیست تمام احکام مراحل قانونیش طی شده و تحویل محافل نظارتی شده است. سهیل تو هم وام … از چه کسی گرفته یار و غار تو
متاسفانه اوج گیری ظاهری سایپا با افول واقعی ایران خودرو دیزل همراه شده. برنامه ریزی و سفارشگذاری قطعات خارجی برای ادامه روند تولید و فرآیند تمدید مجوز شماره گذاری خودروها انجام نشده است. معاونت تامین دیزل و مدیر مرتبط در حوزه بازرگانی و خیلی از مدیران ارشد و میانی دیزل به شرکت های زیر مجموعه سایپا با وعده انتصاب در سمت های بالاتر کوچ نمودند و ایران خودرو دیزل مدیران با تجربه خود را از دست داد. مدیران جایگزینی که از سایپا آمدند بنظر می آید در سطح مدیران با تجربه ایران خودرویی نباشند ولی امید است با تلاش این نیروهای جدید الورود مجددا تولید خودروهای سنگین در مدار واقعی قرار گیرد هرچند که چندین ماه برای ورود قطعات زمان لازم است. ( تولید کامیون بدون موتور و گیربکس انجام نگیرد ) مدیران قبلی بدون اطلاع و بدون تحویل کار شبانه به سایپا رفتند و حتی زحمت نکشیدند خداحافظی کنند. حالا که دولت در 50 روز آینده دستخوش تغیر خواهد شد به طبع آن وزیر صمت و مدیران خودرویی نیز تغییر می نمایند و توسلی آینده نامشخصی خواهد داشت. تیم توسلی مهر که در دوسال پیاپی رکود تولید را در ایران خودرو دیزل شکستند با خروج دسته جمعی از دیزل و ورود تیم نا آشنا از سایپا زمینه ساز سقوط تولید شدند. تیراژ تولید بیش از 50 درصد کاهش یافته و برنامه تولید نیز نا امید کننده می باشد. آقای علیمردان عظیمی که زنده بودن انسان ها برایت کمتر از اخذ مجوز تولید پرشیا اهمیت دارد چرا در مجموعه شما با ورود افراد بی سابقه و کار نا بلد به هیئت مدیره شرکت های تابعه برخورد نمی شود ؟ آیا جلوگیری از انتصاب این افراد اهمیتش کمتر از تخصیص هدایای شب عید است ؟
دوستان و همکاران محترم گروه سایپا پیشنهاد میکنم یه سر به امداد خودرو سایپا بزنید و پای منبر اساتیدی از جمله مهدی ایمانیان،جعفر تقوی،مهرداد ۲ گانه و خصوصا مصطفی هاشم زاده که اشراف کاملی در زمینه کلیه علوم دنیوی و آخروی دارن بشینید و با افزایش دانش قدم های موثری در راه تحویل گروه سایپا برداریم.
ای کاش یه فکری به حال دومین شرکت سود ده سایپا (فنرسازی زر) میشد که در معطلی قبل از جابجایی مدیر عاملش همه سودش داره در شاهرود زادگاه مدیرعامل اسبق گروه و مدیرعامل فعلی زر خرج میشه.
این بنده خدایی که یه پیام رو با دوتا اسم فرستادی خدایی تو از کی خط میگیری😂😂😂😂
کار خط بازار روشنگری هستش تو از توسلی مهر بهت چی رسیده
آدم های دوزاری
جناب ابو محمد مهدی محمد,,,,,,ده
هنگام ورود به دیزل توسط تیم شما در حساب های دیزل طبق شواهد موجود بیش از7000میلیارد تومان پول نقد بوده سفارش گذاری 6ماهه انجام شده و تمامی انبارها مملو از قطعات لیکن تولید ناقص و کاهش تولید و محدود نمودن اضافه کار پرسنل توجیه ندارد لازم است سیره و روش تولید2دستگاه در روز سایپا دیزل به ایران خودرو دیزل تسری پیدا نکند که لازم است به خود بیابید و همانند تیم قبلی همت به خرج دهید امید است که کاری که با سایپا کردید با دیزل نکنید. خدا را در نظر بگیرید
ادعای مخاطب:
دوست عزیز خواهشی دارم اگر بخواهیم واقع بینانه به دو ادعای مطروحه تیم توسلی مهر نگاه کنیم (وجود هفت همت پول نقد در صندوق ، طبق کسب اطلاعات از مدیریت جدید منتفی و در کل اثباتش موضوع نیاز به اطلاعات دقیق مالی دارد که با توجه به عدم شفافیت مالی تیم توسلی این موضوع اثباتش زمانبر است ، البته به نظر من شرکتهای بزرگ هیچ وقت نقدینگی در صندوق نگه نمیدارند و حتما تبدیل به قطعه می کنند و دوم موضوع سفارش گذاری شش ماهه، که این موضوع براحتی با مذاکره با معاون تامین جدید ایران خودرو دیزل و دیدن سیستم سفارشگذاری قابل بررسی و قابل رد کردن است. البته شاید منظورتان این است که مدیر 7 میلیاردی ایران خودرو دیزل 6 ماهه آخر برای شرکت جدیدش سفارش گذاری میکرده به همین خاطر معاون تامین و خانم مدیر سفارشگذاری و حتی کارشناس مذاکره کننده تامین جنس را با خود برده تا ردی نباشد. صحت این ماجرا را میتوان از کمرنگ شدن ارتباط ایران خودرو دیزل با شرکت فوتون و قراردادهای بسیار خوب تیم توسلی با فوتون و همچنین سایر مشکلات حال حاضر ایران خودرو دیزل دانست .
کاشکی توسلی مهر کمی خدا را در نظر میگرفت و دوران مدیریت بعد از خود را با نیت برترین بودن به سوی نابودی مهندسی نمی کرد!!!! به هر حال حقایق در حال افشا شدن است و کم کم توسلی مهر در بین کارکنان به توسلی نامهر تبدیل میشود… به امید روزهای آفتابی
قدیما یکی بود به نام سیدحق گو که تا اسم توسلی رو میاوردی 60 خط داستان از خوبیهای توسلی میگفت البته حدث میزدم از نزدیکان توسلیه اما الان مدتیه برای توسلی جامه نمیدره … خدا میدونه کجاست؟
جناب ابو محمد مهدی محمد,,,,,,ده
هنگام ورود به دیزل توسط تیم شما در حساب های دیزل طبق شواهد موجود بیش از7000میلیارد تومان پول نقد بوده سفارش گذاری 6ماهه انجام شده و تمامی انبارها مملو از قطعات لیکن تولید ناقص و کاهش تولید و محدود نمودن اضافه کار پرسنل توجیه ندارد لازم است سیره و روش تولید2دستگاه در روز سایپا دیزل به ایران خودرو دیزل تسری پیدا نکند که لازم است به خود بیابید و همانند تیم قبلی همت به خرج دهید امید است که کاری که با سایپا کردید با دیزل نکنید. خدا را در نظر بگیرید
خطی بازار رفیق شفیق شما جناب س 10میلیارد وام از چه کسی گرفته سازمان بازرسی و نهاد های نظارتی ورود کنند
راستی خطی بازار ی ی ی چک پشت نویسی شده شما در پ ر س رویت شد. چه کسی پاسخگو است
خط بازار جان توی دیزلم دو سال قانون کمیسیون معاملات رو دور زدن خرید های میلیاردی در حوزه تخصصی خودشون از یک شرکت کامپیوتری خاص بدون برگزاری مناقصه انجام شد بهت گفتم یک سری هم به پرونده تخلف اداری در زمان مگفا بزن .
برای استقرار نرم افزار SAP ترک تشریفات گرفتند که هیچ اشکالی ندارد . چون به شرکت داخلی گروه ضنعتی ایران خودرو پروژه داده شد
خدمت شما عرض کنم خرید 1000 دستگاه کامپیوتر و مونیتور .. و قرارداد های ترکمنچای به نفع پیمانکار دیگه به sap ربطی نداشت در ضمن بعد میلیاردها هزینه پروژه sap توسط شرکت خاص در حوزه مالی با شکست روبرو شده و از ترس نتوانستن بستن حسابهای شرکت و ایران خودرو سیستمهای قبلی آپ شده !!یعنی میلیاردها ضرر به دیزل
فقط من موندم چرا دارن با باند ” ف بزرگ ” تو سازه گستر مدارا می کنند – البته مشاور ایشون آقای ” م فر ” هم خیلی از خط و خطوط ناسالم را مشخص میکنه – تیمی که کل کارشان را با زد و بند پیش می برند و به شدت به وجهه آقای حیاتی و نهایتا آقای توسلی مهر ضربه می زنند
عاااااااااالی بوووووووود
سلطان جاده مخصوص به داد پارس خودرو از دست مافیای مالی برس. تنها یک نمونه از تخلفات گسترده ،کارت هدیه هایی بود که دم عید با ماکسیما خارج کردند. حرف از یک میلیون دو میلیون نمی باشد حرف از چند صد میلیارد می باشد
سلام
خسته نباشن اینهمه تبلیغ و مانور خبری آخرش هم این الان در شرکت امداد خودرو سایپا تعداد قائم مقام ها و مشاورها داره از تعداد پرسنل هم بیشتر میشه انوقت دل مدیر عامل جدید به این خوشه که داره قطعه میفروشه و تارگت سایپا یدک میزنه که اونا پاداش بگیرن
تیم آقای توسلی مهر قانونی یا غیرقانونی وارد سایپا شدن و فعلا که درحال اخراج و بیرون کردن پرسنل و وارد کردن هیئتی تیمهای خودشون هستن. تو این همین مدت کم بدون توجه به اینکه به احتمال زیاد دو سه ماه بیشتر هم روی کار نخواهند بود از مدیر و معاون تا حتییییی کارشناسها و نیروهای متخصص شرکتها رو بیردن کردن! و تا سازمان بورس اقدام کنه دیگه نیروی قدیمی برای سایپا نمونده.
ادعای مخاطب:
سلام
ای کاش فکری به حال کاشان و انتصاب صادق پر حاشیه و انتصابات داخلی و رفاقی بدون سابقه کار هم نمود
البته اگر خط بازار با توجه به دوستی که با کاشان دارد واقعا این موضوع را انعکاس دهد
راونجی حراست که به قصاب و چارت درست کن کاشان و ایجاد خوف و ترس در کاشان بود حکم قائم مقام در زامیاد و حکم معاون اداری در کاشان منصوب شد
البته بماند گله داری این شخص توسط پرسنل زحمت کش کاشان و با تهدید و زور
انتصاب والی در مهندسی کسی که در تهران کارگر نت و سیم پیچ و انباردار بوده و یکباره در کاشان معاون اداری و سپس یک سال تمام مشاور بدون کار با حقوق و مزایا و یکباره معاون مهندسی بدون سابقه و تجربه
انتصاب دبیرزاده در حراست بدون تاییدیه داشتن
انتصاب خامه چیان با لیسانس بازرگانی و زبان در لجستیک و …
به داد کاشان برسید
آقای دلسوز عزیز
نمیدانید در کاشان چه گذشته البته اگر خط بازار واقعا خبر رسانی کند
چون ۲۰ میلیون های واریزی به خط بازار از کاشان و ساوه و مگا همچنان ادامه دارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 27 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 27