هفت سال پیمانکار ایدکو بودم ،الان هم ایسیکو هستم
ایدکو بیچاره کرده ما رو و خیلی از بچه های شرکت ایران خودرو رو
۱۵ مطلب داغ در خط بازارِ خودروسازی؛ از هایپر عمو رستم تا معمار ۳۳ ساله
به گزارش خط بازار؛ چند مطلب اخیر منتشر شده در سایت خط بازار با واکنش جالب مخاطبان مواجه شده است که در ادامه به آنان اشاره می شود:
۱- علی رغم تغییر دو مدیرعامل سایپا هنوز مخاطبان نسبت به عدم تغییر منتظرالمهدی، مدیرعامل مگاموتور سوال دارند. کت در سایپا تنِ کیست؟
۲- تعداد قابل توجهی از مدیران ایران خودرو و سایپا عازم نمایشگاه خودرو چین شده اند. حضور برخی از مدیران بی ربط در این لیست برای عده ای قابل تامل بوده است.
۳- راه اندازی هایپر سایپا در روابط مجلس از دیگر نکات قابل توجه برای مخاطبان و تایید مدیران عامل شرکت های تابعه بوده است
۴- مخاطبان در واکنش به تعریف و تمجید از هادی لو، خسروی در سایپا لجستیک، خواستار رسانه ای کردن مدرک و سوابق این دو نفر در خط بازار هستند.
۵- حذف جتکو از دیگر چالش های ایران خودرو بوده که با واکنش بسیاری مواجه شده است.
۶- برخی از مدیران ایسیکو در پی انتشار انحلال این شرکت در آینده، نگران وضعیت و جایگاه خود شده اند. به نظر می رسد پایان برگزاری درس خارج فقه توسط باند اسلامشهر نزدیک است.
۷- قیمت گذاری دستوری به زودی به هیئت مدیره خودروسازان تحت نظر شورای رقابت واگذار خواهد شد.
۸- در صورت توافق ایران و آمریکا این احتمال وجود دارد کرمانی ها بعد از تصاحب خودروسازی به سراغ سرمایه گذاری مشترک با آمریکایی ها بروند.
۹- در ایران خودرو بسیاری از مخاطبان خواستار حذف شرکت های واسطه در استخدام کارگری از جمله ایدکو هستند تا تمام نیروهای به صورت مستقیم با ایران خودرو طرف قرارداد باشند. از ایساکو و امدادخودرو گرفته تا ایسیکو.
۱۰- عدم تغییر در تعاونی خاص و سلیم از دیگر نکات قابل توجه مخاطبان خط بازار است. ثبات در این دو شرکت بعد از سال ها و تغییر چند مدیرعامل، قابل تامل است.
۱۱- حضور حاجی معمار جوان ۳۳ ساله به عنوان قايم مقام مالی اقتصادی از دیگر اتفاقات عجیب در جاده مخصوص بوده است.
۱۲- دلال پرونده دار مشهدی نسبت به کاهش قدرت خود در جاده مخصوص به شدت نگران و در حال سم پاشی علیه سهامداران واقعی و یارگیری برای جمع آوری اطلاعات برای رقابت معکوس در ایران خودرو، سایپا و بهمن خودرو است.
۱۳- با گذشت بیش از سه ماه هنوز برای بازاری اصفهانی حکم جدید جاری نشده و مجری مجامع در حال پاکسازی هلدینگ متبوع خود است.
۱۴- مطلب«گل آقا بدون اجازه رییس آب نمی خورد چه برسد به تولید» با استقبال و تایید بسیاری از مخاطبان مواجه شده است.
۱۵- در حوزه امداد، رقابت عجیبی بین طالقانی ها به راه افتاده که در آن طالقان بالا دست برتر را نسبت به طالقان پایین دارد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایدکو ، ایران خودرو ، تعاونی خاص ، حاجی معمار ، سایپا ، سایپا لجستیک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
بازار خط پایان این ماراتن کجاست؟
لطفاً پیشگویی کن،🙏😂
راستی از پرس که مدیریت اش افتاده دست حراست و ارتباطات ظاهر نما چه خبر انگار مدیرعامل هیچ کاره شده
وای بر روزی که بگندد نمک
سلام واقعا فکر کردین ایران خودرو خصوصی شده و شایسته سالاری جایگزین شده؟
همین دو سه روز پیش یکی از تیم صبحانه خورها در ایران خودرو مدیر شد که هیچ چیز به جز داد و بیداد بر سر منابع انسانی بلد نیست.
نه تحصیلات درست حسابی داره نه سواد کافی.
فقط چون از طرف تیم صبحونه خورهای مازنی حمایت میشد بهش حکم دادن.
منتظرالمهدی باعث برکناری سه مدیرعامل شد که آخریش همین شیخ زاده هست که پاییز امسال سایپا را نخواهد دید.
مگاموتور توسط مگاموتور تبدیل ضایعات شده است.
اولین چالش کرمان موتور خریدار گروه سایپا همین منتظرالمهدی در مگاموتور هست که باید از الان برای این جوان بی تجربه بی تخصص چاره اندیشی کند وگرنه قلب سایپا، مگاموتور، باعث زمین خوردن کل گروه سایپا خواهد شد.
دامادزاده کل نظام زیر سوال برده چون دارد از رانت پدر زن استفاده میکن برای ماندن در نیت خدمت برو جای دیگر نیت پر کردن جیب خودش و دور خودش
جک سال خصوصی سازی ایرانخودرو
جلسات درس خارج فقه نیست درس اخلاق و معرفته وقتی هم زیاد نمی گیره هفته ای ۵ ساعت
مصطفی خان کرمی از سال ۱۳۷۱ در شرکت گواه – ارائه کننده خدمات پس از فروش خودروهای تجاری – مشغول به کار بوده و در سال ۱۳۸۱ به واحد فروش شرکت ایران خودرو دیزل منتقل شد. او سابقه حضور در بخش های عقد قراردادهای عمده، توسعه و تحقیقات بازار، مهندسی فروش و معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو دیزل را نیز دارد.
گفتنی است خان کرمی از دی ماه سال ۱۳۹۳ به عنوان معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در این شرکت مشغول به کار بوده و در سال ۱۳۹۷ قائم مقام مدیرعامل ایرانخودرو گردید ؛ درسال های حضور خان کرمی در شرکت ایران خودرو معضل عدم نقدینگی و پارکینگ داری به کلی از میان برداشته شد و تولید رشد یافت و در پس تمام این تلاش ها بود ؛ در سال ۱۳۹۶ رکورد تولید و فروش ۷۱۲۰۰۰ دستگاه خودرو برای شرکت ثبت گردید و اگر موضوع تحریم های ظالمانه سال ۱۳۹۷ به وجود نمی آمد قطعاً تولید ۸۵۰۰۰۰ هزار دستگاه خودرو دور از تصور نبود.
بیش از۳۰ سال سابقه حضور خان کرمی در صنعت خودرو نشان از شناخت کامل وی از این صنعت دارد .
@Mr_Economy
آقای کشاورز لطفا بررسی فرمایید در شرکتهای درجه یک ایران خودرو در جاده مخصوص و پیکانشهر به سطوح مدیریت خودرو سازمانی اتومات با بنزین و خدمات کامل داده شده از طرفی حواله خودرو وام خودرو و … پرداخت میشود این عادلانه نیست
در خصوص سایپا لجستیک مدارک و سوابق آقای هادی لو قابل مشاهده هست در سایت شرکت سایپا لجستیک بخش مدیران قابل مشاهده عموم هست …ایشان ۱۶ سال سابقه در گروه سایپا دارند با مدرک مهندسی ساخت و تولید و ۵ سال سابقه تخصصی در بازرسی شرکت سازه گستر سایپا …. نگرانی مخاطبان خاص اینه که با حضور آقای هادی لو در این شرکت دیگه خبری از ویژه خواری و رانت نیست و با تخصص و دانشی که داشتند در کارشون باعث شدن فرایند های شرکت اصلاح بشه و راه برای دور زدن شرکت برای درصد گرفتن ها بسته بشه … اگر ده تا مثل ایشون در گروه سایپا بود واقعا سایپا گلستان میشد …. البته که باید ناراحت بشن از تعریف کردن حداقل من که بارها با ایشون صحبت کردم واقعا در کارشون متخصص هستن و سوابق مرتبط و کافی هم دارند ایشون از سازه گستر به اینجا مامور هستند و جایگاه ایشون در سازه گستر بالاتر هست نه شرکت درجه سه …. مخاطبان خاص هم ناراحت منافع از دست رفته خودشون هستن وگرنه پرونده ایشون و مدارک و رزومه و تخصص ایشون در منابع انسانی ما هست …برای ایشان آرزوی موفقیت داریم
آقای پیرمحمدی عزیز و آقای کشاورز گرامی.
اگه میخواهید ایران خودرو درست کار کنه و بدون حاشیه و باند و رانت کار کنه . لطفاً و خواهشاً هرچه سریعتر دستور حذف باند کثیف اسلامشهر طالقان رو از تمام سطوح ایران خودرو و تمام نفراتشان از شرکت های تابعه از سطح یک تا سه رو صادر کنید.خواهشمندیم این درخواست عاجزانه ما پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو رو اجابت کنید.
با تشکر و قدردانی از خط بازار
اقای جنتلمن ایران خودرو ، کشاورز بزرگوار
لطفا جلوی باند صبحانه خورهای مازنی رو در tps بگیر. این باند به رهبری ب.ر فقط به فکر منافع خودش و باندش هست و به نفع شرکت کار نمیکنن. یه زن و شوهر در این باند هستن که هر دو حکم بالا دارن و به نفع هم گند کاری های کاریشون رو می پوشونن.
کسب انحصار و شریان چنج اموال سایپا توسط دستان فیروزه ای هم از عجایب قابل ستودن است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴