اختصاصی خط بازار؛

یک مدیر نظارتی در ایران خودرو لغو حکم شد/نهاوندی و مهدوی عادل باید بازخواست شوند/آخرین وضعیت خبرنگار معروف در ایران خودرو

طی چند ماه گذشته مسائل زیادی از تخلفات در شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو از جمله تام رسانه ای شده که مربوط به دوران مدیریت حسین مهدوی عادل در بازرسی و همچنین یوسف نهاوندی مدیر سابق حراست ایران خودرو است.
کد خبر : 37544
تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

به گزارش خط بازار؛ در تازه ترین اقدام ایران خودرو، شنیده ها حاکی از آن است حسین مهدوی عادل مدیر سابق بازرسی ایران خودرو بعد از برکناری، لغو حکم شد.  در خصوص عملکرد مهدوی عادل در بازرسی سوالات و ابهامات زیادی وجود دارد که باید وی در خصوص آن شفاف سازی کند.

طی چند ماه گذشته مسائل زیادی از تخلفات در شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو از جمله تام رسانه ای شده که مربوط به دوران مدیریت حسین مهدوی عادل در بازرسی و همچنین یوسف نهاوندی مدیر سابق حراست ایران خودرو است.

اینکه افراد صرفا از مسئولیت شان عزل شوند و پاسخگو عملکرد خود نباشند، منطقی نیست و لذا افکار عمومی منتظر رسیدگی به عملکرد مدیران برکنار شده به ویژه نظارتی ها از جمله مهدوی عادل و نهاوندی است.

همچنین در خصوص حسن جلینی مدیرعامل سابق آپکو نیز خبرهای رسیده نشان می دهد طی نامه نگاری صورت گرفته وی باید به صداوسیما بازگردد و دیگر در ایران خودرو نخواهند ماند.

این اقدام مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو تحسین برانگیز است چرا که در مقابل فشارها ایستادگی و تصمیم گیری کرده است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجید جمعه , 6 خرداد 1401 - 17:31

یعنی تا الان مهدوی عادل مورد بازخواست قرار نگرفته
پس تیم جدید بازرسی چیکار میکرده !!!!!؟؟
اگر هرکسی رو اینجور بازخواست کنند زمان میگذره و از یاد همه میرود
احسنت به خط بازار که لااقل یاد آوری میکند

پویا جمعه , 6 خرداد 1401 - 22:37

سلام اقای خطیبی فردا دستگیرت میکن عین مدیر عامل پارس خودرو شهر شلوغ بازار شام

لشگر یکنفره جمعه , 6 خرداد 1401 - 23:22

آقا چه خبره اونجا؟!!!!
انگار داره یه اتفاقاتی میافته!!!
اگر این موضوعاتی که در مورد لغو حکم مضحک «ا.ف» از ایکاپ و پیگیری تخلفات مدیر بازرسی و مدیر حراست قبلی مطرح میشه جدی باشه و واقعا با اینها برخورد جدی و عبرت‌آموز بشه، شخصا بعد از بازگشت به کشور برای کمک به خطیبی آستین بالا میزنم.
این اقدامات با بررسی عملکرد مدیرعامل اسبق اون جای «خاص» تکمیل میشه و یقین داشته باشید به مجموعه‌ای از پرونده‌های بی‌سابقه برمیخورید که پای همه اینها اونجا گیر خواهد بود، شک نکنید که دعای خیر هزاران هزار نفر پشت سر شما خواهد بود.
کمکتان خواهیم کرد در این مسیر ولی به شرط آنکه واقعا اقدام کنید و در حد حرف نباشه چون اون تیم قبلی در یکی از جلسات اخیرشان (بعد از انتشار خبر پرونده شرکت تام) همین طرح را داده بودند که مثلا خبر کذبی مبنی بر برخورد با آنها منتشر شود تا قدری فشارها کاهش پیدا کند. اگر این اخبار واقعی باشد، کمک خواهیم کرد و برای موفقیت خطیبی هر کار که لازم باشد خواهیم کرد.

پرهاام شنبه , 7 خرداد 1401 - 0:30

شما احیاناً با گرید ۱۶ مشکلی نداری
شما که اینقدر قدرت داری تا حالا کجا بودی ؟ 🧐

فریبا شنبه , 7 خرداد 1401 - 8:37

این اشخاص واقعا روی همه رو سفید کردند خیلی وقته همه هم میدونن سر روزه تام توی موتور سه سیلندر چه حمایت ها و اقداماتی کردند برادارن امنیتی اقدام کنند