با آرزوی موفقیت برای جناب یوسفی و اقدام لازم جهت انتصاب افراد بیکفایت و بیسواد در امور سیستمها و برنامهریزی که نه علمی در خصوص مدیریت دارد و نه علمی در حوزه تخصصی آن امور
چند تغییر مهم در سازه گستر سایپا/از کارگرزاده نظام تا دلال رشتی استانبولی
به گزارش خط بازار؛ مدیرعامل جدید سازه گستر در کمتر از یک ماه از انتصاب ش، چند تغییر را در دستور کار قرار داده است.
در همین خصوص شهرام صالحی دو قسمت طرح و برنامه و سیستمها و روشها به یک معاونت تبدیل کرده و قرار است مهدی یوسفی( از مدیران کنونی ساپکو) مدیریت آن را به عهده بگیرد. همچنین به زودی شرکت مالیبل از سازه گستر جدا و به زیرمجموعه مگاموتور تبدیل می شود و شرکت طیف نیز از سازه گستر منفک می گردد.(تغییراتی درست است که خودروساز ببوید نه عطار.)
سازه گستر مهم ترین شرکت تامین قطعه در سایپا است که نیازمند توجه جدی و ساختاری می باشد. به نظر می رسد برای بهبود عملکرد این شرکت چند اقدام بایستی انجام شود:
۱- ایجاد عدالت در «ام آر پی» و «نظام پرداخت» به قطعه سازان و پیمان کاران
۲- عدم توجه به تلفن ها و سفارش های سیاسی جهت انجام امور برخی قطعه سازان و پیمانکاران
۳- اجرای سیاست درهای باز برای انتخاب سورس های باکیفیت تر و قیمت مناسب تر
۴- از بین بردن واسطه ها بین سازه گستر و قطعه سازان(از دلال رشتی استانبولی گرفته تا شاه دلال جاده مخصوص)
۵- پایش نیروهای داخلی مجموعه به ویژه هم پیمانان با قطعه سازان(شاهد نمونه آن آقاجانی معروف)
۶- پیاده سازی یک رابطه دوگانه «دوستانه-مقتدرانه» با قطعه سازان
۷- رسیدگی به معیشت نیروهای داخلی سازه گستر
۸- داخلی سازی سورس های خارجی با محوریت کاهش ارزبری در نظام تامین قطعه(از سانروف گرفته تا قطعات دیگر)
به اذعان بسیاری از قطعه سازان، مدل مدیریتی «کارگرزاده فدایی نظام» در مقایسه با دیگران به ویژه «دامادزاده فدایی ملت» به طور نسبی نتایج بهتری را برای نظام تامین سایپا به همراه داشته است.
منبع:خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو و سایپا ، دامادزاده فدایی ملت ، ساپکو ، سازه گستر ، سایپا ، شهرام صالحی ، صنعت خودرو\ ، کارگرزاده فدایی نظام ، محمدعلی حیاتی ، مدیرعامل سازه گستر ، مهدی یوسفی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
چه عجب شما بعد از چندماه از اقای حیاتی تعریف کردی و حقایق و واقعیات رو نوشتی
مبارزه با فساد شهامت و جرات میخواد ک فقط ایشون داشتن و شرکت سازه رو پایش کردن..
واقعا تمام مواردیکه گفتی از صفات بارز و خوب اقای مهندس حیاتی هست
با هر بار مراجعه به سازه گستر دلمون می گیره از نبودن شون و جای خالیشون عمیقا احساس میشه
حیف که لیاقته بودن ایشون رو نداشتن.
ای کاش آقای شیخ زاده فکری هم به حال تیروان های ایجاد شده در زمان آقای تیموری می کردند که واقعا جلوی ضرر را از هر کجا که بگیری منفعت است. بعنوان مثال کاش یکی در سایپا پیدا میشد و بهای تمام شده اکسل قبل و بعد از تیروان شدن بهران موتور و هزینه های تحمیل شده به گروه را محاسبه میگرد تا همه متوجه شوند آقایان مدیر عامل بهران موتور و عطار سایپا چه ضربه ای به صنعت خودرو وارد کرده اند.
در دوره ای که اذری زبان های ریز و درشت در حال پست گرفتن هستند یک جوان اذری زبانی که عملکرد صادق و درستی داشت رو برداشتند
دوره ای از سازه گستر که هم ما پرسنل از عملکرد مدیران رضایت داشتیم و زنجیره تامین
به سایت خط بازار سیاست های سازه گستر و تغییرات ساختاری سازمانی ارتباطی ندارد و این خط جز تخریب سازه گستر هدفی ندارد .چرا بازرسی و حراست سایپا و سازه گستر. به اخبار تفرقه انگیز این سایت ورود نمی کند ؟
من خودم از کارمندهای قدیمی سازه هستم و چیزی که بوضوح دیدم اینکه کسانی که الان منتقد کارای حیاتی هستن
جزو طیفی هستن که با سازنده ها ارتباط داشتن و از زمانیکه ارتباطشون با سازنده ها قطع شد از حیاتی شاکی شدند و کامنت منفی میذارن، اگر در زمان مدیرعامل جدیدم نتونن با سازنده ارتباط برقرار کنن با این گروه هم بد میشن
و خیلی های دیگه
آقای مهدی یوسفی از مدیران کنونی ساپکو نیستند ایشون خلی وقت هست که از مجموعه ایرانخودرو جدا شده اند
البته باعث تعجب هست که چرا ایشان که تخصصی در این زمینه ندارند ( واتفاقا تخصص های دیگری دارند ) این سمت را پذیرفته اند !
سلام اقایون خط بازار عزیز
اقای شیخ زاده فریاد رس کارگران زحمت کش سایپا آذین باشید.
سایت خبری خط بازار هم هر کسی خط فکریش با خط بازار یکی ننباشه کامنت هاش حذف میشه
جمعش کنید سایت شرط بندی راه بندازید به جای خط بازار حد عقل شرفش بیشتره
سلام از خط بازار عزیز
یه مشت بی سواد تو شرکت سایپا اذین شدن رئیس و مدیر.ادم نمی دونه به کی بگه تورو خدا کمک کنید.طرف با مدرک دیپلم اومده شده رئیس. در این آذر ماه ۲۰۰ نفر کسری کار خوردن یا غیبت. رفتن میگن چرا اینطوری شده .
ادعای مخاطب:
سلام خدمت اهالی دلسوز خانواده بزرگ سایپا یکی نیست به فریاد کارگران آذین رسیدگی کند چقدر بنویسیم و پاک کنید بخدا برخی آدم های معلوم الحال در آذین همه کار دارد میکند فقط به پشتوانه شیخ خاص این حمایت تا کجا قراره ادامه پیدا کنه تا کی قراره چوب بی تدبیری این آدمها رو کارگر بخوره فقط دارن ضایعات میزنند چکش رو از تولید سایپا آذین بگیرند یک صندلی تایید نمیشه از ترس پاک شدن نمی نویسم
به نظرم آقای یوسفی در اولین اقدام خود باید دلیل نارضایتی از سیستمها را بررسی کنه. اموری که سالهاست عقب مونده و با التماس باید کارمون را انجام بدن. نگاهی به لیست روسا بندازید و اگه از پسشون برنمیاید به جمع ما خوش اومدید.
بازرسی و حراست سایپا و سازه گستر نباید به پرداخت وامهای غیر مجازی که به بعضی از آقایان در سازه گستر دادند ورود کند فقط باید به اخبار خط بازار ورود کنه ،،بابا چرا کسی پیگیرنیست ،، بپرسید چرا صندوق وام ضروری خالی هست و پرسنل باید با سه یا چهارماه تاخیر وام ضروری بگیرند.
سلام
فعلا هر کسی هر کاری دلش میخواد تو شرکتها انجام میده ،، تو سازه گستر ،یک سری از آقایان وامهایی گرفتند که اصلا حقشون نبوده ، طرف از جایی دیگه اومده به عنوان مامور بهش وام کلان دادند .پرسنل سازه گستر از آقای مهندس صالحی تقاضا داریم در خصوص وامهایی که به بعضی از آقایان داده شده دستور بررسی فرمایید. چشم و امید پرسنل اول به خداوند متعال و بعد به حضرتعالی هست که انشاالله حتما دستور بررسی میفرمایید.
با انتصابات فعلی احتمال اینکه آقای شیخ زاده عوض بشه داره زیاد میشه، پیشنهاد میکنم حالا که مدیران سایپا دارن از ایرانخودرو میان خوب اسم سایپا هم عوض کنند/ سایپا که آخرین نفسها شو داره میکشه دیگه چه فرقی میکنه کی بیاد یا اسمش چی باشه/ دلم برای سایپا خیلی میسوزه / خیلی ها زحمت کشیدند تا سایپا سربلند باشه ولی این اواخر دیگه کسی دلسوز سایپا نیست/ کجایی مهندس ابراهیمی کجایی مدیران لایق و دلسوز / و خدا حافظ سایپای سربلند
یه فکری هم به حال مدیریت توزیع محصول سایپا ر الف کنید که یالها توی اداره تحویل لونه کرده انگار ارثیه پدرشه
به نظر من میخوان سایپا رو به عنوان اینکه دولت بیشتر از ناسیونال سهام دارشه و تولید و تنوع محصول و بازارش ضعیف تره رو کوچک تر و ضعیف تر بکنند،تا واگذاریش به بخش خصوصی راحت تر صورت بگیره!؟
وای به روزگار شرکت و کارگرهایی که تو شهرستان محروم و بدون مدیرعامل با این شرایط افتضاح کسی هم جواب گوی بدبختیشون نیست.از ابتدای تابستون به بهانه بی برقی و مردن رییس جمهور و هزار اتفاق دیگه همه داخل شک و بلاتکلیفی،از بالا تا پایین هستیم…
احسان جابری لغو حکم شده در مگاموتور سایپا حکم باداشتش صادر شد
لطفا شبکه خرید و تایید و زمان سنجی ابزارهای برشی خارجی جهت ماشینکاری که کلیه روساشهمکار قدیمی نامبرده هستند و توسط ایشون منتصب شدند هم مورد بررسی قرار بگیره .
خط بازار صلاح دونستی این سر نخ رو پاک نکن
تگر مگاموتور تولید میخواهد باید از مهندس بینشیان استفاده کنید چون سالیان طولانی در مگا بود و تمام قسمت های تولید و چالش ها را میتواند مهار کند و تهدید های تولید تبدیل به فرصت تولید کند
لطفا یه سر به فساد هایی که تو رافکو داشته مراجعه کنید .
گداز چند ماهه بدون دلیل و بهانه واهی شرکت ریخته بهم!فقط شایعه و تهمت به دیگری شده تولید شرکت.امروز از حراست و بازرسی مگا تشریف بردن واسه بررسی مشکلات و حواشی!؟شرکت مدیرعامل داره نمیتونه جمع کنه؛اینا که 3ماهه هیچکس بالا سرشون نیست…
امیدوارمتغیراتجدیددرخصوصمدیرانبیلیاقتتولیدشرکت
زامیادهمبشهتاشایدامیدیجهتشکوفاییاینشرکتحاصلشود
جناب آقای مهندس شیخ زاده
خواهش میکنم به داد شرکت سایپا آذین
با مهدی یوسفی هیچ وقت تحولی صورت نخواهد گرفت
اینهمه کد و رمز فکر نمی کنید برای نشریه داخلی سازمان مناسب باشه تا رسانه عمومی ؟! از نظر ما همه تان ضعیف و بی استعداد و هدر دهنده منابع هستید حالا عیار بیسوادی ولو کمی فرق کند
کاش یه فکری به حال بازرسین کیفی که تحت پیمانکاری سازه گستر هستند و سالها با حداقل حقوق دارن کار میکنن انجام میدادن
شما سایپا رو با ایران خودرو مقایسه کنید متوجه میشوید ثابت در ایران خودرو خیلی بیشتر و بهتر هستش همیشه سایپا اتوبوسی طی این چند سال آدمهای مختلف میان و میرن که باعث نابودی سایپا شده .فقط این وسط پرسنل کارگر که همیشه هستن ضرر میکنند
متاسفانه منابع مالی شرکت سازه گستر رو دارن نابود میکنن!! مثلا رفتن مدیر منابع انسانی سازه گستر به مسکو نمایشگاه روسیه لزومی داشت؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 30 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۰