چشمان عظیم به افسر هادی ایران خودرو

مجموعه بازرسی ایران خودرو در راستای هم افزایی هر چه بیشتر در این گروه خودروسازی همایش بزرگ مدیران بازرسی را با حضور ۱۶۰ نفر از خانواده بزرگ بازرسان ایران خودرو و برخی از مسئولان قضایی شناخته شده کشور برگزار کرد.
کد خبر : 77301
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

به گزارش خط بازار؛ مجموعه بازرسی ایران خودرو در راستای هم افزایی هر چه بیشتر در این گروه خودروسازی همایش بزرگ مدیران بازرسی را با حضور ۱۶۰ نفر از خانواده بزرگ بازرسان ایران خودرو و برخی از مسئولان قضایی شناخته شده کشور برگزار کرد.

 

 

در این همایش امیر چراغعلی مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو گفت: داشتن نگاه سیستمی و جامع در رسیدگی به موضوعات و داشتن رویکرد نتیجه گرا مهمترین موضوعی است که موجب اثر بخشی سازمان های نظارت و بازرسی خواهد شد .نقش واحد های نظارتی در تصمیم سازی و کمک به اجرای صحیح برنامه های تعیین شده با توجه به شرایط خاص محیط کسب و کار و ریسک پذیری سیستماتیک موجود و ضرورت تصمیم گیری مدیران ارشد در شرایط عدم قطعیت را بسیار موثری و مهم دانست .

قاضی مسعودی مقام، قاضی شعبه اول دیوان عالی کشور از دیگر سخنرانان این همایش بود. وی با بیان اینکه بازرس باید موازین اخلاقی و توانایی علمی را مد نظر قرار دهد، گفت: با توجه به اینکه ایران خودرو به عنوان یک شرکت سهامی عام ،در چرخه تولید از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است، باید کسانی در بازرسی این گروه فعالیت میکنند ،افراد تحصیل کرده و دارای توانایی در حوزه های مرتبط باشند. وقتی تخلفی را گزارش میکنیم باید بر دانش مرتبط با آن تسلط داشته باشیم تا گزارش های ما منطبق بر اطلاعات درست باشد .

قاضی مسعودی مقام تاکید کرد: نقش بازرس زمانی پر رنگ می شود که دیگران نسبت به ایران خودرو مرتکب جرم شوند که لازم است بازرس نقاط ضعف و قوت را بیان کرده و اقداماتی در راستای دفاع مناسب در مراجع انجام دهد.

 

 

در این همایش افسری، مدیر دفتر مرکزی حراست گروه صنعتی ایران خودرو نیز سخنرانی نمود و گفت: نوع کار بازرسی و حراست تقریبا مکمل یکدیگر هستند اگر ما در مجموعه حراست و بازرسی از یک دیگر جدا عمل کرده و همراه نباشیم قطعا موازی کاری و مشکلاتی به وجود خواهد آمد .

در پایان این همایش مهم هادی گودرزی رئوف مدیر بازرسی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تشکر از حضور مدعوین گفت: در حال حاضر هم گرایی و هم دلی خوبی میان مدیریت بازرسی و نظارت و مدیریت حراست ایران خودرو وجود دارد و بنای آن داریم که از ایجاد هر گونه اختلال و مانع تراشی در مسیر صحیح انجام امور پرهیز کرده و با همکاری متناسب با شرکت های تابعه و بخش های مختلف ایران خودرو در تحقق اهداف مجموعه یاری رسان باشیم.

وی تصریح کرد: همکاران مجموعه بازرسی و نظارت گروه به عنوان بازوان نظارتی مدیریت ارشد به صورت تخصصی و دلسوزانه باید به دنبال آسیب شناسی هایی باشند که منتج به اصلاح فرآیندهای معیوب می شود.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناظر پنهانی دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 8:12

چراغ خان بگوید در سرمایه گذاری سایپا و … چه کار مفیدی انجام داده که به ایران خودرو رسیده آنان کارنامه خود را نمی توانند نشان دهند بعد صحبت از سیستم می کنند

مجاهد دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 9:52

وضعیت امروز ایران خودرو ناشی از شیوع شهوتی جدید به نام شهوت «پرونده سازی» است.
نتیجه این شهوت که در چند سال اخیر گریبان ایران خودرو را گرفته است، رشد قارچ گونه کسانی است که یک شبه به واسطه قرابت به فلان هسته سیاسی مدیریت کلان ایران خودرو را به دست گرفته اند و با کم کاری ها، سوءمدیریت ها، باند بازی ها و بی تدبیری ها بزرگترین خودروسازی غرب آسیا را به مرز نابودی رسانده اند .
بله وضعیت امروز ایران خودرو حاصل پرونده سازی برای متخصصانی همچون ناقدی و خانکرمی و دیگر سرمایه های ایران خودرو و به حاشیه بردن این عزیزان است .

علی دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 19:30

بهتره سنگ آدم های دیگه ای رو به سینه بزنی اینا دیگه تاریخ مصرفشون گذشته

سینا دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 10:51

🚨زلزله……. ستون خودروسازی لرزید

وضعیت صنعت خودروی کشور واقعا شبیه به “خر در گل مانده” شده است!

250 همت زیان انباشته!
80 همت بدهی به قطعه سازان!
کیفیت خودروها….
کمبود نقدینگی و ارز
قطعی برق

پ.ن: سهامداران خودرویی با این “اسب زین شده” الان باید غُر بزنند یا قِر بدند؟!