به گزارش خط بازار، گرانتر بودن قیمت برخی کالاها در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نسبت به بازار یا فروشگاههای اینترنتی، مرجوعی با تاخیر یا عدم پاسخگویی پشتیبان، تقلبی یا خراب بودن محصولات، هزینه بالای ارسال و تاثیرگذاری این سایت بر افزایش قیمتها در بازار، ازجمله مواردی است که کاربران در گفتگو با اقتصاد ۲۴ نسبت به آن اعتراض داشتند.
گلایه خریداران از قیمتهای بالای اجناس در دیجی کالا
برخی کاربران نسبت به قیمت بالای اجناس در این سایت معترض اند.
یک کاربر میگوید: «هیچ نهادی، نظارت دقیقی به کار این فروشگاه ندارد. هر جور بخوان خودشون قیمت گذاری میکنن و جنسهای تقلبی را میفروشن به جای کالای اصلی.»
کاربر دیگری میگوید: «مشکل دیجی کالا اینه که رقیب نداره. به کاربر اهمیتی نمیده و پشتیبانی خیلی ضعیفی داره که دسترسی برای هیچ کاری ندارند، کالاهایی که موجود نیستن یک هفته از زمان سفارش تا ارسال زمان هست، ولی در روز ارسال مشخص میشه که کالا موجود نیست و مثلاً با موجود نبودن یک کتاب ده هزار تومانی کل سبد خرید ویرایش میشه و زمان ارسال تغییر میکنه بدون هماهنگی با کاربر.»
بررسی قیمت موبایل در دیجی کالا
یک فروشنده گوشی در بازار چارسو با بیان اینکه تعدادی از گوشیهای تلفن همراه در دیجی کالا بالاتر از قیمت بازار به فروش میرسد، گفت: خود دیجی کالا فروش ندارد بلکه کسانی که تلفن همراه در دیجی کالا میفروشند خود فروشنده اند و این اجناس در سایت دیجی کالا تامین کننده دارند.
این فروشنده با بیان اینکه به ظور مثال قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۵۱ SM-A۵۱۵F/DSN دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در دیجی کالا ۷،۴۳۹،۰۰۰ تومان است، گفت: این گوشی در حال حاضر در بازار ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش میرسد که حدود ۴۰۰ هزار تومان در دیجی کالا گرانتر است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰