چرا ستاره بی نور جاده مخصوص خاموش نمی شود؟/چالش عظیم سر راه مرد ایران خودرو

بررسی های اولیه خط بازار نشان می‌دهد این ستاره بی نور با کمک یاران خود در حال انتقال قدرت تصمیم گیری از مدیرعامل به خود است تا بتواند منویات خود را در ایران خودرو محقق کند‌.
کد خبر : 60484
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

به گزارش خط بازار؛ روند ایران خودرو طی ماه های گذشته با شیب ملایم در مسیر رشد بوده است. علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو با همراهی شیخ جاده مخصوص توانسته با  از یک طرف نقاط قوت را تقویت کند و لذا مدیران موفق و سالم را ابقا نموده و از طرف دیگر نقاط ضعف را احصا و برطرف کرده به طوری که حتی اشتباهات خود را نیز اصلاح نموده است. تغییر برخی از  مدیران قدکوتوله یقه آخوندی شاهدی بر همین موضوع است.

 

 

 

این در حالی است که عظیمی اخیرا با یک چالش بزرگ مواجه شده است. بعد از زلزله در سرزمین حجاز، هرچند مدیریت ایران خودرو یکدست تر و یکپارچه تر شده است ولی همزمان طلوع یک ستاره بی نور در آسمان جاده مخصوص چالش جدیدی را ایجاد کرده است. ستاره ای که نه تنها یک بار امتحان خود را پس داده بلکه حضورش بعد از چند دهه اما و اگرهای زیادی را به وجود آورده است.

بررسی های اولیه خط بازار نشان می‌دهد این ستاره بی نور با کمک یاران خود در حال انتقال قدرت تصمیم گیری از مدیرعامل به خود است تا بتواند منویات خود را در ایران خودرو محقق کند‌.

تصمیم گیری به جای مدیرعامل در امور حساس، فصل الخطاب بودن در خصوص انتصابات مهم، اعلام نظرهای غیرضروری در خصوص اهداف و برنامه از مصادیق دخالت های بی مورد و غیرموظف این ستاره بی نور است.

نه جاده مخصوص، شهرک غرب است، نه ایران خودرو، هزار و یک شهر خودروسازی و نه سال ۱۴۰۲ دهه ۸۰ شمسی. پس بهتر است همان پارک ملت نشینان به جای انتصاب هم کلاسی های شان در جاده مخصوص، مانع دخالت های بی‌جای روسای قبلی خود شوند تا موتور ایران خودرو بر مدار هزار مگا بچرخد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 35 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 34
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سعیدی ایران خودرو پنجشنبه , 20 مهر 1402 - 16:30

ستاره بزودی جای حقوقدان می نشید رابطه ستاره و شیخ هم بسیار بد شده است.چرا معاونت حساس با مدل ۱۲.۵۶ هنوز سرکار خود است بازرسی ورود کند لطفا

چیره دست جمعه , 21 مهر 1402 - 2:35

بازرسی🤣🤣🤣
خود بازرسی نیاز به بازرسی داره
هر چه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمک

خسرو جمعه , 21 مهر 1402 - 12:06

ببین مصطفوی، از اونجایی که در طی این سالها برای همه اهل صنعت یقین حاصل شده که شما “مفتی حرف نمیزنی” ، نه تعریف و تمجید مفتی دیدیم ازت نه تخریب و تهدید مفتی دیدیم ازت. پس یقینا هزینه این خبر هم از یه جایی تامین شده و از متن این مطلب هم میشه حدس زد چه جریانی دست به جیب شده.
اون بنده خدایی که داری تلاش میکنی تخریبش کنی تا جایی که ما ازش دیدیم، بیدی نیست که به این بادها بلرزه، شما اگر یه ذره تعقل میکردی باید فکر روز مبادات می‌بودی. الان جیک جیک مستونه خوبه فکر زمستون هم باشی.

عزتی پنجشنبه , 20 مهر 1402 - 18:25

تخصص ستاره موتورسازی است و بزودی پس از روز جهانی استاندارد سکان را به دست خواهد گرفت
بلکه ستاره بیاید که هر کم فروغ پاپتی نیاید سکاندار شود

سناتور پنجشنبه , 20 مهر 1402 - 19:19

چه زیبا و چقدر دقیق در این خبر، جناب مصطفویِ عزیز به حقایق اشاره نمودند : ستاره بی نور، غیر موظف، شهرک غرب، هزار و یک شهر، تصمیم گیری به جای مدیرعامل، دخالت های بی مورد و مخرب، رییسِ قبلیِ پارک ملت نشینانِ فعلی در اواخرِ دهه هشتاد، مگاموتور، سایپای اواخر دهه هشتاد، رییسِ قبلی و پدرِ معنوی و صنعتیِ “بذر”هایی که الان رشد کرده اند و با حمایت های مالیِ “حاجیِ قاچاقچیِ هزار و یک شهر” ، الان خود، خدمتگزارِ “راه” ها و “مسکن” ها و “شهر”ها شده اند! و در صنعت خودرو هم مهره چینی کرده اند و می کنند، هم کلاسی ها، مشاورین جوان، مشاورینِ خیلی جوان و مشاورینِ خیلی خیییلی جوان! ، ایساکو! هیات مدیره و…
و اما رمزگشایی از تیترِ این خبر :

“حقیقت” = واقعیت و کلام و رفتار درست و واقعی. البته یک حاجیِ دیگر هم با همین اسامی داریم که از قضا او هم بزرگوار و بخشنده است!! ولی یک تفاوت با حاجیِ اول دارد و آن این است که این حاجی دومی، اول می گیرد بعد میبخشد و هدیه می دهد!
خب شاید ایجاد سوال شود که خب یعنی چه؟! جوابش این است که حاجی دومی، در حراجی هایِ بیت المال، تقریبا مفت میگیرد و بعد به آن فرد که شرایط را برای مفت خریدنش فراهم کرده، هدیه ای می دهد! و در دادنِ هدیه نیز، باز از جیب مبارکش خرج نمیکند بلکه به اصطلاح، امتیاز میدهد. مثلا” امتیاز نمایندگی فروش و خدمات پس از فروشِ یک خودروی لوکس اروپایی! در ازایِ تصاحبِ مفتِ چند شرکت قطعه سازیِ کلیدی از بیت المال!
بله، اخبار موثق حاکی از این است که هفته آینده، ستاره جای حقوقدان می نشیند و بنا دارد با توصیه “حاجیِ هزار و یک شهر”، از “پیر شدن”ها حمایت کند و در سطوح عالی مدیریتی از آنها استفاده کند ولی ستاره خبر ندارد که “پیر شدن”ها توسط عواملشان، شدیدا” به دنبال تخریبِ “ستاره” هستند تا بتوانند بر صندلی حقوقدان بنشینند! ولی نمی دانند که “حاجی”، هم جعبه سیاهِ “ستاره” است و هم جعبه سیاهِ “پیر شدن”ها و اوست که همه چیز را تعیین می کند
پناه میبریم به خدا.

شهروند عادی جمعه , 21 مهر 1402 - 14:03

خیلی خوبه که سفارش دهنده خبر میاد زیرش کامنت مفصل میذاره و توضیحات مبسوط ارایه میده.
اینکار چندتا حسن داره که اجالتا به چندتاش اشاره میکنم:
اول اینکه اشارات گنگ و خنده‌داری که توی متن خبر شده، برای مخاطب ترجمه میشه.
دوم اینکه هویت سفارش دهنده بیشتر معلوم میشه.
سوم اینکه وقتی توضیحات یه مطلبی از اصل مطلب بیشتره مخاطب متوجه میشه که جریان تخریب چیزی در چنته نداره و داره خودشو به در و دیوار میزنه.
و در آخر اینکه به امید خدا ستاره درخشان صنعت خودرو مسئولیت را قبول میکنه و بدخواهان و خبرمالان روسیاه خواهند شد.

وکیل‌ جمعه , 21 مهر 1402 - 16:14

بیا پایین بابا سرمون درد گرفت! چه فازی هم برداشته! کی بره اینهمه راهو؟! :)))))
جناب سناتور قلابی شما فعلا برو به رئیست کمک کن وسایلشو جمع کنه از اتاق طبقه بالا. اجالتا که باید بره یه جای دیگه رو شخم بزنه.
پاشو پدر جان پاشو برو بذار باد بیاد.

شهاب جمعه , 21 مهر 1402 - 21:38

انشالله ستاره هم به سبب فکرهای شما و دیدار های سال قبل برای شما حکمی بزند هر چند با وجود شیخ های هیات مدیره در سایپا و ایرانخودرو بعید به نظر میرسد

سناتور یکشنبه , 23 مهر 1402 - 10:14

سلام آقا شهاب عزیز،
ما جمعی از بازنشستگانِ صنعت خودرو هستیم که به واسطه ی حضور چندین ساله و طولانی در صنعت خودرو، کمی با مسایل خودرو و مناسبات آن و نیز تاریخچه ی مسایل و افراد این صنعت، آشنا هستیم و به هیچ عنوان هم قرار نیست جمع ما دوباره به این صنعت باز گردد و حکم بگیرد! و علت بی پروا بیان کردن مسایل توسط ما هم، شاید همین بازنشستگی باشد و اینکه وام دار هیچ گروه و فردی نیستیم.
هر کامنت و یادداشتی هم که توسط این جمع و در این سایت محترم گذاشته شده، مبتنی بر حقایق و کاملا درست بوده است و مرهمی بر دل افراد متخصص و سالم و خدوم صنعت خودرو بوده است و برعکس، مطالب ما باعث عصبانیت و برآشفتگی اصحاب زر و زور و قدرت پوشالی و سوء استفاده کنندگان بیت المال شده است(مانند آقای “وکیل” در کامنت بالا) و در اکثر اوقات هم در کنار توهین به ما و دادن نسبتهای ناروا به ما، بیان می کنند که شما بیکار هستید! و با همه مشکل دارید! و کامنتهای طولانی می نویسید! و…
خیر، ما بیکار نیستیم بلکه بازنشسته ایم و دلمان برای این صنعت در حال احتضار می سوزد… ، با همه هم مشکل نداریم بلکه فقط با افراد ناسالم و کارنابلد ها و چپاول گران مشکل داریم و در حد توان شفاف سازی می کنیم تا آنهایی که هنوز چشمان حقیقت بین و دلهای پاکشان، پذیرا و تشنه حقیقت است، از بخشی از حقایق آگاه شوند.
اگر مطلبی هم به نظر کسی نادرست بود، محترمانه اصلاح کند و درستش را خودش به صورت مستند ذکر کند.
با امید به بهبود شرایط و پیشرفت کشور عزیزمان و بهتر شدن وضعیت مردم نجیب ایران.

محمد پنجشنبه , 20 مهر 1402 - 22:21

درود برستاره فروزان صنعت خودرو
هفته آینده انشاالله در ایران خودرو اتفاق تاریخی خواهد افتاد

حسن جمعه , 21 مهر 1402 - 0:21

جناب مصطفوی دود از کنده بلند میشه اگر خدا بخواد احدی نمیتونه حتی جلو تششع نور به قول تو ستاره را بگیرد شک نکن ولی برام سؤال هست تو با چه پشتوانه فنی یا تخصصی ویا اجرائی داری دائم نیروهای با سابقه صنعت خودرو را قضاوت میکنی مصاحبه تو را دیدم از همه گفتی و تا تونستی به صنعت خودرو تاختی ولی نگفتی تو خودت از سفره صنعت خودرو چی میخوای ؟

حسن جمعه , 21 مهر 1402 - 0:23

جناب مصطفوی دود از کنده بلند میشه اگر خدا بخواد احدی نمیتونه حتی جلو تششع نور به قول تو ستاره را بگیرد شک نکن ولی برام سؤال هست تو با چه پشتوانه فنی یا تخصصی ویا اجرائی داری دائم نیروهای با سابقه صنعت خودرو را قضاوت میکنی مصاحبه تو را دیدم از همه گفتی و تا تونستی به صنعت خودرو تاختی ولی نگفتی تو خودت از سفره صنعت خودرو چی میخوای ؟

Reza جمعه , 21 مهر 1402 - 0:25

دود از کنده بلند میشه

پیر جمعه , 21 مهر 1402 - 10:45

ای خط بازار ناقولا باز از ای اعظ پول گرفتی با کمک پیر صنعت

شیخ جمعه , 21 مهر 1402 - 10:47

موندم اگر ستاره طلوع کنه شما ها روزیتون قطع میشه دیگه باید چکار کنید ؟؟!!

کارگر سهامدار جمعه , 21 مهر 1402 - 12:23

آقای خط بازار انصاف داشته باش.
جمله عیبش چو بگفتی، هنرش نیز بگو.
اینایی که میگی ما نمیدونیم چقدرش راسته و چقدرش تهمته چون متاسفانه وقتی قراره کسی تخریب بشه دیگه اخلاق و وجدان میره کنار. ما با اونجاش کاری نداریم فقط عقل ما کارگر جماعت میگه اگه اینا درست بود پس چجوری تایید شده برای هیات مدیره؟! جواب بده لطفا؟
همین شخص وقتی مدیر بود بالاترین رکورد تولید را تجربه کردیم و آخرین باری که سهامدار رنگ سود را دید همون موقع بود.
اونایی که به شما میگن ایشونو تخریب کنی بگو ببینم خودشون کجا رو آباد کردن؟
ایشالا به کوری چشم نسناس و خناس میاد میشینه بازم رکورد میزنیم، بازم سود میکنیم که این زیان انباشته رو کم کنیم.

بیطرف جمعه , 21 مهر 1402 - 13:17

اون ستاره که درموردش اینجور بی اخلاقی میکنید اتفاقا طی دو دهه‌ی گذشته درخشان‌ترین ستاره آسمان ایران خودرو بوده. هنوز کسی نتونسته رکورد تولید افسانه‌ای دوره مدیریت ایشون را بشکنه. هنوز کسی نتونسته مثل ایشون غیر سیاسی کار بکنه و ایضا هنوز کسی مثل ایشون با تفکر مهندسی و با جدیت و پشتکار ایشون نیومده.
بخدا زشته اینکارها، یقینا برای درج این خبر یک جریانی داره دست توی جیبش میکنه ولی شمایی که ادعای مسلمانی داری چرا چنین لقمه‌ای را قبول میکنی؟ فکر فرداتونم باشید. همیشه در روی این پاشنه نمیچرخه.
گر مسلمانی از اینست که حافظ دارد
وای اگر از پس امروز بود فردایی

تماشاچی جمعه , 21 مهر 1402 - 14:06

آقای دلسوز جاده مخصوص !!!
همین ستاره به زعم شما بی نور از تمام ماه های نورانی که تو این سالها اومدن پر نور تر بوده حداقل اینکه رکورد تولید تو ایران خودرو در زمان این آقا بوده آخرین باری که سهامدار سود سهام گرفته در زمان این آقا بوده اولین و آخرین باری که مقام معظم رهبری از ایران خودرو بازدید کرده در زمان این آقا بوده نمیدونم شرافت قلم رو به چه قیمتی میفروشی ولی وجدانت رو قاضی کن و شرفت رو ارزون نفروش.

کارگر خط تولید جمعه , 21 مهر 1402 - 14:28

آقای خط بازار میدونی توی شرکتهای جاده مخصوص به شما چی میگن ؟
میدونم که میدونی شما معروفید به شیتیل بگیر جاده مخصوص
واستون فرقی نمیکنه کی مدیرعامل کجا باشه درست کار میکنه یا نمیکنه سیبیل شما رو چرب بکنند به نفع شون مینویسی و رقیباشون رو هم میزنی
شما دلسوز تولید و کارگر نیستی
زمانی که این ستاره مدیرعامل بود و اوج تحریمها ساعتی وقفه توی تولید نداشیم

کارگرخط تولید شنبه , 22 مهر 1402 - 15:14

ای جانم دو تا شدیم
کاملا در ست گفتی دوست عزیز و گل گفتی دمت گرم

یاسر جمعه , 21 مهر 1402 - 17:52

خط بازار تا وقت داری خطت رو عوض کن…وقتشه ستاره کیستو سوراخ کنه….

اعظام جمعه , 21 مهر 1402 - 19:56

حاج آقا ایروان خوبه مصطفوی جان به ایشان و پییر سلام برسان ؟؟!!!

رضا جمعه , 21 مهر 1402 - 23:36

خط بازار قبل از ینکه در مورد کسی مطلبی بنویسی و براساس بافته های خودت قضاوت کنی، سابقه و اقداماتی که ایشان در صنعت خودروسازی کرده را بررسی کن و ببین چه خدماتی انجام داده.
قدر مدیرانی مثل آقای ستاره را باید دانست.

علی شنبه , 22 مهر 1402 - 5:27

این شخص که میکید پدر صنعت خودرو سازی چه از لحاظ تولید چه از لحاظ اخلاق همه ایشان دوست دارن به خاطر اینکه انسان به تمام معنا است شما کارنامه این شخص نگاه کنید متوجه میشوید عین این شخص در ایران فقط یکی است اونم خودش درود بر انتخاب درست وزیر صنعت

کارگر خط تولید شنبه , 22 مهر 1402 - 8:56

دوستان اگر یک پلی بک به گذشته داشته باشید در زمان مدیریت همین ستاره پرفروغ شاهد کشته شدن همکارانمون در اربعین بودیم
ستاره ، ماه ، خورشید فرقی نداره
هر کس مدیر عامل بشه باید تو سرزمین حجاز بخت خودش رو دوباره آزمایش کنه شاید اینبار با تغییر مرادش یه نتیجه بگیره

علی شنبه , 22 مهر 1402 - 11:32

ادم حالش از شما و ادبیات شما به هم میخوره که انقدر نون به نرخ روز خور هستید؛

محمد شنبه , 22 مهر 1402 - 15:48

شما روز قیامت جواب خدا رو چی میخوای بدی؟اون دهه هشتاد که شما تیتر میزنی شما چند سالت بوده ؟برای صنعت خودرو سازی تا حالا چکار کردی و اصلا برچه مبنایی اظهار نظر میکنی و چه رزومه ای داری؟شما شرایط جنگ اقتصادی رو اصلا میفهمی یعنی چی ؟حاضری یک روز رو صندلی مدیر عاملی ایران خودرو بشینی تا بفهمی مدیریت کردن این شرکت عریض و طویل یعنی چی؟شما آیا فهم و درک تامین قطعات خطوط تولیدی رو میدونی؟بنظرت اگر با ستاره مناظره بزاری از نظر فنی و کلامی وتجربه و مدیریت حرفه ای جرات روبرو شدن و مناظره با ستاره رو داری؟

امیر یکشنبه , 23 مهر 1402 - 17:00

وزیر صمت اگر دنبال کارکردن باشه میره دنبال یکه زارع و البته با خواهش و تمنا که بیآد سکان این خراب شده رو به دستش بدن. چی هر روز ستاره و حجاز و سمع و شیخ و از این کلمات در خبرهای سخیفت به کار می بری؟ آقا این خودروسازی محاله درست شه. بالخره یک روزی دامن نظام رو بدجوری می گیره.
آدم قحطی هست یکسری مدیران رو از بیرون مجموعه میآرید؟ گند و کثافت اینجا رو گرفته بابا. آقا حتی پست یک مسوول تخصصی هم تو شرکت پارتی بازی و سیاسی بازیه. چی دارید نی گید. اینجا ویرانه هست. آدم های خودشونو با پست های مشابه تو خودروسازی جابجا می کنن. نفرات متخصص رو بها نمیدن . حرص نخور مصطفوی جان مریض میشی. شاید خولستی یک روزی به کشور خدمت کنی

احسان سه شنبه , 25 مهر 1402 - 14:26

ستاره کم نور!!؟؟ برعکس ستاره پر فروغ. انشالله با آمدن ستاره پرنور و پر قدرت شرکت ایران خودرو از چالش هایی که مدیران قبلی با بی کفایتی و نادانی به وجود آوردن گذر خواهد کرد و مطمئن باشید پوز خیلی از دشمنان ایشان هم بر زمین خواهد خورد. این آدم های به ظاهر دوست به باطن دشمن تمامن به واسطه همین ستاره به این جایگاه ها رسیدن و نمک خوردند و نمکدان شکستند و الان مجدد شروع به تخریب ستاره پر فروغ کردن این ستاره نوری به مصداق ماه داره و به این راحتی ها خاموش نمیشه زور نزنید.

N.ch چهارشنبه , 26 مهر 1402 - 13:58

انشاءالله که نجم و ستاره بیاد و شرکت رو آباد کنه و شرکت به خیر و برکت برسه

یاشار عزیزی چهارشنبه , 26 مهر 1402 - 23:59

نجم ستاره روشنه . هر جا بره همه جا رو روشن می‌کنه . و با قدرت … سابقون سابقون

Nshsh پنجشنبه , 27 مهر 1402 - 12:32

جز جواد هیچ کس نمیتونه این شرکت رو نجات بده
منجی شرکت فقط جواد …

کارشناس 25 سال خودرو یکشنبه , 21 آبان 1402 - 11:02

سلام و عرض ادب , قطعاْ چهره ماندگار صنعت در خودروسازی می توانند همانند قبل که رکورد تولید و سودآوری بشکند , نور این ستاره درخشان در چشم انسانهای کوری خواهد رفت که نتوانند این مرد بزرگ پاکدست صنعت را ببینند , تمامی صنعت و یقین دارند که بهبود وضعیت خودرو سازی ها لازمه و نیازمند مردان جهادی مانند مهندس نجم الدین و مهندس قلعه بانی و … هست و به امید خدا و کمک تیم مدیریتی و همه کارکنان از شرایط بحران به خوبی عبور خواهیم کرد

مصطفوی یکشنبه , 10 دی 1402 - 18:53

انشالله ستاره ظهور کند و چراغ کم سوی مفت خورها را ریشه کن کند