سلام سلام سلام؛
یه جوری تیتر زدی که فکر کردم مدیرعامل ما عوض شده و طبق شنیده ها و شایعات مهندس امیری ، مدیرعامل شده
چراغ اقتصادی ایران خودرو روشن شد/آغاز دوران امیری در جاده مخصوص
به گزارش خط بازار؛ ایران خودرو بعد از ناکامی ها در افزایش تولید خودرو و انتقادات وارده به ساپکو تغییر ساختار را در دستور کار قرار داده است.
براین اساس در اقدامی درستء معاونت «اقتصادی و مالی» که به صورت یکپارچه بود به دو معاونت مستقل اقتصادی و مالی تفکیک شد و حسین تقدسی به عنوان معاون اقتصادی ایران خودرو منصوب گردید. تقدسی از مدیران سابق ساپکو است که مدتی در مس مشغول به فعالیت بود و با چراغ روشن امیر جاده مخصوص، منصوب گردیده است.
یکی از ایرادات وارد به ایران خودرو عدم حضور مدیران جسور و ریسک پذیر برای تصمیمات مهم در شرایط کنونی است. عدم اشراف به ساختار و صنعت خودرو برخی از مدیران روند تامین مالی و قطعه را برای ایران خودرو دچار مشکل نموده که تبعات آن را در میزان تولید می توان دید.
ای کاش عظیمی در ایران خودرو به جای آقا سالاری، جوان سالاری و نظامی پروری از دستاوردهای خطیبی در دوره قبل به ویژه اقدامات ساختاری در بخش تامین مالی و قطعه در داخل و خارج از کشور حداکثر استفاده را می نمود.
منبع: خط بازار
برچسب ها :امیر چراغعلی ، ایران خودرو ، حسین تقدسی ، ساپکو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
انتهای خبر بوی الرحمن عظیمی میده .
با رفتن ایشون اتفاقی نمیوفتده
باید دید جهانگیری و ویسه و دوستان چگونه برای ساپکو تصمیم گرفتند .
یکی کلید در خانه گم کرده بود در کوچه میجست
خواهشاً بفکر شرکت م و ۷۰۰ نفر کارگر آن باشید.
آقای میرکاظم که در حال خرید سهام آن شرکت هست چه نقشه هایی در سر داره.
لطفا شفاف سازی در رابطه با این موضوع بشه.
خط بازار سانسور نکن و در رابطه با این موضوع اعلام نظر کن
زندگی ۷۰۰ خانوار از این شرکت تامین میشه
برادر عزیز که اسم آقای میرکاظم رو آوردین ایشان بابت اخذ دو کرسی در هیبت مدیره آن شرکت با ساختار فشل مشغول به خریداری سهام هستند
واقعا مدیریت های قبلی و حال حاضر آن شرکت چه لطفی در حق پرسنل کردن؟
مدیریت کیفیت قبلی که با مدرک کاردانی بود
مدیر تولید حال حاضر کاردانی داره
درگیری پنجشنبه پیش مدیر مهندس و مدیر تولید وسط سالن تولید.
مدیر منابع انسانی کارشناسی ارشد مکانیک ؟؟؟
واقع بینانه ترین دید واگذاری شرکتها به بخش خصوصی میباشد
برادر عزیز که اسم آقای میرکاظم رو آوردین ایشان بابت اخذ دو کرسی در هیبت مدیره آن شرکت با ساختار فشل مشغول به خریداری سهام هستند
واقعا مدیریت های قبلی و حال حاضر آن شرکت چه لطفی در حق پرسنل کردن؟
مدیریت کیفیت قبلی که با مدرک کاردانی بود
مدیر تولید حال حاضر کاردانی داره
درگیری پنجشنبه پیش مدیر مهندس و مدیر تولید وسط سالن تولید.
مدیر منابع انسانی کارشناسی ارشد مکانیک ؟؟؟
واقع بینانه ترین دید واگذاری شرکتها به بخش خصوصی میباشد
امیدوارم خط بازار متن را سانسور نکند
باسلام، اینکه تیم حاضر در هر دو خودروسازی این کاره نیستند و بر اساس باند و باند بازی و رانت به این سمت رسیده اند شکی نیست ولی جناب مصطفوی از شما بعید است که یک عمر در موضوع رسانه ای خودرو کار کرده اید ولی از افرادی نام می برید که حتی تعداد چرخ های خودرو را هم درست بلد نیستند خطیبی و روشن چه تجربه و دانش فنی دارند که در عصر تکنولوژی و رقابت میلیمتری خودروسازان حرفی برای گفتن داشته باشن؟!!! دنیا در حال حکت به سمت خودروهای هوشمند ۴ و ۵ هستند اما خودروسازی ما چی؟ فعلا در افزایش تولید خودروهای منسوخ شده بی کیفیت گران مانده ایم!!! با افزایش تولید بی کیفیت و آمارسازی که آقایان در دوره خودشان کرده اند که نمی شود توانمند بودن آنها را تایید کرد هر دو نفر و افرادی که منصوب کرده بودند از باند و گروه خاصی بودند و گند زدن به هرچه که تخصص و تجربه بود و … لطفا به خاطر خدا گرارشاتی را در معرض مطالعه مردم قرار بده که رضایت آنها را تامین و باعث رشد این صنعت شود نه تبلیغات افراد و نه در افزایش سردرگمی آنها.البته مردم ایران هوشیارند و فرق درست و غلط، خوب و بد، رانت و ارتباطات سالم را خوب می فهمند. جهت استحضار با گزارشات اینچنینی که کیفیت و قیمت و افزایش تولید را فدای افراد بی لیاقت می کنید بسیاری از مخاطبین خود را از دست خواهی داد از ما گفتن بود….
باسلام، اینکه تیم حاضر در هر دو خودروسازی این کاره نیستند و بر اساس باند و باند بازی و رانت به این سمت رسیده اند شکی نیست ولی جناب مصطفوی از شما بعید است که یک عمر در موضوع رسانه ای خودرو کار کرده اید ولی از افرادی نام می برید که حتی تعداد چرخ های خودرو را هم درست بلد نیستند خطیبی و روشن چه تجربه و دانش فنی دارند که در عصر تکنولوژی و رقابت میلیمتری خودروسازان حرفی برای گفتن داشته باشن؟!!! دنیا در حال حکت به سمت خودروهای هوشمند ۴ و ۵ هستند اما خودروسازی ما چی؟ فعلا در افزایش تولید خودروهای منسوخ شده بی کیفیت گران مانده ایم!!! با افزایش تولید بی کیفیت و آمارسازی که آقایان در دوره خودشان کرده اند که نمی شود توانمند بودن آنها را تایید کرد هر دو نفر و افرادی که منصوب کرده بودند از باند و گروه خاصی بودند و گند زدن به هرچه که تخصص و تجربه بود و … لطفا به خاطر خدا گرارشاتی را در معرض مطالعه مردم قرار بده که رضایت آنها را تامین و باعث رشد این صنعت شود نه تبلیغات افراد و نه در افزایش سردرگمی آنها.البته مردم ایران هوشیارند و فرق درست و غلط، خوب و بد، رانت و ارتباطات سالم را خوب می فهمند. جهت استحضار با گزارشات اینچنینی که کیفیت و قیمت و افزایش تولید را فدای افراد بی لیاقت می کنید بسیاری از مخاطبین خود را از دست خواهی داد از ما گفتن بود….
شاید این مطالبی را که در بالا عرض کردم را بخاطر حفظ منافع گروه های خاص منعکس نکنید ولی مطالعه این مطالب توسط فقط خودتان هم می تواند در روند و نحوه انعکاس گزارشات بعدی مفید باشد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 7