خط بازار
اخبار

چالش عظیم در برترین شرکت صادراتی سایپا

به گزارش خط بازار به نقل از سایپانیوز علی بابایی، مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران با بیان اینکه افزایش تولید ملی، ارتقای توان رقابتی و حضور  پررنگ در بازارهای صادراتی، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد،‌ گفت: شرکت رادیاتور ایران یکی از شرکت‌های با سابقه در امر صادرات است و با تلاش‌های شبانه روزی تمام کارکنان، موفقیت در افزایش صادرات حاصل شده است. امیدواریم در سال جاری و در راستای استراتژی گروه و برنامه‌های مدون شده، گام‌های بزرگی در صادرات به کشورهای هدف مانند حوزه CIS، عراق و …. برداریم.

شرکت رادیاتور ایران با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از نیروی کار متخصص و کیفیت بالای محصولات تولیدی خود در صادرات انواع محصولات مس و برنجی و آلومینیومی، توانست میزان صادرات محصولات خود به کشورهای عراق و روسیه، آذربایجان، اکراین، اسپانیا، ترکیه و … را افزایش و مقام نخست صادرات در بین شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خط بازار در کنار همه این موفقیت ها انتصاب مدیر روابط عمومی این شرکت محل بحث است. طبق بررسی های صورت گرفته خط بازار؛ جوان کم سن و سالی در نیمه دوم سال گذشته بدون کمترین تجربه کاری در خودروسازی به عنوان مدیر روابط عمومی منصوب می شود. این حکم که در سکوت خبری صورت گرفت با اما و اگرهای مختلفی روبرو است. چطور می شود که یک جوان با این شرایط به یکباره به عنوان مدیر منصوب شود؟ آیا این انتصاب براساس شایسته سالاری بوده یا سفارش برخی از مدیران رده بالای خودروسازی؟

منبع: سایپانیوز

دیدگاه خود را بنویسید