مثل همیشه یه تیتر آبکی و غیرحرفهای از کسی که ادعای فضلش میشه
چالشی ترین عکس در ایرانخودرو/حضور رقبا در یک قاب
به گزارش خط بازار؛ مدیرعامل شرکت امداد ایرانخودرو گفت: در ایام نوروز و همزمان با اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ با برنامهریزیهای انجام شده، خدمت بازدید خودرو پیش از سفر نوروز در کنار دیگر خدمات امدادی به سبد خدمات این شرکت افزوده شد که با استقبال مشتریان همراه بود.
سیدعباس میرحسینی افزود: طی روزهای ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ که اوج سفرهای نوروزی است، شرکت امداد ایرانخودرو با آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی، با مسافران در ایام تعطیلات آغاز سال نو، همراه شد.
خدمات متفاوت در نوروز ۱۴۰۴
مدیرعامل امداد ایرانخودرو در توضیح تفاوت خدمات و امدادنوروزی ۱۴۰۴ در مقایسه با سالهای گذشته افزود: باتوجه به برنامهریزی و تمهیدات صورت گرفته، طرح پیش از آغاز سفر نوروزی مسافران در قالب «خدمت سرویس پیش از سفر نوروز»، از نیمه اسفندماه و به مدت یکماه با تخفیفهای ویژه برای هموطنان ارایه شد. طبق گزارش اعلام شده در این ایام بالغ بر ۱۵ هزار و ۲۱۹ فقره خدمت سرویس پیش از سفر نوروز برای هموطنان انجام پذیرفت و نظرسنجیها نشان از استقبال و رضایت مشتریان از این خدمت دارد.
پاسخ به بیش از ۲۷۰ هزار تماس
براساس آمارهای ثبت شده، در اجرای طرح امداد نوروزی، بالغ بر ۲۷۱ هزار تماس برای دریافت انواع خدمات خودرویی، مشاوره فنی، سرویس در محل و اشتراک طلایی با این شرکت صورت گرفته که در مقایسه با سال گذشته در این بازه، ۱۱ درصد افزایش داشته است. کارکنان مرکز پاسخگویی و امداد ایرانخودرو نیز موفق به پاسخگویی ۹۹ درصد از تماسها با این مرکز شدهاند.
از مجموع خدمات ارایه شده ۸۳.۵ درصد خدمات به صورت بالینی بوده و با توجه به تبحر تیمهای امدادی، بخش زیادی از خدمات در محل انجام و راهاندازی شده است.
به گفته میرحسینی، از شاخصهای قابل اشاره در مورد کیفیت خدمات امدادی صورت گرفته متوسط زمان انتظار امدادخواهان است که طی طرح خدمات و امداد نوروزی، با تمهیدات در نظر گرفته شده ۲۲ دقیقه و ۱۰ ثانیه گزارش شده است.
نظرسنجیهای صورت گرفته از مشتریان و امدادخواهان نشان میدهد، در نوروز ۱۴۰۴ میزان رضایت حاصله از نحوه و کیفیت خدمات ارایه شده شرکت امداد ایرانخودرو ۹۶.۵ در صد بوده است.
ارایه خدمات به تمامی خودروها فارغ از برند تولیدکننده
وی از ارایه خدمات عمومی به همه خودروهای سواری فارغ از برند کارخانه اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو همچون سالهای گذشته در راستای مسوولیتهای اجتماعی و افزایش ایمنی و آسایش خیال هموطنانمان طی ایام نوروز با تلاش شبانهروزی اکیپهای امدادی و مرکز پاسخگویی این شرکت اجرا شد. این خدمات محدود به محصولات ایرانخودرو نبوده و به منظور ارایه خدمات عمومی در کنار سایر برندهای خودرویی همچون کرمان موتور، مدیران خودرو، مکث موتور ، شتابران، بهمن موتور و هرمس خودرو خدمترسانی کرده است.
تلاش مجموعه ایران خودرو بر این بوده است که تماس تمامی هموطنانمان فارغ از نوع خودرویی که استفاده میکنند پاسخ داده شود تا هیچ مسافری در این ایام احساس تنهایی و نگرانی نداشته باشد.
گزارش عملکرد ۱۹ روزه طرح امداد نوروزی ایرانخودرو در جریان بازدید مدیران ارشد این گروه صنعتی از مرکز پاسخگویی، ارایه شد.
منبع: ایکوپرس
برچسب ها :امداد ایرانخودرو ، خط بازار ، زمان انتظار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
میر حسینی مرد لایق و کار بلدی هست اون موقع که در سایپا یدک هم ادم موثر و کار بلد و تاثیرگذار بود. خدا حفظش حنه
دکتر میرحسینی مرد بافکر و عملیاتی. موفق باشید
سلام
این آمار ها از زمان سید علی جعفری شروع شد و ابتدا تا حدودا ۴۵ دقیقه و بعد فکر کنم تا ۲۵ دقیقه پایین اومد و بعد از سید بزرگوار آمار سازیها بشدت طبق اطلاع دوستان بنده شروع شده
و چون مدیریت های مختلف که اومدن چیزی در چنته نداشتن آمارها واقعی نیست ولی بهترین برای رشد مدیران هستند چون شدن سنبل نماد و پیشرفت و اقای میر حسینی هم انسان زحمت کشی هستند با یک تیم غیر همراه با ایشان که با قلدری و قلندر بازی خودشون کارها رو پیش میبرن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴