دروغ علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو به رهبر انقلاب؟!
به نظر می رسد پروژه تولید موتور IK۳ که در راستای کاهش مصرف سوخت در ایران خودرو در حال ساخت بود در دوره مدیریت فعلی ایران خودرو قرار است به طور عامدانه متوقف و تعطیل شود
آینده شیخ زاده در سایپا چه خواهد شد؟/مدیر۱ درصد جاده مخصوص بر سر دو قطبی
به گزارش خط بازار؛ علی شیخ زاده در حالی ۱۴ آذر ۱۴۰۳ مدیرعامل جدید سایپا شده که گروه خودروسازی سایپا با چالش های مهمی روبرو است که به برخی از آن شرح ذیل می باشند.
۱- وعده های چنین و چنین جغرافیدان
۲- روابط زیرخاکی بی فرج
۳- نفوذ تیزِ مغز معیوب
۴- بازرس دوشغله بی نعمت
۵- دخالت مدیران بی بو
۶- کوچ اتوبوسی مدیران جواد
۷- امدادخواهی مجاهدان تازه به دوران رسیده ها
۸- حضور کوتوله های موتور خاموش شهری
۹- لانه گزینی فاخته های شهرداری چی
۱۰- ناکارآمدی دامادزاده های بی تجربه
۱۱- زیاندهی حاجیان لیز خورده
۱۲- مشاوره ناقص اقتصادخوانده های تهرانی
۱۳- سرمایه بازی اصفهانی های یزدی
۱۴- زمزمه«کی به کیه» در حاشیه خلیج فارس
۱۵- هدایت تیزوبر عطارباشی
۱۶- طبابت هییتی مدیران شیدا
این موارد و موضوعات دیگری از این دست همان واقعیت های است که منجر به شکست«سیاسی، فنی و خودرویی» جواد توسلی مهر در ۹ ماهه حضورش در سایپا شد.
حال هر چه شیخ زاده در رفع این چالش ها موفق عمل کند، به همان میزان آینده بهتری برای سایپا رقم خواهد خورد و دوران مدیریت ش طولانی تر می شود. البته که باید منتظر ماند و دید، مدیر «۱ درصد» جاده مخصوص و مرد محافظه کار سایپا در دو قطبی«شایسته سالاری-سیاسی کاری» کدام مشی را انتخاب خواهد کرد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :سایپا ، علی شیخ زاده ، محمدرضا شیخ عطار ، مدیرعامل سایپا ، مغز معیوب ، مهدی فرجی پور ، هیئت مدیره سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سلام حمایت شیخ عطار از خیر اندیش در سایپا آذین شرایط را بحرانی کرده جو امنیتی حاکم بر آذین گویاست 15 نفر از پرسنل را بردن پلیس امنیت تهران بزرگ به عنوان اغتشاشگر
اتفاقا اقای هومن خیراندیش از انسانهای کار بلد هستش و در این شرکتی که من مدیرعامل هستم قبلا مدیرعامل تابان تاخت بوده علیهش دارند جوسازی میکنند
فیروزجانی عزیز مدیریت میشه تعریف کنید جو کجا بوده ۱۲۰۰ نفر پرسنل این شرکت علیه یک نفر هومان نه هومن جوسازی میکنن
یکی دونفر اصلا نه ۱۰۰ نفر دروغ میگن اونم نه ۵۰۰ نفر جوسازی یا دروغ میگن باقی چی؟ چرا یک نظرسنجی نمیزارن تو اذین
بعد نظر سرنجی آیا وجدان شما باز حاضر میشه کامنت بزاره
سلام و عرض ادب خدمت شما همکار گرامی شما اصلا واقف به شرایط آذین نیستید جناب خیر اندیش به دلایل کاملا شخصی و کینه ورزانه که از چندین بار آمدن و رفتن از شرکت داشته با عقده گشایی تیشه به ریشه شرکت میزند
آقای مهندس شیخ زاده از سازه گستر که نگین سایپا هست باید شروع کند آقایی که مدرک مرتع داری دارد شده مدیر مهندسی ،، آقای فیروزبخت که مدیریت هم نمیتواند کنترل کند شده معاونت تامین ، و خیلی اشخاص دیگه که هیچ کارایی در سازه ندارند شدند مدیر و این انتصابات غلط شده باعث رکود تولید و تامین قطعه، ، این کار باید اساسی حل شود آدمایی که واقعا کارایی داره فرستادند شرکتهای تابعه
باعث برکناری توسلی مهر همین مدیرعامل سازه گستر، حیاتی هست که به سایپا آذین پول نداد و باعث شد که کارکنان و بازنشسته های سایپا آذین با رایزنی خود توسلی مهر را برکنار کنند
حالا نوبت خود حیاتی شده که برکنار بشود چون پول به سایپا آذین نمی دهد و همه کارکنان و بازنشسته ها را گرفتار کرده و همه مشکل دار شدن.
بزودی پروژه توسعه فنرسازی زر در شاهرود زادگاه مدیر عامل وقت و قبل از توسلی که با کلی ابهامات جدی و با حذف و جابجایی برخی افراد متخصص شروع شد !!! هم باعث آبرروریزی در سایپا و شاید مدیر عامل بشه
شمش خام از تهران میره شاهرود شاید اونجا بشه تبدیل به فنر عقب مثلا نیسان کرد و بعد برگردونن تهران تحویل زامیاد بدن . به توجیه بودن پروژه اصلا نمیشه تردید کرد… ولی مدیر عامل فعلی زر که منتخب مدیر عامل وقت و از قضا شاهرودی هم هست انصافا خیلی برای راه اندازی پروژه و اشتغال همشهری هاش تلاش میکنه و جای قدردانی داره اینقدر وطن پرستی که افت تولید چشمگیر شعبه تهران هم خللی در اراده اش جهت راه اندازی شاهرود نداشته.
یکی از شرکت هایی که همیشه مشکل دارد شرکت سایپا آذین هست چون سایپا و سازه گستر به این شرکت اهمیت نمی دهند و منابع مالی مناسب و منطقی در اختیار سایپا آذین قرار نمی دهند و از طرفی مدیرعامل ها و هئیت مدیره های انتخاب شده برای سایپا آذین اصلا کارآیی نداشته و نمی توانند سایپا آذین را مدیریت کنند.
برای حل مشکل سایپا آذین باید دو مورد در ابتدا حل شود:
اول: منابع مالی مورد نیاز به سایپا آذین داده شود
دوم: تیم مدیریتی مناسب برای سایپا آذین انتخاب شود چون مدیرعامل و هئیت مدیره کنونی سایپا آذین کارآیی نداشته و نمی توانند به مانند دیگر شرکت های زیرمجموعه از سایپا و سازه گستر منابع مالی بگیرند و لابی و اعتبار لازم را ندارند و….
اوج باند و باند بازی در سایپا آذین بیداد میکنه مشکل مالی درسته وقتی خیر اندیش بجای رفتن دنبال مطالبات شرکت پشت دوربین نشسته کارگر رو رصد میکنه دیگه باید فاتحه را خواند شرکت رو به خاک سیاه نشاندند
قطعا باید شایسته سالاری را رقم بزند وگرنه مطمئن باشید عاقبتش مثل توسلی مهر خواهد بود/ برای موفقیت باید تغییرات در سطح کارشناس به بالا باشد نه فقط مدیرعاملان گروه/ همه مشکلات سایپا مدیران همراه با زیردستان بله قربان گوست/ برای ماندن باید شجاعت داشته باشید جناب شیخ زاده وگرنه تو این آشفته بازار و بحران و فساد و رانت محو خواهید شد
مهندسی و هرم رانت و باند باید حواسمان باشد و توسعه محصول با ورود دکتر رادمنش قطعا به تحقق خواهد رسید و شایسته سالاری و اقدامات کلیدی را باید مد نظر قرار دهند
سلام به دوستان سایپایی این به این گزارش دقت کنید چقدر دقیق مشکلات سایپا عنوان کرده است.
گزینه ۴ به طور دقیقا به بازرسی اشاره کرده که برخلاف اسم ایشان، تاکنون هیچگونه نعمتی برای گروه نداشته و ۹ ماه هست که بازرسی سایپا تو خواب سپری میکنه حتی ایشان اجازه ملاقات و درددل کردن به پرسنل را نمیده چرا واقعا آقای نعمتیان؟؟؟ آیا پاسخی دارید؟؟؟
گزینه ۱۵ این گزارش با نگاه کردن به وضع شرکت هایی که مدیران ارشد یا هئیت مدیره آنان توسط شیخ اعطار حمایت شده و سمت گرفتن میتوان گواه این قضیه باشد که چقدر ناکارامد و منفعت طلب هستن آقای شیخ اعطار تا کنون چه کار مثبتی برای گروه انجام داده اید؟؟؟
آیا جز صادر کردن اتوبوسی مدیران بی کفایت که اکثر از دوستان و همشهریان شما هستن اقدام مثبتی انجام داده اید؟؟؟
روی سخنم با آقای شیخ زاده است!؟ جناب مهندس واقعا قصد دارید این افراد را کنار خود نگه دارید و انتظار دارید که با وجود این افراد شرکت به سوی پیشرفت حرکت کنند؟؟؟
در دوره قبل آقای توسلی مهر با همین افراد و البته مدیران ر_ش_و_ه بگیر ارزشیابی که متاسفانه تا سبیلشان چرب نشود استعلام هیچ احدی را تایید نمی کنند انتظار دارید اوضاع سایپا تغییر کند؟؟؟
وقتی آقای شیخ زاده با داشتن یک کتاب تخلف از مدیر عامل سایپا لجستیک نمیتونه دست بهش بزنه انتظار چی دارید از این صنعت خود توسلی مهر هم نتونست برداره هدایت زاده رو چون آقای شیخ عطار سایپا پشتشه و آقای شیخ عطار هم با بابک احمدی بسته که دست به نوجوان متولد ۱۳۶۸ نزنه تا با آزمون و خطا یک شرکت به عمق چاه ببره و تجربه کسب بکنه فاتحه صنعت خودرو سازی خوندست
ممنونم از خط بازار بابته حرف های ما کارگران زحمتش رو به گوش مسئولین میرسونه،سپاس فراوان از شما.خداوند پشت پناهتون باشه
امیدوارم که آقای شیخ زاده ، زوم کنه رو شرکت ها ،، مخصوصا شرکت ایندامین ، وضعیت پرسنل افتضاحه،، بیمه براشون رد نمیشه ، حق بیمشون پرداخت نمیشه ، بیمه ها قطع شده،، وقتی کسی مثل آقای نوری مدیرعامل باشه بهتر از این هم نمیشه ،، امیدوارم اتفاقای خوب بیفته برای شرکت
بابا یکی هم به داد شرکت پلاسکو کار برسه ، منصوری فرد معلوم نیست داره چیکار می کنه با این شرکت،، هم دنبال رانت و لابی بازی برای بقا هست اصلا دیگه ذره ای حواسش نه به شرکته نه به پرسنل فقط داره لابی میکنه برای بقا و چه پول هایی هم این وسط از شکم کارگر زده میشه و خرج از ما بهترون میشه
آقای شیخ زاده ، مدیرعامل محترم گروه سایپا ، ما همه میدونیم تازه اومدین و زمان میبره اتفاق های خوب بیفته ،، ما از شما به نیکی شنیدیم و از درست کار کردن شما مطمئنیم ،، ولی خواهش میکنم هرچه زودتر به وضعیت شرکت سایپا شیشه ورود کنید،، نخعی و دوربریاش شرکت رو به تاراج بردن ، معلوم نیست چیکار دارن میکنن نه حقوق درست میدم نه اهدایی ،، خون کارگر رو در شیشه کردن ، فقط دنبال قدرت هستن و برای بقای خودشون کارگر رو زیر پا لهه میکنن، به امید روزهای خوب برای شرکت سایپا شیشه
سلام مورد ۷ که مربوط به مجاهد های کوتوله کاشانی هست
البته اگر خط بازار ناراحت نشود و پاک نکند
مهندس شیخ زاده باید به سرعت جابجایی و خانه تکانی رو در مدیریت سایپا کاشان شروع کند
مواظب کادوها و انگشترهای جادویی کاشان باشید
خط بازار صدای پرسنل کاشان باش
لطفا پاک و ویرایش نکن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 47 در انتظار بررسی : 27 انتشار یافته : 20