یکی کلید در خانه گم کرده بود در کوچه میجست که خانه تاریک است
تا زمانی که در شرکتهایی مانند ساپکو و مگا موتور و… رشوه خوار و دزد هست این پولها به باد فنا رفتن است .هماهنگی کارشناس و مدیر با سازنده در عقد قرارداد که به سازنده توصیه میکنند این قیمت اعلام کن بقیه کار با ما این همان هزار میلیارد تومان زیان انباشته است .
سال آینده این ۱۰ همت را به زیان اضافه کنید.
پاکسازی و واگذاری به بخش خصوصی اهل راه حل نجات است .
البته پیمانکاران گردن کفت رشوه ده موافق این امر نخواهند بود چون بخش خصوصی با قیمت تمام شده واقعی و البته کمتر قطعه تامین می کند.
اگر از شرکتهای چینی بخواهیم کارخانه خود را به ایران بیاورند و بجای این رشوه دهندگان قطعه تولید کنند هم بهای تمام شده نصف میشود هم کارگر بیکار نمیشود هم کیفیت و قیمت رقابتی و بهتر میشود.
سید به گوش بچه های بالا برسان بلکه آنها اقدامی بکنند🚩🚩🚩
پیشنهاد عاقلانه وزیر کلیدی دولت تصویب خواهد شد؟/تصمیم گیری برای سرنوشت خودروسازی تا ساعاتی دیگر
به گزارش خط بازار؛ عباس علی آبادی، از آغاز مسئولیت ش در وزارت صمت، بر مدار یک عقلانیت مشهود حرکت کرده است. “اعتماد صادقانه و برادرانه به تیم کنونی“ و “اولویت بندی کردن امور” دو رویکرد اصلی در وزارت صمت بوده که نتایج مثبت آن به مرور در حال نمایان شدن است.
در چارچوب همین منش فکری علی آبادی، صنعت خودرو اولویت اول این وزارتخانه قرار گرفته است. صنعتی که با سرنوشت بیش از چند میلیون نفر در ارتباط است. “کاهش تنش در جاده مخصوص بعد از چند دستگیری روشن و پنهان” و “ایجاد آرامش نسبی در صنعت خودرو با اعتماد مجدد به مدیران عامل خودروسازی”، “حرکت به سمت خودروهای به روز با تقویت تولید خودرو برقی” و “زمینه سازی برای مدیریت موثرتر بخش خصوصی در خودروسازی با حمایت از اهلیت داران” چهار اقدام مهم علی آبادی تاکنون بوده است. حال وزیر عاقل صمت، در تدبیر دیگری به دنبال تقویت بنیه مالی خودروسازان برای اداره بهتر این صنعت است. چرا که توسعه در هر بعد صنعتی نیاز به توان مالی مناسب دارد.
از آنجا که طی چند ماه اخیر شرکت های خودروسازی به سمت تولید خودروهای به روز و اقتصادی رفته اند تا به نوعی سبد محصول خود را متنوع تر و مشتری مدار کنند و از طرف دیگر با خودروهای زیان ده خداحافظی کنند، علی آبادی بر آن شده تا در جلسه امروز شورای پول و اعتبار یک پیشنهاد ضروری، عاقلانه و موثر را در حمایت از صنعت بزرگ خودروسازی در کشور ارائه نماید. پیشنهادی که بر تمام زنجیره تامین خودروسازان تاثیرگذار است و در صورت رد آن، موتور توسعه خودروسازی را متوقف و حیات آنان را با بحران کم نظیری مواجه کند.
“اعطای سرمایه در گردش به مبلغ 10 همت” و “تمدید قراردادهای اعتباری فیمابین خودروسازان با بانک ها از جمله مرابحه، اوراق گام، خرید دین و ال سی داخلی” و”افزایش حدود اعتباری” سه رکن اصلی پیشنهادی وزیر صمت است که امید است با تدبیر اعضای دیگر شورای پول و اعتبار به ویژه رئیس کل بانک مرکزی به تصویب برسد. قطعا با تصویب این پیشنهاد، مشکلات نقدینگی کنونی خودروسازان و قطعه سازان تا حد قابل توجهی حل خواهد شد و زمینه برای ادامه توسعه مدنظر وزارت صمت و دولت در خودروسازی مهیا خواهد شد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آقای وزیر نمی توانند حریف مافیای خودرو بشوند !
احسنت . بله درست است این وزیر حرف زیاد میزند و نمی خواهد صندلی اش را به راحتی از دست دهد. اگر فکر صندلی نباشیم هزاران بیکار را پشت صندلی کار مینشانیم و صدها دزد رشوه خوار را روی صندلی محکمه مینشانیم.
اگر عرضه نیست دزد رشوه خوار را دستگیر کنید لااقل امسال دستور بدید از کارشناس مرتبط تا مدیر اموال و داراییها یشان را اعلام کنند یکسال بعد هم بررسی کنید ببین چه وضعی دارند وزیر جان این پولهای بیحساب را حساب شده بده .
مگر میشود کارشناسی تا دیروز پراید سوار و با خانه اجاره ای در مسگر آباد الان بیاید سعادت اباد با عقل و حساب ریاضی و حقوق کارمندی خیلی همخوانی ندارد.!!!!
تزریق این پولها با این ساختار دولتی معیوب خودروسازان نقض مسکن را خواهد داشت تا زمانیکه خصوصی سازی واقعی در کنار آزاد سازی قیمتها ( تعیین قیمت توسط خود خودروساز ) صورت نگیرد در به همین پاشنه فعلی خواهد چرخید
مافیای قطعه سازی شمال غرب کشور
این عبارت رو به یاد داشته باشین
خط بازار چرا از اینا گزارشی تهیه نمیکنین؟
آدمهای کثیف چون منافعشون مشترک هستش. هرچند فاصلشون زیاد باشه از هم اما همدیگرو پیدا میکنن.
از پتروشیمی اومدن مافیا تشکیل دادن، اول زیرمجموعه الف بودن بعدا رفتن مرکز تحقیقات خودروسازی دیگه،
بعدش رفتن شرکت س
حالا شده مدیر عامل ا.ی د.م
اما بال و پرش هنوز اینجاست.
مدیرعامل جدید رو ظرف یک هفته عزلش کردن
چون انسان سالمی بود.
داشت راه درست رو می رفت توی س.آذربایجان
س.آذربایجان شده مافیای قطعه سازی کشور
سایپا با آوردن تعدادی مدیران عامل اخراجی از زیرمجموعه های ایران خودرو نشان داد به فساد و آدمهای ناسالم علاقه زیادی دارد .فساد باید در مدیریت ارشد درست تعریف شود
روشن چی شد؟
دنبال سوارشدن ….
چرا هروقت از تیموری به دروغ و بدون سند ومدرک تعریف و تمجید میکنی . ارسال نظرات را می بندی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ظاهرا تیموری پول هنگفتی میدهد ولی هیچوقت نمی نویسی که چرا تیموری درسال 1386 از مگاموتورسایپا اخراج شد ؟؟؟؟؟؟
اقای مصطفوی ثابت کردی که مزدور اقای تیموری هستی
باید تکلیف اشکان ها فربد ها رو در خودروسازی مشخص شود. بعد ازام کار کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲