پول های مفتی که دلواپسان این مدت در سمت های مختلف با رانت و پارتی بازی و فساد از بیت المال چاپیده اند و سزاوار آن نبوده اند باید از طریق محاکم قضایی رسیدگی بشه
باخت عظیم دلواپسان ایران خودرو/خطر کارشکنی در ثبت تغییرات مجمع
به گزارش خط بازار؛ به نقل از ایرنا سرانجام پس از ماراتن 9 ساعته، شامگاه چهارشنبه – 17 بهمن – سهامداران صاحب رای در مجمع عمومی شرکت ایران خودرو، سهامداران با عضویت شرکتهای خدمات گستر صبا انرژی؛ سرمایه گنجینه ایرانیان؛ بهینه سازان بهمن؛ اعتبار آفرین؛ مدیریت سرمایه گذاری ملی ایران در هیات مدیره بزرگترین خودروسازی کشور موافقت کردند و به ترتیب مدیریت این خودروسازی به بخش خصوصی رسید. در هنگام رای گیری 51.79 درصد سهامداران در مجمع حضور داشتند.
کنسرسیوم سهامداران بخش خصوصی پس از مشخص شدن نتایج این انتخابات در بیانیه ای ضمن قدردانی از اعتماد نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران در واگذاری مدیریت به بخش خصوصی در بیانیه ای خطاب به مردم ایران تاکید کردند که ارتقای این شرکت را در دستور کار قرار خواهند داد.
این بیانیه به شرح زیر است:
امروز مفتخریم که اعلام کنیم با اعتماد نظام، دولت و سران سهقوه و طبق تصمیمات مجمع گروه صنعتی ایرانخودرو، مدیریت این گروه صنعتی طبق قانون تجارت در اختیار کنسرسیوم سهامداران بخش خصوصی که صاحب اکثریت سهام این شرکت هستند (پساز سالها تاخیر) گذاشته شد تا در یک زمانبندی مطلوب، بتوانیم کیفیت محصولات تولیدی و سرویسمان به مردم شریف ایران را ارتقا داده و همزمان زیرساختهای تولیدی و مالی شرکت را احیا کرده و خشنودی و رضایت اجتماعی همه ذینفعان خانواده بزرگ ایرانخودرو را فراهم کنیم.
در این راه سخت برای حل بحرانهای فراوانی که ماحصل مدیریت غیرحرفهای چهار دهه گذشته است، دست همه خدمتگزاران میدان صنعتی، اقتصادی و مالی کشور در همه بخشها را میفشاریم و با آغوش باز، از تواناییهای نخبگان جامعه بهره خواهیم برد تا جامعه ایرانی به صنعت خودرو همچون گذشتههای دور با غرور و افتخار نگاه کند.
در این راه بزرگ، سرمایههای انسانی کل گروه صنعتی ایرانخودرو، قطعهسازان صنعت خودرو و نیز شبکه نمایندگیهای ایرانخودرو در سراسر کشور یاریگر ما خواهند بود.
برنامههای ما بهصورت کوتاهمدت، میانمدت و درازمدت پساز شناسایی کامل آسیبهای وارد شده اقتصادی بهپیکر این شرکت و منشا زیانهای انباشته شرکت که در تاریخ کشور بیسابقه بوده است، برای اطلاع عموم هممیهنان ارائه خواهد شد.
حتما سعی خواهد شد تا حداکثر طی دو هفته پساز شروع به کار تیم جدید، گزارش کامل مالی شامل مجموع بدهیهای شرکت به بانکها و موسسات مالی و قطعهسازان داخلی و خارجی و نیز تعهدات خودروهایی که وجوه آنها دریافت شده است ولی خودروها تحویل داده نشدهاند، بهاطلاع مردم شریف ایران برسد.
همه تلاش خود را بهکار خواهیم بست تا نارضایتیهای سالهای گذشته مردم عزیز و شریف ایران پایان یابد و بهسرعت خشنودی و رضایت آنان سرلوحه همه فعالیتهای پیش روی گروه صنعتی ایرانخودرو قرار گیرد.
به گزارش خط بازار برخی شنیده ها حاکی از آن است که دلواپسان عظیم در تدارک گرفتن دستور موقت برای ابطال مجمع و عدم ثبت تغییرات در روزنامه رسمی هستند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خصوصی سازی ، خط بازار ، خودروسازی ، کروز ، کنسرسیوم بخش خصوصی ، مجمع ایران خودرو ، واگذاری ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
محمد حرفت طلاست
سلام بر اخراج گسترده کارکنان
سلام بر حقوق پایین و تهدیدهای پیاپی تعدیل
سلام بر تعطیلی تولید ملی و آغاز مونتاژ و واردات بیرویه
سلام بر هفت تپه، کشت و صنعت مغان، هپکو، ارج، آزمایش و…
اصلا اینطوری نیست
من چندین سال توی یکی از زیر مجموعه های ایران خودرو داخل همون جاده مخصوص بودم
واقعا شرایط کاری پر از استرس و حاشیه
مدیران بدون ثبات شخصیتی،سرتا پا عقده و زد و بندی و ریا کار
اینارو از کجا آوردی گفتی برای حرفات سند بیار همین الان مجموعه هلدینگ کروز ۴۰،۰۰۰ پرسنل داره، آیا حقوق اینا عقب افتاده ،آیا عیدی و پاداش ندارن ! اتفاقا همه اینا رو دارن خوبشم دارن بهتر از ایرانخودرو پس از چیزی که اطلاع نداری حرف نزن مطابق با اون اسمی که برای خودت انتخاب کردی حامی تولید باش
ايران تنها كشور خاور ميانه و منطقه غرب آسيا بود كه كل دانش زنجيره توليد خودرو و خطوط توليد را داشت. كه حتي عربستان با سرمايه هنگفت هم نتوانست آن را ايجاد كند. شركتهاي تام ، قواي محركه ( مگا موتور , ايدم,چرخشگر,نيرو محركه و تحقيقات موتور), الكترونيك و برق خودرو, قالبسازي بدنه و قطعات پليمري…. حالا يك قطعه ساز كه تجربه مالكيت بر بهمن شد مونتاژ كاري و حتي توان توليد موتور سه سيلندر دكتر ستاري و منطقي را نداشت , شده وارث اين همه پتانسيل. تف بر مديريت سياسي كه صنعت خودرو را به فنا داد.
گل تپه بای بای ،
در ادامه صحبتت
سلام بر جایگاه از دست رفته
سلام بر میز و صندلی برباد رفته
اخوی حامی تولید اینجوری که گفتی یعنی الان کرمان موتور و مدیران خودرو و گلرنگ و اویلا و فامیلا و میهن و هزاران شرکت خصوصی کارگراش همه از گشنگی مردن؟
این چه حرفیه؟
شرکت های دولتی باید خصوصی بشن، باید اقتصاد رقابتی بشه.
با تبریک به شرکت معظمکروز و کشاورز اینکنسرسیوم اگر بخواهد موفق و به تعالی برسد باید شرکتهایی که اکثرا زیانده و جولانگاه آقا زاده هایی که پدرانشان همه دزدان سهم خواه هستند را شناسایی و در زمان مناسب به فروش رساند .یعنی آب به لانه زنبور بریزد .ادغام شرکتهایی که کارهای مشابه میکنند
کمکردن تعداد هیات مدیره های مفت خور که نزدیک به ۶۰۰ و شاید بیشتر باشند که بعضا حقوق دریافتی آنها ماهیانه ۲۵۰ومیلیون تومان است.
فروش املاکی که بعضا لانه فساد است و دفاتر آقازاده ها
باند کثیف و فاسد حراست و بازرسی را که طی این سالها مضلو م را محاکمه و حامی دزد و رشوه خوار و اختلاسگر بودند را به دلیل کم کاری و ….به محاکم قضایی معرفی و محاکمه کنند
انقلابی بزرگ در ایرانخودرو لازم است
خدا قوت کشاورز
سلام
واقعا این کار دل و جرات زیادی میخواست
کارگران و نفراتی که کاری هستند نباید بترسند اون مشاورین و مفت خور های اعظم از نون خوردن میوفتن،
بخش خصوصی این قدرها هم که میگن بد نیست
حداقل حاشیه از زندگی کارگران برداشته میشه
مدیران با حقوق ۲۰۰ ملیونی باید نگران باشند ، مشاورانی که بدون ساعتی حضور و کارایی حقوق ۱۰۰ ملیونی میگیرن باید نگران باشند.رانتی ها و سفارشی ها باید نگران باشند
به حال کارگر و کارشناس هیچ فرقی نمیکنه. چه کروز چه این قوم آقازاده ها!!!
ولی نگران حواله هرساله نماینده مجلسی ها هستم ، که هر سال ایران خودرو به عنوان حق سکوت بهشون تقدیم میکرد!!
خداحافظ لوستر علي
این اتفاق را باید به فال نیک گرفت و منتظر احیا و بلوغ ایران خودرو بعد از وقفه چهل و چند ساله شد.
و شاید بخش خصوصی بتواند جلوی بی عدالتی ها و بخور بخورهای رانتی را بگیرد تا ذره ای به سهامداران و کارگران کف شرکت نیز برسد.
با نزدیک به سی سال کار در این شرکت این حرف را می زنم.
اولین کاری که انجام میشه افزایش قیمت محصولات درب کارخونه اس بعد دولت تعرفه رو آزاد میکنه جهت رقابت و این نتیجه ای جز فشار بر مردم،تعدیل نیرو گسترده،مونتاژ به جای تولید نداره
نه داداش ان شاء الله که آقای جنتلمن با فکر و تدبیر نمیزاره این اتفاقات بیافته
اصلا اومده که ماشین لایق مردم رو برسون دستشون
آقای جنتلمن دستگیر باش حواست به مردم باشه
ای کاش مردم بدونن سایپا هم چه فساد هایی داره انجام میده اونم در دفاتر خارجی، بخصوص چین
هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد سهام داران دلشون را خوش نکنند و منتظر وضعیت اسف ناکتر باشند
عادل پیرمحمدی مدیرعامل بعدی ایرانخودرو خواهد بود.
تبريك به مديرعامل جديد ايران خودرو جناب دكتر عادل پير محمدي عزيز 🌹🇮🇷
باسلام خیلی خوب هست که صنایع خصوصی سازی بشود چون اصل ۴۴ قانون هم خواسته که خصوصی سازی بشه اما اولا به معنی واقعی خصوصی بشود دوما بعد از خصوصی سازی شرکتها وصنایع همان راه خطا قبلی را که میرفته اند نروند ودر انتخاب واستخدام مدیران دقت کنند که لابی نکنند وهر مدیری که لیاقت دارد ورزومه موفقی دارد و مدرک تحصیلی مرتبط با آن حوزه کاری را داشته باشد بگذاریم تاشرایط شرکت ها خوب شود وسهامداران واقعی یعنی مردم از این انتخاب ها سود ببرند این گونه نباشد که مثلا مدیر مالی که باید رشته تحصیلی حسابداری مالی داشته باشد از مدیری برای مالی شرکت استفاده شده قبلا که رشته الهیات وفقه داشته رشته کارآفرینی داشته و…. چون این مدیران نالایق که هیچ تجربه تخصص ورشته خود رانداشتند به سهامدار و شرکت وپرسنل وهمه لطمه میزند من از آقای پیر محمدي میخواهم مدیر لایق وتحصیل کرده ورشته مخصوص همان مدیریت را بگذارند تا موفق در ایران خودرو شوند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۳