پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به وزیر اقتصاد

دکتر اسماعیل للـه‌گانی در پیامی کسب رای اعتماد از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی و انتصاب به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی را به دکتر عبدالناصر همتی تبریک گفت.
کد خبر : 79372
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

به گزارش خط بازار: متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی

با سلام و احترام

کسب رای اعتماد از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی و انتصاب حضرتعالی به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم .

وزارت امور اقتصادی و دارایی با مجموعه گسترده‌ای از دستگاه‌های اقتصادی در حوزه‌های سیاستگذاری پولی، مالی و اجرایی، نقش بی‌بدیلی در ارتقای سطح معیشت مردم و توسعه همه‌جانبه کشور دارد که همواره در همه اسناد بالادستی و به‌ویژه در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان پیشران و موتور محرکه کشور به شمار آمده و اقدامات و مجموعه فعالیت‌های آن همواره در جامعه به اشکال مختلف متجلی است.

بدون تردید حضور ارزنده حضرتعالی با تجارب ارزنده فراوان و دانش وسیع در حوزه‌های مختلف اقتصادی در راس این وزارتخانه مهم، نقش و اثرگذاری تعیین‌کننده‌ای در اجرای سیاست‌های کلان دولت محترم و شعار سال دارد.

بانک رفاه کارگران و مجموعه مدیران و کارکنان این بانک تمام همت و سعی خود را به کار خواهند بست تا همسو و دوشادوش آن وزارتخانه معظم نقش خود را در اجرای سیاست‌های اقتصادی کشور ایفا نموده و منشاءاثر واقع شوند.

از خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد برنامه های دولت محترم و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

منبع: بانک رفاه کارگران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.