روابط پُرمهر دو مدیر خودرویی؛ از سفرهای خارجی حیاتی تا رسمی شدن

علی رغم گذشت ماه ها از وعده دولت و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری خودروسازی به بخش خصوصی واقعی ولی همچنان جاده مخصوص در بلاتکلیفی به سر می برد.
کد خبر : 66385
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

به گزارش خط بازار؛ علی رغم گذشت ماه ها از وعده دولت و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری خودروسازی به بخش خصوصی واقعی ولی همچنان جاده مخصوص در بلاتکلیفی به سر می برد.

درحالی که ایدرو تصمیم خود را برای واگذاری مدیریت مشروط به جنتلمن های جاده مخصوص گرفته و منتظر تایید نهایی نهادهای بالادستی فیروزه ای است، هر روز شایعه های بی اساس مبنی بر تغییر مدیران عامل به گوش می رسد.

در این بلاتکلیفی در یک سو مدیر ارزشی سالم توانسته در هزینه تولید کاهش عظیم میلیون دلاری را رقم بزند و دست در لانه زنبور کند و در سوی دیگر مدیر تکنوکرات حسابگر بعد از سال ها توانسته پای خارجی ها را برای انتقال دانش تولید خودروهای به روز جهانی به کاشان باز کند.

در این بلاتکلیفی در یک سو مدیر پرونده دار خاص در حال تلاش برای پنهان کردن رمز و راز 4 میلیون درهم در بندر بوشهر است و در سوی دیگر دوستان ملت دروغگو در انتصابات مقدم از دیگران در جاده مخصوص حکم می گیرند.

چنین خودروسازی بلاتکلیف بیش از آنکه محفل نخبگان صنعتی و مدیران توسعه گر باشد، محل جولان فرصت طلبان است. افرادی که هیچگاه فکر نمی کردند روزی از پشت میز کامپیوتر به صندلی های خودروسازی برسند. شومن هایی که روی ستاره شهرک غرب را سفید کرده و دائما در حال لابی و توسل به سیاسیون برای مدیرعامل شدن هستند.

ای کاش این فرصت طلبان به جای لابی، برای افکار عمومی روشن کنند چگونه چند نفر بعد از گذشت کمتر از دو سال در خودروسازی با پست مدیریتی در حال رسمی شدن هستند(در خودروسازی کسانی رسمی می شوند که 15 سال سابقه کار در خودرو و 5 سال سابقه مدیریتی داشته باشند) ای کاش توضیح بدهند که چرا با مدیر سنگین جاده مخصوص بارها به سفرهای خارجی حیاتی رفته اند، پای منافع چه کسانی محور این سفرها است؟ و ای کاش شفاف می گفتند علت ماموریت 12 روز مدیر منابع به روسیه چه بوده است؟

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 11
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زخمی جمعه , 13 بهمن 1402 - 23:12

فقط مافیای فیروزه ای هر وقت بخواهد با نفرات آمار تولید میاره پایین وزیر به چالش میکشه الان هم وقت انتخابات بیشترین بهره برداری میکنه وخرج تبلیغات و جمع کردن رای شیخ عظیم با دانش و قدرت کارش انجام میده

سعیدی ایران خودرو شنبه , 14 بهمن 1402 - 7:50

از سال ۱۳۸۱ تا کنون در خطوط تولید رسمی نداریم . فقط روسای کل به بالا آن هم طبق آئین نامه

حسنی شنبه , 14 بهمن 1402 - 7:59

سلام جناب آقای دکتر عظیمی خواهشاً بفکر شرکت محورسازان باشید

از فوت همکارمون بدلیل بی مبادلاتی واحد انتظامات تا ممنوع الورود کردن پرسنل شرکت بدلیل درگیری با مدیر تولید

فرشيد شنبه , 14 بهمن 1402 - 9:31

نمي دانم يعني پول اينقدر زيباست كه برخي كرامت انساني و خبرنگاري خود را كنار مي گذارند و به دروغ پراكني روي مي اورند اقاي (م ) حداقل از اين عنوان براي كسب درآمد نامشروع استفاده نكنيد. جاي تاسف دارد كسي كه به دانش مديريتي و پاكدستي خود توسل مي كند را جور ديگري بيان مي كني ، تنها مزيت شما به اين است كه هر خبر را برعكس كنيم مي شود خبر واقعي

راد شنبه , 14 بهمن 1402 - 10:03

دیگه چه کسی باید فرمان عزل این کوتوله رو از ایران خودرو بده یعنی فرمایشی بالاتر از فرمایش مقام معظم رهبری هم هست این کیه که چنین جسور و پر رو و وقیحه که به فرمایش ایشان گوش نمیکنه سزاوار گردن زدن نیست ؟؟؟؟ پس چرا امنیتی ها و نظارتیها ورود نمیکنن و دست این شیاطین رو قطع نمیکنن وا ویلا بر شما

میر فندرسکی شنبه , 14 بهمن 1402 - 11:49

چون خود امنیتی ها و نظارتی ها، در این فساد عظیم نقش دارند

ناظر بیطرف شنبه , 14 بهمن 1402 - 11:51

دیگه واقعا گندشو درآوردی مصطفوی!
این مطالب مهوع بی سر و ته چیه آخه؟!
یه روز به نعل می‌زنی، یه روز به میخ می‌زنی!
واقعا با چه رویی اسم خودتو گذاشتی خبرنگار؟!
پاشو جمع کن برو دبی پیش اخوی چون یقینا با این هنری که در رنگ کردن گنجشنک و فروختنش بجای قناری داری، بری اونجا بزنی توی کار املاک موفق‌تری.

صادق شنبه , 14 بهمن 1402 - 12:37

اقای مصطفوی
بجای این مزخرفات بی سرو تهی که سر هم میکنی ، ببین چه اتفاقات موثری در شرکت هایی که مدنظرت هست در این دو سه سال افتاده است.
رشد تولیدنسبت به سنوات گذشته ، جمع کردن پای دلالان خارجی ، خرید ارزانتر قطعات ، رضایتمندی کارکنان ، تولید چندین دستگاه خودرو تجاری جدید و دهها مورد دیگر
سفرهای خارجی از اول انقلاب تو برنامه همه مدیران و کارشناسان و حتی برخی از اپراتورها ی خودروسازان بوده و تا الان هم ادامه داره و در آینده هم ادامه خواهد داشت پس چیز عجیبی نیست که بخوای اینقدر شلوغ کنی
باید نتیجه این سفرها رو دید که یقینا اگر چشمان رسانه ای تون رو باز کنی در آمار و ارقام و تولید این چند سال اخیر میتونید ببینید و برای عوام مردم گزارش کنید
اگر خود را رسانه صادق می پندارید ای کاش بجای این مطالب پر از حاشیه یکم از چالش و مشکلات گریبانگیر خودروسازان حرف میزدی

رضا شنبه , 14 بهمن 1402 - 20:01

واقعا تحلیل هایی که میکنید پوچ و بی محتواست ارزش خواندن نداره
عین آش شله قلمکار تحلیل هات پر از اسم های جورواجوره. فقط از عظیمی و تیموری دفاع میکنی و بقیه رو میکوبی

رضا شنبه , 14 بهمن 1402 - 20:01

واقعا تحلیل هایی که میکنید پوچ و پرته و ارزش خواندن نداره
عین آش شله قلمکار تحلیل هات پر از اسم های جورواجوره. فقط از عظیمی و تیموری دفاع میکنی و بقیه رو میکوبی

سید حق گو یکشنبه , 15 بهمن 1402 - 11:43

با سلام
من واقعا متاسفم که حتی نمیدونم چه جوابی باید بدم .
البته با عنوان صادق جوابی داده شد ولی خوب دل آرام نمی‌گیرد از وهم و خیال …
هر چند به روایت چند سال گدشته این سایت خط بازار با استفاده از روش‌های استعاره ( جهت جلوگیری از شکایت مستقیم ) مطالبی رو منتشر میکنه .
در مورد این موضوع بالا ای کاش چند نکته رو جهت تنویر افکار عمومی هم میگفتیم .
اولین شرکتی که توانسته محور صادر کنه به کشور روسیه .دقت کنید شرکتی که در همین دو سه سال قبل در پرداخت حقوق کارکنان محدود خود عاجز بود .علاوه بر اینکه تولیداتش به شرکت‌های خودرو سازی چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ کمی قابل مقایسه با هیچ شرکت قطعه سازی نیست و افقهای بزرگتری همچون ورود به محورهای ریلی و صادرات رو در حال تایید و انجام داره .کاری که بله در همین زمان دو سه ساله و با مدیریت جدید انجام شده رو هم بگیم .
فارغ از رضایت همگانی کارکنان اون واحد تولیدی گذشته .تامین داخلی که بی نظیر بوده و صادرات هم….
بله باید به حال این شرایط گریه کرد.صنعت ما مگر چند مدیر جوان و پاک دست با تجربه داره که این معدود مدیر رو هم سرد و نا امید کنیم که برن تو بخش خصوصی رو چشم صاحبان بخش خصوصی قرار بگیرن و صد برابر اونچه در این شرکتهای دولتی دارن رو بهشون میدن .آنوقت این همه حجمه کذب هم بهشون وارد نمیشه .
هرچند که خدا جای خودش نشسته که اون جا حقه .
و عزت و ذلت آدمها دست خداست .
امید اینکه مطالبی که توسط یه عده آدم معلوم الحال به این سایت داده میشه .قبل از انتشار با افراد مطلع هماهنگ بشه …
به امید ایرانی سربلند و سرافراز