پزشکیان این مدیران خودرویی را تغییر خواهد داد

رئیس‌جمهور: «نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو، افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.»
کد خبر : 80696
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۲۲

به گزارش خط بازار؛‌ به نقل از تسنیم مسعود پزشکیان رئیس جمهور در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأکیدات اسلام نسبت به حفظ وحدت، عنوان کرد: تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می‎توان بر مشکلات غلبه کرد.

وی همچنین نسبت به اهمیت شایسته‌گزینی در انتصابات تأکید و اظهار کرد: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

رئیس جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که به گونه‌ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

به گزارش خط بازار؛ براساس اظهار نظر پزشکیان طیف وسعیی از مدیران درجه اول خودروسازی بایستی تغییر کنند. افراد غیرشایسته ای که یا یقه بسته بودند و یا در مقابل جریان های سیاسی دست بسته.

مدیرانی که با منصور سیاسیون پرونده دار به تاج و تخت رسیده و پا جای سلیمان ها گذاشته اند. ملتی که برای یاران و همکلاسی های خود جاه و جبروت درست کرده اند. کوتوله هایی که به صغیر و کبیر خودرویی ها رحم نکرده و شروع به عقده گشایی و بی اخلاقی کرده اند. فاخته هایی که از شهرهای مختلف به خودروسازی لیز خورده و برای خود سفره حاجی بازاری راه انداخته اند. دامادزاده هایی که با موتور مگا، ترمز بریده در حرکتند به طوری که مدیرعامل آشکارا به عجز خود برای تغییر آنان در جلسات اعتراف می کند. متوهمانی که به جای استفاده از سازوکار صحیح، امور را به روش چاله میدانی مدیریت می کنند. بهروز وثوق های بازنشسته ای که به جای بازی با نوه خود، بازی با باند اسلامشهر را شروع کرده اند.

مصادیق این ۶ طیف در جاده مخصوص فراوان است. از کارشناس دو روزه ای که به یکباره قائم مقام شد تا اقتصاددانی که به یکباره کمیته ای شد؛ از حقوق خوانده ای که خود را افلاطون می بیند تا کامیپوتر بازی که لباس بیل گیتس به تن کرده است؛ از پور اسلامشهری که سرگردان سفرهای اروپایی است تا مشاوران فرضی که حقوق و مزایای نجومی می گیرند.

این افراد بلای جان خودروسازی هستند که آثار مدیریت آنان به وضوح مشخص است: زیان انباشته، سودسازی خیالی، بی پولی، عدم تامین قطعه،‌ کاهش تولید، افزایش نارضایتی کارگری. افرادی که تنها هنرشان لابی گری و پروپاگاندای رسانه‌ ای است. یک روز از ملت اصولگرا حمایت انتخاباتی می کنند روز دیگر به دنبال یار دبستانی اصلاح طلبان هستند.

این ها همه نشانه تضییع حق سهامداران واقعی است. مالکان واقعی خودروسازی که سال ها از مدیریت دور افتاده و اجازه نفس کشیدن به آنان داده نمی شود. مظلومان ذی حقی که حق اظهارنظر درباره دارایی خود را ندارند و در عوض شاهد نابودی سرمایه های شان در روز روشن به دست فاخته های خودروسازی هستند.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 50 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 50
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مستعان پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 8:47

ابتدای هفته بعد از تغییر رئیس سازمان گسترش شاهد آمدن سیدعلی… به کیلومتر ۱۴ و آغاز خانه تکانی خواهیم بود .

حاج صیف الله یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 9:20

الان چه گلی به سر ایساکو زده که میخواد به سر ایران خودرو بزنه؟
ایشان بشدت لابی باز و دستور پذیره پس قرار نیست با اومدنش اتفاق مثبتی بی افته!!!

هایما پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 9:08

⭕️ دبه کردن به سبک ایرانخودرو؛ فروش اجباری موتور منسوخ شده به جای موتور EF۷

🔹شرکت ایرانخودرو در تخلفی آشکار، خودرو‌های سورن پلاسی که قرار بود با موتور EF۷ به مشتریان تحویل داده شود را با موتور رده پایین‌تر XU۷P جایگزین کرده است. قیمت موتور XU۷P حدود ۷۰ میلیون تومان ارزانتر از موتور EF۷ است، اما در قیمت‌گذاری نهایی سورن‌پلاس این اختلاف قیمت لحاظ نشده و حتی این خودرو  با موتور قدیمی و منسوخ شده، با قیمتی بیشتر به فروش می‌رسد.

سجودیان پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 9:17

بعنوان کسی که بیش از ۲۰ سال در خودروسازی بوده ام امیدوارم باند م و ر ریشه شون از سایپا کنده بشه
ان شاالله

علی پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 9:17

تا پایان شهریور منتظر تغییرات در خودرو سازی بمانید تقریبا گزینه های اصلی نیز مشخص شده اند

مردمی پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 11:13

واقعا درست گفتند انتخابات شایسته ……
آیا در انتصابات فعلی خودرو سازی ملاک انتخاب افراد در سمت های مهم سواد ،سابقه و تجربه درست و رشته تحصیلی مرتبط و مفید بودن افراد است یا موارد غیر مرتبط دیگر که باعث از بین رفتن انگیزه در بین سایر پرسنل شده است.
لطفاً در انتخاب افراد تاثیر گذار خدا ، وجدان و عقلانیت را در نظر بگیرید .
نمونه بارز موارد فوق در شرکت سایپا سیتروئن کاشان قابل لمس و مشاهده است. بقول معروف در خانه اگر کس است یک حرف بس است

حسن پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 11:46

فقط دکتر سروش، مهندس عمو زاده، دکتر سعید علیزاده
اینا کارنامه قبولی دارند

ستوده پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 12:42

علیزاده؟؟؟؟!!!
از اینجا تا قیامت فقط خنده

حسن پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 14:10

بله جناب ستوده حق باشماست ، فقط خنده تا قیامت چون با اومدنشون هم سفره پرسنل بابرکت میشه هم خنده به صورت کارگران برمیگرده برادر

سالم پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 14:19

عموزاده باندباز بزرگ؟؟؟؟؟؟؟
عليزاده كه زامياد بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا سروش يه چيزي.
واقعاً كه اين ديگه چه نظريه ؟؟؟

حسن جمعه , 16 شهریور 1403 - 19:58

بله جناب سالم عزیز، مگه اینا که هستند باندبازی نیستند؟؟ برید عملکرد آقایرعموزاده روببینید، لااقل باند بازی هم اگه داشت سایپا رو بهراوج رسوندند، آقای علیزاده رو اونایی که شناخت دارند ميدونند برای طیق و سایپا یدک و زامیاد بد نبود والانس همه منتظرند برگرده، آقای سروش هم که بعد از احیای بهمن خودرو نداشتند توسایپا جا بیوفته و سر سه ماه زیر پاشو خالی کردند ، خیلی ها هستند که میتونند الان به درد سایپا بخورند مثلا همین مهندس ابراهیمی که سال ۷۶ سایپا رو از ورشکستگی نجات داد، مهم تیم مدیریت هستش نه خود مدیر عامل، اینایی که گفتم تیم قوی دارند

سالم یکشنبه , 25 شهریور 1403 - 11:59

عموزاده كه معلومه چه كاره است. عليزاده هم جزء باند فيروزجائيه.لطفا اينارو با امثال سروش و مهندس ابراهيمي مقايسه نكن جناب حسن .

عارف پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 9:25

مصطفوی چرا فکر میکنی اخبارت اهمیتی داره؟؟! همه میدونن که تو یک بدکاره رسانه هستی
برا هرکس خبر منفی کار کنی مفهومش اینه بهت پول نداده و به نوعی باعث افتخاره که تو برا کسی بد کار کنی

سید شنبه , 17 شهریور 1403 - 8:26

دقیقا

da دوشنبه , 19 شهریور 1403 - 11:21

واقعا شما اگر غیر منسوبین متوسلین باشید فقط جای تعجب داره .از هر شیوه و روشی جهت تغییر روش این سایت و شخص دکتر مصطفوی استفاده کردید از قرار به تطمیع مالی که افاقه نکرد و مورد قبول ایشان قرار نگرفت به شرط اینکه با تیم شما کاری نداشته باشد که خوب دیدید که خط قرمز این جوانان انقلابی و پرسشگر راستین چه بود و پس از نا امیدی از خرید قلم و جلوگیری از انتشار واقعیات با اسناد مثبته توسط این سایت شروع به تهدید تلفنی و کامنتی توسط افراد منصوب به گروهتان و حتی با کمال وقاحت با تغییر صدا و شماره های خاص بی صاحب تهدید به ضرب و شتم و درگیری کردید که این کار ناشایست آنهم در دوره ای که گفتگو و منطق حاکم بر فضای رسانه ای کشور می‌باشد و نه مکان لات بازی و تهدید کوچه بازاری ( البته که فعلا سکوت شدیدی حاکم گردیده چه کدام مطلب و متن منتشره بدون سند بوده ؟) که البته سوابق این سایت و شخص مصطفوی نشان می‌دهد بیدی نیست که با این نسیمها بلرزد و درگذشته نیز با مدیران بسیار پرقدرت و پر ادعا طبق ارشیو ( سایپا و ایران خودرو و..) با ارائه اسناد و مدارک و نمایش دروغهای آن مدیران و وابستگانشان افتخار این را داشته که در تغییر متخلفین مدزریت در صنعت کوشا و موثر ( شاید در مورد برخی مدیران متخلف گذشته در تغییر ایشان تاثیر صد درصدی داشته ) .بهر حال دوره این حرفها گذشته .تهدید و تطمیع و نفرین و حواله به آخرت و… راهکار نیست .جواب بدهید .اینکه در این‌ سایت با مدرک مثبت از حواشی مثلا ماموریت یک مدیر میانی ووبی ربط با خانواده به بهترین هتل‌های اروپائی و چین و … با ارائه سند هتل و اسناد مثبته در موارد دیگر مطلب گذاشته می‌شود جز اینکه افکار عمومی روشن شده و این سایت مورد توجه و حمایت مردم واقع خواهدشد راه دیگری وجودندارد ‌
به جای این لمپن بازی‌ها و تهدید و تطمیع جواب بدهید ما این مطالب را به مبادی نظارتی گزارش میکنیم اما ای کاش ذره ای جرات و جسارت داشتند بجای اینکه تهدید بی نام نشان کنید بیایید غیر از ادعا و توانمندی رسانه ای که برخی وابستگانتان مدعی هستند. با جرأت پاسخگوی این موارد تخلف بودید .اندکی صبر سحر نزدیک است

Zakhme kari پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 10:27

بد نبود از يار متوهم توسل در شركت پرسي شهر ري بگي، بوقلمون هزار رنگ و بي ثبات در همه امور

دلسوز پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 11:05

انشالله تغییرات به کاشان هم با فوریت برسد
مدیر متولد ۶۲ که فقط در حال … میباشد و در کل جلسات خود را یار آقای مجاهد اعلام می‌کند و بدون هیچگونه تجربه و رزومه کاری در حال نابود کردن زیرساخت های سایپا سیتروین میباشد
امیدوارم صادقی کاشان و راونجی بزودی کنار گذاشته شوند
# اخراج صادقی کاشان

دل سوز پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 12:40

سلام وقت بخیر؛ این آقای دلسوز خیلی دوست داره از کاشون بگید بنظرم یسری اسناد و مدارک از تخلفات م هستش که بد نیست رسانه ای بشه این آقای صادقی هم که خیلی ایشون ازش دلخور دلیلش اینکه جلوی دستگاهای نظارتی رو برای رسیدگی تخلفات که خودشونو امنیتی جا زده بودن رو نگرفته
بنظرم رسانه ای شدن فقط ۴میلیارد تومان کارت هدیه طی شش ماهه دوم ۱۴۰۲ افکار عمومی رو روشن میکنه

سالم پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 14:21

احسنت، فكر كنم اين دلسوز يكي از ده ها فرد متخلف (مديرعامل، معاون و روساي خلافكار) تيم قبلي باشه .

مجید یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 7:07

سلام بخدا همش حرف برای سر گرم کردن ماها و زدوبندهای خودشون
کی فکر می‌کرد ینفر از دانشگاه آزاد مامور بیاد وتا مدیرعاملی ی شرکت که امداد باید براش خبر کنن بشه
لطفا یکم منطقی فکر کنیم بسه هرچی با افکارمون بازی کردن

سرباز گمنام پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 11:05

با سلام
تا زمانیکه کوتوله های دیروز پیمانکاری در شرکت مگا جولان بدن وضع همینه کوتوله های دیروز پیمانکاری و مدعیان امروز که در زمان تیموری جولان میدادند و با استفاده از تیموری برای افراد سالم و پاکدست پرونده درست می کردند هنوز هم که هست از طریق لابی های پشت پرده در شرکت ها هستند.لذا جهت برون رفت از این وضعیت می بایست هر چه سریعتر نفرات مذکور اخراج و افراد شایسته جایگزین ایشان گردد.

سلطان یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 7:49

پرونده آقایون در دست بررسی هست بزودی محاکمه می‌شوند

سیب پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 11:07

تکلیف تیم توسل چی میشه؟ کوتوله های واقعی رو تو اونها باید پیدا کنین، افراد بدون رزومه ولی گنده گو، احساس میکنن فقط اینا میفهمن و اعتقادشون اینه که مدیران و کارکنان سایپا، یه مشت عقب افتاده و بی سواد هستن، فرش قرمز براتون پهن نکرده بودند، همون خراب شده خودتون میموندین

حسن پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 14:07

حرف حق جواب نداره با کامنت سیب موافقم

سینا پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 11:30

سلام بر تخصص گرایی و خداحافظی با کیف کش پروری

چاروادارزاده پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 15:40

نحوه عکس‌العمل این اکانت دلسوز به رسیدگی به تخلفات و فساد تیم امنیتی‌نما و متظاهر قبلی نشون میده سوزش این اکانت “دلسوز” مربوط به دل ایشان نیست بلکه این سوزش عمیق مربوط به ناحیه دیگری است.
البته کاشان معملی بوده برای سلطان کارت هدیه که الان سوزش دارد

شکرقند پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 18:37

“درسته که قبلی ها حواشی داشت و نهادهای نظارتی شدیدا دنبال کارشون رو دارن ولی خب انصافا به پرسنل می‌رسیدند.”

ید اللهی پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 17:27

سلام و تهییت بابت اتمام ماه صفر. منظورت از کارشناس دو روزه ال ک هست که کلا نمیدونه کیفیت چیه از ترس مدیر عامل هم داره حق و نا حق میکنه یا ع ص که وقتی حرف میزنه شک میکنی مرده یا زن. جوری چاپلوسی میکنن که مدیر حوزه که دایم و جلسه هست البته از بی سودای بی کارامدی مجبوره این کارو کنه میزاره اخر وقت میره برا پاچه خواری که اگر اینارو برای یه مغازه نمیتونن دست بگیرن. اینا برن تیم بعدی بیاد دوباره همین استراتژی رو دارن. کلا سایپا رو نابود کردن یکی بیاد اول ببینه اینا چه میکنن بعد بیارتوش تو نهاد نظارتی که چی جوری هم کار سازمانی میکنن هم بازرگانی. اول هفته تو دفتر چاپلوسی اخر هفته تو سواحل جلیل فارس حق ما پرسنل رو میخورن . هییت مدیره گروه که کارو ول کردن مدیر عامل با مشاور ها که عقبه ندارن فقط امنیتی و کنده صحبت میکنن که بگن ما خیلی مهم هستیم. اونایی که میدونن کی هستن پاتون گیره .

همیشه کارگر پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 20:30

امیدوارم که‌ تغییرات از جاده مخصوص هر چه سریعتر به جاده ساوه هم برسه
محمدزاده در ابران خودرودیزل به یه سری از کارشناسان انتقالی سایپادیزل حکم ‌معاون‌ و مدیر داده که فقط برای خودشون رزومه درست کنند.
وضعیت تولید شرکت با این تیم مدیریتی به تعطیلی مطلق رسیده

حمید جمعه , 16 شهریور 1403 - 12:29

از محمدزاده و تیمش چه انتظاری دارید؟
من از پرسنل سایپادیزل هستم و تو دوره اون شرکت به ورشکستگی کامل رسید و حتی یک تولید هم نداشتیم و فقط یک سال از قرارداد خدمات پس از فروش کامیونهای دست دوم وارداتی درآمد داشتیم و بس
هر چند که الان هم با اومدن میررفیع همون آش هست و همون کاسه و شرکت بدون تولید، ساعت ۱۱ تعطیل میشه

مهدی یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 6:17

سلام به دوستان سایپادیزل چنانچه آدم بی سواد و بی عرضه دیگه ای هست که تا الان به ایران خودرو دیزل نیومده خواهشن بفرستید ما تحملمون زیاد

سالم یکشنبه , 25 شهریور 1403 - 12:02

احسنت ، گل گفتي. زدي تو خال .

دلسوز جمعه , 16 شهریور 1403 - 6:24

چرا آقای سالم و دلسوز قلابی در حال تخریب هستید
من به عنوان نماینده پرسنل کاشان که دارم موضوعات قابل تامل صادقی رو اعلام می‌کنم فقط مطلب می‌نويسم و حامی تیم قبلی و بعدی هم نیستم
آیا از استخدام ریس سفارشی توسط صادقی خبر نداری که از بیرون سازمان به یکدفعه پست گرفته آیا از یاران راونجی خبر نداری که توسط چه کسی مدیریت می شودآیا از مهمانی های رستوران سندباد خبرنداری آیا از اخراج های پرسنل کاشان توسط راونجی خبر نداری آیا از دریافت وام های برخی مدیران و بنام خود و همسر خبر نداری وام های ۴ درصد آیا از افزایش حقوق ۳بار در سال برخی مدیران خبرنداری و…..
پس چرا تهمت حمایت از تیم قبلی و یا بعدی رو میزنی فقط قرار هست در درگاه خداوند جوابگو باشی برادر مواظب آخرت خودت باش

درمالی جمعه , 16 شهریور 1403 - 14:05

شما نماینده دار و دسته قبلی هستی نه نماینده پرسنل کاشان، حالا هم انشالله اول خدا هدایتت کنه، بعد اون چیزهایی رو که به ناحق از بیت‌المال برداشتی رو پس بدی بعد امیدوارم یه جایی مشغول بشی که دوباره بیش از قد و قواره خودت نباشه تا ظریفتش رو داشته باشی

دلسوز جمعه , 16 شهریور 1403 - 7:04

آقای دلسوز قلابی و سالم
ما هم از تیم قبلی و تیم های قبلی مدیریتی کاشان دل خوشی نداریم من پرسنل کاشان هستم و جزو ۱۰۰ نفر اول استخدامی این شرکت
من هم از بذل و بخشش موسوی
از بی اخلاقی و عصبانیت های فهیمه امیری
از بی برنامه بودن آقا محمدی
از عجول بودن و تند خو بودن شهباز
از بی پولی و عدم داشتن برنامه شیخ عطار شکایت دارم
ولی واقعا در دوره فعلی کاشان بشدت رانت و رابطه بیداد میکنه برادر
من اهل کاشانم نه اهل باند بازی و حمایت از تیم های قبلی کاشان
لطفا واقع بین باشید

کارگر جمعه , 16 شهریور 1403 - 11:53

با سلام و عرض احترام
در انتخاب مدیر عامل برای شرکت ها معیار و فاکتور ها از طرف مسئولین بالا دست مشخص میگردد و این قابل احترام است
ولی شرایط فعلی سایپا سیتروئن را همه پرسنل حتی کارگر خط هم میدونه. ولی کسی بخاطر اینکه یک لقمه نان برای زن و بجش می‌بره جرات حرف زدن رو‌ نداره . خوب این شرایط رو چه کسانی ایجاد کردن؟؟؟؟؟؟؟؟
1-انتصابات فعلی با لابی و با در نظر گرفتن معیارها دیگه انجام میشه.یک جورایی بعضی افراد بخاطر خوش خدمتی داران سمت میگیرند،در صورتی که دانش،تجربه ، اخلاق حرفه ای،و …غیره ملاک نیست. و بسیار افراد دارای صلاحیت هستند که در این شرایط به اجبار گوشه نشین هستند
2- تخریب تیم قبلی در دستور کار فعلی یک عده خاص قرار گرفته است. نکته اگر تیم قبلی خطایی کرده باید سازمان های نظارتی به این مسئله رسیدگی کنند تا به ناحق در مورد افراد قضاوت نشود.
3- متاسفانه تعدادی از پرسنلی که در دوره قبل سمت گرفته اند یک شبه تخریب و نابود شدن ،مگر اینها دارای شخصیت اجتماعی و خانواده نیستند.
۴- مدیر عامل های مختلفی به کاشان آمده اند و قابل احترام هستند و باید در قبال این مسئولیتی که داشتند به درگاه خداوند جواب پس بدهند.و‌نباید جهت خوب جلوه دادن خود مدیر عامل قبلی را تخریب کنید.خوبیها و خدمات قبلی ایشان هم را بگید
۴- چرا یک عده از پرسنل با تجربه و مفید و قدیمی شرکت سایپا سیتروئن؛ شرکت را ترک و به جاهای دیگر میروند .(شرکت لاماری) در جایی که معیار مسیر پیشرفت افراد مشخص نیست و فاکتورهای دیگری است نتیجه اش میشود همین ، کاری ندارد با یک تحقیقات میدانی و کار کارشناسی میشود آسیب شناسی کرد‌
انشاالله که در انتخاب مدیران ،رئوسا اول آقای صادقی و مشاور های ایشان ملاک های صحیح و درست را مد نظر قرار دهند تا در محضر خداوند شرمنده نشوند و بدانند که این فرصتی که در اختیار ایشان جهت خدمت است نوعی حق الناس است

چاروار جمعه , 16 شهریور 1403 - 14:56

من بعنوان کسی که خودم از تیم قبلی بودم شهادت میدهم که انتصاب های این دوره بر خلاف دوره ی ما به دور از هرگونه لابی و کاملا بر مبنای شایستگی بوده
خروج از سایپاسیتروئن و به مقصد لاماری هم کاملا در دوره ی سیاه ما اتفاق افتاد و همه بخاطر بی عدالتی های ما مجبور به ترک شرکت شدند
خدا انشالله از سر تقصیرات همه ما مخصوصا آقاسید بگذره

محتشم‌ جمعه , 16 شهریور 1403 - 15:26

تا حالا که سه نفر از تیم موسوی توسط نهادهای نظارتی رد صلاحیت شده‌اند.

درگوهی جمعه , 16 شهریور 1403 - 12:25

دادش خیلی تابلو هست که یکی از اعضای اصلی تیم موسوی هستی و میخوای خودت رو اهل کاشان و از پرسنل شرکت جا بزنی، دلیلش هم اینه که خاطرات خودت رو وقتی با موسوی می‌رفتید سندباد داری به نام بقیه میزنی. سوزشی هم که از این دو نفری که اسم بردی داری بخاطر اینه که شیر آب رو تو لانه مورچه که درست کرده بودید بد جوری باز کردند.

کریم جمعه , 16 شهریور 1403 - 16:14

به نظرم لازم نیست پاسخ دلسوز و کارگر و سایر اعضای تیم موسوی رو بدید به هرجهت سفره و سور و سات آقایون جمع شده و باید درک بشن و اجازه داد زمان سوزش ایشان رو کم کنه، لطفا دیگه جواب ندید.

مهدی جمعه , 16 شهریور 1403 - 17:41

جالبه بخدا همتون دارید اشتباه میرنید ، دستهای پشت پرده داره کار خودش رو میکنه و سالهاست هر کاری دلشون خواسته انجام دادن و شدیدترین باند بازی ها از سال ۹۰به بعد انجام شده و هیچ قدرتی!هم نمیتونه تغییرشکل بده…و تمامی موارد مطروحه فقط به علت امیدواری واهی است
…یه رضا شاهی میخاد وبس یا لیاخوف این جماعت سر خدا هم کلاه میزارن….
تا امید داریم وضع همینه
خودتون بشمارید چند تا باند داریم و چند تاشون رو میتونید حذف کنید

صادق جمعه , 16 شهریور 1403 - 22:34

مقایسه کنید تفاوت نوع مدیریت جدید سایپا و ایران خودرو دیزل را ، چنان در گذشته عمل کردند که تا سالها سایپا دیزل از خواب بیدار نخواهد شد
#خودروسازان    رشد سایپا،زامیاد،پارس خودرو و ایران خودرو / افت دیزلی ها
❇️ مقایسه درآمد 5 ماهه 1403  نسبت به 5 ماهه 1402
➖ #خپارس فروش11,420میلیاردتومان:رشد 33%
➖ #خساپا فروش38,945 میلیاردتومان: رشد 34%
➖ #خودرو فروش111,535میلیاردتومان:رشد39%
➖ #خزامیا فروش10,455میلیارد تومان: رشد 32%
➖ #خاور فروش8,660 میلیاردتومان: افت -40%
➖ #خدیزل فروش2,495 میلیاردتومان: افت -54%
➖ #خکاوه فروش  170 میلیاردتومان: افت -91%

هادی شنبه , 17 شهریور 1403 - 7:48

با احترام به این دوستان و تشکر از زحمات چندین ساله ایشان واقعیت این هست که دوران افرادی مثل توسلی مهر / عظیمی / نجم الدین / شیخ عطار / شیخ زاده / سلیمانی / منطقی /یکه زارع …. در صنعت خودرو تمام شده است نیاز به مدیریت بخش خصوصی و استفاده از بدنه اجرایی و کارشناسی زبده ی خودروسازی با رویکرد شایسته محوری … به شدت احساس می شود
خصوصی سازی آغاز این روند می تواند باشد به شرطی که در روند خصوصی سازی لابی گری و سیاسی بازی انجام نشود

محمد شنبه , 17 شهریور 1403 - 10:02

سلام
بنده حدود 25 سال است در صنعت خودرو سازی هستم تو این سالها مدیران کاربلد و نابلد زیاد دیدم ولی آقای محمد زاده که الان مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل هست برای خودش ی ورقیه تو عرض 6 ماه شرکتی که تو سال گذشته 9 هزار میلیارد سود دهی داشته در سال 1402 به مرز ورشکستگی رسانده و با وعده ای دروغ داره زمان می خره ن به پرسنل میرسه ن به تولید. تولید خودرو به پایین حد خودش تو سال‌های اخیر رسیده و پرسنل ناراضی از وضعیت موجود. بعد از سایپا دیزل الان نوبت ایران خودرو دیزل رسیده که از طرف این شخص به مرز تعطیلی برسه. لازمه که مسولین توجه ویژه ای به این شرکت بزرگ خودروهای کار در خاورمیانه داشته باشند.

احمد یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 7:45

سلام آقا محمد
فقط 2 مورد عرض کنم :
تیم توسلی مهر با شرایط زیر ایرانخودرو دیزل را تحویل تیم محمد زاده داد :
– 9000 خودرو پیش فروش شده و عواید مصرف شده
-واریز 1500 ملایارد تومن به حساب بیمه .

کارگر یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 10:17

برنامه تولید این هفته ایران خودرودیزل فقط ۱۸ دستگاه پیکاپ دیزل
بیچاره شدیم از این مدیریت افتضاح
نه اضافه کار داریم نه پاداش
جلوی زن و بچه مون شرمنده ایم

ابراهیم شنبه , 17 شهریور 1403 - 22:16

دکتر بهزاد پناهی لزرجانی کسی که چهار سال مدیرعامل امداد سایپا بود و عملکرد درخشانی داشت و همینطور مدیرعامل سایپا یدک. می‌تونه به سایپا کمک کنه تا از این منجلاب نجات پیدا کنه

مصطفی یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 0:07

کارشناسی که بدون تجربه کار بازرگانی یک شبه مدیر میشود و کارشناس دیگری قائم مقام مدیر باید فاتحه خودرو سازی رو خوند امیدوارم دولت جدید افراد با لیاقت رو برای مدیریت ها انتخاب کنند که باعث ترقی خوددو سازی شود.

فریبرز دوشنبه , 19 شهریور 1403 - 22:21

سلام خوب شد جعفر و حسین از ایران خودرو رفتن حاشیه ما از بین رفت. علیمردان به نظر من ادم باهوشی هست. حسینیه و روضه از این ور مخصوص رفت اونور جاده مخصوص.

مطلع چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 23:31

مدیر عامل شرکت الف خ. یکی از باند بازهای قهاره . شوهر خواهرش رانندشه و برادر خانمش هم مدیر اداری کرده . و دوستانش هم یک به یک داره مدیر میکنه . باند باز و کار نابلده باید سازمان بازرسی به انتصابات این آقا ورود کنه