اگر بخواهید متوجه بشید که این مسائل از کجا آب میخوره، اصلا کار سختی در پیش ندارید. کافیه مثل انسانهای «آزاده» و با نگاه «روشن» قضیه را بررسی کنید.
وقتی داد میزنیم که بابا ایهاالناس این انتصابها بو داره، مشکل داره، محل شک و فساده، شایستگی و لیاقتی در کار نیست، بیش از ۹۰ درصدش رانت و لابی و رفیق بازی و فامیل بازیه و… جماعت نظارتی خودشونو میزنن به کوچه علیچپ!!!
بدیهیه وقتی شخصی که اصلا در قواره اون جایگاهی که بهش دادن نیست و حتی خودش هم احتمال میده به هر دلیلی، به زودی زود، این جایگاه را ازش بگیرند و پست و مقامش دولت مستعجل باشه، در این شرایط فقط به فکر جیب و منافع خودشه و تنها کاری که میکنه تلاش برای برخورداری و بهرهمندی حداکثری از منابع و مزایا برای خودشه.
کوتوله پروری و نالایقگزینی در این دوره به حد اعلا رسیده. اون دوره قبلی همه حراستیها و انتظاماتیها مناصب را اشغال کردند، در این دوره هم که دیگه واقعا حرفی برای گفتن باقی نگذاشتند حضرات!!!
چقدر داد زدیم که بابا از شاگرد مکانیک تعمیرگاه مدیرعامل درنمیاد، از منشی دفتر معاون درنمیاد، از سابقهدار کلاهبرداری و جعل عنوان مدیر ارشد و همهکاره درنمیاد و…. و دهها فریاد مشابه دیگه.
البته این را هم بدانید که رسانههائی مثل شما هم در این نابسامانی شریکند و باید در روز محشر پاسخگو باشند. با این پروپاگاندائی که برای این کوتولهها راهانداختید، حقالناس را به بازی گرفتید. شما هم مقصرید آقای مصطفوی.
اختصاصی خط بازار؛
پرداخت نجومی به نورچشمی ها در خودروسازی/به نام کارگر به کام مدیران سفارشی/حقوق 40 میلیونی به مدیر شرکت زیرمجموعه
به گزارش خط بازار؛ یکی از نکات قابل توجه در شرکت های خودروسازی، عدم رعایت عدالت در نظام پرداخت حقوق و مزایا به مدیران نسبت به کارکنان است. در همین راستا بعضا دیده می شود در برخی از شرکت های زیرمجموعه پرداخت حقوق به مدیران ارشد چندان متعارف نیست و بندهای آن محل سوال و بازنگری می باشد. به ویژه اگر این مدیران سفارشی و نورچشمی باشند.
بررسی ها نشان می دهد برخی از این افراد که در دوران جدید مدیریت خودروسازان منصوب شده اند علی رغم آنکه در شرکت های زیرمجموعه به عنوان مدیر ارشد مشغول به کار هستند ولی حقوق پرداختی شان حدود 40 میلیون تومان است که با مزایا به بیش از 50 میلیون تومان می رسد. این در حالی است که ممکن است پاداش های خاص نیز دریافت کنند.
اضافه کاری چند برابر کارکرد عادی(حقوق پایه)، حق مسکن، حق خواربار، حق جذب چند میلیونی، سایر مزایا، فوق العاده پست چند میلیونی، کمک هزینه تلفن همراه، کمک هزینه ایاب و ذهاب کارکنان، بن کارگری از بندهای فیش حقوقی این افراد می باشد.
به نظر می رسد نظام پرداخت حقوق و مزایا در خودروسازان بایستی از یک رویه عادلانه برخوردار باشد تا حقوق کارگران عادی به ویژه خط تولید در مقابل مدیران نورچشمی پشت میز تضییع نشود. به ویژه در شرایطی کنونی که خودروسازان با زیان هزار میلیارد تومانی مواجه هستند، وضعیت نظام پرداختی باید متناسب سازی شود. میزهای مدیریتی محل خدمت است و نه فرصتی برای رانت و بهره بردن از شرایط خاص.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، پرداخت نجومی ، حقوق نجومی در خودروسازی ، خودروسازی ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
شما خودتونم یکی به میخ میزنید یکی به نعل.در ظاهر خبر منفی کار میکنید چون دنبال گرفتن شیتیل و باج از همون مدیران هستید. من از نزدیک در جریان خیلی کثافتکاریای خود شما هستم. لطفا این اداها رو برای ما دیگه درنیارید. اونا یه جور میکنن، خود شما هم هزار جور
شما چرا میسوزید؟
تا جایی که من این چند ماه خط بازار رو دنبال میکنم سایت خط بازار دنباله رو هیچ طیف سیاسی یا اقتصادی نیست و همیشه به دنبال افشاگری تخلفات در گروه خودرو سازی هستش.
اما اینکه شما میسوزید یکی دو حالت بیشتر نیست.
یا منشی مدیرعاملی چیزی هستی
و یا تو هم جزو این مدیران هستی که به نام کاگر به کام مدیران هستند
ما که نمیسوزیم ولی سوختن شما رو خواهیم دید 😎
ما نه منشی هستیم و نه مدیر، اما در جریان شیتیل گرفتن شما از مدیران هستیم دادا. باج می گیری که اخبار نه چندان مهمتو منتشر نکنی اما چون خیلی هم نامردی از قضا همونا رو که بابتشون پول گرفتی، بازم منتشر می کنی 😂😂 دست آخرم ادای آدم خوبا رو در میاری ، خیلیم ناز و پوپولیستی. تازه به همونا که زیرآبشونو می زنی همزمان مشاوره هم میدی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴