واقعا شما به این میگن خصوصی سازی مدیزیت
مدیرعامل تام که سالها قایم مقام مدیرعامل ایران خودرو ، عضو هیات مدیره و مدیرعامل ساپکو بوده و خودش مسبب وضع موجود میشه مدیرعامل
مدیرعامل ایساکو. میاد. مدیرعامل یاپکو میشه.
مدیرعامل سایپا کاشان ( بعد از گندهایی که تو سایپا زده) میشه مدیرعامل ایساکو و هیات مدیره ایران خودرو
معاونت تام ایران خودرو میشه مدیرعامل تام
معاونت ساپکو. میشه مدیرعامل ساپکو
مدیرعامل ساپکو. برمیکرده میشه قایم مقام ارشد ایران خودرو( قبلا همینحا بوده)
به خدا تو همه این سالها ما این چرخشها. را صدبار دیدیم و عادت کردیم
پایان دلواپسان ایران خودرو؛ رای شورای رقابت غیرقابل اجراست
به گزارش خط بازار؛ در پی انتشار و ابلاغ رای شورای رقابت درباره حضور شرکت خصوصی در هیات مدیره شرکت ایرانخودرو، این شرکت در پاسح به ادعای شورای رقابت، ضمن اشاره به اینکه قانونی بودن مجمع ایرانخودرو تایید شده و جای هیچ نگرانی برای ابطال این مجمع و عدم تحقق جدیترین خصوصیسازی اجرا شده در کشور وجود ندارد عنوان کرد که رای شورای رقابت غیرقابل اجرا و غیرقابل استناد است.
سهشنبه هفته گذشته (۲۳ بهمن ماه)، هیات تجدید نظر شورای رقابت، پس از گذشت یک هفته از برگزاری مجمع گروه صنعتی ایرانخودرو و واگذاری این گروه خودروسازی به بخش خصوصی، رای ۵۵۳ سال ۱۴۰۱ شورای رقابت را تایید کرده و رای بر غیرقانونی بودن حضور شرکت خصوصی مذکور در هیات مدیره گروه صنعتی ایرانخودرو داد.
حال امروز (۲۷ بهمن ماه) گروه صنعتی ایرانخودرو در جدیدترین اطلاعیه خود، به ادعاهای مطروحه شورای رقابت در رای خود پاسخ داده است.
بر اساس آنچه که در متن اطلاعیه اعضای منتخب بخش دولتی و خصوصی هیاتمدیره ایرانخودرو آمده است، در وهله اول از مسئولان و مردم خواسته شده تا نسبت به اطلاعات خلاف واقع و قانون که در راستای تضعیف، تخریب و ایجاد شبهه ساختار مدیریتی نوپای بخش خصوصی در شرکت ایران خودرو است، توجه نکنند.
این اطلاعیه به شرح زیر است:
” درخصوص ادعاهای مطرح شده مربوط به رای شورای رقابت، موارد زیر اعلام میشود:
۱- هم اکنون که پس از سالهای متمادی، در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و حمایت سایر سران قوا، مبنی بر لزوم واگذاری بخشهای صنعتی دولتی کشور به بخش خصوصی، انتظار مردم برآورده شد و مدیریت شرکت ایرانخودرو به عنوان زیاندهترین شرکت دولتی و بزرگترین خودروساز کشور که در بدترین شرایط از نظر تولید محصول و زیان و میزان نارضایتی مشتریان قرار داشت، با تاکید بر استفاده از دانش روز جهان و اعتقاد بر ایجاد بهرهوری حداکثری، در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت و مقرر است که در زمانبندی مطلوب، کیفیت محصولات تولیدی بزرگترین بنگاه خودروسازی ایران ارتقا دهد تا محصولاتی در شان مردم ایران را راهی بازار کند؛ لذا از مردم و مسئولان درخواست داریم نسبت به اطلاعات خلاف واقع و قانون، هجمه رسانهای و تشویش اذهان افراد غیرمرتبط و غیرمتخصص که همگی در راستای تضعیف، تخریب و ایجاد شبهه و… ساختار مدیریتی نوپای بخش خصوصی در شرکت ایران خودرو است، توجه نکنند.
بیتردید، قانون فصلالخطاب همه امور در کشور است و نهادهای متعدد نظارتی و قضایی وظایف رسمی خود را با اشراف کامل بر روند این فرآیند اعمال میکنند و همانگونه که مکرراً از سوی نهادهای قانونی اعلام شده، مجمع شرکت ایرانخودرو بهصورت کاملا صحیح و قانونی برگزار شدهو جای هیچ نگرانی برای ابطال این مجمع و عدم تحقق جدیترین خصوصیسازی اجرا شده در کشور وجود ندارد.
٢- تصمیم شورای رقابت در زمان برگزاری مجمع به صورت قانونی صادر و ابلاغ نشده بود (مستند به نامه 17 بهمن 1403 رئیس هیات تجدیدنظر شورای رقابت خطاب به مدیرعامل سابق شرکت ایرانخودرو) و طبق بررسیهای قانونی انجام شده، این تصمیم شورای رقابت در صورت ابلاغ در زمان برگزاری مجمع نیز مستلزم صدور اجراییه با مهلت ۱۰ روزه وفق قانون اجرای احکام مدنی بوده است؛ مضاف بر این، اینکه تصمیم توسط محکومعلیه و معترض یا معترضان و وارد یا واردین ثالث قابل اعتراض در مراجع قانونی است.
٣- تصمیم شورای رقابت در صورت ابلاغ در زمان برگزاری مجمع نیز صرفاً ناظر به فروش سهام بدون تعیین مدت و نحوه فروش بعد از صدور اجراییه قضایی توسط دو سهامدار از کل سهامداران شرکت ایرانخودرو بوده و مانعی برای اثر حقوق مالکانه این سهامداران برای حضور و اعمال حق رای در مجمع نبوده است.
۴- با توجه به خروج آن دو شرکت از هیات مدیره شرکت ایرانخودرو ناشی از عدم کاندیداتوری در مجمع مذکور، غایت اجرای رای محقق شده است و بر همین اساس رای شورای رقابت غیرقابل اجرا و غیرقابل استناد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها :ایران خودرو ، خط بازار ، دلواپسان ایران خودرو ، مدیریت ایران خودرو ، واگذاری ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خوش بحال کارگران ایرانخودرو
سایپا تیشه به ریشه کارگران میزند
نزدیک به ۱۵۰ نفر از پرسنل سازه گستر با بیش از میانگین ۲۰ سال سابقه بلاتکلیف هستند.
حذف معاونت بازرگانی و روابط عمومی بدون هیچ پشتوانه علمی،شب عید عادلانه است؟اضافه کردن مدیریت های من درآوردی در سازه گستر به پشتوانه مشاوره های بی خردانه …
خبرهای خوب در سایپا در راه است…..
خوب شد اینا خودشون رابطه ای اومدن شدن رئیس شرکت و مدیر سایپا و سازه و کاشان و …
اگه واقعا صاحب کارخونه بودن و با پول خودشون شرکت زده بودن فکر کنم یک نفر رو زنده نمیذاشتن .
جناب دکتر پیرمحمدی
امیدوارم هرچه سریعتر مدیر عامل تعاونی اعتبار را عوض کنید.فردی بازنشسته اقای اخلاصمند همه کاره تعاونی اعتبار شدند و مدیر عامل هیچ نقشی نداره و فقط بله قربان گو هست واقای اخلاصمند تمامی تصمیمات را می گیرند و اخیرا ۷۰۰ میلیون وام دو درصد گرفته اند که خلاف قوانین هست
لطفا به داد تعاونی اعتبار برسید
این فقط و فقط رانت سازی هست و بس نه خصوصی سازی
اتفاقا با آمدن تیم جدید خیلی ها ماستهای خود را کیسه کردن و فهمیدن مفت خوری داره تمام میشه و باید کار کرد شرکتهای تابعه درجه یک که در یکسال گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی انسانی جذب کرده اند باید پاسخگو باشند یک شرکت مهندسی و خدماتی چه تعداد نیروی نیاز دارد آیا ۱۳۰۰ نفر نیرو باید ۴۵۰۰ نفر در ظرف ۲ سال بشود آن هم عمدا کارشناس بی سواد خانم
به امید روزهای خوب خودروی خوب کیفیت خوب و انتها رضایت مشتری . خدا بهمراهتان …..
اینکه ایران خودرو خصوصی سازی شد خیلی هم عالیه، اما با این مدیرانی که اومدند فرقی با دولتی نکرده، مدیران رانتی با کارنامه ضعیف ، سفارشی هایی که تا حالا یه حرکت مثبت نداشتند، امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشه
چو وانمی کنی گرهی ، خود گره مباش
ابرو گشاده باش گر دستت گشاده نیست
عوض اینکه واسه مردم و کارگرهاتون که صبح با هزار امید میان سرکار ، تو این وضعیت اقتصادی نقطه امید باشید،با اینهمه مشکلات و دغدغده دیگه شما آب به آسیاب دشمن نریزید لطفا.آقای رئیس و مسئول ، دوره ات میگذره سعی کن نام نیک از خودت بجا بذاری.
چه جور خصوصی سازی شده که همه مدیرا همون قبلیا هستن و دارن میچرخن
همه چیز شده خاله بازی
ایرانخودرویی ها فرار کردن سمت سایپا
سایپایی هاام میرن اون ور
۴ تا نگهبان رفتن سایپا شدن مدیر
یعنی تو سازمانهای ما و باوجود اینهمه قدیمی مدیر پیدا نمیشه که بیسوادای ایرانخودرو فرارکردن اومدن سایپا و سازه گستر و سیتروئن شدن همه کاره
خدارو شکر که قراره سایپا هم خصوصی بشه و اینا باید به زودی برن از شرکت های ما
سلام سلام
مطمینی اینطوریه ؟ رانت و پارتی بازی تموم شده ؟
نه عزیزم
بسم الله الرحمن الرحیم
اولین انتصاب، مقدم
ممکنِ یه کم در مورد تخصص ایشون روشنگری کنید
انتصاب دوم …
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱