پاشنه آشیل مدیرعامل ۷ هزار میلیاردی سایپا

خط مشی اصلی جواد توسلی مهر مدیرعامل سایپا افزایش تولید با تمرکز بر کاهش هزینه و تقویت زنجیره تامین با محوریت خودکفایی است.
کد خبر : 70717
تاریخ انتشار :سه شنبه 21 فروردین 1403 - 14:20

به گزارش خط بازار؛ خط مشی اصلی جواد توسلی مهر مدیرعامل سایپا افزایش تولید با تمرکز بر کاهش هزینه و تقویت زنجیره تامین با محوریت خودکفایی است. رویکرد مبارکی که در کنار جذابیت هایش، دارای پیچیدگی های اقتصادی و سیاسی است و نشان از مسیر سخت پیش روی توسلی مهر است. مدیرعامل ۷ هزار میلیاردی که در ایران خودرو دیزل تجربه موفقی در زمینه افزایش تولید و سودآوری داشته است.

از آنجا که ماهیت بنگاه داری در سایپا به نسبت ایران خودرو دیزل متفاوت تر و گسترده تر است، از این رو تحقق رویکرد توسلی مهر در سایپا در گرو شروط خاص به خود است که شرط لازم آن پیاده سازی یک نظام تامین مالی قدرتمند در ستاد سایپا و سازه گستر و مگاموتور است.

این نظام مالی قدرتمند بایستی اولا فعال باشد. به این معنا که جلوتر از فرآیند تولید حرکت کند. دوما معتبر باشد به این معنا که در نظام مالی(اعم از بانک و بازار سرمایه) دارای روابط قدرتمند باشد تا بتواند در کمترین زمان ممکن تامین مالی به موقع انجام دهد و سوما عادل باشد به این معنا که نگاه عادلانه و منصفانه ای به قطعه سازان و تامین کنندگان داشته باشد.

چنین نظام مالی نه تنها پاشنه آشیل نخواهد بود بلکه نقطه اتکا برنامه های توسعه ای سایپا نیز می باشد. تا زمانی که این شرط لازم محقق نشود، افزایش تولید سرابی بیش نخواهد بود. ای کاش قبل از هر کاری اول فکر اساسی برای تقویت نظام تامین مالی می شد. حضور مدیران فعال، بااعتبار و عادل در نظام تامین مالی سایپا یک ضرورت است که باید در کنار توسلی مهر قرار گیرند. مدیرانی که همچون مدیرعامل ۷ هزار میلیاردی، کارنامه شان مملو از تامین مالی های ۲ هزار میلیاردی و ۷ هزار میلیاردی است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 38 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید حق گو سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

با سلام
نگاه به مقوله رشد و توسعه صنعتی خصوصا در صنعت خودرو علاوه بر وجود برنامه های هدف گذاری شده دارای زمان بندی (کوتاه و میان و بلندمدت ) نیاز به انگیزه و فعالیت مستمر در همه بخش‌های اساسی این صنعت دارد .اززنجیره تامین بهنگام و موثر با کیفیت بالا تا خدمات پس از فروش مناسب همگی در نتیجه بخشی این تفکرات تاثیر دارد .
باید پذیرفت که مهندس توسلی مهر و همکاران نزدیک و همفکر او عامل تولد گفتمان جدیدی درصنعت خودرو گردیده اند که در بین کارشناسان این صنعت به ضلع سوم گفتمان منتج به عملکرد مثبت تبدیل گردیده اند .عدم توجه به حواشی گذرا که تحت تاثیر به خطر افتادن منافع برخی رانت خواران همیشه محق این صنعت که میوه شیرین تعاملات دولت با این صنعت را چیده و طلبکارانه خواهان ادامه این برداشت هستند که طی همین چند روز کوتاه انتخاب و انتصاب این گروه کوچک بوجود آمده یکی از همین ایجاد حواشی می‌باشد که این تفکر و گفتمان استادانه مطلع از چگونگی برخورد با این ترمزهای همه روزه خواهد بود .
این گفتمان در صورتی موفق خواهد بود که علاوه بر کارو فعالیت منطبق بر برنامه های طراحی شده نگاهی همسو با واقعیت‌های امروز اقتصادی کشور وجود داشته باشد.
اینکه حیاتی ترین بخش و موتور محرکه این صنعت در تامین به موقع و با کیفیت و با کاهش قیمت دیروز در فردا صورت گیرد فقط از مدیری که چونین فعالیتی را قبلا تجربه کرده برخواهد آمد همچون گذشته .
و خدمات پس از فروش و امداد نیز تنها با همان شور و شعور حسینی که تجربه گرانی در پشت فعالیت‌های سالیان دراز تجربه اش نهفته امکان پذیر خواهد بود ‌و رسما شرکت‌های تابعه از تجاری سازان گرفته تا دیگر تولید کنندگان محصولات غیر از شرکت مادر را به قله های رفیع موفقیت خواهد رساند. و استفاده از مدیرانی غیر از همین همفکران و همقطارانی که اشنا با ضلع سوم مدیریت بر صنعت خودروی کشور باشند و تجربه تبدیل میلیاردها زیان انباشته به سود میلیاردی را داشته باشند عملا و در واقعیت امکان پذیر نخواهد بود .چه مگر چه تعداد مدیر و همراه در کشور چونین تجربه ای داشتند که بتوان از این تجربه شان به نوعی استفاده کرد غیر از همین گروه کوچک .
به امید ایرانی موفق و سربلند

da سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

خط بازار جان این انتصابات که تازه شروعش بود هفته دیگه یکی از بستگانشون میشن مدیرعامل لیزینگ رایان سایپا و شایدم مگاموتور هم هفته بعد عوض بشه!!

حسین سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

هفته دیگه سایپا هفته خاک و خون هستش.

ابو محمد سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶

حکم آقای شکری پور بعنوان مدیرعامل ابلاغ شد. هر کی رو میبره اونور داره مدیر عاملی میده.

Da سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵

آقای دکتر شکری پور معاون طرح و برنامه دیزل که با چند صد میلیارد هزینه نتوانست به درستی سیستمsap رو با فاوا پیاده سازی کند ماژول فروش اجرایی نشد ماژول مالی معاشرت زیاد مالی دارد که هم اکنون ادامه آن روی هواست دو سال هزینه اتوماسیون شرکت پیوست کرده بدون یک روز اجرای آن همه اینها قابل بررسی و پیگیری است .

شامی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

یعنی چی تیتر زدی:
…افزایش تولید با تمرکز بر کاهش تولید و تقویت زنجیره تامین با محوریت خودکفایی…
!!!!!!!!!

da سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

شرکت فناوری ارتباط سایپا هم هفته دیگر مدیرعامل جدید منصوب می شود.!!

ابو محمد سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

سلام دو تا از شرکت های زیر مجموعه دیزل همچنان بلاتکلیف هستن. مدیر عاملاشون رفتن سایپا و کسی جایگزین اونا نشده. جای معاونت های دیزل که رفتن سایپا خالیه و بقیه معاونت های دیزل هم منتظر هستن تا تکلیف نحوه انتقال پرونده هاشون روشن بشه تا بتونن برن سایپا . این جابه جایی ها منجر یه خالی شدن دیزل از مدیران با تجربه شده و از اون طرف به آقای محمدزاده مدیر عامل جدید دیزل اجازه نمیدن تیم خودش رو خودش بچینه و می خوان کسانی رو تحمیل کنن. اون مرد سالم خودرو سازی زودتر بجنبه . همه دارن میرن سایپا . توسلی به جای اتوبوس داره یه قطار داره میبره. ببره ولی جاش تو دیزل و شرکت های تابعه با فرمان محمدزاده آدم بزارن تا بتونه کار کنه. با این کوچه مدیران دیزل در آینده حتما دچار مشکل خواهد شد. چرا برای تقویت سایپا باید دیزل متضرر بشه ؟

da سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

توسلی مهر الان به تنها چیزی که فکر نمیکنه ایران خودرو دیزله هر چی دیزل بیشتر بخوره زمین میاد میگه من رفتم وضع دیزل خراب شد بقول شما هفته قبل مدیر قراردادها رو بردن زامیاد و دو سه تا دیگه معاون قدیمی دیزل هفته بعد حکمشون میخوره صبر نکرد بنده خدا دکتر محمدزاده پاش به دیزل برسه

مگاموتور سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

ادعای مخاطب:

مگاموتور پاشنه آشیل گروه سایپا هست
مگاموتور در بررسی های انجام شده در خاورمیانه منحصر به فرد هست چون شمش آلومینیوم خام و بلوک سیلندر خام وارد مگاموتور می شود و در داخل مگاموتور تبدیل به گیربکس خودرو و موتور خودرو می شود ، کدام شرکت در خاورمیانه این مقدار ارزش افزوده دارد؟
شرکت مگاموتور در سال ۱۳۸۶ در زمان مدیرعاملی آقای نجم الدین پرسودترین شرکت در خاورمیانه شد چون با محاسبه دارایی ثابت کم و محاسبه ارزش افزوده بسیار زیاد که میتواند داشته باشد به این سود رسیده بود.
شرکت مگاموتور در سال ۱۳۸۶ در زمان مدیرعاملی مهندس شیخ عطار و معاونت تولیدش آقای بینشیان به بالاترین رکورد تولید به تعداد ۳۲۰۰ دستگاه قوای محرکه گروه سایپا را داشته است که بعدا در هیچ زمانی در یک روز و دو شیفت کوتاه در شرکت مگاموتور و هیچ شرکت موتورسازی در صنعت ایران این آمار و رکورد تکرار نشده است.
ولی متاسفانه در حال حاضر شرکت مگاموتور با سومدیریت سال های متمادی که به ضرر مالی افتاده و دائم خطوط گروه سایپا را کند و متوقف می کند و مدیرعامل کنونی هم با تجربه و متخصص نیست و این باند فساد به بازیش گرفتند.
ریشه اصلی فساد گروه سایپا در مگاموتور هست و باید همه عوض بشوند تا اصلاح بشود و به روزگار پرافتخار خود برگردد.

مگاموتور سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

اصلاح گردد، مهندس شیخ عطار در سال ۱۳۹۴ مدیرعامل مگاموتور بود که با مهندس بینشیان معاونت تولید در آن زمان بود که توانستند رکورد تولید ۳۲۰۰ دستگاه قوای محرکه سایپا را ثبت کنند ولی الان به ضرر مالی رسیده و افت تولید تا ۱۵۰۰ دستگاه رسیده است و الان چون دپوی تولید در تعطیلات عید دارند توانستند پا به پای گروه سایپا حرکت کند و به محض اینکه دپوی تولیدش تمام بشود گروه سایپا را بدبخت می کند و خطوط تولید را متوقف می کند.

فاتح سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳

نولید ۳۲۰۰ تایی واسه رفع تحریم بود ۲۰۰۰ تاش ال نود بود همه نرت دارن ازت فیلم بازی نکن

ولی قربانی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳

سال ۹۵ شیخ عطار اومد . خیلی آمارهات دقیق نیست حسین خان .
فکر کنم ظرفیت خطوط هم نمیدونی .

ناصر سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

هیچ کس غیر مهندس بینشیان نمیتواند تولید مگا را به ۳۲۰۰دستگاه برساند آمار دقیق در بیارید متوجه میشوید نجات مگاموتور فقط با مهندس بینشیان اتفاق میفته فردی سالم و مومن و دوست داشتنی ان شالله خداوند به ایشان توفیق روز افزون عنایت فرمایید

علی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵

جناب توسلی مهر تا زمانی که امثال هادی مرتضوی همشهری مدیرعامل سابق که یک کارمند پرونده‌ای بود در این دو سال تو چند تا شرکت گروه رئیس هیئت مدیره و اکنون قائم مقام شرکت رنا می‌باشد هستند به جای نمی‌رسید

Aras سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

مثل اینکه توسلی مهر مثل اهالی شهرهای شمالی بهت نمیرسه مصطفوی خخخخ

هاشمی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷

چه چيزي ميخواي إز سايپا تيم قطعه ساز و ديار مازني كه نيستند به شما و أمثال شما إنسان هاي …..باج بدهند

شاهین چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۱

نقشه راه مشخصه ولی با این وضعیت بیخیالی مدیران و از دست دادن نیروهای کلیدی شرکت و گروه ،نه توسلی نه افراد دیگه کاری از پیش نمیتونن ببرن.
سیاه لشکر کار رو جلو نمیگیره بلکه نیروهای نخبه و کلیدی سایپا و گروه هستن که وضعیت شرکت رو آبرمندانه حفظ کردن وگرنه مدیران عاملی که منسوب شدن خیلی هاشون نه تخصص کافی دارن و نه انتصابات درستی داشتن و نه نیروهای کلیدی رو بهشون بها دادن و حفظ نکردن و صرفا چارت ها رو توسعه دادن و ساختارهای تار عنکبوتی اضافه کردن بدون اینکه صرف اقتصادی براشون مهم باشه.
شما سرمایه کل بانک های رو بریزید توی سایپا با این ساختار فعلی و مدیران نالایق و غیر اقتصادی ، نتیجه اقتصادی نخواهید گرفت!

هاشمی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸

ابرادر چه چيزي ميخواي إز سايپا تيم قطعه ساز و ديار مازني كه نيستند به شما و أمثال شما إنسان هاي …..باج بدهند

عیسی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

با سلام
ظاهرا متفاوت بودن مدیر عامل فعلی با قبلی برای بعضی ها خوشایند نیست.امان از بابل و قطعه ساز.
این همه انتقاد خودجای تامل داره.

پاسخ عيسي جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

بجاي خط بازار قراره به شما برسه برادر عيسي جان،ازينجا به بعد انگار براي شما خوشاينده داداش

عیسی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

دوستانی که ناراحت دکتر محمد زاده هستن سخت در اشتباه هستن. ایشان هم مطمین باشید فکر همه جا را کردن .و با اقای توسلی مهر در تعامل و در اصلاح این ساختار مکمل هم می باشند.اقای محمد زاده هم شخص دلسوز و رزومه بسیار عالی در صنعت خودرو و تجربه حل مسایل سخت از این را داشته پس جای نگرانی نیست.به امید روزهای درخشان در صنعت خودرو

حشمت فردوس سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

ظاهرا خط بازار خیری ازمدیر عامل فعلی سایپا نصیبت نشده. تیم قبلی برات خوب بوده ولی چاره ای نیست .

کارمند سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲

جناب توسلی مهر لطفاً به وضعیت شرکت خدمات فنی رنا رسیدگی بفرمایید افراد ناکارآمد منتسب به تیموری امثال هادی مرتضوی گروه به خاک و خون کشیده اند لطفاً رسیدگی فرمایید

عیسی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

در هفته های اخیر شاهد کامنت های زیادی بودیم که از جناب توسلی خواهان تعویض مدیران شرکت های تابع بودیم.حال پس از تغییر مدیران شاهد کامنت های عملکرد انتحاری مدیر عامل سایپا هستیم. بالاخره این بنده خدا چکار کنه اصلاح بکنه یا نکنه . اگر وضعیت سایپا خوب بود چرا ایشون رو از دیزل بردید.تا کی این همه عناد و دشمنی. یخورده صبورباش برادر. یاعلی

حاج مرتضي چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۰

سلام به همه من فكر ميكنم خط بازار ، از خط خارج شده و دوست داره تو باقاليا بچرخه ، برادر اگه دنبال شيتيلي اشتباه داري ميگردي، اگه اهل كمك به صنعت هستي كه اصلا علمي حرف نميزني..
اگه اهل مناطره اي بسمه الله ، ولي فكر ميكنم اهل تشويشي
حتما بهتون فشار اومده كه بساط بخور بخور داره جمع ميشه و كسايي وسط ميدون اومدن كه جهادي و اهل كارن .. عوض اينكه كمك كنيد يه صنعت ديگه جوون بگيره كه اين بازار متلاطم آروم بشه. دنبال آشوبي؟
داداش اگه اين سايتك زدي واسه منافع جمعش كن
دنبال دو تا كلمه حرف حساب باش

امين چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۳

سلام به همه من فكر ميكنم خط بازار ، از خط خارج شده و دوست داره تو باقاليا بچرخه ، برادر اگه دنبال شيتيلي اشتباه داري ميگردي، اگه اهل كمك به صنعت هستي كه اصلا علمي حرف نميزني..
اگه اهل مناطره اي بسمه الله ، ولي فكر ميكنم اهل تشويشي
حتما بهتون فشار اومده كه بساط بخور بخور داره جمع ميشه و كسايي وسط ميدون اومدن كه جهادي و اهل كارن .. عوض اينكه كمك كنيد يه صنعت ديگه جوون بگيره كه اين بازار متلاطم آروم بشه. دنبال آشوبي؟
داداش اگه اين سايتك زدي واسه منافع جمعش كن
دنبال دو تا كلمه حرف حساب باش.

حسين چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۶

خدارو شكر يكي اومده كه كار كنه …
آقاي توسلي مهر با همون فرمون موفقيت و الان و تعهد برو جلو
باميد روزاي پر از بركت

كبوتر چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

فعلا كه انگار اومده راننده قطار باشه و از ديزل و فاميل هاي خودش و دوست اشنايلن بابك نيرو بياره سايپا
اينهمه گفتن تيموري باند بازه، اينام كه همونن و حتي بدتر

مگاموتور چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

سلام
جناب اقای مهندس توسلی مهرلطفا بررسی کنید:
چرا قائم مقام تامین طی دوسال دوبار لغو حکم شده و پس از یک روز مجددا برگشته ایا فشاری از سوی افراد خاص پشت این قضیه هستش یا ایشان منافع عده ای را تامین میکنه؟
چرا اقای ج رفیق جناب تیموری هنوز برکنار نشده انهم با عملکرد افتضاح و پر از شائبه ایشان؟
چرا افراد سالم و با شرف که منافع سازمان را بر منافع جابری ترجیح میدادند از سوی ایشان کنار گذاشته شدند ؟ایا افراد سالم مستنداتی داشتند در خصوص تخلفات ایشان؟
چرا طی دوسال افراد خاص استخدام و یا سمت گرفتند در صورتیکه هیچ تخصصی نداشتند ایا منافع ج دخیل بوده؟
انتصاب معاونت ها توسط چه کسی و در راستای تامین منافع چه کسانی و چه باندی صورت پذیرفته؟
چرا دو تا از مدیران ناظر بازرسی و حراست همزمان کنار گذاشته شدند ایا به موارد تخلف رسیده بودند؟
چرا افراد رد صلاحیت شده پس از برکناری مدیران نظارتی با شرف،مجددا پست گرفتند؟نفش ج در اینخصوص چه بوده است؟
چرا در خصوص هزینه های نا متعارف در خصوص توالت ج واستخر و استیج در سال ال۹۰هیچ کس مورد سوال و بازخواست نشد؟
ایا مدیران نظارتی جرات ورود به موضوعات ج دارن؟
ایا در خصوص کلیم سازندگان خارجی اقدام میشود یا سندسازی می کنن؟
ایا انحراف مصرف بالای صدمیلیارد تومانی در سال ۱۴۰۰ صحت دارد و یا خیر؟
ایا موادبری و انالیز قطعات درست محاسبه میشود؟
ایا موازنه مواد با سازندگان بدرستی صورت می پذیرد؟
ایا انتقال اقای ژ به معاونت طرح و برنامه بر اساس تخصص ایشان بوده و یا در راستای ماست مالی کردن بعضی اسناد بوده؟
ایا نفرات مامور به شرکت های درجه ۵ حقوق و مزایای مگاموتور را دریافت میکنند؟
و خیلی از ایاهای دیگر

مگاموتور چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

اگر نگاهی به آمار تولید ثبت شده در تاریخچه مگاموتور داشته باشید متوجه می شوید که چه بلایی بر سر این شرکت مگاموتور سایپا آورده اند و تولید ۳۲۰۰ دستگاه تولید را نصف کردند و افرادی مانند مهندس شیخ عطار و مهندس بینشیان توانستند این رکورد را ثبت کنند.
ما خود شاهد ماجرا بودیم و خدا را شاهد میگیریم که مهندس بینشیان تمام زندگی خود را برای افزایش تولید مگاموتور گذاشت ولی یک عده که منافع خود را در خطر دیدند باعث برکناری مهندس بینشیان شدند و در آخر که فرمان مگاموتور را در دست گرفتند باعث نابودی و ضرر و زیان مگاموتور شدند.
لطفا بررسی کنید که امثال بینشیان قبل از حکم معاونت تولید چه سرمایه ای داشت و بعد از حکم معاونت تولیدش چه چیزی برد که جز حقوق چیزی نبرد
حالا بررسی کنید که معاونت تولید و معاونت مهندسی و معاونت برنامه ریزی و معاونت طرح و برنامه و معاونت ها و اعضای هیئت مدیره در مگاموتور قبل و بعد از گرفتن حکم چقدر سرمایه دار شدند و چه زندگی را تشکیل دادند لذا باید جوابگو باشند و….

مسیح چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

اگرواقعاحدفش اینی که میگه باشه درآینده دوحالت داره یاازکشورفرارمیکنه با۷هزارمیلیارددلارویااینکه برخی ازعمل کردش ناراحت میشنداینبارمیفرستنداون دنیا

محمد چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲

آقای صبحدل وزیر مجموعه بیمه سایپا نتونستند دل بچه های درشرق بازنشستگی رابدست بیاورند وترتیب نوبت بشماره پرسنلی نبوده وهمه ناراضی هستند وهیچ ثباتی ودلیل منطقی ندارند سن بازنشستگی وسختی کار در سایپا کلا مزخرفی بیش نیست یک نفر با حکم سرپرست یا کارشناس چرامانند یک کارگر کف شرکت ازامتیاز سختی کارافتاده بکند چراناحق میکنندکارگری که باگروه 12 فریز میشودیایک کاردان تاگروه 15 فریز می‌شود اما کارشناس یا سرپرست محدودیت فریز شدن ندارند وهم سابقه یک کارگر خط بازنشسته میشود

حمید چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸

با سلام مدیر و مدیریت تعریف مختص به خود دارد که اگر به درستی انتخاب گردد و جایش گمارده شود انتظار بهبود بودن اوضاع خواهیم داشت و رخ خواهد داد وای از روزی که شخص یا اشخاصی که جهت انجام کار یا مدیریت برای نیل به اهداف جوهره و آنچه جهت مدیرت را دارا باشد را نداشته باشند آنوقت هست که کشتی شما به جای رسیدن به ساحلی امن و آسایش گرفتار طوفان شده و نهایتا غرق میکرد لازمه هرکاری دانستن و علم و تجربه و کوشش با پشتکار و تداوم است برای کارهای بزرگ از افراد بزرگ استفاده نمود و از گذشتگان و عملکرد آنان در پیشرفت و آینده استفاده کرد و مشفق جوانان برای نیل به اهداف و آینده ای بهتر برگرفت .با کمال تشکر

حمید چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

شما که از نقد و انتقاد حراس دارید چرا نظر و دیدکاه میخواهید نظر دادن نیاز به خواندن مطالب و داشتن علم و سواد و تجربه و دقت دارد ولی متاسفانه چند مین بار است که دیدگاه و نظر منصفانه و عادلانه نوشتم‌ سایت با درج اینکه دیدگاه شما تکراری ست و قبلا جنین جیزی را ارسال کردید حتی از پذیرش اولیه سرباز زد چگونه انتظار بهبودی باید داشت

up چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

شما ها همه مثل اینکه همتون نون خور یکی از این مدیرعامل های اختلاس گر و رانت باز بودید. والا همه میدونن که اینها همه برای اینکه بتونن بهتر اختلاس کنن ، تیم و فک و فامیلای خودشون رو با خودشون میارن که راحت بتونن پولها رو بکشن بیرون.
تا زمانی که کسی نباشه تا این مدیرها رو که فقط به فکر جیب خودشون هستند رو محاکمه نکنه و دادگاهی نکنه، وضعیت همه شرکتها همینه.
طرف کلی بخور بخور میکنه و نهایتا برکنار میشه و یکی دیگه از فامیلاشون رو میارن راس کار.

غلام پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

یه فکری برای شرکت گواه دیزل کنید بدون مدیر عامل و هیات مدیره تازه کار می باشد

بهرام همتی شنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

دمش گرم.خدا براش بسازه.خیلی تعریفشون رو شنیدیم. میگن که خیلی دلسوز کارگره.تورو خدا یه نگاهی هم به این پلاستکوکار سایپا بکنی ممنون میشیم.

css.php