وزیر امین رئیسی پاسوز تهرانی ها/مماشات با مدیر حاشیه دار خودروسازی مشکوک است/پای منافع چه کسانی مطرح است؟

مدیرانی که هنوز یک سال از انتصاب شان نگدشته، پرونده شان در دادسراهای اقتصادی مفتوح شده است. حواشی که نه فقط برای خودشان بلکه برای اطرافیان شان نیز ایجاد شده است.
کد خبر : 49449
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

به گزارش خط بازار؛ بسیاری از کارشناسان و دلسوزان نظام معتقدند که فاطمی امین وزیر پاک دست صمت فردی سالم، جهادی و کاری است. فارغ از عملکرد بررسی ها طی یک سال گذشته نیز نشان می‌دهد وی بدون حاشیه در حال خدمت به بخش های صنعتی کشور است.

هرچند که انتقادات به فاطمی امین در خصوص حوزه خودرو به جا و قابل توجه است ولی تمام حواشی مربوط به وی در حوزه کاری است و نه سلامت رفتاری.

به همین خاطر است که فاطمی امین تاکنون یک کارت زرد از مجلس گرفته و در حال آمده شدن برای استیضاح دوم است.

بررسی های میدانی از محافل رسمی و غیررسمی نشان می دهد بخش قابل توجهی از فشار وارده به وی به خاطر حواشی برخی مدیران خودروسازی در جاده مخصوص است. مدیرانی که هنوز یک سال از انتصاب شان نگدشته، پرونده شان در دادسراهای اقتصادی مفتوح شده است. حواشی که نه فقط برای خودشان بلکه برای اطرافیان شان نیز ایجاد شده است.

البته تمام این پرونده ها و حواشی در حد اتهام است و تا زمانی دادگاه رسما رای نهایی و مجرمیت را صادر نکند فرض بر سالم بودن افراد است ولی این را هم باید توجه کرد که فرض این است و قاعدتا ضابطین قضایی براساس یک سری اسناد و مدارک افراد احضار و دستگیر کرده اند.

حال با توجه به همه این حواشی سوال این است که چرا افراد مسئول و تصمیم گیر در دولت سیزدهم بعد از این همه حواشی، دستگیری و تشکیل پرونده در خصوص برخی مدیران خودروسازی، اقدام به عزل پرونده دارها نمی کنند.

آن هم در دولت ابراهیم رئیسی که نشان داده به دنبال مبارزه با فساد است. دستگیری و برخورد با برخی از مدیران در کمتر از ۴ ماه بعد از انتصاب شان از مصادیق روشن در این خصوص است.

بررسی ها نشان می دهد ریشه این مماشات به نفوذ برخی تهرانی ها در انتصابات کرجی ها است. افراد جوانی که هنوز پشت لب شان در خودروسازی سبز نشده به جای سهامدار تصمیم گرفته و مدیر انتخاب کرده اند.

انتظار این است با هوشیاری فاطمی امین و تغییرات اساسی در بدنه وزارت صمت، خودروسازی از مدیران پرونده دار و حاشیه دار خودروسازی پاک شود و سفره سواستفاده های خانوادگی برچیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 8
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Saba شنبه , 24 دی 1401 - 13:45

گویا اقای ریسی خواست با انتخاب وزرای جدید ثابت کند کار باید به دست جوانها سپرده شود که خوب، ولی نتیجه عکس داد اقای ریس جمهور هیچ یک از وزرای جوان کارنامه قابل قبولی از خود ارائه ندادند و این تخریب عینی قشر جوان بود .البته بهتر بود جوانهایی انتخاب میکردید که از پس این مسئولیت سنگین برمی امدند نه از افراد ناتوان. جوانان ما این چند وزیر نا کارآمد نیستند
اینکه پیرهای خسته را کنار گذاشتید خوب بود
ولی ای کاش در انتخابها دقت میکردید و مانند وزیر کار کارمندان برایش اعتصاب می‌کردند

Saba شنبه , 24 دی 1401 - 13:47

گویا اقای ریسی خواست با انتخاب وزرای جدید ثابت کند کار باید به دست جوانها سپرده شود که خوب، ولی نتیجه عکس داد اقای ریس جمهور هیچ یک از وزرای جوان کارنامه قابل قبولی از خود ارائه ندادند و این تخریب عینی قشر جوان بود .البته بهتر بود جوانهایی انتخاب میکردید که از پس این مسئولیت سنگین برمی امدند نه از افراد ناتوان. جوانان ما این چند وزیر نا کارآمد نیستند
اینکه پیرهای خسته را کنار گذاشتید خوب بود
ولی ای کاش در انتخابها دقت میکردید و مانند وزیر کار کارمندان برایش اعتصاب نمی‌کردند
این وزیر شما هم گویا قربانی مافیای پشت پرده خودرو شده شالوده کار ازدست او درآمده هر روز یک حاشیه

ماهان شنبه , 24 دی 1401 - 15:27

تا زمانی که “آقای پدر خوانده” (که کسی حتی فکرش را هم نمی کند که او کیست) افراد امین دولت را حمایت می کند و با لابی سنگین و دستور از بالا، ایشان را از گزند مجلسی ها محفوظ می دارد و تا زمانی که همان “آقای پدرخوانده” اهالی “منطق” را بر حوزه خودروی کشور مسلط و حاکم بی چون و چرا می کند تا به منافع خود برسد، اوضاع همین خواهد بود و بدتر از این نیز خواهد شد… چرا که اهالی “منطق” ، اهالی “لاهیجان” و “ثقیف” و شیخ قلابی”اشراق” و منادیان یا”غفار” و امثالهم را حکم و پست و منصب داد تا همین باقیمانده صنعت خودرو را نیز غارت کنند و با ظاهری فریبنده، آخرین نفس های صنعت و خودرو را نیز خاموش کنند و جیب های “پدر خوانده” بیش از پیش پر شود و تو چه میدانی “آقای محمد” کیست؟؟! “آقای محمد”، همان “پدر خوانده” و حامی اهالی “منطق” و منادیان یا”غفار” است و چه می کند فرقه ضاله ب.

زخم کاری شنبه , 24 دی 1401 - 18:06

محمود خالیبند همه جا با پوررویی میگه که با بیت مقام معظم رهبری بستند و مدیر تسبیح به دست حالا حالاها روی کاره…

حجت اله شنبه , 24 دی 1401 - 19:07

کاملا درست است مانند شرکت ق ص و سوابق مدیر عامل و هیآت مدیره جدید آن. اینهاچگونه تایید صلاحیت شده اند. پارتی بازی تا کجا ؟؟؟؟

تحلیلگر یکشنبه , 25 دی 1401 - 13:16

⚖جناب آقای اژه ای
رئیس محترم قوه عدلیه جمهوری اسلامی ایران

🔰چرا با مفسدی که خود را منصوب به مقام معظم رهبری می داند مماشات می کنید ؟
🔰پرونده تخلفات این فرد تکمیل است…!
🔰پرونده ترک فعل های خود و یارانش هم تکمیل است …؟
📌چرا این دندان کرم خورده صنعت خودرو را نمیکنید ……!!
📌به گزارشات مستندی که اسناد آن در اختیار ماموران قوه قضاییه نیز می باشد، رئیس یک نهاد نظارتی حتی به مجلس عزای حسین بن علی(ع), رحم نکرده واز جیب شرکت و سهامدار، ادای نذر میکنند…!
بله از پانصد کیلو گوشتی که از شرکت ا. به هیئت شما هدیه داده شده و سایر هدایا، همه آگاه هستند

🔰دستورات رئیس جمهور و هیئت دولت هیچ اهمیتی برای مدیر پرونده دار خودرویی و اربابانشان ندارد ،
📌جناب اقای حاشیه جاده مخصوص چطور توانسته مشکلات زن اول و دوم و فسادهای مالی اخلاقی خود و فرزندانش رابا قدرت و پول  پاک نماید…!
🔰شاید به قول آقای م.ن. هرکسی یه قیمتی دارد

⚖جناب اژه ای حتما به طور ویژه این پرونده را بررسی کنید که چرا حکم‌ شکستن قرار پسر آقای حاشیه از قم اجرا می شود و نه از قوه قضاییه………………

🔰به گفته خودش راز ماندگاریش در حکم‌های هیات مدیره شرکت‌های خارجی برای آقای ت. و داماد های پر نفوذ سیاسی می باشد.

📌آقای حاشیه بارها راز ماندگاری خود را در سپردن جایگاه خدمات مدیران به برادر یکی از نزدیکان مقام معروف سیاسی می داند .

📌آقای حاشیه راز ماندگاری خود را در ارتباطات جناب س.، مرد همه کاره این روزهای ش می داند.

📌آقای حاشیه برای فرار از نظارت امور حقوقی خود را به برادر یک مقام معروف قضائی سپرده است

 
⚖برادر بزرگوار جناب آقای اژه ای :
نمی شود این حجم از چپاول بیت المال را دید و سکوت کرد……!

(الخیر فی ماوقع)

Morteza دوشنبه , 26 دی 1401 - 20:30

روشن آزاد پول میده بهت براش مطلب بزنی، ایران خودرو روی ریل پیشرفت

شیما دوشنبه , 26 دی 1401 - 23:00

تحلیلگر عزیز میشه در مورد فساد روشن آزاد هم بنویسی و فساد زمان مقیمی