سلام
لطفا خبری رو که منتشر میکنید اول تحقیق کنید بعد منتشر کنید شما مدیون هستید
آقای وزیری فقط چند بار خودرو تارای برقی را از نزدیک مشاهده کرده
تارای برقی توسط مدیریت آقای خسروی و تیم مهندسی شرکت جتکو طراحی و ساخته شده
لطفا اصلاح کنید
وزیری منصوب روشن است یا خطیبی؟/موفقیت جدید برای تام ایران خودرو/آیا کیوان مدیرعامل ایران خودرو می شود؟
به گزارش خط بازار؛ کیوان وزیری با تاکید بر این که برای تولید انبوه تارا برقی نیازمند حمایت نهادهای حاکمیتی هستیم، گفت: هزینه این پروژه از مرحله طراحی تا تولید ۴۵ میلیارد تومان بوده که برای تولید ۲۰ دستگاه از این محصول که بتواند تستهای لازم و صحه گذاری را انجام دهد و در راستای این که این مسیر مهم را با موفقیت در طراحی و مهندسی پشت سر بگذاریم، نیازمند بودجه هستیم.
وی با اشاره به تفاهم نامههای امضا شده برای تولید این محصول، اظهار کرد: با صبا باتری برای تامین و تولید باتری این محصول، با دانشگاه صنعتی شریف در حوزه باتری و با شرکت ها و ارگان های مختلف تفاهم نامه هایی را برای تولید این محصول به امضا رسانده ایم که از نگرانی های موجود زنجیره تامین این خودرو برقی کاسته شود.
وزیری با اشاره به اینکه در زمینه ایجاد مراکز شارژ باتری با راهبری وزارت صمت، مذاکراتی با شرکت مپنا صورت گرفته است، گفت: خودروی برقی پروژهای ملی است که برای به ثمر نشستن آن باید به صورت همزمان تمامی زیرساخت ها فراهم شود و با فراهم شدن الزامات، در سال آینده خبرهای خوبی در حوزه تولید انبوه خودروی تارا برقی خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه هزینه مصرفی یک خودروی برقی، نصف هزینه مصرفی یک خودروی بنزینی است، گفت: اگر این محصول به تولید انبوه نهایی برسد، مصرفکنندگان این خودروی برقی از قیمت آن رضایت خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت تام با اشاره اینکه در ماه آینده خبرهای خوبی درباره برق و شبکه این خودرو و خودروهای جدید ایران خودرو خواهیم داد، اظهار کرد: یکی از پیشرفته ترین تکنولوژیهای صنعت و صنعت خودرو، باتریهای لیتیومی است و شرکت جتکو با کمک سازمان صنایع دفاعی در شرف دست یابی به این علم نوین است.
وزیری از پیمایش ۳۰۰ کیلومتری تارا برقی برای هر بار شارژ خبر داد و با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساختهای استفاده از این محصول در کشور گفت: در این راستا، باید منابع شارژ باتری و درایو در دسترس قرار گیرد که گروه صنعتی ایران خودرو با کمک و همراهی سازمان هایی مانند وزارتخانه های صمت، راه و نیرو می تواند پروژه تولید انبوه خودروی برقی در کشور را به ثمر نهایی برساند.
وی ضمن با اهمیت خواندن ایجاد زیرساختهای لازم در حوزه زنجیره تامین و خدمات پس از فروش در کنار زیرساخت ها در زمینه باتری و درایو گفت: با دستیابی به تولید انبوه خودروی برقی، یک تکنولوژی جدید در صنعت خودرویی کشور نهادینه میشود و تولید انبوه تارای تمام برقی در دستور کار ایران خودرو قرار دارد.
تولید انبوه تارا تمام برقی در دستور کار ایران خودرو
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو نیز در نشست با اصحاب رسانه، با بیان اینکه تولید خودروی برقی اقدامی مشترک میان ایران خودرو، جتکو و شرکت تام است، گفت: در ابتدای این پروژه، به دنبال تعیین پلتفرمی بودیم که پتانسیل برقیسازی را داشته باشد و پلتفرم خودروی تارا برای این اقدام تعیین شد.
محسن رضایی منش، با بیان اینکه در ابتدای این پروژه به سمت تولید خودروی برقی حرکت کردیم، اما آینده ای برای صنعتی سازی این محصول در نظر نداشتیم، اظهار کرد: در حال حاضر به مرحله تولید نمونه تکوین یافته رسیده ایم و تارا که محصولی به روز و جدید است را برای انجام این مرحله در نظر گرفتیم.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با بیان اینکه نمونه ساخت بدنه ای که بتواند دو کاره باشد را در دستور کار قرار دادیم، اظهار کرد: هم چنین صحه گذاری این نمونه برای ساخت بدنه ای که بتوان پک باتری را بر روی آن نصب کرد نیز در دستور کار بود که برای انجام این امر، تاکنون پنج بدنه را به صورت آزمایشی تولید کرده ایم.
وی با بیان اینکه شناسایی سیستم های مرتبط با پلتفرم های برقی و سازنده ها از اقدامات دیگر ما در راستای تولید محصول برقی بود، اظهار کرد: سازنده هایی را پیدا کردیم که بتوانیم این پروژه را تا انتهای صنعتی سازی و تولید با آن ها پیش ببریم.
رضایی منش با بیان اینکه ساخت نمونه اولیه خودروی برقی و رونمایی از آن بدون متصور شدن آینده ای برای انبوه سازی، یکی از مشکلات ما بود، گفت: قرار است این پروژه صنعتی سازی شود و در حال حاضر در مرحله صحه گذاری و انجام تست های آن قرار داریم و با اقدام مشترکی که در دست انجام است، قول می دهیم که این خودرو به مرحله صنعتی سازی و تولید انبوه برسد.
بهجز سل باتری، دانش طراحی و نمونه سازی قطعات تارای تمام برقی داخلی سازی شده است
داود اسماعیل پور، مدیرعامل شرکت جتکو نیز با بیان اینکه اصحاب رسانه همواره مشوق و یاری دهنده ما در پروژه های صنعتی و دانش بنیان بوده و صدای ما را به گوش مردم رسانده اند، گفت: در این کشور جوانانی متعهد و متخصص هستند که تمام توان خود را صرف توسعه دانش کرده اند.
وی با اشاره به اجرای پروژه خودروی تمام برقی تارا، اظهار کرد: روش اجرای این پروژه کاملا نوآورانه است زیرا توانستیم با توسعه همکاری ها در شبکه شرکت های متخصص و دانش بنیان کشور و حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به زنجیره دانش در طراحی و ساخت سیستم های خودروی برقی و قطعات آن دست پیدا کنیم.
مدیرعامل شرکت جتکو افزود: به جز سل باتری، تمام قطعات این محصول در داخل کشور طراحی و ساخته شده است و تیم طراحی متمرکز در این مجموعه در حوزه برقی سازی محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو متشکل از حدود ۴۰ جوان نخبه از بهترین دانشگاه های کشور است که با کمک آنها، متخصصان مرکز تحقیقات و تکوین محصول ایرانخودرو و شرکت تام و دیگر شرکت های دانش بنیان، توانسته ایم پروژه خودروی تمام برقی تارا و دست یابی به دانش طراحی و ساخت ماژول های قوای محرکه را به صورت نوآوری باز به سرانجام برسانیم.
برچسب ها :امیر هوشنگ روشن آزاده ، تام ایران خودرو ، خودروسازی ، کیوان وزیری ، مهدی خطیبی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
این کار ها کلا بی فایده است.تو نمایشگاه به اصطلاح تحول صنعت خروجی کار اینجور شرکت ها را دیدن ملت و باعث تمسخر و خنده ملت شدن.با چند جوان تازه فارغ التحصیل که نمیشه کار صنعتی کرد.
نمایشگاه شده بود شبیه پایان نامه دانشجویی
کاملا *روشن* است که جناب کیوان وزیری میخواهد با استفاده از دستاوردهای جوانان نخبه شرکت جتکو برای خود اسم و رسم دست و پا کند و جتکو پله ترقی ایشان باشد و تا شاید گذشته *خاموش* خود را پاک کند!!
اگه از این جتکو آبی گرم بشه؟!
آخر و عاقبت این شرکت مثل عاقبت مرکز تحقیقات موتور هست.
هزینه بر و بی خروجی
اگر این چاه (جتکو) برای مردم و صنعت آبی نداشته باشه، بریا چاه کن نون داره.
جتکو شرکت با دانشی است.اکثرا جوان با انگیزه و نخبه .ایراد کار اینجاست که بردن گذاشتن زیر مجموعه شرکت تام ایران خودرو. جایی که پر لاشخوره. این تام اون تام سابق نیست. یک اسم از این شرکت باقی مانده . اکثر آدم حسابی ها از تام رفتن . تام مانده و مشتی تکنسین به لطف دانشگاه های علمی کاربردی کارشناس شده!!اون معدود آدم های با سواد تام هم تحت سیطره همین جماعت قرار گرفتن.
جتکو از تام بدتر تام از جتکو بدتر ایران خودرو از جفتشون بدتر تر
آقای دکتر وزیری مدیری دلسوز با دانش و فهم بالای علمی که با حداکثر توان و اراده جهادی راه ترقی و پیشرفت را کمافی السابق برای شرکت معظم تام محقق خواهد ساخت. موفق باشی دکتر
کیوان وزیری مصداق بارز مدیر ناکارامد است که صرفا با روابط در مجموعه فشل ابران خودرو رشد کرد
همه کسانی که در ایران خودرو هستند عملکرد وی را در مرکز تحقیقات به خاطر دارند.
ظاهرا در جاده مخصوص هرچه بیسوادتر و حاشیه دارتر باشی بیشتر رشد میکنی؟
ببخشید از این اصطلاح استفاده میکنم
ک . و نمونه ی بارز یک مدیر دوزاری هستند
با وجود اینکه صحبت مستند زیاده ، ولی ارزش نداره ک درموردشون نظر بنویسم ،
عرض دیگری نیست
جرات روشن در انتخاب وزیری و رضایی منش و برفروشان و…. باعث رشد غیر قابل تصور ایران خودرو شد
سر بیگناه بالای دار نمیره
میگن قیام مختار در راهه
روشن بيسواد ترين افراد و كوتوله ترينها را انتخاب كرد. اينهايي كه اسم بردي فرق گيربكس و اگزوز را نميفهمند.
آقای وزیری مصداق بارز مدیر جهادی است. ایشان با اقدام جهادی خود و با ابراز ارادت به سردار سلیمانی، شرکت تام را ازمدیران اصلاح طلب دوران روحانی خالی کرد.و مدیرانی مرید ولایت فقیه را وارد شرکت کرد.
جناب آقای وزیری نمونه بارزیک مدیر جهادی تراز انقلاب است. ایشان با اقدام جهادی خود و با ابراز ارادت به سردار سلیمانی، شرکت تام را ازمدیران اصلاح عععطلب دوران روحانی خالی کرد.و مدیرانی مرید ولایت فقیه را وارد شرکت کرد..
آیا “کیوان” …. مدیرعامل ایران خودرو میشود!!!!!!!
یعنی اینقدر با این بنده خدا رابطه ات نزدیکه که تیتر میزنی کیوان؟
اصن بهش بگو “کیوون” خودمونی تره
آقای مهندس وزیری مدیری دلسوز و کاربلد است. هنوز طرفداران دو مدیران عامل قبلی تام نمیتوانند این را باور کنند.
مدیری در تراز انقلاب و همسو با دولت مردمی آقای رئیسی که مدیران اصلاح طلب دولت روحانی را از شرکت تام خارج کرد و با نیروهای ارزشی مدافع ولایت جایگزین کرد.
من نمیدونم ایشان چه جور آدمی هست ولی مدیری را در تام حدف نکرد . یک گردان آدم و مدیر جدید آورد ولی یک سری پست و جایگاه جدید خلق کرد مدیران قبلی را درآن گذاشت . الان هر معاونت و گروه در تام یک مدیر جدید دارد . مدیر قدیمی هم هست!!!!یک عالم آدم جدید هم هستن!!!!
کیوان وزیری عشق است، عشق
کیوان دوستت داریم!!
خیلی باحالی
خط بازار عزیز، آقای کیوان وزیری یک مدیر درجه یک است. نمادی از تجربه، علم و عشق به ولایت
مدیری در تراز انقلاب. عشق است کیوان، عشق
دوستت دارم کیوان
اینایی که در تعریف آقای وزیری گفتی رو خودت باور داری؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 24