واکنش مدیرعامل ایران خودرو به حواشی اخیر/با همدلی بر تخریب ها غلبه می کنیم

مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در پیامی به کارکنان این شرکت، ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان، اعلام کرد:"حجم شایعه پراکنی و تخریب با میزان موفقیت های ارزشمند شما عزیزان در حوزه های تولید، کیفیت و خدمات رابطه مستقیم دارد."
کد خبر : 39074
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

به گزارش خط بازار؛ مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در پیامی به کارکنان این شرکت، ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان، اعلام کرد:”حجم شایعه پراکنی و تخریب با میزان موفقیت های ارزشمند شما عزیزان در حوزه های تولید، کیفیت و خدمات رابطه مستقیم دارد.”

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران عزیزم سلام
الحمدلله با تلاش همه شما عزیزان گروه صنعتی ایران خودرو با شتاب و پر نشاط و موفق به پیش می رود و هر روز بیش از پیش به اهداف عالیه نزدیک می شود.
از ابتدا هم پیدا بود، مفسدان، خناثان و دشمنان بیرونی و درونی بیکار نخواهند نشست. کمااینکه امروز هم سعی دارند با شایعه پراکنی و ایجاد تشویش تمرکز ما و‌همکاران خدوم و سختکوش این مجموعه عظیم صنعتی را بر هم زده و علاوه بر تاثیرگذاری بر روندهای موفق اخیر، برای خود فرصت سازی کنند.
در حقیقت حجم شایعه پراکنی و تخریب با میزان موفقیت های ارزشمند شما عزیزان در حوزه های تولید، کیفیت و خدمات رابطه مستقیم دارد. چه بسا هر چه در هدف و فعالیت های خود موفق تر باشیم این تخریب ها هم بیشتر است.
لیکن دشمنان بدانند اینگونه تحرکات منفی نه تنها ذره ای از عزم ما نمیکاهد بلکه بر جدیت ما برای رسیدن به تعالی و پیشرفت های بیشتر می افزاید.
تردید نداریم که همه ما با طراوت، پر نشاط و امیدوار به لطف الهی میرویم تا مرزهای موفقیت را پشت سر گذاشته و آنگونه باشیم که شایسته آن بوده ایم و هستیم.
بعبارتی بهتر، امسال همه ما با همدلی و یکرنگی بر تمام این بداخلاقی ها، تخریب ها و کجروی ها غلبه کرده و سالی بی نظیر را رقم خواهیم زد و این همه موفقیت کسب شده تازه شروع ماجراست.

دوستدار شما مهدی خطیبی

 

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کار محمدی پنجشنبه , 2 تیر 1401 - 10:30

تا پاکسازی یاران م مانند م ع یگران و حتی خود م انجام نشود امیدی به آرامش نیست.
البته دکتر خطیبی باید با قدرت به کار ادامه دهد تا خیانتهای م و تیمش سرکوب شود