واکنش رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به اتهام علیه مجلس و وزیر صمت

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به اتهام علیه مجلس شورای اسللامی واکنش نشان داد.
کد خبر : 53385
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۴۲

به گزارش خط بازار؛ سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: ادعای انصراف نمایندگان از استیضاح با دریافت ماشین شاسی‌بلند نه تنها دروغ‌پردازی علیه دولت و وزیر صمت بلکه بازی با آبروی مجلس است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: دستگاه قضا برای صیانت از اعتبار نظام و نهادهای قانونی، بررسی این ادعا را با فوریت در دستورکار قرار دهد و با تهمت‌زنندگان و شبکه دروغ قاطعانه برخورد کند.

پیشتر احمد علیرضابیگی، نمایندۀ مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی مدعی شده بود که در جریان منتفی‌شدنِ استیضاح قبلی وزیر صمت ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان داده شده است.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دروغگویان را مشخص کنید پنجشنبه , 7 اردیبهشت 1402 - 7:09

باور کنید کسانی که از استیضاح این وزیر صمت منصرف میشن و یا در مجلس رأی به استیضاح نمی‌ دهند ، قطعا در این بازار آشفته و لابی‌گرها داستان/ داستان‌هایی دارند.
بهتره در این زمینه قوه قضاییه بازرس ویژه بگذارد و نمایندگان خاطی را به ملت معرفی کنه.
داد رییس قوه قضاییه هم درآمده از این وضعیت خودرو و تزریق تورم به بازار
به جرات میتونم بگم حداقل پنجاه درصد تورم کالاهای اساسی به خاطر افزایش قیمت خودرو بوده….
ما اگر مدعی دموکراسی هستیم این شفاف سازی را برای ملت انجام بدیم وگرنه که هیچ!!!!

سناتور پنجشنبه , 7 اردیبهشت 1402 - 15:21

*رصداخبار | فوری: سخنگوی بیمه مرکزی برکنار شد*
🔹سخنگوی بیمه مرکزی بعد از اظهاراتش در ارتباط با وزارت صمت و بدهکاری خودروسازها به شرکت‌های بیمه، با دستور “رییس شورای اطلاع رسانی دولت” و حکم رئیس کل بیمه مرکزی برکنار شد.
🔹مشعلچی دیروز گفته بود صنعت بیمه باید درخواست استیضاح وزیر صمت را به خاطر بدهی خودروسازان مطرح کند.
🔹گفته می‌شود قائم مقام بیمه مرکزی مورد توبیخ شدید وزیر اقتصاد هم قرار گرفته است.
***ظاهرا هر کسی و به صورتی خلاف وزیر صمت و در راستای شفاف سازی عملکرد افتضاح وزیر صمت صحبتی کند، با عکس العمل شدید دولت انقلابی و رییس شورای اطلاع رسانی دولت انقلابی مواجه خواهد شد…!!!
دولت مردمی نبایست از ابتدا تمامی کوپن هایش را برای این وزیر می سوزاند.
هم وزیر ناتوان و ناسالم صمت بایستی برود و هم وزیر ناتوان اقتصاد. هر دو هم نباید فقط بگذارند و بروند بلکه بایستی جوابگوی تمامی خرابکاری های این دو سال خود نیز باشند….

سناتور پنجشنبه , 7 اردیبهشت 1402 - 15:30

متاسفانه وزیر اقتصاد هم به مانند وزیر صمت، کار نابلد، بی تجربه است. او هم بایستی هرچه زودتر یا استعفا دهد و یا اگر مجلس، مجلس است بایستی وزیر اقتصاد را هر چه زودتر استیضاح و برکنار کند : او هم تا کنون هرچه وعده داده، توخالی از آب درآمده است. به عنوان مثال مساله ارز ، تعویض رییس کل بانک مرکزی و وعده کاهش نرخ ارز و چندین موضوع مهم دیگر…
و نیز “انتصاب بهشت رضوان به عنوان معاون خود و گمرکچی اعظم !! ” علیرغم مخالفت متخصصین و آگاهان دلسوز.

سناتور پنجشنبه , 7 اردیبهشت 1402 - 15:23

چقدر در این یکسال اخیر گفته شد و کامنت گذاشته شد و تذکر داده شد که این وزیر صمت و اهالی منطق و لاهیجان و اصحاب ثقیف و شیخ قلابی اشراق و منادیان یا”غفار” و فهیمه ها و عظیم ها و تهرانی ها و در یک کلام : نوچه های “پدر خوانده” ، در نهایت آبروی دولت انقلابی و مملکت را خواهند برد و با عملکرد فاجعه بارشان، نارضایتی مردم و مسوولین دلسوز را سبب خواهند شد، آنها که باید میشنیدند نشنیدند…
آیا زمان آن نرسیده که گوش شنوایی پیدا شود و به داد مملکت و مردم برسد؟؟
آیا زمان آن نرسیده که مجلس محترم، لا اقل این بار دیگر به حرف “پدر خوانده” گوش نکند و تصمیم درست را بگیرد؟؟؟
به خدا دیگر هر بچه ای هم میفهمد که این “پدر خوانده” و اهالی “منطق” و… چه افتضاحاتی در این بیست و پنج سال در صنعت خودرو به بار آورده اند و آخرینش هم در این دولت است، با این سیستم های مسخره و من درآوردی ثبت نام و قرعه کشی و رانت و فساد در فروش خودروهای داخلی و وارداتی و به ثمن بخس فروختن عمده محصولات به برخی نورچشمی ها و البته اندکی نیز به مردم منتظر و نجیب… که بتوانند در آخر بگویند به همه مردم خودرو دادیم!!!
و چه می کند این فرقه ضاله ب …

لطفاً جلوی بزن در رو را بگیرید جمعه , 8 اردیبهشت 1402 - 6:12

متأسفانه در این چند روز بعد از اعلام وصول استیضاح ، تصمیماتی توسط وزیر صمت بی برنامه و بی تدبیر گرفته شده که جای تامل داره و قطعا وزیر بعدی دراجرای مصوبه به مشکل می خوره
قانون مجلس بایست طوری اصلاح بشه که در این گونه موارد یعنی دوره گذر و استیضاح وزیر ، هر تصمیم و لایحه‌ای مورد نظر به شورای عالی وزیران و یا خود شخص رییس جمهور محول بشه . تقریبا وزیر مورد استیضاح در این دوره در حالت منتظر باقی بماند و در ارایه طرح و هیچ تصمیم کلانی مجوز نداشته باشه.
التماس تفکر