از مهندس شیخ زاده و مهندس رادمنش کمال تشکر را داریم که بالاخره منتظرالمهدی را تغییر دادند
جناب مصدقی خیلی شفاف عرض کنیم که قدر این حکم را بدان زیرا برای تغییر منتظرالمهدی خیلی ها تلاش کردند تا این حکم به شما برسد کلیدی ترین شرکت مگاموتور در دستان شماست لذا یک تیم متخصص با تجربه را جایگزین کنید تا رزومه شما هم مانند قبلی ها خراب نشود.
مگاموتور نیاز به تغییرات معاونتی و مدیریتی و…. دارد و چنانچه این مهم صورت نگیرد همین مگاموتور باعث شکست گروه سایپا و تیمش خواهد شد.
جناب مصدقی در اولین قدم مشکلات و گلوگاه های تولید و تعمیرات را حل کنید چون مگاموتور در زمان مهندس شیخ عطار رکورد 3000 دستگاه قوای محرکه را دارد ولی الان به این فلاکت افتاده است پس تیم اجرایی قوی در تولید و نگهداری بیاورید تا رزومه ما به مانند قبل حفظ گردد.
مدیرعامل های قبلی که گوش نکردند و با عملکرد افتضاح خود برکنار شدند حالا ببینیم شما مهندس مصدقی چکار می کنید 😎
واکنش خط بازار به بمب خبری خودروسازی/این ۵ نفر روی هم یک کارگرزاده نمی شوند
به گزارش خط بازار؛ به نقل از سایپانیوز علیرضا مصدقی با حکم علی شیخزاده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، بهعنوان مدیرعامل جدید شرکت مگاموتور منصوب شد.
مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت مگاموتور با حضور مهدی رادمنش، عضو هیأتمدیره گروه سایپا و قائممقام مدیرعامل در امور توسعه محصول و کیفیت، بهروز سجودی، مدیر توسعه مدیریت گروه سایپا، معاونان این گروه و جمعی از مدیران و معاونان شرکت مگاموتور برگزار و از خدمات سید مرتضی منتظرالمهدی، مدیرعامل پیشین این شرکت، تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم، مهدی رادمنش با اشاره به نقش راهبردی شرکت مگاموتور در گروه سایپا اظهار داشت: مگاموتور بهعنوان قلب تپنده گروه سایپا در حوزه تولید موتور و قوای محرکه، نقشی کلیدی در زنجیره تأمین ایفا میکند. وی افزود: تولید قوای محرکه، فرایندی پیچیده و تخصصی است که با اتکاء به نیروی انسانی متخصص، موفقیتهای ارزندهای را در سالهای اخیر رقم زده است.
رادمنش همچنین بر ضرورت تسریع در عرضه خانواده محصولات موتوری در حال توسعه در این شرکت تأکید کرد و گفت: در دهههای گذشته، بستر مناسبی برای توسعه در شرکت مگاموتور فراهم شده و امروز نیز باید این روند با جدیت دنبال شود تا زمینه برای رشد پایدار و تثبیت جایگاه این شرکت در صنعت خودروسازی کشور فراهم گردد.
به گزارش خط بازار؛ منتظرالمهدی از جمله افراد خارج خودروسازی است که در سن کم و بدون هیچ تخصص خودرویی در دوران تیموری، وارد جاده مخصوص شد و عضو هیئت مدیره زامیاد گردید. اتفاقی که غالبا برای افراد سفارشی می افتد نه نیروهای عادی بدون پشتوانه. منتظرالمهدی در ادامه راه بعد از عزل حاشیه دار مرتضوی و روی کار آمدن سعید علیزاده(مدیر محبوب جاده مخصوص)به عنوان مدیرعامل جدید زامیاد، به مگاموتور رفت و مدیرعامل شد.
وی در حالی مدیرعامل تخصصی ترین شرکت سایپا شد که خیلی ها بهتر از وی لیاقت این انتصاب را داشتند. منتظرالمهدی در مگاموتور بیش از یک و نیم سال حضور داشت و به قول خودش عملکرد بسیار مثبتی داشته و کارمندان از وی راضی هستند. البته همه این گونه فکر نمی کنند. سایت انتخاب در گزارشی به نقل از فراز در این باره نوشته است:
«منتظرالمهدی جوان، پیش از رسیدن به رأس مگاموتور، در ریاست هیات مدیره زامیاد و معاونت طرح و برنامه و منابع انسانی زامیاد فعالیت داشته و نکته عجیب آنجاست که قبل از این سمتهای مهم در شرکت زامیاد هیچ سمت قابل توجه و درخوری در صنعت خودرو نداشته. با این حال، در دوره مدیریت تیموری، با نادیده گرفتن اصل شایستهسالاری، به شکلی “آسانسوری” و با سرعتی غیرمتعارف به صندلی مدیریت یکی از مهمترین شرکتهای گروه سایپا تکیه زد. طبق برخی ادعاها و شنیدهها، نسبتهای خانوادگی و پیوندهای بیرونی از جمله عوامل احتمالی در انتصاب و تثبیت موقعیت وی عنوان شدهاند.
جهش عجیب یک سرفصل از هزینه ها؛ از ۱۰ میلیارد به ۷۶۷ میلیارد تومان.
اما آنچه وضعیت مدیریتی منتظرالمهدی را به نقطه بحران میرساند، نه فقط مسیر انتصاب او، بلکه کارنامهی مالی بحرانی اوست. طبق اسناد بررسیشده توسط فراز، در ششماهه نخست سال ۱۴۰۳، «سایر هزینههای شرکت» که در دوره مشابه سال قبل تنها ۱۰ میلیارد تومان بود، به رقم حیرتانگیز ۷۶۷ میلیارد تومان رسیده است؛ یعنی بیش از ۷۶ برابر افزایش!
این جهش نجومی در هزینهها، آنهم ذیل عنوانی کلی و غیرشفاف، دقیقا در دورهای رخ داده که کشور درگیر فضای انتخابات بوده و افکار عمومی نسبت به هزینههای غیرضروری و غیرشفاف حساسیت بالایی دارد. در پاسخ به پیگیریهای فراز، شرکت مگاموتور اعلام کرده که این رقم عمدتاً مربوط به پرداخت مطالبات و حق بیمههای معوق است. با این حال، بررسیهای دقیقتر نشان میدهد که طبق گزارشهای حسابرسی، مجموع حق بیمههای پرداختی از سالهای گذشته نیز حدود ۲۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است—رقمی که با عدد نهایی ۷۶۷ میلیارد تومان اختلاف فاحشی دارد.
چطور ممکن است شرکتی صنعتی در این سطح، تنها طی شش ماه چنین افزایش بیسابقهای در سرفصل هزینهها تجربه کند، بیآنکه نهادهای نظارتی به آن ورود کنند؟
سقوط سودآوری؛ از ۱۲۲۴ میلیارد سود به ۲۱۷۷ میلیارد زیان
فاجعه، اما تنها به بخش هزینه محدود نمیشود. مگاموتوری که در ششماهه اول سال ۱۴۰۲ حدود ۱۲۲۴ میلیارد تومان سود خالص ثبت کرده بود، با ورود منتظرالمهدی در اواخر شهریور ۱۴۰۲، طبق صورتهای مالی ۶ ماهه سال ۱۴۰۳ نهتنها سودی نساخته، بلکه با ثبت ۲۱۷۷ میلیارد تومان زیان خالص عملاً به یک شرکت بحرانزده تبدیل شده است. این چرخش ۳۴۰۰ میلیارد تومانی در عملکرد مالی تنها در بازهای ششماهه، برای شرکتی با موقعیت استراتژیک در زنجیره تولید سایپا، باورپذیر نیست. پرسش اساسی اینجاست: چگونه چنین سقوطی در سودآوری، بیهیچ واکنش جدی مدیریتی، سازمانی یا نظارتی ادامه یافته است؟
تضاد منافع؟ وقتی مدیر زیرمجموعه سایپا عضو ایرانخودرو میشود!
یکی از موارد بحثبرانگیز در مسیر مدیریتی منتظرالمهدی، عضویت او از آبان ۱۴۰۳ به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره ایرانخودرو خراسان است؛ آن هم در شرایطی که هنوز در جایگاه مدیرعامل مگاموتور—زیرمجموعه کلیدی سایپا—فعال است.
با توجه به آنکه سایپا و ایرانخودرو در عمل، دو قطب رقیب در بازار خودروی ایران محسوب میشوند، چنین ترکیبی از مسئولیتها، میتواند از منظر حقوق رقابت، حاکمیت شرکتی، و حتی اخلاق حرفهای، سوالبرانگیز باشد. چگونه ممکن است مدیرعامل یک شرکت زیرمجموعه سایپا با چنین عملکرد مدیریتی ضعیف، در عین حال در هیاتمدیره یکی از شرکتهای زیرمجموعه ایرانخودرو نیز نقشآفرینی کند؟ آیا این تلاقی منافع، نباید مورد توجه جدی نهادهای بالادستی قرار گیرد؟
به گزارش خط بازار؛ پیش از این مطلب مذکور، سایت خط بازار بارها نسبت به علت حضور منتظرالمهدی در مگاموتور انتقادات کرده بود. انتقاداتی منطقی و شفاف که هیچ گاه رسما نسبت به آن پاسخ نداده نشد. برخی از این سوالات عبارتند از:
۱- آیا مدارک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترا منتظرالمهدی متناسب به مسئولیت های جهشی وی بوده است؟ وی در آخرین اظهار شفاهی ش اعلام نمود که در حال سپری کردن دوران تحصیلی دکترای مدیریت دولتی است. اینکه مدارک قبلی وی به ویژه در زمان حضورش در زامیاد چه بوده برای خط بازار روشن نشده است.
۲- منتظرالمهدی چگونه و با معرفی چه کسی و در چه فرایندی در سایپا(زامیاد و مگاموتور) منصوب شد و براساس کدام معیارهای شایسته سالاری؟
۳- هرچند منتظرالمهدی معتقد است عملکرد بسیار درخشانی داشته ولی سوال اصلی این است که سهم عملکرد مگاموتور در تولید خودروهای ناقص سایپا چقدر است؟ گزارش های رسمی و محرمانه سایپا چه می گوید؟ گزارش دو سال اخیر را منتشر کنید.
۴- چرا شیخ زاده در آغاز حضورش در سایپا مدیرعامل تمامی شرکت های مهم را تغییر داد ولی مگاموتور نه. منتظرالمهدی در حضور معاون محترم دادستان تهران اعلام کرد که در ابتدای دوره شیخ زاده رسما استعفا داده است.
۵- در ستاد تولید نظر تیم ارشد سایپا درباره منتظرالمهدی و مگاموتور چیست؟
۶- نظر توسلی مهر(مدیرعامل سابق سایپا) و شیخ زاده(مدیرعامل کنونی سایپا) درباره عملکرد مگاموتور چیست؟ در خبر برکناری منتظرالمهدی که توسط سایپا نیوز منتشر شده هیچ اشاره مصداقی به موفقیت های منتظرالمهدی در مگاموتور اشاره نشده است. چرا؟
۷- آیا اینکه منتظرالمهدی داماد یک مقام ارزشی سالم ولی بلندپایه است، تاثیری در رشد وی داشته است؟ چرا هزاران داماد عادی حتی نمی توانند از درب ورودی سایپا رد شوند ولی منتظرالمهدی در بدو ورود به سایپا عضو هیئت مدیره زامیاد می شود؟
۸- آیا حضور منتظرالمهدی به عنوان مدیرعامل فنی ترین شرکت در کل جاده مخصوص، عدالت در شایسته سالاری بوده است؟ آیا این موضوع دهن کجی به هزاران مدیر باسابقه و قدیمی خودروسازی نیست که سال ها با زحمت در خطوط تولید پله پله رشد کرده و تجربه کسب کرده اند و اینکه خارج از گود هستند؟
۹- آیا حضور منتظرالمهدی که انسان ارزشی و سالمی است، از منظر دین اسلام انصاف و عدل است؟
به گزارش خط بازار؛ این تنها بخشی از سوالات منطقی و حق درباره منتظرالمهدی و مگاموتور است طبق قانون مطبوعات به طور رسمی تاکنون پاسخ داده نشده است. این در حالی است که خط بازار علاوه بر انتقادات وارده همواره مطالب مثبت درباره مگاموتور و منتظرالمهدی را منتشر کرده تا انصاف رعایت شود.
به این سوالات یک سوال دیگر هم باید اضافه کرد و آن اینکه چرا منتظرالمهدی به عنوان رئیس هیئت مدیره سازه گستر انتخاب شده است. آیا این انتصاب بابت عملکرد مثبت و درخشان وی در مگاموتور بوده و یا باز هم موضوع دیگری در میان است؟اگر منتظرالمهدی نیروی رسمی سایپا است باید مشخص شود چگونه این اتفاق افتاد است؟ و اگر هم همچنان از شهرداری به خودروسازی مامور شده است چرا به شهرداری بازنمی گردد؟
خط بازار طبق تمامی موارد قبلی پیش بینی می کند که حضور منتظرالمهدی در سازه گستر نمی تواند کمکی به عملکرد ضعیف این شرکت کند. سازه گستر مشکلات جدی در راس مدیریتی دارد که باید به طور اساسی حل و فصل شود. سازه گستر یک کارگرزاده می خواهد یک تنه و با جسارت فنی و مدیریتی خود بتواند با قطعه سازان تعامل مناسب کند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :سعید علیزاده ، سید مرتضی منتظرالمهدی ، علی شیخ زاده ، محمدعلی حیاتی ، مگاموتور
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
پس بشین تا درست کنه
تو سه چهار ماهی که تو کاشان بود فقط و فقط دروغ گفت.
خدا به داد مگاموتور برسه
عباس مخاطب عزیز
اتفاقا چون مهندس مصدقی در کاشان هیچ کار اثربخشی نکرد این را به ایشان گوشزد کردیم که تمام اعمال ایشان در مگاموتور زیر مانیتور و پایش متخصصان هست پس باید قدر این حکم را بداند و در اولین فرصت تیم متخصصان با تجربه رزومه دار را جایگزین تیم نامتخصص بدون تجربه منتظرالمهدی کند تا مگاموتور از این وضعیت در بیاد و تولید و نت و…. سروسامانی بگیرد.
وقتی گوشزد کردی، گفت چشم؟
مگاموتور مخاطب عزیز
اگر مصدقی به مواردی که گوشزد می کنیم توجه نکند و تیم تولید و نگهداری و نت و… را تغییر ندهد مطمئن باشید که به مانند مدیرعامل های قبلی با رزومه خراب برکنار خواهد شد چون مگاموتور دیگر فرصت اشتباه ندارد و دیگر نمی تواند توسط تیم تولید و پشتیبانی تولید و نت بیشتر از این عقب بیوفتد و کل گروه را دچار چالش کرده است.
با توجه به شناختی که از آقای مصدقی دارم یک انسان آروم و با شخصیت هستند که اصلا به هیچ عنوان شایسته این پست کلیدی نبوده و ایشان در حد معاونت اجرایی هستند، چی بگویم که آقای شیخ زاده اطرافش را نگاه نمیکند و فقط به تیم خودش پست میدهد در حالیکه معتمدترین فردش هم در حد مدیر مهندسی سایپا است به هر حال آرزوی موفقیت برای مجموعه مگاموتور را دارم.
امثال این آقایان که در دوره تیموری توسلی آسانسوری رشد کردند خیلی زیادند
سایپاسیتروئن شاهدی بر این مدعاست
از آقای شیخ زاده استدعا داریم انتصابات دوره آقای تیموری توسلی در کاشان را به دقت بررسی کنند.
چگونه فردی با کمترین دانش فنی با اعتماد به سقف مدیر یکی از مهمترین پروژه های توسعه محصول گروه شد . پروژه ای که بعد از گذشت دو سال هزاران اشتباه وحشتناک از آن بیرون زده و هنوز هم دست بردار نیستند!!!
سلاطین پرونده سازی و تخریب
سلاطین اعتماد به نفس
سلاطین باندبازی
آقای شیخ زاده به داد کاشان برس …
چرا در مورد دکتر علیزاده فقط به ویژگی محبوبیت ایشان اشاره میشه؟
خب آقای دکتر علاوه بر محبوبیت صفات بیشماری مانند تخصص در حوزه خودرو، مدرک تحصیلی کاملا مرتبط، رشد و ارتقا بر اساس شایستگی و صد البته پله به پله، سلامت مالی و عدم وابستگی مستقیم به باندهای فاسد را دارد
درود بر دکتر سعید و تمام نفرات دکتر حسینعلی
موافقم ، دکتر علیزاده واقعا شماره یک مدیران هست
مشخصه از تیم مازنی ها هستی
جناب تقوی عزیز خدا قوت، مهم ایرانی بودن ماست نه اینکه اهل کجای این مرز و بوم باشیم، بنده سابقه ۳۰ ساله دارم در سایپا و با هر قشر و مذهبی کلر کردم، اینکه گفتم دکتر علیزاده شماره یک هست دروغ نیست، ایشون عملکرد شون در طیف و سایپا یدک و زامياد مشهوده، همین الان هم پرسنل این سه شرکت از خداشون هست ایشون برگرده، جسارت منو ببخشید اما خواهش میکنم بدون آگاهی حرفی نزنید که پیش خدا و بنده خدا شرمنده باشید، ایشون نه نسبتی با من دارن و نه من اهل مازندرانم ولی با سابقه و اینکه بیشتر مدیران رو میشناسم با اطمینان میگم ایشون واقعا شماره یک هستند، با تخریب دیگران به جایی نمیرسید،
علیزاده معاون تولید مگاموتور از عملکرد و خروجی که دارد مشخص شده که اینکاره نیست
بیشترین توقف و کندی خط و محصولات ناقص مگاموتور در زمان همین علیزاده معاون تولید اتفاق افتاده است
بر اساس گزارشات سایپا و ستاد تولید بدترین عملکرد تولید در زمان علیزاده اتفاق افتاده است
مگاموتور رکورد تولید 3000 دستگاه قوای محرکه در یک روز را داشته است ولی الان توسط همین علیزاده و تیم ایشان به این فلاکت و بدبختی افتاده است.
پس از علیزاده جانبداری نکنید و بر اساس گزارشات ستاد تولید سایپا حرف بزنید.
خط بازار درست گفته ، 5 نفر که هیچ 10 نفر هم کارگر زاده نمی شوند. کارگر زاده کسی بود که جلو زورگویی خیلی ها ایستاد و باج به کسی نداد. کارگر زاده کسی بود که وقتی با تیمش از شرکت قبلی جدا شد و به سازه اومد اون شرکت هم عرض یک سال پاچید
یاد فردا روزی که کارگر زاده رو برداشتن بخیر که شهرام خان با اعوان و انصار به زیارت زورگو کیلومتر 13 رفت و بعد نتیجشو گرفت ( یک عدد خیار چنبل) دیداری که در زمان کارگر زاده صورت نگرفت و نهایتا” منجر به تغییر شد
کجایند مردان پر ادعا که در روز تودیع کارگر زاده ، چنان و چنون می گفتند . کجایند مردان پر ادعا که شیخ وار از رفتن کارگر زاده دفاع می کردند و امید داشتند به روزهای خوش شهرام ، کجایند مردان پر ادعا که ازشون پرسید چی شد تولید بدون کسری روزانه 1800 عددی توسلی مهر
به امید رفع ناترازی فکری در کشور عزیزمان ایران اسلامی
جناب صادق برکسی پوشیده نیست حیاتی چه ایستادگی هایی کرد تا به احدی باج ندهد و حق کارگر پایمال نشود و همین امر باعث شد از خودی و غیرخودی آسیب ببیند،متاسفانه اگر پشتوانه سیاسی نداشته باشی و اهل نان حلال خوردن باشی به زمین میزندت.
آمارها بسیار شفاف است افزایش تولید در ایرانخودرو دیزل مدیون زحمات و هوش حیاتی بود همانطور که افزایش تولید در سایپا مرهون زحمات حیاتیست…
جناب شیخ عطار کجا هستی که پاسخ دهی؟دنبال آمار شفاف بودی بیا و حالا آمار شفاف مطالبه کن…
انتصابات بقدری خنده دار است بیشتر شبیه تئاتر کمدی می باشد اینها دنبال کار نیستن اینها دنبال بله قربان و بازی هستن من مطمئن هستم مصدقی همشهری و آشنا مدیر عامل گروه نیست و فقط بخاطر فنی بودن وتخصصی مگاموتور و گرفته اون از برادر منتظرالمهدی که پیش دکتر صمدی و کروز استخدام بود و اون از معاون تامین عباس شهریاری جناب قاسمی شیران که الان پیش دکتر صمدی خلاصه
دوستان این چه کنم چه کنم ته داستان آشی که نجم الدین پخته یک بیسواد یک سنگی رو ته چاه انداخته همه نمی دونن چطوری در بیارن ۳۵ سال جکومت در راس خودرو و خروجی تیبا فردی که بجز آقا زاده کسی رو جذب این صنعت نمیکرد و الان هم نتایج بذرهایی که کاشته الان راد منش وپیر محمدی ………..بذرهای نجم
دوستانی که مصدقی رو می شناسن دو روز دارن از خنده پاره میشن یا علی مگاموتوریها کمر بند محکم ببندید دور عشق و حال و پول و امکانات و بخور بخور و ژیان بازی تمام شد
آقای شیخ زاده الان 3 روز و 6 شیفت کاری است که سایپا آذین در اعتصاب کارگری به سر میبرد و شما هیچ کاری نکردی
ما کارگران دیگر حسن زاده و علیزاده مدیراداری را نمی خواهیم تا این دو نفر در شرکت هستند ما کار نمی کنیم
حسن زاده مدیرعامل که کلا مدیریت بلد نیست همش دروغ و خالی بندی می کند
علیزاده مدیراداری هم به حسن زاده راهکارهای ضد کارگری می دهد و اصلا مشکلات ما برای علیزاده مهم نیست و اصلا در محیط کارگری کار نکرده و 28 سال در دانشگاه آزاد مفت چرخیده و الان به آذین آمده تا دو سال آخر خدمتش حقوق بازنشستگی بالا بگیره
سلام و عرض ادب
من فقط اینو میدونم تو این دوسالی که اومد خیلی به پرسنل توجه کرد،من اینو میدونم که همه کارگرا ازش راضی هستن. حالاشما هرروز بگو تخصص نداره.
حالا بعداز این خواهیم دید چه بر سر کارگرها خواهد آمد
من از سال ۸۴ تو مگاموتور مشغول بکارم خداوکیلی رودستش مدیرعامل نیومده،من اینو میدونم که تو این دوسال همه ی پرداختی هامون سر وقت بوده، و ……
من اینو میدونم که کل پرسنل مخصوصا پرسنل تولید از رفتنش ناراحت هستن. حالا شما بگو تخصص نداره.به نظر شما ی متخصص بیاد که به پرسنل رسیدگی نکنه خوبه؟
منِ کارگر تو این اوضاع اقتصادی کاری ندارم تخصص داره یا نه
خداکنه این بنده خدایی که اومده که تخصص داره سبب خیر و برکت باشه، یاعلی
دوست عزیز درسته پرداختیها بموقع بوده که البته وظیفه همه مدیرعاملهاست و قرار نیست بخاطر حقمون سرمون کسی منت بگذاره متاسفانه سطح توقع ما رو پایین آوردن که با یه افزایش حقوق و پرداخت سر وقت خر کیف میشیم
یادتون باشه یه دوره ۸ ساله احمدی نژاد رئیس جمهور بود اولش یارانه داد همه خوشحال داشتن حال میکردن کارهای پوپولیستی ، امروز همونهایی که یارانه میگرفتن دارن چوبشو از همه بیشتر بعد ۲۰ سال میخورن
دیروز همه تو مگا اومدن و تشویقش کردن یه کار کاملا پوپولیستی
اینجور آدمها باید محاکمه بشن پاسخگو باشن نه اینکه براشون فرش قرمز پهن کرد
مشکل مردم ما اینه که متاسفانه خیلی زود تاریخ رو فراموش میکنن
جناب دكتر مصطفوي عزيز سلام. حالا كاملا برام اثبات شد كه هيچ قدرتي نميتونه فهيمي سايپا پرس رو تغيير بده. پس اين بنده خدا راست ميگه تا خودم نخوام كسي نميتونه جا به جام كنه. اون دو نفري هم كه تو سايپا پرس به فهيمي خط و ربط ميدن، لابي درستي براش كردن. شيخ زاده كه خوبه، خيلي گنده تر از شيخ زاده هم نميتونه فهيمي رو جا به جا كنه. والسلام.
آقای علیزاده مدیراداری سایپا آذین در مورد موارد زیر به ما کارگران توضیح بده:
چرا عناوین شغلی شرکت را تغییر دادی تا به ما کارگران سختی کار ندهید چرا سی سال خدمت ما را نابود کردی؟
چرا به حسن زاده همش می گویی که ما کارگران را تحویل پلیس امنیت و آگاهی بدهد مگر ما چه کار کردیم جز اینکه حق خودمان را از شرکت میخواهیم
به ما بگو که چه کار مفیدی در سایپا آذین در این مدت که مدیراداری بودی انجام دادی جز اینکه باعث اذیت و آزار پرسنل شده ای؟
آقای علیزاده مدیراداری سایپا آذین به جای اینکه همش در دفتر رمضانی و… باشی و دنبال حاشیه و زیرآب زنی کارگران باشی به فکر رفع مشکلات ما کارگران باش
آقای حسن زاده تا موقعی که علیزاده مدیراداری شما در سایپا آذین هست ما کارگران کار نمی کنیم چون سختی کار ما را و سی سال خدمت را همین آقای علیزاده از بین برده است و خیانت به ما کارگران کرد.
مخاطب سایپا آذین
من در مقام دفاع از مدیر اداری نیستم
ولی مطمئنا منافعت در خطر افتاده که چند وقته این حرفارو میزنی
خداروشکر مهندس حسن زاده هیچ وصله ای بهش نمی چسبه
و باور و اعتقاد خودتم هست
شایستگی و توانمندی و از همه مهمتر انسانیت و سالم بودن این شخص بر همه ثابت شده
فقط مشکل اینه که بین مدیرای ضعیف در سایپا آذین گیر افتاده
افسوس و صد افسوس که یکسری معدود قدر ایشون نمیدونن
ما منافعی نداریم
عملمرد حسن زاده و علیزاده در سایپا آذین گویای همه چیز هست.
تا الان 4 روز و 8 شیفت کاری در سایپا آذین تولید به موقع انجام نشده و این به دلیل سومدیریت حسن زاده و علیزاده در سایپا آذین هست.
اگر حسن زاده و علیزاده عملکرد خوبی دارند پس چرا همه اعتراض دارند و اعتصاب کارگری به روز سوم رسیده است؟
هم خودت میدونی
هم همه پرسنل میدونن اتفاقاتی که در سایپا آذین افتاده هیچ ربطی به مهندس حسن زاده نداره و از کجا نشات میگیره
مهندس حسنزاده تمام تلاش خودشو میکنه و واقعا ۱۰۰ خودشو گذاشته از آرامش خودش گذشته تا پرسنل در آرامش باشن
سایپا آذین سالهاست مدیران میانی ضعیفی داره که حزب باد هستن و فقط منافع خودشون ارجحه
تجربه نشون داره مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنن
و الانم شاهد همین ماجرا هستیم
😂😂😂
اره همه میدونن
وضعيت اين روزهاي سايپا بي ارتباط با انتصابات غير فني و رابطه اي شيخ زاده نيست كسيكه ادعا ميكرد فقط به توانمندي فني اشخاص حكم ميدهد بايد توضيح دهد كه براساس چه معياري به صالحي ،سهيل نژاد(بهيار سابق پارس خودرو)حسين زاده،گل محمدي،جبلي جوان (متخصص كيفيت)و مصدقي با٣٦سال سابقه توليد و بازنشسته حكم مديرعاملي داده و چرا از نتايج ان ناراحت و مستعصل هست!؟!؟!
مگر نفرات فني و متخصص انتخاب نكردي پس چرا نتيجه نميگيريد تازه مغز متفكر رادمنش هم در كنارت هست اين بي پولي سالهاست گريبان صنعت رو گرفته و هميشه هم توليد طبق مشتندات عددش بيشتر از الان شما بوده!!!!!
البته شيخ زاده مقصر نيست كسي كه ايشون منصوب كرده بايد پاسخگو باشه اقاي وزير محترم صنعت….
سلام من کاری به صالحی و حسین زاده ندارم اما بقیه آدماهای کار درست متخصص و سالمی هستند. حتی سهیل نژاد هم عملکرد خوبی تو دیزل داشته.
سلام ، عرض تبریک اعیاد قربان و غدیر
محمد حیاتی به نظرم یه ترک با غیرتی بود که باید به لقب کارگرزاده بودنش افتخار کند حیاتی شخصی بود که باج نداد و کوشش و تلاش برای کاهش قیمت ها داشت که بعد سی سال موفق هم بود همین ترک باغیرت با کارنامه و عملکرد خوب خود خاری برای دشمنانش شد و با عزت رفت .
خدا روح پدر و مادرش رو بیامورزد .
تنها اشتباه حیاتی انتصاب مدیر اداری و منابع انسانی روسی بود که حیاتی رو هم تحت شعاع قرار داد
آیا شما مطمئن هستید که به مدیر اداری وقت تهمت می زنید ؟
ایشون جز پاک دست ترین افراده لطفا به آبرو افراد و پاسخی که دراین دنیا و قیامت خواهید داد یکم فکر کنید
از رفتار و عملکردش مشخصه 😂😂😂
علیزاده یک روز هم در صنعت نبوده و الان سایپاآذین رو به گند کشیده و همش اعتصاب کارگری داریم
بله دقیقا
آقای حیاتی نه حرف داره نه حریف
بهترین تایم کاری ما زمانی بود که ایشان مدیرعامل ساره بودند
هم ارامش داشتیم هم کارمندان را حمایت می کردند
برعکس آقای ش ص که از روز اول استرس به ما داد تاهمین الان
آقای حیاتی کارمندان را رشد میداد
آقای ش ص هرچی رفیق بیسواد و داغون داشته با خودش اتوبوسی آورده
گند زدند به شرکت
آسیاب به نوبت انشالله نفر بعدی آمپول زن جاده مخصوص هست که عزل بشود
حیاتی مدیرعامل سابق شرکت سازه گستر اشتباه بزرگش داخلی سازی بود (آذین خودرو ، ایربک ، کروز ، ساندروف و …)باعث ناراحتی *رایز کو* شد
یه خواهش
لطفا عملکرد پارسال و امسال رو مقایسه کنید
و افزایش قیمت امسال و سال گذشته رو مقایسه کنید متوجه میشوید
آقای شیخ زاده دستاوردتون در گذشته و از زمانی که مدیر عامل سایپا شدین به جز به خاک سیاه نشاندن سایپا چی بوده؟؟
آقایون صالحی و اقبالی شما چه کارنامه مثبتی در ایرانخودرو و سایپا تا حالا داشتید؟ کجارو تا حالا تونستید آباد کنید؟ چه رزومه ای دارید؟ دستاوردتون چی بوده از وقتی اومدین سازه گستر؟
خدا پدر حیاتی رو بیامرزه
آقای شیخ
متخصص….
نفردومممم…
کسی نیست ازت بپرسه چرا 25هزارتا خودرو ناقص تو کف داری؟
چرا برنامه برا آینده نداری
پس ژست روز اولت چیشد
همش شعار بود؟؟؟ قبول کردن اینکه کار بلد نیستی یک نوع شهامت است
تاریخ قطعا از دوران شما بسیار یاد خواهد کرد
ایرانخودرو بعد ازشما تولیدش نیفتاده
ولی سایپا باحضور شما تولیدش افتاده
یک مسئله بسیار ساده ….
دلم برای ایندامین ها می سوزه
چقدر داره پرونده هاشون کلفت میشه
خب جواد خط کش هم می بردید تیمتون کامل بشه
متاسفانه در سرفصلهای هزینه جاری ارسال به مالی از سوی منتصببن زمان آقای تیموری آنچه بعنوان وجه مشترک موجود مشهود و مستمر می باشد یک موضوع است هزینه تراشی چند صد درصدی برای شرکت از یک قرص نان در رستوران تا پروژه های فنی بزرگ اما مبهم برای تیم شجاع مهندس شیخ زاده آرزوی موفقیت داریم
از جناب آقای مهندس فهیمی مدیر عامل سایپا پرس به خاطر اجرای پروژه عظیم داربست کمال تشکر را دارا می باشیم.
هر آنکه با خط بازار در افتاد ور افتاد قابل توجه همه کوتوله ها و فرصت طلبای دشمن صداقت و روشنگری
منتظر المهدی یک انسان درست است.
کسی که در اوج قدرت خودش رو نمیگرفت و طبق این سیستم سلسله مراتبی وحشتناک سایپا رفتار نمیکرد.
انسانها و پرسنلش براش مهمترین بوند.
برید بزگترین کتابهای مدیریتی رو بخونید
مهمترین ذینفع سازمانها پرسنلشون هستند و منتظر مثل یک مدیر قوی و به روز به این موضوع واقف بود و عمل میکرد
حالا شما هی بگو سنش کمه
بزار ببینیممصدقی که سی سال سوم را داره سپری میکنه چه گلی میزنه
تو سایپا اشان گلهاشو دیدیم….
جوک 2026
بچه های مگا موتور دیروز بزرترین مراسم بدرقه در تاریخ مگا موتور رو براش،گرفتند.
حالا هی شما بگو سنش،کمه
بزار ببیتیم مدیر عامل جدید که در سی ساله سوم خدمت هست چه گلی میزنه
آقای منتظرالمهدی هم کم اشتباه نداشتن
منصوب کردن مدیران و سرپرستان بدون تخصص و فقط به دلیل رفتن سفر کربلا ….
چسباندن فروشگاه ورشکست شده اتکا به مگاموتور و کاهش هزینه های پرداخت بن های غیر نقدی ….
هر کدوم به یک شکل اومدن استفاده کنن و برن
کاربر حقیقت دوست : مقصر اقای مصدقی نیست مقصر اصلی کسی است که این بلاها رو سر کاشان داره در میاره از گذاشتن سلطانی ثانی ک یکماه موند شروع شد و تا الان ادامه داره ….
از صادقی کاشان و روند انتصاب شدنش چه خبر
همین که امیر حسین علیزاده شده معاون تولید، تو خود حدیث مفصل بخوان از مجمل
داداش از مصدقی کاری ساخته نیست حال جسمی ش مساعد نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 49 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۹