وام قرض الحسنه میلیاردی “عشقی” برای هیئت مدیره بورس

به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی از سازمان بازرسی به وزیر اقتصاد منتشر شده است که نشان می‌دهد اعضای هیات مدیره سازمان بورس در مجموع ۱۰.۵ میلیارد تومان وام با نرخ ۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۰ ساله دریافت کرده اند. ماجرا چیست؟
کد خبر : 80722
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۴۰

به گزارش خط بازار؛ شورای عالی بورس و اوراق بهاداردر تیر ماه مصوب کرده است: پرداخت تسهیلات به کارکنان  سازمان بورس و اوراق بهادار با نرخ ۴ درصد بازگشت ۱۰ ساله از محل منابع داخلی سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شود. اعتبار تعیین شده ۱۰۵ میلیارد ریال است.

این مصوبه در روزهای اخر دولت سیزدهم  برخلاف دستور موکد  جانشین رییس جمهور فقید و رییس جمهور منتخب انجام شده است و اجرای آن موجب اسیب به سهامداران و بازار سرمایه خواهد شد.

این نامه نشان می‌دهد که مبلغ وام مجید عشقی ۲.۷ میلیارد تومان، علیرضا ناصرپور ۱.۹ میلیارد تومان، رضا عیوضلو ۱.۹ میلیارد تومان، مهرداد مسعودی فر ۱.۹ میلیارد تومان و حسن فرج زاده دهکردی نیز ۱.۹ میلیارد تومان وام دریافت کرده اند.

photo_2024-09-04_22-30-32

photo_2024-09-04_22-30-33صادق الحسینی نوشت: عشقی، رئیس سازمان بورس به خودش وام دو میلیارد و هفتصد میلیون تومانی قرض‌الحسنه با باز پرداخت ده ساله داده است!

photo_2024-09-04_22-33-17

منبع: شرق
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حامد محمدی پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 6:58

#محاکمه عشقی

ابراهیم پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 17:39

از سازمان محترم بازرسی خواهشمند است نسبت به تقلب و تخلفات مالی و اداری صورت گرفته توسط مدیر نظارت بر بورس ها قادر معصومی خانقاه که مدیرعامل وقت صندوق توسعه بازار سرمایه بودند ورود نمایند.
ان وقت به این پول ها میگویید اشانتیون…
خواهشمند است ی حسابرسی ویژه بعمل آید مخصوصا خرید و فروش ها سهام ها که با رانت و… انجام شده است..
استخدام پرسنل در صندوق همگی از اقوام و قوم و خویش خود و…

رضایی پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 19:58

سلام، در طول ۶ ماه بورس بیش از ۵۰درصد سرمایه مردم ریزش کرد آنوقت آقای مدیر انقلابی دولت انقلابی ۱۰ میلیارد وام ۴درصدی برای خودش بر می دارد و آب از آب هم تکان نمی خورد، واقعاماشالله چه بخور بخور است توی مملکت اسلامی