کانادا گفتی و کردی کبابم
یک گزارش در بیارید و فکر کنم تقریبا همه مدیرعامل ها و معاون ها و مدیرهای ایران خودرو اول بچه هاشون و بعد از بازنشستگی خودشون رفتن کانادا
جقدر حقوق میگیرن که میتونن این کارها را بکنن
سقوط سود خالص؛
هیئت مدیره خصوصی امدادخودرو ایران/از مهاجر شهری تا کانادانشینان
به گزارش خط بازار؛ شرکت امدادخودرو ایران یکی از شرکت های تابعه مهم در عملکرد گروه ایران خودرو است.
امدادخودرو ایران خط مقدم در ارايه خدمات پس از فروش است و از این رو به علت ارتباط مستقیم با مشتری و جنس خدمات ارائه شده نقش مهمی در برندسازی ایران خودرو دارد. بررسی عملکرد این شرکت طی چند سال اخیر علی رغم افزایش تورم نشان می دهد این شرکت طی چند سال اخیر علی رغم افزایش قابل ملاحظه درآمد ولی در سود خالص با سقوط کرده است.
طبق آمار کدال سود خالص امدادخودرو ایران از سال ۱۳۹۹ تاکنون به شرح ذیل بوده است:
در سال ۱۳۹۹؛ حدود ۲۴۰ میلیارد تومان
در سال ۱۴۰۰؛ حدود ۵۰ میلیارد تومان
در سال ۱۴۰۱؛ حدود ۷۲ میلیارد تومان
در سال ۱۴۰۲؛ حدود ۱۰ میلیارد تومان
در سال ۱۴۰۳؛ حدود ۳۲ میلیارد تومان
طبق این آمار رسمی، علی رغم افزایش درآمد و تورم سود خالص امدادخودرو طی سال های سقوط فاجعه باری داشته است که نشان افت عملکرد شرکت و تیم هیئت مدیره است. اعضای هیئت مدیره ای که طی چند سال اخیر با مدیرعاملی سید عباس میرحسینی تقریبا ثابت بوده است. با توجه به رویکرد مدیریت خصوصی در ایران خودرو مبنی بر ارتقای بهره وری امدادخودرو ایران نیاز به حضور تیم جدید دارد. به نظر می رسد وقت خداحافظی با مهاجران شهری و کانادانشینان است.
با توجه به موارد مبهم دیگر در امدادخودرو ایران به نظر می رسد اعداد و ارقام این شرکت بایستی یک بار دیگر مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. تا مشخص شود هزینه ها کجا صرف شده، آیا درآمدها واقعی است و یا آینده فروشی است و در بقیه موارد اعدادسازی شده یا نه؟ عقل سلیم حکم می کند نباید صرفا به اعداد ارائه شده توسط ریاضی خوانده ها اعتماد کرد چرا که ممکن است ایجاد شائبه کند. شاهد مثال برای این اتفاق گزارش متناقض از آمار زمان انتظار مشتریان برای دریافت امداد در عید امسال بود که هنوز پشت پرده آن مشخص نشده است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :امدادخودرو ایران ، امیررضا بیگ وری ، ایران خودرو ، رضا خدابخش ، سید عباس میرحسینی ، فرهاد فرخی ، مدیرعامل امدادخودرو ایران ، میثم عسگری ، هیئت مدیره امدادخودرو ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
انقدری که تو مخیله من و شما نمیگنجه …
دنیا دار مکافاته
از هر دست بدی از همون دست پس میگیری .
این حجم از تخریب مدیرعامل امدادخودرو بی سابقه است و مشخص است هدفمند است و برخی بیسادها از رشد ایشان ترس دارند خط می دهد.بهترین و کارامدترین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ، آقای میرحسینی است هم دلسوز کارمندان است هم دلسوز سهام دار.
ضمنا بهتر بود سود عملیاتی رو مینوشتید، 220 میلیارد تومان از سود سال 99 از محل سود غیرعملیاتی فروش ملک بوده و مصوبه هیات مدیره ایران خودرو رو رو در اون زمان اجرا کردند.ضمنا همه ساله ایشان ذخیره خوبی از محل سود برای شرکت می گیرند.
دزدان در ایساکو دست از سر امداد بردارید تا نابودش نکردید
خط بازار ، به تحلیل خبر زیر بپردازید .
خبر « درسایپا چه خبر است ؟ » در سایت « تجارت نیوز »
معلومه خط بازار. یک نظر را پاک کردی
چون بالا ۳ نظر زده. پایین دوتاست
با کی دوباره بستی.
اینکه کی شهرنشین هست یا تو کانادا به ما ربطی نداره
ولی اینکه با دلار ۸۰ تومانی کانادا و اوضاع اقتصادی کانادا که خیلی ها داران برمیگردن ایران و یا میرن اروپا
چجوری مدیران ایرانخودرو میتونن خانواده را بفرستن کانادا و خرجشون را بدن
یعنی حقوق نجومی میگیرن. یا. یک جایی سوراخه .
یک زندگی معمولی تو کانادا ۳۰۰۰ تا آب میخوره . یعنی ۲۴۰ میلیون
طرف ۱۱۰ تا هم خرج ایرانش بشه
یعنی حداقل ۳۵۰ میلیون. حقوق
اندازه ۲۰ تا کارگر
با حسيني سايپا بستي مصطفوي، وجود داشته باش پاك نكن، به زودي يه آمارايي از رضا حسيني ميدم كه بتوني بيشتر تلكش كني
چی شده سید؟ باج نمیدن داری می ترکونیشون؟
هرچه چهره نو بالاتر، احتمال معراج به کانادا بیشتر.
بابا سید عباس میرحسینی شخصی هست باج نمیده.
آقایان بیمه گذار
(دزدان )موتور سوار همونایی که قطعه به امداد نمیدید تا میرحسینی و زمین بزنید همونایی که فقط فکر خودتون هستید .میرحسینی چکار کنه شرکت ورشکسته تحویل دادید بهترین و مرتب شرکت خودرو سازی به جرات امداد خودرو هستش نکنید اینکارو میرحسینی واقعا کارش درسته تخریب نکنید آباد کنید
بابا میرحسینی آدم حسابیه . با چوب و چماق مدیرعامل نشده که با علم اومده سود آور بوده هرجا بوده شرکت رشد داشته آدم حسابی خودرو سازی و تخریب نکنید امثال میرحسینی بدرد خودرو سازی میخورن عشق است سید عباس میرحسینی
بله
علم و سواد زیادی دارن اما تو چه زمینه های مهمه ..دقت کنید برادر من ..امداد فقط منبه درآمد و هزینه ی مهاجرت بود ..راستی آقای قنبری کجاست. در بسپر چه نقشی داشت؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳