اختصاصی خط بازار؛
همه چیز درباره سرويس reels ايسنتاگرام
به گزارش خط بازار؛ مدتی است که کاربران اینستاگرام در تیکتاک هم فعالیت میکنند و ظاهرا اینستاگرام در این باره کمی احساس خطر کرده است و قابلیتی را در اپلیکیشن خود طراحی کرده است که کاربرانش را از تیکتاک بینیاز کند. در ادامه به بررسی این قابلیت – که Reels نام دارد – میپردازیم.
این قابلیت در نگاه اول شاید شباهت زیادی با استوری داشته باشد. برای استفاده از آن باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید، روی دوربین بزنید و از لیست پایین، گزینه Reels را انتخاب کنید.
شما میتوانید ویدیویی به اندازه ۶۰ ثانیه ضبط کنید، آن را ویرایش کنید (انتخاب کاور، اضافهکردن موزیک، متن و هشتگ، و استفاده از فیلترهای مختلف) و به طور عمومی منتشر کنید.
این دقیقا همان مسیری است که برای ساخت استوری طی میکنید، با این حال این قابلیت با استوری تفاوتهایی دارد. بزرگترین و مهمترین تفاوت استوری و Reels این است که شما با Reels میتوانید ویدیو کوتاهتان را در فید اصلی هم منتشر کنید.
در حقیقت این ویدیوهای کوتاه در صفحه Explore اینستاگرام نمایش داده میشود و به بیشتر دیدهشدن ویدیو و بهدستآوردن دنبالکننده بیشتر کمک میکند؛ البته به این شرط که حساب شما عمومی یا پابلیک باشد.
سایر قابلیتهای Reels:
مانند قابلیت IGTV، مجموعه این ویدیوها در بخش جداگانهای در پروفایل شما نمایش داده میشوند و کاربران همیشه امکان مشاهده آنها را دارند.کاربران میتوانند این ویدیوها را در پیام خصوصی برای یکدیگر ارسال کنند یا از طریق استوری آنها را بازنشر کنند.
برای جستجو و مشاهده این ویدیوهای کوتاه میتوانید، وارد قسمت سرچ اینستاگرام شوید تا این ویدیوها را در قسمت بالایی این بخش ببینید. بدون شک این قابلیت برای پروفایلهای عمومی کاربردیتر است؛ چراکه به بیشتر دیدهشدن آنها کمک زیادی میکند. اما برای کاربران عادی شاید این قابلیت تفاوت آنچنانی با استوری نداشته باشد و مورد توجه و استفاده آنها قرار نگیرد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :اینستاگرام ، سرویس ریلز اینستاگرام
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0