حالا این آدم بیشرف کیه معلوم نیست ولی از زیر مجموعه های مگاموتور بهران موتور گلپا یگان و عملکرد و و سوابق مدیرعامل چپی آن گزارش تهیه شود.چرا دولت سیزدهم این افراد معلوم الحال اخراجی را دوباره بازگردانده است .اینها مردان دروغگو و دو چهره اند
نفوذی ها به دنبال حذف مدیران متخصص جاده مخصوص/لابی مقام سیاسی مسئله دار برای تغییر راس مدیریتی خودروسازان
به گزارش خط بازار؛ تاریخ خودروسازی مملو از دخالت های بیجا، رانتی و مفسده دار برخی مقامات سیاسی است. افرادی که غالبا با هدف تامین منافع شخصی و گروهی و نه منافع صنعتی و ملی در شرکت های خودروسازی دخالت می کنند؛ از معرفی پیمانکار و شرکت تامین کننده قطعه گرفته تا دریافت خودرو و انتصاب افراد معلوم الحال.
متاسفانه همین رویه در دولت سیزدهم نیز در حال تکرار است. خبرهای شنیده شده حاکی از آن است یک مقام سیاسی حاشیه دار جاده مخصوص را با خط ویژه اتوبوس اشتباه گرفته و به دنبال حذف مدیران متخصص و خوشنام خودروسازی است.
این مقام سیاسی مسئله دار که جز اولین نفرها در دریافت خودرو شاسی بلند بوده در حال رایزنی و لابی سیاسی سنگین برای جایگزینی یک فرد معلوم الحال در رأس تیم مدیریتی خودروسازان و سیلی به تنها تیم متخصص و موفق جاده مخصوص است.
یکی از علل اساسی ناکارآمدی خودرویی در دولت ابراهیم رئیسی دخالت و نفوذ همین دست افراد در امور خودروسازی است که باید با جدیت در مقابل آن ایستاد و اجازه نداد اندک مدیران متخصص و خوشنام خودروسازی با فشار و لابی یک جریان نفوذی رانت خوار منفعت طلب از دایره مدیریتی حذف شوند که در این صورت اندک امید باقی مانده به خودروسازی در دولت رئیسی نیز از بین خواهد رفت.
برچسب ها :ایران خودرو ، خودرو ، خودروسازی ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
قابل توجه مهندس ناصری با انتخابهای اشتباه
نفوذی واقعی لایههای کثیف و فاسد برخی ناظران شرکتها ست .این لایه ها باید شناسایی و اخراج شوند تا خودروسازی اصلاح شود.
چه شد تکلیف اشکان فربد در هیات مدیره ایکاپ این آقایون هم در دولت قبل بودند هم الان. چرا؟؟؟
چه کسانی برخی را در حاشیه امن برده اند.نفوذیها چه کسانی هستند که در این حاشیه امن خرابکاری میکنند.
باید خانه تکانی اساسی در هیات مدیره های گروه ایران خودرو صورت پذیرد .نزدیک به ۴۰۰ یا ۵۰۰نفر باشند
متخصصان نظاره گرند تا زمین افتادن افرادی که مدعی علم و مدعی مدیریت هستند ولی هیچ تخصصی ندارند و الان برسرکار هستند را ببینند
متخصصان کاربلد از مدیران ارشد به دلیل رفتار غیراخلاقی و غیرحرفه ای آنها به شدت ناراحتند و هر چه بیشتر تحت فشار باشند عاقبت بدتری را برای این مدیران ارشد مورددار رقم خواهند زد مگر اینکه سرعقل بیایند و تغییر روش بدهند
شما که بارها با ما سرشاخ شدید و بارها ثابت کردیم که قدرت نهان در دست کیست پس چرا با دم شیر بازی می کنید؟
آیا شما هم میل دارید تا مانند دیگران به خاک سیاه بیوفتید؟
به گوشتان فرو کنید و آویزه گوشتان کنید که آزموده را دوباره آزموندن اشتباهست
کاری نکنید که…….
منظور کیه ؟؟؟؟
اقای مصطفوی میشه بفرمایید متخصص در چه زمینه ای هستند ایشون؟
این صنعت خودروسازی مرکز فساد و تباهی بیت المال شده و مایه ننگ کشور است درست هم نخواهد شد جز اینکه به بخش خصوصی واگذار شود تا مدیر سیاسی نداشته باشد بلکه از نیروهای با علم و تخصص و تعهد استفاده شود دولت باید بجای بنگاه داری فقط نظارت کند و بازار را کنترل کند و کمک به صادرات و تولید داخل کند
دولت جناب رئیسی برای خودرو سازی برنامه ای نداشته و ندارد !
این کارهای ملانصرالدین هم دست پخت نفوذی هایی است که باید چهار سال صبر کنند و در بهار ۱۴۰۵ دولت رئیسی را زمین بزنند، همچنان که وزیر نور چشمی را با اطلاعات غلط و تحمیق کردن به بیراهه برده و از دور خارج کردند.
نبوی و تهرانی هم دنبال رزومه و محکم کردن جای پای خود هستند.
اطرافیان رئیسی هم دلخوش به سامانه جامع خودرو هستند که تمام مردم را رانتخواری کرده است.
اشک ها و وزیرها،بابی ها و عرفان ها سوار بر خر مراد در راه لواسان هستند تا اسرار فرقه روشن نشود.
برخی حاشیه دارها دانسته در سراشیبی فساد غلت می زد و عظیمی ندانسته در چاه فساد می افتد.
سلام
و باز هم تعجب میکنیم .!!!؟؟؟
آقا مدیران پاک دست و رزومه دار و رکورد شکن اونم در اوج تحریم و عدم وجود منابع مالی و تحریم داخلی و ….
آخه چه معنی داره حمایت از این جماعت اولا مگه چند نفر با این مشخصات هستند و داریم تو کل صنعت؟ دوما حالا با توسل و حیاتی بودن وجود این دسته مدیرا گیرم که با نگاه رفیع و از بالا پیدا شدن سه چهار نفر با این مشخصات .خوب منکه پیشنهاد دادم .حالا دوستان متوکل هر چه در توان دارند و این فرد عزیز و …خلاصه آقا پرونده سازی کنید براشون چه معنی داره مدیرانی در این سطح در حومه شهر بزرگ مستاجر باشن ؟ معنی نداره این حجم از کار و پاک دستی و رکورد .راست میگه ایشون و قبل از ایشون مگه آمدیم کار کنیم .چه معنی داره هی کار و کار و کار و …آه گوش نميکنن دیگه .میکنن روشون نمیشه عین من حق گو باشن هی تو لفافه هی کنایه هی …
يا علی
لطفا گروه سایپا و زیرمجموعه های آن را بررسی کنید
متوجه خواهید شد که در گروه سایپا و زیر مجموعه های آن از افراد متخصص اصلا استفاده نمی شود و به جای آن چه مدیران ارشد و چه مدیران میانی یک عده افراد مدیر پرمدعا و غیرحرفه ای هستند که اصلا ادب و نزاکت و علم مدیریت نمی دانند و خودشان را کاربلد معرفی کردند در صورتی که جز نابودی صنعت چیزی ما ندیدیم
گروه سایپا به مانند خودروی مدرنی می ماند که راننده و تیم اتاق فرمان آن را یک عده…. به عهده دارند و برای یک روز بیشتر ماندن در حال نابودی کل صنعت هستند
طرف با مدرک دیپلم و فوق دیپلم و یا تازه لیسانس گرفته مدیر ارشد و هیئت مدیره شده ولی نفر داریم با کارکرد عالی و تجربه تخصصی و مدرک و مقالات دانشگاهی بیکار کردند و کنار گذاشته شده است
دلیل اینکه خودروساز ضررده می شود و یا خودروی روز تولید نمی کند همین افراد پرمدعا و غیرحرفه ای و بی ادب و…. می باشند
پرسنل سایپا اینقدر پتانسیل دارند ولی کنار گذاشته شده اند و با بهانه های مختلف بیکارند.
لطفا گروه سایپا را مانیتور و بررسی کنید تا صحت گفته ها ثابت شود.
آقایان تیموری وناصری اعلام کنند چرا خط رباتیک ال 90 که توسط شرکت رنو پارس برای تولید 12 محصول طراحی شده بود بدون موافقت شرکت مذکور ازبین بردند و اعلام کردند که خط تولید محصول پی 90 را راه اندازی کردیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همچنین اعلام کنند که بالاخره ارزهای پرداختی به قطعه ساز ها در مگاموتور و سازه گستر سایپا بعداز 2 سال دریافت شد وپرونده آنها در چه مرحله ای است ؟ آیا خانم حقوقی سایپا پیگیر هستند ؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳