نفر دوم ایران خودرو استعفا داد/تغییرات عظیم در جاده مخصوص

بررسی ها نشان می دهد عباس علی آبادی وزیر صمت تصمیم عاقلانه ای برای خودروسازی گرفته و تغییر مدیران عامل را از دستور کار خود حذف کرده است.
کد خبر : 57160
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

به گزارش خط بازار؛ بررسی ها نشان می دهد عباس علی آبادی وزیر صمت تصمیم عاقلانه ای برای خودروسازی گرفته و تغییر مدیران عامل را از دستور کار خود حذف کرده است.

براین اساس علیمردان عظیمی برای یک دوره دیگر مدیرعامل ایران خودرو ماند و می تواند به برنامه های قبلی خود ادامه دهد با این تفاوت که باید در دوره جدید منطبق با سیاست های جدید وزارت صمت حرکت کند‌.

تغییر مدیرعامل تعاونی خاص در روز گذشته اولین نشانه تثبیت مدیرعامل ایران خودرو بود که در روزهای آینده با تغییر مدیرعامل ساپکو عمیق تر خواهد شد.

همزمان با این رویداد، شنیده ها حاکی از آن است که روز گذشته محمد تهرانی قائم مقام ارشد ایران خودرو نیز استعفا داده و ایران خودرو را ترک کرده است. این تصمیم از ابعاد مختلف قابل بررسی است ولی مهم ترین اثر آن یک صدایی تیم عظیمی با محوریت مغز متفکر و چشمان تیزبین ایران خودرو است.

عقلانيت، محافظه کاری، ارجحیت اهداف سازمانی به فردی و سلامت کاری و اعتماد به شیخ جاده مخصوص ۵ نقطه قوت عظیمی است که در عملکرد وی تاثیرگذار بوده است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پیش بین سه شنبه , 3 مرداد 1402 - 5:26

آره جان حاج قلی ات
خودت ببافت و بدوز و پول بگیر
قطعا هر دو مدیرعامل را عوض می‌کنه . در غیر اینصورت باید شاهد باشیم که آقای علی آبادی هم مثل فاطمی امین در قعر مافیای خودرو فرو می‌ره

بهنام سه شنبه , 3 مرداد 1402 - 8:16

چرا ظرفیت انتشار کامنت را از خودت گرفتی؟ مصطفوی جان اگر کامنت منفی را نذاری کسی دیگه مطالبتو نمی خونه. چرا پیام‌ها را حذف کردی؟

سایپا سه شنبه , 3 مرداد 1402 - 9:00

🔴حذف آپشن های سایپا شروع شد
⚫️ وعده های پوچ تیموری ادامه دارد

▪️غربیلک فرمان مخصوص کوییک S از روی این خودرو حذف شده و غربیلک فرمان معمولی و قدیمی بر روی آن نصب گردیده است. این در حالی است که کوییک S یک غربیلک فرمان دی-کات داشت و حال سایپا این قطعه را با نمونه های قدیمی جایگزین کرده است.

▪️با نگاهی به روند فعالیت هفته های گذشته سایپا، می بینیم که هنوز بخش عمده های از وعده های مدیرعامل سایپا عملی نشده و این شرکت به خاطر چالش های مختلف از برنامه های خود عقب است. تاخیر در تحویل خودروها، عدم تحویل اولین سری خودروهای وارداتی، عدم امکان تحویل کوییک GX و جایگزینی آن با کوییک اتوماتیک، نامشخص بودن برنامه عرضه شاهین اتوماتیک و… تنها بخشی از دستاوردهای مدیرعامل فعلی سایپا در هفته های گذشته است. r

نصرت چهارشنبه , 4 مرداد 1402 - 0:46

آقای وزیر شما هم نتونستی حریف بشی انتصاب ف دوست آقای ع.ک ادامه قدرت آقایون نشون میده برادر علی ابادی زمانیکه تو مپنا بودی چهره خوب و قدرتمندی در ذهن من داشتی

سید حق گو چهارشنبه , 4 مرداد 1402 - 11:43

با سلام
جدا بعضی وقتها این جمله التماس و خواهش و عاجزانه و …به تفکر برای همه ما خوبه .التماس تفکر .عزیزان دلسوز صنعت خودرو .فارغ از چرایی سیستم تفکری ما ایرانی ها که همیشه نسبت به هرفردی که تو مسولیت هست منتقدیم و دلیلش رو هم اکثرا نمیدونیم ‌ولی دوستان این اینترنت رو برای چی داریم؟ یه جستجوی ساده برای مدت زمان مدیریت مدیران خودروسازی در دنیا بفرمایید. آخه ۴ ماه یه مدیر عامل عوص بشه ؟ بله اگه موضوع تجربه و مقایسه افراد بود .بله همبن الان هم هستند مدیرانی و حتی غیر مدیرانی گه کنار هستند و از این مدیران فعلی بهتر میتونن عمل کنن .البته که اینطور نخواهد شد ‌ولی باور کنیم اکر یک فانون بالادستی وحود داشته باسه بعدش باید به اون قانون عمل بشه و این عملیات زمان میخواد. باز هم خواهش میکنم فکر کنیم…