با ارزوی موفقیت برای جناب اقای مهندس میررفیع عزیز
تحقق پیش بینی خط بازار؛
مصدق سایپا به کاشان رسید
به گزارش خط بازار؛ مهندس علیرضا مصدقی پس از ورود به شرکت، با حضور در یادمان شهید گمنام و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید عزیز، ادای احترام کرد.
در نشستی که با حضور معاونان و مدیران ارشد شرکت سایپاسیتروئن در سالن کنفرانس مدیریت این شرکت برگزار شد، محمدرضا شیخعطار قائممقام مدیرعامل گروه سایپا در حوزه شرکتهای تولیدی و تأمین، از سکاندار جدید شرکت سایپاسیتروئن به عنوان یکی از مدیران نامدار گروه سایپا یاد کرد و اظهار داشت: زیرساخت شرکت سایپاسیتروئن منحصر به فرد است و هیچ شرکت خودروسازی در کشور از لحاظ تولید و تجهیزات، در سطح این شرکت نیست.
وی گفت: در شرایط کنونی، صنعت خودروسازی به سرعت در حال تغییر است و لازم است شرکتهای گروه در سطح رقابتپذیری، خودکفایی و مزیتهای خود به عنوان یک بنگاه اول، توان خود را ارتقاء دهند.
در این نشست مهندس مصدقی با اشاره به تولید محصول جدید این شرکت، خواستار همدلی و همفکری بیشتر مجموعه شرکت سایپاسیتروئن برای رسیدن به تولید محصول باکیفیت در راستای اهداف گروه سایپا شد.
خاطرنشان میگردد مهندس علیرضا مصدقی پیش از این معاون اجرایي شرکت سایپا بود و تجربه معاونت توليد شركت سايپا، عضویت در هيأتمديره شركت پارس خودرو، عضویت در هيأتمديره شركت قالبهاي بزرگ صنعتي سايپا و مديرعاملی مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا را در کارنامه دارد.
در این نشست سیداحمد میررفیع نیز به عنوان رئیس هیأتمدیره شرکت سایپاسیتروئن معرفی شد. وی پیش از این مدیرعامل سایپادیزل بود.
منبع: سایپانیوز
برچسب ها :سایپا ، سایپا کاشان ، سید احمدمیررفیع ، علیرضا مصدقی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مهندس مير رفيع!!! ايشون ليسانس جغرافي دارند. بنده شخصا مدرك ايشون را رويت كردم. حفرافيا مدرك قابل احترام است اما مهندس نيست.
ایشون مدیر عامل سمند ترابر بودن. برین ببینین چرا از اونجا لغو حکم شدن.
خدا نیامرزه کسایی رو که به خون شهدا خیانت می کنن
انتخابی درست و به جا قطعا منشأ اتفاقات خوب است
انتخاب امثال مير رفيع باعث نياز به خصوصي سازي است. اگر نيروي با سواد مرتبط انتخاب شود سيستم نيمه دولتي به گل نمي نشينه.
فاتحه سازه گستر شب عید خونده ست
کلی کارگر و کارمند شب عیدی بیکار شدن
همه تو استرس دارن زندگی میکنن
کاش یکی به داد سازه گستر برسه که دارن تیشه به ریشه ش میزنن
کارمنداش بیصبرانه منتظرن تیم جدیدهم به سرعت عوض شن
و خدارشکر که اخبار خوبی به گوش میرسه و رفتنی هستن
گفتن باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا را میخواهند واگذار کنند با این پروژه کوچک سازی که شیخ زاده پیشگرفته خیلی ها دارن بیکار میشوند واقعا الان وقت این کارها هستش اقای شیخ زاده چرا مغز متفکر اقتصادی گروه شده اقای بیاتی واقعا به فکر مردم باشید
متاسفانه رویکرد مدیرعامل سایپا حذف حداکثری کارمندان و کارگران در طول مدت هست.
کارمندان حذف میشن مزایای پرسنل قطع شده
نقل و انتقال از ایرانخودرو به سایپا و شرکتهای تابعه بیداد میکنه
سوگلی پروری در دستورکار هست
خیلی داره به پرسنل قدیمی که خاک خوردن تواین شرکتها بی احترامی میشه
امیدوارمکاشان به حیاط خلوت تهران تبدیل نشود … مدیر عاملی بومی که داشت خوب کار میکرد متوجه نشدیم چرا یهو آقای شیخ زاده سلطانی را گذاشتن و بعد ایشون رفتن و بعد دوباره …
این همه هزینه تحمیل کردن به شرکت چرا …
آقای شیخ زاده از تغییرات سایپا آذین چه خبر؟
سایپا آذین نیاز به تغییرات دارد و وضعیت هر روز بدتر می شود
شرکت به اندازه ارزش مالی خودش، بدهی به تامین کنندگان دارد و در اصل طبق قانون تجارت ورشکسته هست
چرا راجع به طلبش چیزی نمیگین؟ من به شخصه وقتی چیزیو نمیدونم راجع بهش اظهار نظر کارشناسی نمیکنم
طلب مالی که دارد در برابر بدهی شرکت هیچ چیزی نیست.
سو مدیریت مدیرعامل و هئیت مدیره باعث بهم ریختن کل شرکت سایپا آذین شده است.
قابل توجه مخاطب سیتروئن:
مهندس شیخ عطار هیچ دامادی در هیچ جای صنعت خودروسازی ندارد و اطلاعات شما در این خصوص اشتباه هست.
وقتی مدرک محکمه پسندی ندارید پس چرا این کامنت های غلط را می نویسید؟!
ما بررسی کردیم و مشخص شده است که هیچ یک از اعضای خانواده مهندس شیخ عطار در کاشان و گروه سایپا و گروه ایران خودرو مشغول به کار نیستند.
جناب مهندس شیخ زاده همانطور که می دانید مهندس شیخ عطار از مدیران اجرایی و پاکدست و متخصص گروه سایپا هست
مهندس شیخ عطار کسی بود که سایپا کاشان و سایپا سیتروئن را راه اندازی کرد و به سوددهی رساند
مهندس شیخ عطار تنها کسی بود که رکورد تولید 3000 دستگاه قوای محرکه در یک روز را در مگاموتور ثبت کرده است
مهندس شیخ عطار تنها کسی بود که تیراژ تولید خطوط ماشینکاری و دنده زنی مگاموتور را 125 درصد افزایش تولید داد زیرا که کلیه دستگاه ها و تجهیزات خطوط ذکر شده را اورهال و به روز نمود
مهندس شیخ عطار تنها کسی هست که مگاموتور را با تمام پیچیدگی فرآیند به خوبی می شناسد و در سنوات گذشته توانسته است بالاترین رکورد تولید مگاموتور را داشته و بیشترین کاهش هزینه و کمترین مطالبات تامین کنندگان را داشته باشد.
اگر مهندس شیخ عطار برای خط بلوک سیلندر شاهین دستگاه شستشو و هونینگ را از کشور آلمان نخریده بود الان حتی شاهین هم نمی توانستید تولید کنید واقعا بعد از مهندس شیخ عطار هیچ مدیرعاملی در مگاموتور کار و اقدامی نکرد و فقط استفاده کننده بودند و منفعتی برای مگاموتور نداشتند.
مهندس شیخ عطار تنها کسی هست که در گروه سایپا ، از سازمان گسترش ایدرو بودند و شرکت های سایپا کاشان و مگاموتور تجربه کاری دارد و از بالاترین مکان که سازمان گسترش ایدرو است تا اجرایی ترین و تخصصی ترین و کلیدی ترین شرکت های گروه سایپا مانند مگاموتور فعالیت داشتند که از مدیریت کلان تا مدیریت اجرایی تجربه کاری موفقی داشته است.
پس چرا مهندس شیخ زاده از ایشان استفاده موثر نمی کند ، واقعا مشخص نیست چون راهکارهای مهندس شیخ عطار برای گروه سایپا بسیار راهگشا خواهد بود و منافع سایپا در حال حاضر اقتضا می کند که بیشترین استفاده موثر از تجربیات و تخصص مهندس شیخ عطار صورت بگیرد.
در کنار ایشان از مهندس بینشیان معاون اجرایی مدیرعامل اسبق در مگاموتور نیز می تواند مگاموتور را به دوران اوج خود برساند چون رکورد تولید 3000 دستگاه قوای محرکه در یک روز برای مهندس بینشیان در مگاموتور ثبت شده است.
بله واقعا مهندس شیخ عطار کارنامه درخشانی دارد
بخاطر دارم زمانی که مدیرعامل بگاموتور بود موتورهای خیلی خوبی تولید می کرد
صالحی ؟؟؟؟ گفتم خدمتتون با همه چیز خداحافظی کنید …هیچ ثبات شخصیتی نداره شک نکنید نه مدیره نه آدم هستش هیچ مطلق … بعدشم فقط رسم شده از این شرکت به اون شرکت .. شرکتها زمانی اعتبار داشتن که تعصب داشتند نه الان به خدا همش بازیه …
خط بازار ترسو
نون به نرخ روز خور
سریع کامنت ما رو پاک کردی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۷